quote:
Nee hoor, ik check Deeley nogquote:
Nou jij moet ook weer ff een schepje bovenop doenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
Mensen die nog serieus hoop hadden op een zooitje over het paard getilde miljonairs zonder enig greintje vaderlandsliefdeDe meeste wonen niet eens meer in Nederland
Maar die vaderlands liefde hebben wij welquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
Mensen die nog serieus hoop hadden op een zooitje over het paard getilde miljonairs zonder enig greintje vaderlandsliefdeDe meeste wonen niet eens meer in Nederland
Ik heb niet eens aan vaderdag gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die vaderlands liefde hebben wij wel
Ik welquote:
Yepquote:Op zondag 17 juni 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
What's up met die Duitsers? Ik heb geen tussenstand?
Oh 2-1 zegt ie.
Ik zit in beidequote:Op zondag 17 juni 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Oh ik zit niet in TAL maar in VenA. Zag dat Kally hier postte dus ging er vanuit dat dit de TAL SC was![]()
je krijgt de groetjes van frezerquote:
Grote hopen.quote:
Sicherquote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Kally het volgende:
Maar Bos, Duitsland verdiend door, eerlijk is eerlijk
Maar jij heb toch ook die leuke oranje dingen van de Appie van de voorlaatste keer?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Toch vind ik het niet erg dat we er uit liggen. Al dat geteletoeter en al die aandacht van de winkels.
Ik wacht nog even met de container buiten zettenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh god hier buiten beginnen ze flink te knallen, er zullen toch geen rellen komen omdat die knakkers niet kunnen voetballen??
Dat wel, dat is dan nog net leuk, maar ik vind het aan de andere kant ook wat overdreven allemaal.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij heb toch ook die leuke oranje dingen van de Appie van de voorlaatste keer?
totdat je refresht, is sinds fok nieuwe posts automatisch er achter plaktquote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd, ik zag net 2 posts met allebei een andere UI
Ahquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
totdat je refresht, is sinds fok nieuwe posts automatisch er achter plakt
donkerblauwquote:Op zondag 17 juni 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, wat voor kleur koffer heb je gekocht?
* Pagan meldt zich!quote:
Precies. Ik ben dan ook maar per bus naar het werk gekomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
Onweer in de ochtend, dat komt niet zo vaak voor...
Ik heb haar gewhappt maar nog geen antwoordquote:Op maandag 18 juni 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Het was hier vannacht al zo benauwd dat ik er wakker van werd, nu verklaart het het
En het flits en plonst nog lekker verder hier.
Zou Qwea al bijgekomen zijn van haar kater?
Het is ook pas half 10 natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb haar gewhappt maar nog geen antwoord
Staat genoteerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook pas half 10 natuurlijk, ik zet in op 12:00.
Waaroverquote:Op maandag 18 juni 2012 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we er nog ff een maandagochtend feitje inknallen Muis?
Iets dat je niet hoeft te googlen, take a pickquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets dat je niet hoeft te googlen, take a pick
Kakkerig Engels is altijd een beetje stijf Muis, it's all goodquote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]maar dan zeggen jullie dadelijk WAT SAAI MUIS en dan is mijn reputaaaaasie eraan
Nou okee. Toen ET uitkwam mochten ze in Frankrijk geen ETpoppen verkopen omdat het verboden was poppen te verkopen zonder mensengezicht,quote:Op maandag 18 juni 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kakkerig Engels is altijd een beetje stijf Muis, it's all goodNou kom door!
Nietquote:Op maandag 18 juni 2012 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou okee. Toen ET uitkwam mochten ze in Frankrijk geen ETpoppen verkopen omdat het verboden was poppen te verkopen zonder mensengezicht,
Kees en Sjonquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:16 schreef Muis006 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-brwas-a-tumour.html
Damn
Tof Vaduzquote:Op maandag 18 juni 2012 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice, in 1x raak met de rubriek. Een vrouw die muntjes zoekt voor een ouderwetse Fisher Price kassa. Omdat haar kleinzoontje dat ding, dat nog van d'r moeder was geweest zo tof speelgoed vond.
Nee, is het een aanrader?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds zon hier![]()
Oh Pis, heb jij Joe Speedboot gelezen?
Ik lees m expres langzaam uit, zo leuk issie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |