alleen voor black breath wil ik wel een kaartje hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet je wel heeeeeeeeel zeker dat je Nasum niet kent?
Tevens alsmede ga ik kaarten halen, dit kan alleen maar een tyfusvette avond worden!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaafmaar Nasum niet kennen ga je schamen
666 keer naar alle albums van Nasum luisteren voor strafquote:
Als het alleen Inhale/Exhale was, was BB binnen 2 week en 3 dagen klaar, is nog wel te doen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
666 keer naar alle albums van Nasum luisteren voor straf
Deathspell Omega zou zo maar eens de beste black metalband van dit moment kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef Gewas het volgende:
[..]
Klinkt onwijs goed. Ik heb vandaag dit album besteld.
Werd hoog tijd om mijn black metal verzameling wat uit te breiden.
Oke om hem te matchen alleen grind Finalequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als het alleen Inhale/Exhale was, was BB binnen 2 week en 3 dagen klaar, is nog wel toen eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Nasum komt naar de tivoli, nu ken ik nasum verder niet maar het voorprogramma isblack breath
http://www.tivoli.nl/agen(...)-09-2012/titel/NASUM
ah jullie hadden het ook al gezien?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet je wel heeeeeeeeel zeker dat je Nasum niet kent?
Tevens alsmede ga ik kaarten halen, dit kan alleen maar een tyfusvette avond worden!
Beide bands zijn de moeite waard dus ik wil eigenlijk ook wel gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
ah jullie hadden het ook al gezien?
het is grindcore, dan issie binnen een half uur klaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
666 keer naar alle albums van Nasum luisteren voor straf
klopt, Nasum is het soort grindcore wat ik wel echt tof vindquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beide bands zijn de moeite waard dus ik wil eigenlijk ook wel gaan
Grind finale duurt ietsjes langer het is sowieso een dubbel albumquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
het is grindcore, dan issie binnen een half uur klaar
Die heb ik gemist volgens mij op Roadburn. Stond ook zo veel leuks dit jaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
klopt, Nasum is het soort grindcore wat ik wel echt tof vind
en Roggebrood stonden ook op Roadburn en dat was toen ook erg vet
Een grindcore dubbelalbum? 200 nummers erop zeker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grind finale duurt ietsjes langer het is sowieso een dubbel album
Geen idee, ik gok eerder op iets meer dan de helft daar van, de band kennende. Grind Finale en de split EP's die ze gedaan hebben heb ik nog niet in mijn bezit, moet er toch eens van komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een grindcore dubbelalbum? 200 nummers erop zeker?
Het eerste album dat ik op vinyl kocht? Dat was in 2011!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok eerder op iets meer dan de helft daar van, de band kennende. Grind Finale en de split EP's die ze gedaan hebben heb ik nog niet in mijn bezit, moet er toch eens van komen.
O ja, als wel het toch over muziekcollecties hebben: Helvete was het eerste album dat ik op vinyl kocht
Bijna 152 maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een grindcore dubbelalbum? 200 nummers erop zeker?
Bij mij tegenwoordig wat minder, ergens heb ik de angst gevat dat wanneer ik geen geld zou sparen ik in de problemen ga komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het eerste album dat ik op vinyl kocht? Dat was in 2011!
De rij breidt zich overigens nog steeds in hoog tempo uit.
Da's wel genoeg.quote:
Om de een of andere reden komt geld al een tijdje op de tweede plaats.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bij mij tegenwoordig wat minder, ergens heb ik de angst gevat dat wanneer ik geen geld zou sparen ik in de problemen ga komen.
Kan altijd meerquote:
Ja, ken ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan altijd meer![]()
Ken je Enthroned trouwens? Belgische Blackmetal
Laatste boxset gekocht 4 van hun albums. Klinkt goedquote:
Ik heb het tegenwoordig wel: sparen, regelmatig bewegen, mijn post open maken en ook daadwerkelijk lezen en stoppen met roken... Ik voel me gewoon een beetje vies van mezelfquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's wel genoeg.
[..]
Om de een of andere reden komt geld al een tijdje op de tweede plaats.
Nou ja, niet 'de een of andere reden', maar eigenlijk mijn totale gebrek aan zelfdiscipline.
Ja, het is best goed. Het probleem met black metal is dat er zo verschrikkelijk veel ongelofelijk goede bands bestaan, dat 'best goed' niet goed genoeg is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatste boxset gekocht 4 van hun albums. Klinkt goed
Straks lijk je niet meer op je avatarquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig wel: sparen, regelmatig bewegen, mijn post open maken en ook daadwerkelijk lezen en stoppen met roken... Ik voel me gewoon een beetje vies van mezelf
Ja, daar probeer ik naartoe te werken, maar dat lukt nog niet echt. Ik vind mijn leven echt heel leuk, dus ik heb niet zoveel behoefte om me ineens te gaan gedragen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig wel: sparen, regelmatig bewegen, mijn post open maken en ook daadwerkelijk lezen en stoppen met roken... Ik voel me gewoon een beetje vies van mezelf
Ik heb al een tijdje geen lang(er) haar meer nee, en mijn zonnebril ben ik ook al(weer) kwijt...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Straks lijk je niet meer op je avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |