Voetballen kan hij inderdaad ja, maar zijn houding is echt om te janken. Dat heb ik altijd al gevonden.```quote:Op maandag 18 juni 2012 08:42 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een geweldige speler. Mooie acties. Een genot om naar te kijken.
Pure jaloezie uit het NL kamp lees ik hier
Niemand beweert dat het geen goede speler is. Dat we verloren hebben komt ook niet als een gehele shockquote:Op maandag 18 juni 2012 08:42 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een geweldige speler. Mooie acties. Een genot om naar te kijken.
Pure jaloezie uit het NL kamp lees ik hier
Achja, gelukkig zijn we geen wijven en kunnen we het ook gewoon over z'n voetbal kwaliteiten hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:43 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Voetballen kan hij inderdaad ja, maar zijn houding is echt om te janken. Dat heb ik altijd al gevonden.```
Bron: http://trouwen.blog.nl/ce(...)-irina-shayk-trouwenquote:Topmodel Irina Shayk is gepot met een diamanten verlovingsring. Zou profvoetballer Christiano Ronaldo haar ten huwelijk hebben gevraagd? De Portugese pers is overtuigd van het feit dat het stel gaat trouwen.
Zou het een ‘moetje’ zijn. Er gaan namelijk ook geruchten dat Irina Shayk zwanger is. Ze is gespot met een bol buikje. Voor Christiano Ronaldo zou het niet zijn eerste kindje zijn. Hij heeft al een zoon, waarvan de moeder onbekend is.
En laat dit topic daar nu net niet over gaan. TS stoorde zich heel erg aan de kapsel blijkbaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Achja, gelukkig zijn we geen wijven en kunnen we het ook gewoon over z'n voetbal kwaliteiten hebben
niet?
Mwha dat zegt niet zoveel. Ik denk dat hij wel homo is eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:45 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Bron: http://trouwen.blog.nl/ce(...)-irina-shayk-trouwen
Nohommo dus
Alsof dat veel zegtquote:Op maandag 18 juni 2012 08:45 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Bron: http://trouwen.blog.nl/ce(...)-irina-shayk-trouwen
Nohommo dus
Denk het ook maar als hij dat zou vertellen, heeft ie geen leven meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mwha dat zegt niet zoveel. Ik denk dat hij wel homo is eigenlijk.
Hij is veruit de beste speler van Portugal, en na Messi de meest scorende en beste speler die actief is op de europese velden. Arrogant? Is gewoon zelfkennis, hij weet dat hij goed is, alleen voor Nederlandse voetbalfans is het frustrerend dat het er gisteren uitkwam. Trouwens hoeft Ronaldo er niet alles aan te doen om in de publiciteit te komen, daar zorgen zijn voetballende kwaliteiten al voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:40 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Gek he als je er alles aan doet om in de publiciteit te komen. het is nogal een eigengeilerdje. Veel te arrogant. Tsja... daarmee maakt hij zichzelf niet echt populair.
Ja dat vind ik wel heel erg zielig.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:47 schreef Knaller het volgende:
[..]
Denk het ook maar als hij dat zou vertellen, heeft ie geen leven meer.
Zo gaat dat in het voetbalwereldje.
Gistermorgen dacht ik helemaaaaal niet zo over hem natuurlijk. Het is sinds de uitschakeling van Nederland natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 08:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is veruit de beste speler van Portugal, en na Messi de meest scorende en beste speler die actief is op de europese velden. Arrogant? Is gewoon zelfkennis, hij weet dat hij goed is, alleen voor Nederlandse voetbalfans is het frustrerend dat het er gisteren uitkwam. Trouwens hoeft Ronaldo er niet alles aan te doen om in de publiciteit te komen, daar zorgen zijn voetballende kwaliteiten al voor.
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:25 schreef xSouL het volgende:
@Alle mongolen die die TS is jaloers, TS is kapper, TS is ... zeggen
Ik heb helemaal niks tegen C. Ronaldo, ik zelf ben een grote fan van Real Madrid en kan de voetbal kwaliteiten van C. Ronaldo enorm waarderen. Maar alleen, omdat hij veel geld verdiend hoeft hij niet van al die nichterige trekjes te hebben. Doet nog al afbreuk aan het totaal plaatje van een voetballer.
En al die jongens hier die geilen op zijn bankaccount...
Wat the fuck voor golddiggers zijn jullie.
Woowww durf jij dat ja, stoer man.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen
a) Ronaldo neukt elk wijf, als ronaldo iets van je vriendin wil, is je vriendin weg tot ergernis van huilende fokkertjes
b) ziet er eeh .. 3000000000x beter uit dan menig fokker. Durf ik nog geld op te zetten ook
c) Bankaccount van god ik weet niet hoeveel nullen.
Fokkersmisgunnende , verzuurde mensen
Dan zouden de kijkcijfers ook flink dalen, aangezien geen vrouw de wedstrijd zal gaan kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef Franknfurter het volgende:
Als die camera nou niet 30% van de tijd op die rotkop van het joch had gestaan zou het niemand zijn opgevallen.
Ik denk dat stiekem best veel vrouwen het maar een verwijfd type vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:38 schreef xSouL het volgende:
[..]
Dan zouden de kijkcijfers ook flink dalen, aangezien geen vrouw de wedstrijd zal gaan kijken.
Dit..nooit 1 gehoord die zei dat tie wel lekker wasquote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef Franknfurter het volgende:
Werkelijk iedere vrouw die ik erover heb gehoord vindt het een kwal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |