goeiequote:
Jaagde het Nederlands eftal maar net zo goed als jij op een last post hèquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef MineraalWater het volgende:
Ik had lapo. Volgende keer mag je hem hebbe.
Welke dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:15 schreef vogelkooi het volgende:
Slechte tc!
Ow en ik heb me eerste fles single malt!
quote:
Hack en slash / val duitsland binnen ? wat is de bedoeling?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FRIESLAND!
[..]
Gefeliciteerd!
Maak Hollanders helemaal hartstikke doodquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[..]
Hack en slash / val duitsland binnen ? wat is de bedoeling?
Hejje jullie ook lekkere meidjes op de scouting?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:26 schreef vogelkooi het volgende:
Dat kan!
Verenigingen zoals de voetbalclub of scouting kunnen met de gemeente en deal hebben afgesproken dat ze een keer per maand het oud papier ophalen in en wijk voor geld. Dit doen ze samen met bv DAR.
Zo ook wij met de scouting.
hommotjes; als je dik betaald krijg je zogenaamd een exclusive versie zonder DRM.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FRIESLAND!
[..]
Gefeliciteerd!
Ja. Maar net als met kaas hou ik niet van te jong.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hejje jullie ook lekkere meidjes op de scouting?
2 - 0 zeiden ze bij VI. Ik ben er niet echt bekent mee tbh. Maar alsof ze nu ineens de sterren van de hemel gaan spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We hoeven volgens mij helemaal niet met 3 - 0 te winnen hoor, 1 - 0 voldoet ook prima.
Lang leve de FIFA-rating! Hiep, Hiep, Hoera!
Mooie kat bij die duckling zul je bedoelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |