Je moet er ook niet op kauwen, want dat doet pijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ja wat een kut dingen zijn dat.. ze knellen heel erg en het zit niet fijn.. Ik heb er ooit op eentje gekauwd ( een nieuwe gewoon )... om te proeven .. gewoon.. t smaakt KUT..
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Biogarde het volgende:
Als je ooit op een condoom hebt zitten kauwen, dan wil ik niet vervelend doen, maar dan ben je van de tegenpartij zeg maar
Nee ik maakte t pakje open en wilde gewoon weten wat de chick proeft weetjewel..quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Biogarde het volgende:
Als je ooit op een condoom hebt zitten kauwen, dan wil ik niet vervelend doen, maar dan ben je van de tegenpartij zeg maar
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker geoefend een banaan te pijpen TS?
Maar nog steeds maagd dan?
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ja wat een kut dingen zijn dat.. ze knellen heel erg en het zit niet fijn.. Ik heb er ooit op eentje gekauwd ( een nieuwe gewoon )... om te proeven .. gewoon.. t smaakt KUT..
Ook de kleurtjes enzo allemaal overdrevenKUT zooi
Aldus mijn banaan waar ik op heb geoefend deel ik dit aan u mee:
Condooms zijn KUT en gebruik ze zo min mogelijk!
ff quoten opdat we niet vergetenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik maakte t pakje open en wilde gewoon weten wat de chick proeft weetjewel..
zelfde als: zou je jezelf pijpen
waarom ga je dan een banaan pijpen?quote:
klopt!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef Biogarde het volgende:
Je laten pijpen met een condoom om. Beetje hetzelfde als doperwten en worteltjes opwarmen in de pot.
Eindequote:
Smegmanaise binnenkort.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Daarom zijn er ook condooms met een smaakje
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
waarom ga je dan een banaan pijpen?
ervaring...?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef GalgenRad het volgende:
owjah, mocht je verder willen gaan, ik zou met iets kleins beginnen.. iets van een tandenborstel ofzo, daarna een bierflesje (hals eerst) ... binnen no-time kun je een 2 liter cola fles kwijt
Nu heb ik, in tegenstelling tot sommige homo'sTS nog nooit een condoom in mijn mond gehad, maar uit nieuwsgierigheid wel eens van die smaak dingen gebruikt. Echter bij het open maken/om doen roken we het latex al zo sterk dat de dame in kwestie maar weer puur natuur verder ging.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Daarom zijn er ook condooms met een smaakje
Heb het 1x gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Geester het volgende:
[..]
idd anders voel je die zijkanten van de chick etc niet goed.. en ik kan t weten
Of aids uit het bos?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb het 1x gedaan.
Nooit meer. Dan maar het risico dat ik een paar weken met een zere lul moet rondlopen.
Had de vagina van jouw vriendin van die weerhaken zodat je lul beter naar binnen gaat maar niet goed naar buiten.. zeg maar van die tandjes dingenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb het 1x gedaan.
Nooit meer. Dan maar het risico dat ik een paar weken met een zere lul moet rondlopen.
Want je MOET een condoom om een banaan doen van wie???quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Aldus mijn banaan waar ik op heb geoefend deel ik dit aan u mee:
Condooms zijn KUT en gebruik ze zo min mogelijk!
Cool story bro.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nu heb ik, in tegenstelling tot sommige homo'sTS nog nooit een condoom in mijn mond gehad, maar uit nieuwsgierigheid wel eens van die smaak dingen gebruikt. Echter bij het open maken/om doen roken we het latex al zo sterk dat de dame in kwestie maar weer puur natuur verder ging.
TS is misschien een beetje gay, maar dit is wel heul erg gay.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kun jij een dikke lul van 23 cm hebben zonder te piepen om je mamma? Ik ben meer kerel dan jij ooit zal zijn, huilie. En nou terug in je hok.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:02 schreef Biogarde het volgende:
Het is een zwoele zaterdagavond. Geester is net klaar met het drogeren van zijn meisje en denkt, hmm, wat voor ziek ding zal ik nu doen. Hij doet een condoom om en kietelt de huig van het meisje. Zoals we allemaal weten komen n00bs vrij snel klaar. FOK!kers niet, want die neuken 25 keer per dag met hun 30cm+ fallus.
Enfin, meisje wordt wakker met uitgescheurde mondhoeken en een comdoom uit haar reet. Geester doet alsof hij van niets weet en meisje gaat vol vragen en geschrokken huiswaarts.
Geester lacht, doet mwuahahaahaha en pakt een colatje en gaat terug naar zijn zolderkamer. Na een uur denkt hij, condooms met een smaakje. Smaakt dat echt naar aardbei zoals op de verpakking staat? Hij scheurt met ferme kracht de aluminium verpakking van een banaansmaakcondoom open en spitst zijn tong. Zijn tong komt langzaam in contact met de banaanextracten en hij denkt, hmm, dit smaakt echt naar banaan.
VERVOLGENS STOPT HIJ 3 VINGERS IN ZIJN REET EN MET ZIJN ANDERE HAND TREKT HIJ ZICH AF OVER Z'N SLAPENDE ZUSJE. VIES!
Het is een zwoele zaterdagavond. Geester is net klaar met het drogeren van zijn meisje en denkt, hmm, wat voor ziek ding zal ik nu doen. Hij doet een condoom om en kietelt de huig van het meisje. Zoals we allemaal weten komen n00bs vrij snel klaar. FOK!kers niet, want die neuken 25 keer per dag met hun 30cm+ fallus.
Enfin, meisje wordt wakker met uitgescheurde mondhoeken en een comdoom uit haar reet. Geester doet alsof hij van niets weet en meisje gaat vol vragen en geschrokken huiswaarts.
Geester lacht, doet mwuahahaahaha en pakt een colatje en gaat terug naar zijn zolderkamer. Na een uur denkt hij, condooms met een smaakje. Smaakt dat echt naar aardbei zoals op de verpakking staat? Hij scheurt met ferme kracht de aluminium verpakking van een banaansmaakcondoom open en spitst zijn tong. Zijn tong komt langzaam in contact met de banaanextracten en hij denkt, hmm, dit smaakt echt naar banaan.
VERVOLGENS STOPT HIJ 3 VINGERS IN ZIJN REET EN MET ZIJN ANDERE HAND TREKT HIJ ZICH AF OVER Z'N SLAPENDE ZUSJE. VIES!
Dat hebben die holbewoners toch veel of niet?quote:
zolang we beide niet vreemd gaan niet..quote:Op maandag 18 juni 2012 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cool story bro.
Benieuwd wanneer je een SOA krijgt.
Ja, maar wie weet..quote:Op maandag 18 juni 2012 12:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
zolang we beide niet vreemd gaan niet..
Als dat als bewijs voor moet doen dat je geen maagd bent?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:03 schreef Geester het volgende:
[..]![]()
en t gekke is dat je nog gelijk hebt ook !!
nee want ik je moet een chick niet in dr reet neuken eer je ontmaagt bent ( ik ben dan ook geen maagd ) maar dat is een gouden regel mijn bestequote:Op maandag 18 juni 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Als dat als bewijs voor moet doen dat je geen maagd bent?
Wow, try harder ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef Geester het volgende:
[..]
nee want ik je moet een chick niet in dr reet neuken eer je ontmaagt bent ( ik ben dan ook geen maagd ) maar dat is een gouden regel mijn beste
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef Geester het volgende:
[..]
nee want ik je moet een chick niet in dr reet neuken eer je ontmaagt bent ( ik ben dan ook geen maagd ) maar dat is een gouden regel mijn beste
Ik heb het nog nooit zo pijnlijk zien opvallen, denk ik.quote:
Ja, maar dan heb je een chick te pakken met een moeilijk grote kut. Dat je 's ochtends opstaat en natte voeten hebt omdat je in haar kut bent gaan staan.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:13 schreef Yreal het volgende:
Oh en geef gewoon geld uit voor condoom. Durex featherlight is goed spul. Van die 10 cent voor 100 dingen valt je lul er inderdaad af.
Oh en in die goedkope shit zit geen zaaddoder, dus mocht je hem kwijt raken was het alsnog voor niks
huh, wtf ?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je een chick te pakken met een moeilijk grote kut. Dat je 's ochtends opstaat en natte voeten hebt omdat je in haar kut bent gaan staan.
dus als je al een geruime tijd een relatie hebt blijf jij ook condooms gebruiken vanwege de kans dat iemand vreemd gaat? Dat risico neem ik wel na een tijdje...quote:
Heb je drugs zitten gebruiken?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je een chick te pakken met een moeilijk grote kut. Dat je 's ochtends opstaat en natte voeten hebt omdat je in haar kut bent gaan staan.
Ik neem je in de maling gekkiequote:Op maandag 18 juni 2012 12:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
dus als je al een geruime tijd een relatie hebt blijf jij ook condooms gebruiken vanwege de kans dat iemand vreemd gaat? Dat risico neem ik wel na een tijdje...
"De chick" pijpt jou met een condoom om?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik maakte t pakje open en wilde gewoon weten wat de chick proeft weetjewel..
zelfde als: zou je jezelf pijpen
Zijn staafmixer zal er niet al te smakelijk uitzien.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
"De chick" pijpt jou met een condoom om?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |