Dan moet ik eerst 1 minuut lopen naar de tramhalten, dan wachten, dan 1 halte verder, en dan een paar honderd meter lopen, nee ik hou het bij fietsenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je had ze moeten zien janken toen het topic van hen dicht ging. Dat was fantastisch.
Butjesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:08 schreef event_horizon het volgende:
[..]
De meeste mensen daar vind ik nog wel ok. Maar d'r zitten er een paar tussen
Heb je het nu over jezelf?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:08 schreef event_horizon het volgende:
[..]
De meeste mensen daar vind ik nog wel ok. Maar d'r zitten er een paar tussen
Mijn jongen, ik fiets elke dag vijftien kilometer naar werk en terug. Ik ben een held. Neem een voorbeeld aan mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst 1 minuut lopen naar de tramhalten, dan wachten, dan 1 halte verder, en dan een paar honderd meter lopen, nee ik hou het bij fietsen
Moest ik ook inderdaad, In de winter is het vooral kutquote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn jongen, ik fiets elke dag vijftien kilometer naar werk en terug. Ik ben een held. Neem een voorbeeld aan mij.Kutstukje van niks.
Ik moest ook in de winter 7 heen en 7 terugquote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn jongen, ik fiets elke dag vijftien kilometer naar werk en terug. Ik ben een held. Neem een voorbeeld aan mij.Kutstukje van niks.
tering snitcher flikker op johquote:
Wij hebben het hier over vijftien heen vijftien terug.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik moest ook in de winter 7 heen en 7 terug
MAAR JIJ BENT 19829 JAAR OUD EN IK MAAR 14!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over vijftien heen vijftien terug.
Maar hé, ik ben geen student of scholier. Gewoon OV als het weer matig is.
Vanochtend was ik dus op de fiets.![]()
Ik moest echt hardop lachen, en die gozer op skype denkt dus ook WTFquote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lief dagboek.
Gisteravond ontdekte ik iets naars, maar eerst even de achtergrond: Ik heb via een gadget-webshop een bak met blauwe gel gekocht. Deze bak dient als 'terrarium' voor mieren. Nou, ik dus mijn broertje voor twintig cent per mier een half uurtje miertjes laten zoeken (tering, dat is meer dan zijn minimumloon!), zoals op de verpakking aangegeven met een stokje gaatjes in de gel geprikt en vervolgens de miertjes erin gedaan.
Dag 1: De miertjes proberen druk te ontsnappen. Dit wil niet lukken door het deksel op de bak. Ik zie ze chagrijnig kijken.
Dag 2: Drama! Moord! Des nachts schijnen één of meerdere mieren zich aan een andere mier vergrepen te hebben. De stukjes, te weten antennes, kopje en romp liggen door de hele bak verspreidt. Ik vermoedt een walgelijke fetish-lustmoord.
De mieren maken nog geen aanstalten om gangen te graven, vermoedelijk helemaal uitgeput door de gebeurtenissen die nacht.
Dag 3: De stukjes liggen nog rond in de bak, de mieren graven nog niet. Voorts wagen zij zich niet in de buurt van de voorgegangen gangetjes. Angst? Wantrouwen?
Dag 4: Lief dagboek, de mieren graven! Maar! MAAR! Ze graven compleet eigen gangen, in plaats van de door mij geprikte gaatjes te gebruiken!
De ondankbaarheid, het gore lef!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |