SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Lekker is dat. Ik ben nu maar eens horizontaal gegaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb vanmiddag een hele tijd liggen slapen op de bank, waardoor ik nu niet echt meer moe ben.
*oops*quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou pfffff ik ben kapot! Ik sliep op zolder en daar sliep ook iemand anders. Op een gegeven moment loopt ze naar beneden dus k denk, misschien is D. Net terug gekomennvan het stappen en praten ze ff na. Want voor mn gevoel had ik net 2 uur geslapen. Ht was 2 voor 11 :p ik lag er rond 3u in hahaha
Ja, het slapen was wel echt ff nodig hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lekker is dat. Ik ben nu maar eens horizontaal gegaan.
Haha, lekker toch?!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou pfffff ik ben kapot! Ik sliep op zolder en daar sliep ook iemand anders. Op een gegeven moment loopt ze naar beneden dus k denk, misschien is D. Net terug gekomennvan het stappen en praten ze ff na. Want voor mn gevoel had ik net 2 uur geslapen. Ht was 2 voor 11 :p ik lag er rond 3u in hahaha
's ochtends he :p mocht vandaag weer pootjes geven bij 2 verjaardagen. En ik heb de egel die k vannacht gevonden heb naar zn laatste rustplaats gebrachtquote:
Bij de Hema, 4 voor 3 euro ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe, morgen kijken of ik nog goedkope tompouces kan scoren. Uitverkoop
Bijna overal hebben ze room tussen die dingen zittenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe, morgen kijken of ik nog goedkope tompouces kan scoren. Uitverkoop
'ja, halve dag maar. s'middags naar school.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, het slapen was wel echt ff nodig hoor. Was gebroken geertje!
Morgen weer aan 't werk?
Blij dat ik boven een Hema woon, ben ik er als eerste bij.quote:
School?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
'ja, halve dag maar. s'middags naar school.
Ja, ze proberen mij wat bij te brengenquote:
Scheelt dat ik ook positief benquote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stelletje positivo's met hun halve dag
Neehoor, komt helemaal in orde.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Ehhe het volgende:
Fijn zo!
Ik duik mijn bedje in. Morgen weer fijn werken. Half dagje, maar heb gelukkig geen school eerst
Truste mensen
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:04 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen..
Mijn hotmailaccount is geblokkeerd...
Geen ideequote:Op maandag 18 juni 2012 08:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Uit ervaring weet ik dat een hotmail account niet al te makkelijk te hacken is.quote:
goeie reden om je ava te verkleuren naar groen en geel ..quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen....
Wie heeft die bak met water besteld?![]()
Groen OF geel.... Kies maar.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
goeie reden om je ava te verkleuren naar groen en geel ..
server niet beschikbaar of zoiets :Squote:Op maandag 18 juni 2012 08:41 schreef maffemuts het volgende:
Ook niet te benaderen voor paswoordreset?
And so it will be....quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:51 schreef belle1608 het volgende:
@Merlijn goedemorgen! Hoe lang heb je erover gedaan?
20 minuten, niet heel veel spannends. Stuur me je gegevens eens door?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
server niet beschikbaar of zoiets :S
Oo, dat valt dan wel weer meequote:Op maandag 18 juni 2012 08:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
And so it will be....
[..]
[..]
20 minuten, niet heel veel spannends. Stuur me je gegevens eens door?
Ik! Hij moest alleen in Polen afgeleverd wordenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen....
Wie heeft die bak met water besteld?![]()
Hebbie een beetje verkeerd besteld!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik! Hij moest alleen in Polen afgeleverd worden
TNT he.. altijd gezeik met afleveren...quote:Op maandag 18 juni 2012 09:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hebbie een beetje verkeerd besteld!
Tsja..quote:Op maandag 18 juni 2012 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
TNT he.. altijd gezeik met afleveren...
vermoedelijk is het door de hel bezorgd (DHLquote:Op maandag 18 juni 2012 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:34 schreef Merlijn het volgende:
Ik hoop overigens niet dat mijn slaapkamer weer blank staat met dit weer
Goed bezig!! Ja,ja mijn hotmail doet het weer!!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Merlijn het volgende:
Zooo. Hotmail crisis ook afgewend... Lange PM verstuurd. 4e bak koffie op... Over tot de orde van de dag... en zie daar, het zonnetje komt ook kijken....
Luiwammes!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed bezig!!
*Nog in bed ligt*, zo ook maar eens in actie komen
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
Hee DJMO, ik heb ook de tuin gedaan dit weekend: 2 grote kliko's en 3 puinzakken vol en toen was de heg klaar![]()
Wij ook! Hier ook 2 overvolle kliko's en de overtollige onkruid ingespoten met round-upquote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
Hee DJMO, ik heb ook de tuin gedaan dit weekend: 2 grote kliko's en 3 puinzakken vol en toen was de heg klaar![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij ook! Hier ook 2 overvolle kliko's en de overtollige onkruid ingespoten met round-up
Ik hou het wel op de NLse... die werkt goed genoeg wat mij betreftquote:Op maandag 18 juni 2012 10:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar roundup is ook een goeie, die zal ik een keer in huis halen. De belgische dan, die uit Nederland is maar een flauw spul....
Hier iig bloemkool, gekookte aardappels en een balletje gehaktquote:Op maandag 18 juni 2012 10:07 schreef belle1608 het volgende:
Ow ja, iemand nog suggesties voor het avondeten voor vanavond 4 personen
Macaroni ovenschotel met ham en kaasquote:Op maandag 18 juni 2012 10:07 schreef belle1608 het volgende:
Ow ja, iemand nog suggesties voor het avondeten voor vanavond 4 personen
Ze weten niet wat ze missen....quote:Op maandag 18 juni 2012 10:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha m'n ma en broertje eten ook mee *lusten geen kaas*
Hoezo?? gaten vind je al in het donker.... en die weet je al te vullen, wat leer je nog meer???quote:
Riiiiiiiiiightquote:Op maandag 18 juni 2012 10:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Hoezo?? gaten vind je al in het donker.... en die weet je al te vullen, wat leer je nog meer???![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef Ehhe het volgende:
Goedemorgen
Stamppot rauwe andijvie met spekjes en worst, belle!Ik heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten, heb helemaal geen zin om te koken ook.
goedemorgen Ehhe!!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef Ehhe het volgende:
Goedemorgen
Stamppot rauwe andijvie met spekjes en worst, belle!Ik heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten, heb helemaal geen zin om te koken ook.
Hier zullen we wel met z'n 3en kokenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef Ehhe het volgende:
Misschien ben ik later thuis dan mijn vriend, dan kookt hij
Wij hebben de regel dat degene die eerst thuis is kookt. Maar hij is eind deze week werkeloos, dus dan hoef ik heul lang niet te koken na m'n werkquote:Op maandag 18 juni 2012 11:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hier zullen we wel met z'n 3en koken
Haiiiquote:Op maandag 18 juni 2012 11:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
goedemorgen Ehhe!!
JAAAAAAAAAA de zon komt door!!!
Het wás hier zonnig.. over 10 minuten moet ik de deur uit om mijn DNA uit school te vissen en het begint hier weer helemaal dicht te trekken...quote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haiii. Kan me nog helemaal niks voorstellen dat het zonnig wordt! Hier is het nog heel donker
. Wel droog inmiddels, dat dan weer wel
*Maar 2 heeftquote:Op maandag 18 juni 2012 12:06 schreef Ehhe het volgende:
Oeh, nog lekkerder. Ik heb deze week 4 dagen.. Vind ik ook wel genoeg
Ik heb straks 6 weken vrij... *juffie is*quote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Ehhe het volgende:
Ja, dat is dan wel weer minder idd. Ik neem denk ik in oktober nog een weekje vrij. Heb net 2 weken vrij gehad, maar toen ging ik mn moeder helpen met behangen en verhuizen enzo
Geen idee hoe dat zit in de zomervakantie eigenlijk hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 12:13 schreef Ehhe het volgende:
Ideaal dolfina!
En belle, dat is ook zo ja. Heb je dan helemaal geen inkomen in de zomervakantie?
Zo dan heftig!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:14 schreef dolfina-chica het volgende:
Ehhe, voor juffies is het anders geregeld qua salaris...
Gisteren om 19.30 begonnen en vanavond om 19.30 vrij.. dus mag wel wat fok!tijd hebben dacht ik zo
Normaal als ik werk, ben ik niet bij mijn laptop in de buurt... maar deze dienst, heb ik hem maar meegenomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit in de zomervakantie eigenlijk haha
Het is pas mijn 1e jaar als leerkracht, ben na de zomervakantie pas begonnen, dus geen idee![]()
Ik ken er nog 1 die graag op fok zit tijdens zijn werk. 1?? volgens mij de helft van FHF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |