Ik moest even 2x lezen. Ik hoop dat het goed komt met je beestje!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:17 schreef zwartedoos het volgende:
Zo naar de dierenarts met mn poes, ze is pas 3 jaar oud maar ik zie het zwaar in
Dank je...ze is ineens helemaa psycho geworden en heeft iemand aangevallen, heel heftig, net alsof er iets knapte in haar hoofd ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest even 2x lezen. Ik hoop dat het goed komt met je beestje!
Ocharm, invloed van buitenaf? Een lolbroek die wat van een bepaalde substantie heeft rond gestrooid?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dank je...ze is ineens helemaa psycho geworden en heeft iemand aangevallen, heel heftig, net alsof er iets knapte in haar hoofd ofzo
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Homo onweer maakte me om 7u wakkerging heftig tekeer in Limburg. Gelukkig daarna tot 9u geslapen. Nu onderweg naar m'n hertentamen economie, lerend in de trein.
De cijfers van de laatste periode vallen me enorm mee! Mijn hoop blijft groeien
zekomt nooit buiten, 2 min van te voren lag ze nog te knuffelenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ocharm, invloed van buitenaf? Een lolbroek die wat van een bepaalde substantie heeft rond gestrooid?
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd wat er aan de hand zou kunnen zijn! Sterkte met het beestje!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zekomt nooit buiten, 2 min van te voren lag ze nog te knuffelen
Doe ik, dank je welquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd wat er aan de hand zou kunnen zijn! Sterkte met het beestje!
Geen dank, vind het altijd zielig als een beestje niet goed is zeg maarquote:
Wees bikkel, wees hard!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij zit er een griep(je) aan te komen.. Maar daar heb ik geen tijd voor.
Daar word je alleen maar beter van - ik had zo'n begeleider voor m'n scriptie.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef Mishu het volgende:
Wat een zeikdocent heb ik zeg. Wat ik ook doe het is nooit goed genoeg. Die vent mag er in stikken want ik heb dit niet verdiend, weirdo. Ik doe vanaf nu gewoon mijn eigen ding, maak geen fouten en haal die verdomde voldoende binnen
[/anger management]
Thanks! Economie herkansing viel tegenquote:
Herkenbaar, onze dame had dat ook, Die was ook helemaal gek van de een op de andere dag! Mensen aanvallen, alleen maar janken, en ze wilde gewoon van 6 hoog zo een snoekduik het raam uit nemen, gelukkig had lief haar nog net aan dr staart! Helaas is ze ook maar net 1 jaar geworden! Sterktequote:
Zehouden haar daar 2 dagen voor observatie..konden zo niks vinden. Arts moest er wel iemand bij roepen om haar te bedwingen haha. Maar goed, ik weet echt niet hoe t straks verder moetquote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Herkenbaar, onze dame had dat ook, Die was ook helemaal gek van de een op de andere dag! Mensen aanvallen, alleen maar janken, en ze wilde gewoon van 6 hoog zo een snoekduik het raam uit nemen, gelukkig had lief haar nog net aan dr staart! Helaas is ze ook maar net 1 jaar geworden! Sterkte
Dat is minder om te horen meid. Sterkte ermee!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Zehouden haar daar 2 dagen voor observatie..konden zo niks vinden. Arts moest er wel iemand bij roepen om haar te bedwingen haha. Maar goed, ik weet echt niet hoe t straks verder moet
Dan ben je vast een paardenlul.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik word door alle vrouwen op Facebook gehaat.
Achteraf niet de beste beslissing?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:19 schreef SunTzu het volgende:
Goed & gezond, m'n ex wil met me afspreken volgende week, ik heb ermee ingestemd.
Klinkt niet erg positief. Spijt? Je kan het altijd nog afzeggen. Je moet het vooral voor jezelf doen, niet voor haar.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:19 schreef SunTzu het volgende:
Goed & gezond, m'n ex wil met me afspreken volgende week, ik heb ermee ingestemd.
Ze maakte het uit omdat ze het te snel vond gaan, ik wil haar overtuigen zich helemaal te geven aan mij maarja ik heb liever iemand die meteen komt praten en niet toneel speelt tot de laatste seconde en het dan ineens uitmaakt. Ik weet ook dat ze het moeilijk heeft nu, ze is gezakt voor haar opleiding en nog wat andere dingen.quote:
Wat heb je (niet) gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik voel me waardeloos, ik maak mezelf kapot en iedereen om me heen
Dit. Godverdommequote:Op dinsdag 19 juni 2012 04:08 schreef Dethroned het volgende:
Ik voel me kut. Net heerlijk zitten bingen omdat ik mijn stomme verdriet over mijn stomme ex niet kwijt kan. Niet dat ik wil verdrinken in zelfmedelijden, maar kan het gewoon niet kwijt. Bah.
Das al meer dan ik in 10 jaar heb gehoord van mijn paquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef Kimberliedje het volgende:
Stiekem behoorlijk teleurgesteld en verdrietig. Mn bloedeigen vader kijkt al jaren niet naar me om want z'n vriendin en die jong van dr zijn belangrijker.
En nu laat ie me voor de zoveelste keer stikken en maakt ie zich er weer vanaf met een getypt kaartje en een smsje ipv ballen te hebben en me persoonlijk te feliciteren.
Zoiets moet je gewoon kunnen zeggen! Dat je het jammer vindt dat hij je op zijn minst niet even wilde bellen. Je bent wel zijn bloedeigen dochter, dat is veel meer waard dan zijn vriendin en haar spruit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef Kimberliedje het volgende:
Stiekem behoorlijk teleurgesteld en verdrietig. Mn bloedeigen vader kijkt al jaren niet naar me om want z'n vriendin en die jong van dr zijn belangrijker.
En nu laat ie me voor de zoveelste keer stikken en maakt ie zich er weer vanaf met een getypt kaartje en een smsje ipv ballen te hebben en me persoonlijk te feliciteren.
Helaas werkt het zo dus vaak niet. Veel mannen stellen hun nieuwe gezinnetje boven het oude. Onwijs triest, maar gebeurt zo vaak..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets moet je gewoon kunnen zeggen! Dat je het jammer vindt dat hij je op zijn minst niet even wilde bellen. Je bent wel zijn bloedeigen dochter, dat is veel meer waard dan zijn vriendin en haar spruit.
Ga sporten, endorfine aanmaken daar voel je je vast beter door.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 04:08 schreef Dethroned het volgende:
Ik voel me kut. Net heerlijk zitten bingen omdat ik mijn stomme verdriet over mijn stomme ex niet kwijt kan. Niet dat ik wil verdrinken in zelfmedelijden, maar kan het gewoon niet kwijt. Bah.
Wil ik liever niet teveel over uitweidenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat heb je (niet) gedaan?
OT: wel ok, heb een aardig drukke avonddienst achter de rug: best veel werk verzet alleen heb ik alsnog een beetje een rotgevoel er over dat ik taken moest overdragen (zelfs al kon ik er niets aan doen)
Aaaah, kusjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:33 schreef houdjemond het volgende:
When it cuts it cuts hard. Voel me genaaid, en hard ook. Beslis eens wat je wilt. Aan de andere kant volgende maand mijn tattoo laten zetten, yay.
En een paar dagen later is ze weer lief, leuk en aardig.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:54 schreef Pino112 het volgende:
Wat een negatieve bitches kunnen vrouwen soms zijn, niet te zuinig.
Het 'Alles fout en slecht doen'-argument wordt dan maar steeds naar je kop geslingerd.![]()
![]()
![]()
Edit: Oh, schoonouders ook trouwens. Nu snap ik waarom daar altijd gezeik mee is![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een paar dagen later is ze weer lief, leuk en aardig.![]()
Vrouwen af en toe..
Zo zijn we nu eenmaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een paar dagen later is ze weer lief, leuk en aardig.![]()
Vrouwen af en toe..
Spannend man! Ik hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Neeeee.. hertentamen economie van gister is een onvoldoende. M'n hertentamen van organisatiekunde vandaag en recht overmorgen MOETEN voldoende zijn, anders moet ik stoppen met de opleiding en hangt er een eventuele langstudeerboete boven het hoofd, heb ik WÉÉR een schooljaar weggegooid met alle bijbehorende kosten en ben ik voor niets helemaal verhuisd...![]()
Ik haat die onzekerheid
Gefeliciteerd?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef Yuki het volgende:
Ik baal dat bepaalde dingen nog steeds zoveel invloed op me hebben.
M'n hoofd zegt: "flikker op, het is klaar!"![]()
Maar m'n gevoel doet niet mee
Beterschap.quote:
Ik zie m'n vader juist meer sinds ie in de VS ipv Duitsland woont, aangezien ik nu vaak een maand ga en eerder maar een weekendjequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, waarom vind ik het toch erg dat mijn vader waarschijnlijk gaat verhuizen? Het is niet dat ik hem nu vaak zie, maar op dik 4 uurtjes rijden in Duitsland of helemaal in Florida, maakt toch wel wat verschil..
Tja, dat op vakantie gaan is natuurlijk wel het voordeel. Maar we hebben gewoon een wat moeilijk te omschrijven relatie en ik ben bang dat door een dergelijke afstand we elkaar helemaal niet meer gaan zien. Misschien dat het juist wel verbeterd, laten we het hopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie m'n vader juist meer sinds ie in de VS ipv Duitsland woont, aangezien ik nu vaak een maand ga en eerder maar een weekendjeEn de VS is toch ook veel leuker om op vakantie te gaan dan Duitsland
Feli!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Houniet het volgende:
Vandaag 1 jaar samen, vanavond lekker tapas eten en dronken worden![]()
.
En 2k rijker.
Ik werd meestal pas om half 11 weggestuurdquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Om 10u op school aan je project beginnen en om half 8 pas klaar zijnwe werden weggestuurd door de medewerkers van de mediatheek omdat ze gingen sluiten
``Eén regel: post hoe je je voelt... Al het andere mag ergens anders!`` , niet een heel verhaal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef SunTzu het volgende:
Beetje geïrriteerd, ik postte gisteren een voor en na foto van mezelf op facebook na 15 maanden en 2 vrienden die zeiden meteen dat ze mee zouden gaan sporten om 10 uur liggen dus gewoon nog te slapen terwijl ik alweer 2 uur in de gym heb gestaan. Is het nou zo moeilijk om gewoon te wekker te zetten en op te staan met je luie reet?
Voor de rest voel ik me perfect.
edit: En word er eentje wakker komt ie met smoesjes: Ik werd om 3 uur wakker, om 5 uur en om half 7. Ik zei: "Whatever man, als je ooit wilt trainen laat maar horen". Ik heb het gehad want mijn hele whatsapp staat vol met smoesjes van pussies. Ik zei ook nog: "Voor mij maakt het niet uit maar lieg niet tegen jezelf. Kweek ballen en ga trainen of zeg gewoon dat je geen zin hebt".
Gefeliciteerd! Geniet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Houniet het volgende:
Vandaag 1 jaar samen, vanavond lekker tapas eten en dronken worden![]()
.
En 2k rijker.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geniet!
Hier ook wat te vieren: een 9 voor m'n scriptie. Ben euforisch! Lekker Indiaas eten (wel besteld thuis), IT crowd kijken en bubbels drinken. Rare combinatie wellicht, maar voor mij/ons perfect!
Geloof me, alcohol is een wondermiddel voor dit soort gedachten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:36 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Mijn ex spookt nog af en toe door mijn hoofd, ga nu een biertje pakken.
Ik heb hier Pools bier die ik van een Poolse meid heb gekregen laatst, ben met mijn ex aan het praten. Zeer oppervlakkig, ik drink nog een beetje en dan vraag ik haar of we niet overnieuw kunnen beginnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geloof me, alcohol is een wondermiddel voor dit soort gedachten.Been there, done that. Best jammer dat ik geen alcohol meer in huis heb, dus over een uurtje weer nuchter.
Jezelf een beetje moed in drinken is ok, maar niet emotionele biechten geven als je dronken bent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb hier Pools bier die ik van een Poolse meid heb gekregen laatst, ben met mijn ex aan het praten. Zeer oppervlakkig, ik drink nog een beetje en dan vraag ik haar of we niet overnieuw kunnen beginnen
Ik heb dit weekend een date als het goed is en ook nog eens promotie en ook nog een supergroot feest.
Heb je m netjes kunnen verwijderen? Geen rode kring?quote:Op donderdag 21 juni 2012 06:26 schreef Logician78 het volgende:
Helemaal naar en kotsmisselijk![]()
Ik ontdekte vanmorgen een teek op mijn arm![]()
![]()
![]()
![]()
Ja heb in mijn paniek mijn vriend wakker gemaakt om 6am die heeft hem er uit gedraaidquote:Op donderdag 21 juni 2012 06:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je m netjes kunnen verwijderen? Geen rode kring?
6am nog welquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja heb in mijn paniek mijn vriend wakker gemaakt om 6am die heeft hem er uit gedraaid
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
6am nog wel
OT: meh, ik loop helemaal te zenuwliijeren over mijn reeds ingeleverde herkansingen. Ik wil cijfers en uitslagen hebben en van deze onzekere kuttijd af zijn.
Dat, was gezellig gisteravondquote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 06:26 schreef Logician78 het volgende:
Helemaal naar en kotsmisselijk![]()
Ik ontdekte vanmorgen een teek op mijn arm![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk eerder dat ze denkt, het is al zo lang geleden, nu kan ik hem wel unblocken zonder dat er iets van me verwacht wordtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn ex me geünblockt heeft op facebook. Zou ze dan toch een keertje willen praten?
VragenvragenIk hoor/zie het vanzelf wel.
Oh en nu breekt buiten de hel los, wat een stortregen en in de verte ook nog onweer, jeuj zit ik straks weer zonder stroom
Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze denkt, het is al zo lang geleden, nu kan ik hem wel unblocken zonder dat er iets van me verwacht wordt
Fix'd, vies mannetje vind ik datquote:
Ja, inderdaad! Die Ronaldo, zo'n smerig ventje ... Maar Nani net zo goed, die liep ook vreselijk huilie huilie te doen. Wat dat betreft is Portugal af en toe wel meer met het toneelspel bezig als het voetbal. Zonde, want ze spelen al goed en hebben het acteerwerk echt niet nodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fix'd, vies mannetje vind ik dat
Beter wint Duitsland dit toernooi, de rest maakt me niet bepaald warm qua voetbal.
OT: dacht een avond films te kunnen kijken in bed, maar ik ben kapot. Weltrusten allen
Eigenlijk, fuck exen als je doorgaat kom je vanzelf iemand tegen waar het perfect mee klikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Treurig. Last van de vervelende "Wat als.." vraag.
Ja leuk man, beetje veel mensen ontmoeten en iedere keer weer door die rollercoaster aan emo shitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Eigenlijk, fuck exen als je doorgaat kom je vanzelf iemand tegen waar het perfect mee klikt.
OT: Ik geniet van spierpijn, lekker afgepeigerd in bed liggen.
Aww wat lief voor poezie!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:53 schreef Mishu het volgende:
Blij met iets
En ook: zeikbitches will zeikbitch.
En ik had de kachel aangezet voor 1 van mijn katten (hij had de onweer buiten overleefd) alleen nu heb ik het zelf te warm
Bossche bollen kunnen altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een tip: eet geen Bossche Bol als ontbijtdie vallen zwaar op de maag.
Verder voel ik me goed uitgeslapen en lekker. Ik ga vanalles doen vandaag
Oooooh!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik woon zowat om de hoek bij Jan de Groot
zeg heequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
zeg hee
Ben sinds ik hier woon bijna 10kg kwijt waardoor m'n buikje bijna weg is
OT: leuk skypegesprek gehad met iemandvoel me daardoor lekker en nu op weg naar m'n werk. Het leven lacht me weer even toe
Sorry dat ik het zeg, maar jij bent echt vermoeiendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:28 schreef SunTzu het volgende:
Goed, chick belt me net op vraagt of ze nu langs kan komen om "film te kijken".
Fuck it, ga niet lopen treuren om een ex als ik zo over kan naar een ander.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:38 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar jij bent echt vermoeiend
Tsja, als jij vrouwen als objecten ziet door elke week een ander te ballen snap ik wel dat je ex je ex isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Fuck it, ga niet lopen treuren om een ex als ik zo over kan naar een ander.
Ik probeer gewoon te genieten van elke seconde van het leven.
Stel je aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tsja, als jij vrouwen als objecten ziet door elke week een ander te ballen snap ik wel dat je ex je ex is
hij moet vooral doen wat hij wil. Ik zeg alleen dat ik zijn ex wel begrijp met zo'n instellingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Stel je aan.
It's just a silly phase he's going through.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik woon zowat om de hoek bij Jan de Groot
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:38 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar jij bent echt vermoeiend
Al een andere internetexplorer geprobeerd? Soms doet ie het dan (bij mij) ineens wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:20 schreef ArnosL het volgende:
Godverdomme, hebben we komende week toetsweek en wil ik dit weekend gaan leren, is er een probleem met Blackboard, waardoor het downloaden van presentaties en andere bestanden niet mogelijk is. Ik heb gisteren ook al wel wat geleerd, maar ik mis dus een hele hoop en nou net voor de eerste en moeilijkste toets hebben we geen boek en gaat alles via blackboard.
Teringbende
Ik kwam gisteren zat thuis, wat een dag. Eerst kwam er een meisje langs om "film te kijken" toen vertelde ze dat ze de laatste tijd beetje misselijk is blablabla en toen zag ik haar buik, kon alleen maar concluderen dat ze zwanger is, niet van mij maar van haar ex.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd wat hier stond.
OT; gaat
Werkt ook niet helaas. Ik heb ze 10 minuten geleden gemaild en ik kreeg net al antwoord dat het weer zou moeten werken, maar het werkt nog nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al een andere internetexplorer geprobeerd? Soms doet ie het dan (bij mij) ineens wel.
Herkenbaar verder
quote:
Het werkt nog steeds niet. Nu hebben ze een paar bestanden op een netwerkschijf gezet die het nog wel doet, maar daar hebben ze dan alleen de uitwerkingen opgezet. Zet dan ook even de opdrachten erbij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Werkt ook niet helaas. Ik heb ze 10 minuten geleden gemaild en ik kreeg net al antwoord dat het weer zou moeten werken, maar het werkt nog niet![]()
Gelukkig hebben m'n klasgenoten er ook last van, ben ik niet de enige die een beetje gefrustreerd is
Dat valt mee. Zo is er iemand die 20 dagen niet op FOK! zit (ooit trouw poster in forum 10 en 56), en zijn fobo heeft geblokkeerd. Dat klinkt verdacht. Als je nu in de hel bent, kun je er alleen maar op vooruit gaanquote:
Just do it.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat heb ik de afgelopen nacht toch fijn gedroomdIk wou dat ik het daadwerkelijk aandurfde om dat te proberen! Maar ben zo bang om een mooie vriendschap kapot te maken.. ondanks dat ik eigenlijk denk dat hij er hetzelfde over denkt, maar het ook niet durft te zeggen ivm onze jarenlange vriendschap..
Dit, vooral door mijn oefeningen, ben een klein beetje gesloopt nu.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 04:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, heerlijk examenfeest gehad. Kampvuur in de tuin en Hertog Jannu fluiten de vogeltjes alweer en begint het licht te worden. Tijd om eens een oogje dicht te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |