SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Lekker is dat. Ik ben nu maar eens horizontaal gegaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb vanmiddag een hele tijd liggen slapen op de bank, waardoor ik nu niet echt meer moe ben.
*oops*quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou pfffff ik ben kapot! Ik sliep op zolder en daar sliep ook iemand anders. Op een gegeven moment loopt ze naar beneden dus k denk, misschien is D. Net terug gekomennvan het stappen en praten ze ff na. Want voor mn gevoel had ik net 2 uur geslapen. Ht was 2 voor 11 :p ik lag er rond 3u in hahaha
Ja, het slapen was wel echt ff nodig hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lekker is dat. Ik ben nu maar eens horizontaal gegaan.
Haha, lekker toch?!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou pfffff ik ben kapot! Ik sliep op zolder en daar sliep ook iemand anders. Op een gegeven moment loopt ze naar beneden dus k denk, misschien is D. Net terug gekomennvan het stappen en praten ze ff na. Want voor mn gevoel had ik net 2 uur geslapen. Ht was 2 voor 11 :p ik lag er rond 3u in hahaha
's ochtends he :p mocht vandaag weer pootjes geven bij 2 verjaardagen. En ik heb de egel die k vannacht gevonden heb naar zn laatste rustplaats gebrachtquote:
Bij de Hema, 4 voor 3 euro ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe, morgen kijken of ik nog goedkope tompouces kan scoren. Uitverkoop
Bijna overal hebben ze room tussen die dingen zittenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe, morgen kijken of ik nog goedkope tompouces kan scoren. Uitverkoop
'ja, halve dag maar. s'middags naar school.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, het slapen was wel echt ff nodig hoor. Was gebroken geertje!
Morgen weer aan 't werk?
Blij dat ik boven een Hema woon, ben ik er als eerste bij.quote:
School?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
'ja, halve dag maar. s'middags naar school.
Ja, ze proberen mij wat bij te brengenquote:
Scheelt dat ik ook positief benquote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stelletje positivo's met hun halve dag
Neehoor, komt helemaal in orde.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Ehhe het volgende:
Fijn zo!
Ik duik mijn bedje in. Morgen weer fijn werken. Half dagje, maar heb gelukkig geen school eerst
Truste mensen
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:04 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen..
Mijn hotmailaccount is geblokkeerd...
Geen ideequote:Op maandag 18 juni 2012 08:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Uit ervaring weet ik dat een hotmail account niet al te makkelijk te hacken is.quote:
goeie reden om je ava te verkleuren naar groen en geel ..quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen....
Wie heeft die bak met water besteld?![]()
Groen OF geel.... Kies maar.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
goeie reden om je ava te verkleuren naar groen en geel ..
server niet beschikbaar of zoiets :Squote:Op maandag 18 juni 2012 08:41 schreef maffemuts het volgende:
Ook niet te benaderen voor paswoordreset?
And so it will be....quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:51 schreef belle1608 het volgende:
@Merlijn goedemorgen! Hoe lang heb je erover gedaan?
20 minuten, niet heel veel spannends. Stuur me je gegevens eens door?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
server niet beschikbaar of zoiets :S
Oo, dat valt dan wel weer meequote:Op maandag 18 juni 2012 08:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
And so it will be....
[..]
[..]
20 minuten, niet heel veel spannends. Stuur me je gegevens eens door?
Ik! Hij moest alleen in Polen afgeleverd wordenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen....
Wie heeft die bak met water besteld?![]()
Hebbie een beetje verkeerd besteld!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik! Hij moest alleen in Polen afgeleverd worden
TNT he.. altijd gezeik met afleveren...quote:Op maandag 18 juni 2012 09:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hebbie een beetje verkeerd besteld!
Tsja..quote:Op maandag 18 juni 2012 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
TNT he.. altijd gezeik met afleveren...
vermoedelijk is het door de hel bezorgd (DHLquote:Op maandag 18 juni 2012 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
TNT he.. altijd gezeik met afleveren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |