Eeeehm wie?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef On het volgende:
'Supergroep' met leden van The Atlas Moth, Twilight, Wolvhammer, Apostle of Solitude en The Gates of Slumber komt deze maand met een album.
Ik vind het album Above eigenlijk ook wel erg gaaf. Het hele oude werk ken ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nu Medieval Prophecy en Blood Ritual samen op 1 cd.
Oude Samael is het best.
Above heb ik nog nooit geluisterd, moet ik nog eens doen. Hun laatste album Lux Mundi is trouwens ook wel tof.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het album Above eigenlijk ook wel erg gaaf. Het hele oude werk ken ik eigenlijk ook niet
Ik moet toch eens meer albums gaan luisterenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Above heb ik nog nooit geluisterd, moet ik nog eens doen. Hun laatste album Lux Mundi is trouwens ook wel tof.
Heb net het laatste album van Christ Agony besteld. Klonk zeer goed wat ik daar van gehoord heb!
Slayerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet of dit een promoshoot is of een liveshow van Slayer.
Dave Lombardo:
[ afbeelding ]
Toffe bandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft een heerlijke CD ben gelijk weer wakker.
Nee, had ik nog nooit van gehoord. Ik zal eens even een albumpje zoeken...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Slayer![]()
Beetje Gary Holt afpikken. Mijn haat voor Slayer groeit enorm.
Btw, Jigz. Ken je Der Weg Einer Freiheit? Goed spul, heb ze vorig jaar gezien op SB2011. Dit jaar met een nieuwe album!
Groot fan van The Atlas Moth en Twilight dus even snel checken!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef On het volgende:
'Supergroep' met leden van The Atlas Moth, Twilight, Wolvhammer, Apostle of Solitude en The Gates of Slumber komt deze maand met een album.
Twilight werd toch ook al bestempeld als een 'supergroep' van amerikaanse blackmetal artiesten? (alhoewel ik me serieus afvraag wat Aaron Turner in Twilight doetquote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef On het volgende:
Klinkt onwijs goed. Ik heb vandaag dit album besteld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Jigzoz het volgende:
Nieuwe Deathspell Omega is vreselijk fijn.
Weet je wel heeeeeeeeel zeker dat je Nasum niet kent?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Nasum komt naar de tivoli, nu ken ik nasum verder niet maar het voorprogramma isblack breath
http://www.tivoli.nl/agen(...)-09-2012/titel/NASUM
Gaafquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Nasum komt naar de tivoli, nu ken ik nasum verder niet maar het voorprogramma isblack breath
http://www.tivoli.nl/agen(...)-09-2012/titel/NASUM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |