Ook weer waar. Altijd zo kut. Die middenmoters die altijd spelers voor veel te veel geld halenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:50 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die Mandzukic kunnen ze nu voor 15 miljoen kwijt aan de Aston Villa's van deze wereld,
Verneukt de markt totaal.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook weer waar. Altijd zo kut. Die middenmoters die altijd spelers voor veel te veel geld halen
Carroll was wel het hoogtepuntquote:
Ze hebben wel mijn club meteen uit de financiele shit geholpen.quote:
Demba Baquote:Op maandag 18 juni 2012 02:59 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze hebben wel mijn club meteen uit de financiele shit geholpen.
En daar hebben wij dan weer twee spelers voor gehaald die stuk voor stuk beter zijn dan Carroll.
[ afbeelding ]
En Cissequote:
Sowieso heeft Newcastle een erg sterk teamquote:Op maandag 18 juni 2012 03:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En Cisse
Wat een fenomeen man, scoort gewoon elke 80 minuten.
En dan dit doelpunt, wat gewoon eigenlijk niet mogelijk is.
Die Pardew heeft mij verbaasd, die haalt gewoon 3 spelers van Europese klasse.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso heeft Newcastle een erg sterk team
Cabayequote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die Pardew heeft mij verbaasd, die haalt gewoon 3 spelers van Europese klasse.
Ongekend.
Ik vrees voor een leegloop zeker nu onze regisseur het goed doet in het Franse elftal.
Sowieso komen er mooie clubs terug. Ook dit jaar weerquote:Op maandag 18 juni 2012 03:07 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik kan me degradatie nog herinneren. Gejankt toen.
En dan zo hard terugkomen binnen twee jaar.
Mwoah, Ik denk niet dat ze zomaar weggaan. En als ze weggaan, dan voor flink wat geld.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die Pardew heeft mij verbaasd, die haalt gewoon 3 spelers van Europese klasse.
Ongekend.
Ik vrees voor een leegloop zeker nu onze regisseur het goed doet in het Franse elftal.
Ik had het Blackpool gegund, die spelen heerlijk aanvallend.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso komen er mooie clubs terug. Ook dit jaar weer
West Ham![]()
Gelukkig alsnog
Ze hebben allemaal doorlopende contracten, dus er zal inderdaad flink gedokt moeten worden.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, Ik denk niet dat ze zomaar weggaan. En als ze weggaan, dan voor flink wat geld.
Ben wel jaloers op jullie koopkrachtquote:Op maandag 18 juni 2012 03:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal doorlopende contracten, dus er zal inderdaad flink gedokt moeten worden.
Ik poke al tijden een goede vriend heen en terug, complete onzinquote:Op maandag 18 juni 2012 03:11 schreef ACT-F het volgende:
Goh, wat leuk, dat poken op FB . Doen jullie dat ook wel eens?
Die raken jullie misschien nog kwijt ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op jullie koopkracht. Gelukkig hebben wij
DAVID MOYES
De enige die ik poke is een vriendin van mij. Dit doen we al vanaf het begin dat ik FB hebquote:Op maandag 18 juni 2012 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik poke al tijden een goede vriend heen en terug, complete onzinVind de hele functie nonsense. En dan te bedenken dat het ouder is dan de 'like'-knop
Poken vind ik zoiets wat vooral thuishoort op Hyves.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik poke al tijden een goede vriend heen en terug, complete onzinVind de hele functie nonsense. En dan te bedenken dat het ouder is dan de 'like'-knop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |