Hierom kijk ik altijd even om me heen om te zien of er mensen meekijken voordat ik mijn wekelijkse anime download.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef AnimeFan het volgende:
Andere world line.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft er met de magnetron gespeeld?![]()
Sorryquote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Andere world line.
Wie heeft er met de magnetron gespeeld?
Vet. Probeer alleen te zorgen dat je niet te veel tegelijk gaat kijken. Die fout heb ik ook gemaakt.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
Zo, alles van Death Note binnengehaald. Nu kan ik rustig slapen.
Vakantie.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vet. Probeer alleen te zorgen dat je niet te veel tegelijk gaat kijken. Die fout heb ik ook gemaakt.
Ooit had ik er 23 bij watching. Die staan bijna allemaal op on-hold nu
Ah, dat is waar.quote:
Ik niet, maar ik ben luiquote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is waar.
Ik heb vakantiewerk. Ik weet nog niet hoeveel het gaat betalen.
Ik help mensen met computers voor ¤7,50 per uur. Voor mijn leeftijd is dat best relaxed. Veel hoef je ook weer niet daarvoor te doenquote:
Ik ben 30.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik help mensen met computers voor ¤7,50 per uur.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef AnimeFan het volgende:
Ik verdien namelijk hetzelfde als deze meneer:
Zal ik voor je op de pc inloggen?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
Nee op mobiel kan ik mijn UI niet veranderen![]()
Nu zit QB nog aan zijn hoedje vast.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Morgenmiddag maar weer mijn ww aanpassen
Nu pas??had al woensdag gedaanquote:Op zondag 17 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Kutreacties weer bij de EVA opening![]()
Zo'n gast heeft even het hele eind beschreven over een Instrumentality project ofzo. Wat wil je met die reacties bereiken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zo'n gast heeft even het hele eind beschreven over een Instrumentality project ofzo. Wat wil je met die reacties bereiken?![]()
Niet verder gelezen, maar ik wist toch al datOh nee he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja. Ik laat je nog even in je waan want je zit fout.![]()
Je komt er vanzelf wel achter waarom.
Ok tot die tijd geen youtube meer.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he!
Ach ja. Ik laat je nog even in je waan want je zit fout.![]()
Je komt er vanzelf wel achter waarom.
Er zijn nu al meer mensen dood dan dat er te tellen zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nu al iemand dood?
Ik was met Shana gestopt in 2010 na enkele bloederige minuten
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er zijn nu al meer mensen dood dan dat er te tellen zijn.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok tot die tijd geen youtube meer.
Als die nerd maar omkomt. Hoe durft hij even ramptoerist te spelen?
Wacht maar af tot je de gemartelde (en tevens naakte) loli een paar episodes verder ziet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee dit is echt viesEn dat vlak voor het slapen gaan.
Bedankt voor je waarschuwingquote:Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee dit is echt viesEn dat vlak voor het slapen gaan.
Kijk Death notequote:Op zondag 17 juni 2012 23:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt voor je waarschuwing
Ik ga hem dan in de vakantie met voldoende licht kijken.
Anime die ik nog moet zien van de zomer:
Sayonara Zetsubou-sensei (alle seizoenen)
Elfen Lied
Death Note
Chu Bra
Ik twijfel
Is de manga beter?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kijk Death note
Lees Zetsubou-Sensei
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef Arashimashou het volgende:
GADVERDAMME MAAK HET DOOD MAAK DAT DING MET DIE HELM DOOD![]()
Het is gewoon vies. Ik wil dat ze sterft..geweld moet wel verdiend zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Pussy. Deze episode kijk ik heel vaak terug omdat het geweld me fascineert.
Hmm..quote:Op maandag 18 juni 2012 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is gewoon vies. Ik wil dat ze sterft..geweld moet wel verdiend zijn.
Okquote:Op maandag 18 juni 2012 00:03 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat is heel erg subjectief, maar als je de anime al hebt, zou ik de anime kijken.
Screw it, kijk gewoon de anime. Daarin is SZS echt uniek.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok
Bij mangasites is toch ch 35-83 weggehaald
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Easymodo het volgende:
Ik moet SZS eigenlijk nog eens gaan afkijken, bedankt voor de reminder.
Nee, MAL gelezen. Wat jij hebt verklapt staat nog allemaal in de synopsisquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Jij hebt dus al meer gezien dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap Robin slaapquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht. Ik moet ook nog eens zwemmen in de Stille Oceaan.School days? hmmmm... nice boat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slaap Robin slaap
Daarbuiten loopt van der Vaart
Geen enkele bal die gaat erin
Oranje die heeft nu geen zin
Slaap Robin slaap
Oranje is een naab.
Ja, ik weet op het moment niks beters![]()
Ik vraag me af... is nyaaa nu wel of niet oke... (Niet zeggen natuurlijk)
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht. Ik moet ook nog eens zwemmen in de Stille Oceaan.Jouw to watch lijstje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook niet, ik heb een enorme strontdagquote::')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet Maus er natuurlijk weer tussenkomen![]()
Bij On-Hold staat alles dat ik ooit nog een keer moet bekijken/dowloaden. Plan to Watch zijn bij mij komende seizoenen, of gedownloade series. Dit is On-Hold.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jouw to watch lijstje?
[..]
Ik ook niet, ik heb een enorme strontdag
On-hold is toch wat je al kijkt, maar even opzij zet omdat het een lage prioriteit heeft?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij On-Hold staat alles dat ik ooit nog een keer moet bekijken/dowloaden. Plan to Watch zijn bij mij komende seizoenen, of gedownloade series. Dit is On-Hold.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:
Nou, ik ga wel slapen. Trusten Sint. Trusten Robbie, trusten Nap, Easymodo en Qunix. Zo, daarmee heb ik iedereen genoemd op de pagina, zodat niemand zich buitengesloten hoeft te voelen.![]()
![]()
Oh en Oranje...Arigatou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet Maus er natuurlijk weer tussenkomen''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
hear, hear!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
175 punten, maar er is ook iemand met nog 0 punten
Ah balen. Ik moet meestal 7:00 of 6:30 opstaan. Dat is dit keer ook gelukt.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:39 schreef Klipnap het volgende:
Ik had vandaag om 9:30 wakker moeten worden![]()
Nouja dan kan ik nog FOK!en
Ik heb overal in de FOK! Poule 9000-9000 ingevuld dus ik schat dat ik ergens onderin sta.
Ik sta altijd om 6:45 op, maar vandaag heb ik alleen het vierde een toets en verder niets.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah balen. Ik moet meestal 7:00 of 6:30 opstaan. Dat is dit keer ook gelukt.
Soms sta ik vroeger op dan nodig omdat dat dan in m'n ritme zit.
Ah, heerlijk. Ben jij iemand die ook nog in de middag zou kunnen slapen als je echt moe bent? Mij wil dat soms nog wel lukken.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik sta altijd om 6:45 op, maar vandaag heb ik alleen het vierde een toets en verder niets.
Maximaal tot half 1, maar mijn moeder gooit roet in het eten door mij om 11 uur wakker te makenquote:Op maandag 18 juni 2012 07:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, heerlijk. Ben jij iemand die ook nog in de middag zou kunnen slapen als je echt moe bent? Mij wil dat soms nog wel lukken.
Wat gemeen van haar.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maximaal tot half 1, maar mijn moeder gooit roet in het eten door mij om 11 uur wakker te maken
Moé moé~
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat gemeen van haar.
Ik slaap soms de woensdagmiddag even, omdat ik gewoon veel te laat naar bed ga.
quote:
moest even herinneren wat er ookal weer was (toch weer 3-4 jaar terug dat ik em gezien heb), maar hey, tof toch?quote:
Goed van je. Ik kom meestal aan de 5 uur slaap.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:
Ik reken altijd uit hoe laat ik moet opstaan - 8 uur = slaaptijd. Tot die tijd manga lezen / SC'en
Als ik in bed lig kan ik niet stoppen met 4chan, FOK! en andere fora/imageboards op mijn mobielquote:Op maandag 18 juni 2012 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ga dan gewoon optijd je bed in...
dat deed ik tijdens schooltijd ook vrijwel altijd(uurtje of 12-1 was dacht ik standaard, en dat redde ik makkelijk)
tijdens werk verschilde het of ik vroeg op moest: varieerend van 11-2 uur
telefoon verslaafdquote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik in bed lig kan ik niet stoppen met 4chan, FOK! en andere fora/imageboards op mijn mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |