SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt wel een goede webshop te zijnquote:
Ik heb hem van nyaa.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schijnt wel een goede webshop te zijn
Deze advertenties zie je ook op 4chan en SankakuComplex.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef AnimeFan het volgende:
Danku, John TitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaa....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
.
.
![]()
nederland speelt gewoon slechtquote:Op zondag 17 juni 2012 21:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*badkamertijd was heerlijk*
Arme Nederland,Potugual is een klote tegenstander!
Hierom kijk ik altijd even om me heen om te zien of er mensen meekijken voordat ik mijn wekelijkse anime download.quote:
Andere world line.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft er met de magnetron gespeeld?![]()
Sorryquote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Andere world line.
Wie heeft er met de magnetron gespeeld?
Vet. Probeer alleen te zorgen dat je niet te veel tegelijk gaat kijken. Die fout heb ik ook gemaakt.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
Zo, alles van Death Note binnengehaald. Nu kan ik rustig slapen.
Vakantie.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vet. Probeer alleen te zorgen dat je niet te veel tegelijk gaat kijken. Die fout heb ik ook gemaakt.
Ooit had ik er 23 bij watching. Die staan bijna allemaal op on-hold nu
Ah, dat is waar.quote:
Ik niet, maar ik ben luiquote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is waar.
Ik heb vakantiewerk. Ik weet nog niet hoeveel het gaat betalen.
Ik help mensen met computers voor ¤7,50 per uur. Voor mijn leeftijd is dat best relaxed. Veel hoef je ook weer niet daarvoor te doenquote:
Ik ben 30.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik help mensen met computers voor ¤7,50 per uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |