http://www.tctubantia.nl/(...)dere-diefstallen.ecequote:Dief van lokfiets bekend meerdere diefstallen
maandag 02 juli 2012 | 16:41
DELDEN/ALMELO - De 36-jarige Almeloër die vrijdag bij het station Delden een lokfiets heeft gestolen en door de politie is opgepakt, blijkt meerdere diefstallen te hebben gepleegd.
De politie zette vrijdag een geprepareerde lokfiets bij het station Delden die korte tijd later werd gestolen door de Almeloër, tezamen met een 48-jarige plaatsgenoot, en met behulp van een 41-jarige heler uit die stad werd doorverkocht.
De 48-jarige Almeloër werd als eerste aangehouden voor heling, daarop werd de 41-jarige Almeloër opgepakt en na onderzoek kwam de politie op het spoor van de 36-jarige. Deze man wordt gezien als hoofdverdachte. Inmiddels heeft hij bekend in ieder geval verantwoordelijk te zijn voor een zestal fietsendiefstallen. Deze fietsen zijn inmiddels terug bij hun rechtmatige eigenaren. De politie onderzoekt of de 36-jarige hoofdverdachte nog meer fietsendiefstallen heeft gepleegd. Alle fietsendiefstallen vonden plaats in Delden, het gaat om duurdere (elektrische) fietsen.
wtf ik snap er niks vanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:00 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
via http://gathering.tweakers(...)ge/38519049#38519049
het kostte 7 euro, nu kost ie 6 euro. en de speciale actie is voor maar 10 euro, wees er snel bij, anders kost ie weer 7 euro.quote:
Dat is twee keer zo gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:02 schreef Djeez het volgende:
De beste man werd over het hoofd gezien toen hij over het hoofd werd gezien?
[ afbeelding ]
Bron
Ja, maar.... dat is gewoon correct hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar.... dat is gewoon correct hoor...Hehe, dat was ook het eerste waaraan ik dacht toen ik dat lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is mijn oude werk xDquote:Op maandag 2 juli 2012 12:23 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Dat plaatje
Is gewoon van een verhuizing en incassobureaus mogen helemaal geen huizen leeghalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |