quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Je moet maar zo denken, van Portugal winnen we vast.
iew !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ok als je het perse wil weten. Ik zat even in het gam fb topic terug te kijken. Daar zag ik een post van aldi over de tt van topic 35. Ik dacht, nog eens even kijken in dat topic. Ik keek naar de eerste paar posts en zag die post van jou.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:14 schreef Timwonnacott het volgende:
En waar zit je eigenlijk quote's van 5 dagen geleden voor op te zoeken!?
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Ok als je het perse wil weten. Ik zat even in het gam fb topic terug te kijken. Daar zag ik een post van aldi over de tt van topic 35. Ik dacht, nog eens even kijken in dat topic. Ik keek naar de eerste paar posts en zag die post van jou.
Saai verhaal he.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
iew !Ter illustratie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja..quote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik! Zie je er daar heel veel jonger uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |