"MEhhhh bEh beuh Meh Uh Bleh!"quote:Op zondag 17 juni 2012 13:31 schreef alors het volgende:
Die cameraman op het nieuws nu![]()
ik wil beelden zien
Echt zo stigmatiserend he. "Er is voetbal op tv dus de vrouwtjes mogen naar de radio luisteren, zetten we een speciaal onderwerpje voor ze neer."quote:Op zondag 17 juni 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Vanavond vrouwenavond in PS Radio. Ja, ik weet het niet
Echt zo vrouwelijk hè. Altijd wat te zeiken, ook als er een keer iets speciaal voor hun is.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt zo stigmatiserend he. "Er is voetbal op tv dus de vrouwtjes mogen naar de radio luisteren, zetten we een speciaal onderwerpje voor ze neer."
Yup! Daarnaast hou ik er niet van om naar al dat gezanik te luisteren over wat kerels allemaal niet goed doen, praat er lekker met hem over, veel effectieverquote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt zo stigmatiserend he. "Er is voetbal op tv dus de vrouwtjes mogen naar de radio luisteren, zetten we een speciaal onderwerpje voor ze neer."
Iddquote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Woehoe, zeiken!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt zo vrouwelijk hè. Altijd wat te zeiken, ook als er een keer iets speciaal voor hun is.
We zullen eens kijken wie er vanavond het hardste jankt.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt zo vrouwelijk hè. Altijd wat te zeiken, ook als er een keer iets speciaal voor hun is.
Ik ook. Ik ben al druk op zoek op m'n Facebook, ik heb er zo eentje die altijd van die verschrikkelijke pro-vrouwen-teksten post.quote:
Terechte klacht over mannen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef CindieY het volgende:
Tuurlijk, als je naar iets op zoek bent, kun je 't niet vinden
Agossie...quote:Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef Piles het volgende:
Ik kom wel terug als er weer mannen in dit topic zijn.
Ja hoi.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef Piles het volgende:
Ik kom wel terug als er weer mannen in dit topic zijn.
godsamme wat een treurnisquote:Op zondag 17 juni 2012 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh god.
Ik heb dit pareltje gevonden:
https://www.facebook.com/(...)iemand-/339837681304
Die heb ik er ook tussen staan... Meer omdat ze af en toe ook leuke plaatjes post, die andere crap mag ze houdenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh god.
Ik niet, ik spaar m'n sms tegoed voor vanavond, lekker veel stemmen, DE FINALE MOETEN ZE HALEN!quote:
Dat je daarvan een Facebook vindt, tis zo typisch Hyvesquote:Op zondag 17 juni 2012 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh god.
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik niet, ik spaar m'n sms tegoed voor vanavond, lekker veel stemmen, DE FINALE MOETEN ZE HALEN!
Oh wacht...
Kan deze nóg vaker worden gedraaid?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef Cee het volgende:
Donkergekleurden in de hoofdstad van Frankrijk.
Ik had het er onlangs met een collega over, de slechtephotoshoppseudoinspiratieplaatjes-mensen (voornamelijk vrouwen) zaten tot een jaar geleden nog massaal op Hyves. Nu hebben ze ook Facebook gevonden en zie je om de 15 minuten updates over de was die ze gedaan hebben, de kinderfeestjes die ze bezoeken en komen ook de slechtephotoshoppseudoinspiratieplaatjes tevoorschijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat je daarvan een Facebook vindt, tis zo typisch HyvesWat een troep
Nergens last van.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had het er onlangs met een collega over, de slechtephotoshoppseudoinspiratieplaatjes-mensen (voornamelijk vrouwen) zaten tot een jaar geleden nog massaal op Hyves. Nu hebben ze ook Facebook gevonden en zie je om de 15 minuten updates over de was die ze gedaan hebben, de kinderfeestjes die ze bezoeken en komen ook de slechtephotoshoppseudoinspiratieplaatjes tevoorschijn.
Het is voorbij met de rust.
Omdat ze dan een plaatje met niggaz durven te draaien *giechel*.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:50 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Kan deze nóg vaker worden gedraaid?Snap echt niet wat dit op 3FM heeft te zoeken, maarja.
Ik gooi ze altijd uit m'n 'abonnementen', nergens last meer van.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar ik stoor me er niet aan
Blijkbaarquote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
Plage? Luister ik een andere radiozender ofzo?
Ik hou ze er expres in want er zit er eentje op chakra-cursus die de meest hilarische kindertekeningen en andere creaties maakt. Pas geleden nog een hoop gekras op papier met als ondertitel "Hou ziet jouw grot eruit?" En dan niemand van d'r vriendinnen die zo dubbelzinnig reageert.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd uit m'n 'abonnementen', nergens last meer van.
Ik heb er sowieso geen last van. Ik volg vrij veel van die borderline-types, gooien ook alles online. Prima, vind ik leukquote:Op zondag 17 juni 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd uit m'n 'abonnementen', nergens last meer van.
Oh guttegutquote:Op zondag 17 juni 2012 14:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou ze er expres in want er zit er eentje op chakra-cursus die de meest hilarische kindertekeningen en andere creaties maakt. Pas geleden nog een hoop gekras op papier met als ondertitel "Hou ziet jouw grot eruit?" En dan niemand van d'r vriendinnen die zo dubbelzinnig reageert.En twee weken geleden een klei-werk genaamd "Dit ben ik op een rots." En het zag eruit als een fallus. Prachtig.
quote:
Jij ookquote:Op zondag 17 juni 2012 15:01 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik gooi er nog een paar afleveringen Mad Men achteraan voordat het voetbal weer losbarst. Ik wens u nog een fijne dag.
[..]
Fijne dagquote:Op zondag 17 juni 2012 15:01 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik gooi er nog een paar afleveringen Mad Men achteraan voordat het voetbal weer losbarst. Ik wens u nog een fijne dag.
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademhalenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:03 schreef alors het volgende:
[..]Yo, ik ga ook nog even bedenken hoe ik deze uurtjes redelijk ontspannen door ga komen...
Adem in, adem uit. Uiteraard wel vanuit de buikquote:
Waarom ken ik dat soort mensen nietquote:Op zondag 17 juni 2012 14:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou ze er expres in want er zit er eentje op chakra-cursus die de meest hilarische kindertekeningen en andere creaties maakt. Pas geleden nog een hoop gekras op papier met als ondertitel "Hou ziet jouw grot eruit?" En dan niemand van d'r vriendinnen die zo dubbelzinnig reageert.En twee weken geleden een klei-werk genaamd "Dit ben ik op een rots." En het zag eruit als een fallus. Prachtig.
Ik ga lekker rustigaan doen, gisteren de boel weer flink overbelast. Ik ga het nooit lerenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. Uiteraard wel vanuit de buik![]()
Ik zit ook nog twijfelen wat ik ga doen. Serie kijken, boek lezen en ik heb vast ook nog wel ergens een film
Ik ga denk ik maar de Andere Tijden Sport marathon kijken over Oranje, om lekker in de stemming te komen.quote:
Ik vind 't leuk en het is zondag vandaag, dan voelt het net als vroeger.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga lekker rustigaan doen, gisteren de boel weer flink overbelast. Ik ga het nooit leren![]()
En of ik voetbal ga kijken weet ik nog niet, het interesseert me normaal ook geen flikker
De hele dag stil gezeten, moet ik niet doen. Veel vocht in m'n knie en het voelt aan als een grote blauwe plekquote:Op zondag 17 juni 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind 't leuk en het is zondag vandaag, dan voelt het net als vroeger.Wat heb je eigenlijk gedaan gisteren dat je de boel flink overbelast hebt?
Hobbel een beetje op en neer in huisquote:Op zondag 17 juni 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
De hele dag stil gezeten, moet ik niet doen. Veel vocht in m'n knie en het voelt aan als een grote blauwe plek
Misschien straks nog even, het weer is hier ook prima! Verder moet de boel de lucht in, vocht moet eruitquote:Op zondag 17 juni 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hobbel een beetje op en neer in huisEn de temperaturen buiten zijn ook wel aardig.
Pootje omhoog en tv kijken/serie kijken/film kijken of een boek lezen een optie?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien straks nog even, het weer is hier ook prima! Verder moet de boel de lucht in, vocht moet eruit
Zeker, al bevalt klooien met m'n tablet op het moment ook prima! En ben net in een diepgaand gesprek met m'n vogelquote:Op zondag 17 juni 2012 15:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pootje omhoog en tv kijken/serie kijken/film kijken of een boek lezen een optie?
Ook leukquote:Op zondag 17 juni 2012 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker, al bevalt klooien met m'n tablet op het moment ook prima! En ben net in een diepgaand gesprek met m'n vogel
Heel leuk! Hij lult me de oren van m'n kopquote:Op zondag 17 juni 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook leukNou, ik heb besloten, even een kwartiertje lezen en voor 't infrarood zitten, daarna serietje. Fijne dag en wellicht tot later
Hoor je ook eens goede muziek.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:34 schreef Kimberliedje het volgende:
AAAAAH het is '80s weekend op 8FM.
Daar word ik dus mee doodgegooid
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik zat in de auto keihard mee te zingen en genieten
Op WiFi van de NS?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:02 schreef henkde_j het volgende:
Eindelijk! Streamen is mogelijk in de trein![]()
![]()
![]()
Nee, ik moet er van grienen...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er?? Acuut zomergevoel bij die plaat!
Ik vond er niks meer aan, toen heb ik het voetbal maar aangezet. Een half uur later was ik onkruid aan het wiedenquote:
Hij vindt zichzelf wel briliant enzo..quote:
Waarom zeg je dat er nou achteraan! Niks geiler dan vieze praatjes tijdens een uitzending van de EO!quote:
Nou ja om me op te vrolijken ga ik maar even keihard mijn PC monitor onder cummen danquote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat er nou achteraan! Niks geiler dan vieze praatjes tijdens een uitzending van de EO!
Goed idee, veel plezier!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ja om me op te vrolijken ga ik maar even keihard mijn PC monitor onder cummen dan
Tot zo..quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ja om me op te vrolijken ga ik maar even keihard mijn PC monitor onder cummen dan
Later op de avond misschien, vind het nog wat te vroeg...quote:
Nee. Oranje is veel minder goed dan menigeen dacht. Nuanceverschil.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Portugal is gewoon véél beter. Simpel als dat.
We zijn door Duitsland en Portugal zwaar overklast.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Oranje is veel minder goed dan menigeen dacht. Nuanceverschil.
Ik heb je net een goede tip gegevenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Ik verveel me, moet eraan wennen dat ik niks voor school hoef te doen!!
Ach, Miranda he.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
Is de radio nog om aan te horen of kan ik beter voor de tv blijven hangen?
Ja, dat heb ik ook. Tenenkrommend, want heb niet het gevoel dat ik vrij ben.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Ik verveel me, moet eraan wennen dat ik niks voor school hoef te doen!!
Precies! Klopt ook wel, want werkquote:Op maandag 18 juni 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Tenenkrommend, want heb niet het gevoel dat ik vrij ben.
Precies. Het idee is leuk, maar de uitvoering is werkelijk waardeloos. Stuur die man op cursus, al is het maar voor Engels!quote:Op maandag 18 juni 2012 07:09 schreef Cee het volgende:
Het irritantste vind ik dat Giel amper Engels kan, laat staan Duits en alleen maar belachelijke 'grappen' in het Nederlands zit te maken terwijl die Duitser er nog een leuk programma van probeert te maken. Doe dan geen weddenschap.
kan hij die andere VARA coryfeeën ook meenemen op een cursus Engels. Paul de Leeuw en Matthijs van Nieuwkerk spreken ook geen woord over de grensquote:Op maandag 18 juni 2012 07:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies. Het idee is leuk, maar de uitvoering is werkelijk waardeloos. Stuur die man op cursus, al is het maar voor Engels!
Darm-stadt, OMG, hilarische grap
Krijgen ze misschien nog kwantiteitskortingquote:Op maandag 18 juni 2012 07:28 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen
[..]
kan hij die andere VARA coryfeeën ook meenemen op een cursus Engels. Paul de Leeuw en Matthijs van Nieuwkerk spreken ook geen woord over de grens
Hier alleen regen, maar dat mag ook wel na 2 weken zonquote:
Je mag het van mij komen halen, ben het nu al zatquote:Op maandag 18 juni 2012 09:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier alleen regen, maar dat mag ook wel na 2 weken zon
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag het van mij komen halen, ben het nu al zat
Hier, knalt erop los en het spoelt de lucht uit.quote:
quote:
Hier begint 't nu ook te rommelen en ik ben in de provincie Groningenquote:
Dat het hier veel kouder is is niet echt een nadeel want ik hoor iedereen uit 't oosten altijd zeuren over benauwdheid als het een paar dagen warm is, dan is het in Gelderland 4 dagen 28-33 graden en dan gaat het daar weer regenen en is het benauwd, hier is het dan 2 of 3 weken 23 graden, en dan heb je nog geen regen gezienquote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen daarom hou ik al van langs de kust wonen!
Een nadeel is alleen dat het in de winter veel warmer is en in de zomer vaak veel kouder aan de kustMaar wel zon
Het plenst hier nuquote:Op maandag 18 juni 2012 09:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier begint 't nu ook te rommelen en ik ben in de provincie Groningen
Gaarne!quote:
Ik had m'n kleurtje alweer zwart gemaaktquote:
Jep, hier nu ookquote:
Oh ik dacht een veld vol natte kranten. Dan zou je geen verschil zien tussen de spelers en het veldquote:Op maandag 18 juni 2012 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Van Marwijk heeft trouwens geopperd om het grasveld te vervangen door een veld van papier...
Volgens hem is namelijk van Persie een van de beste spitsen op papier....
Hoe doen we dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had m'n kleurtje alweer zwart gemaakt
Die tool weer opzoeken en klikken op 'ik doe niet meer mee' oid.quote:
Als er tetten te zien zijn, doen!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet ik de Playboy-foto's van deze dame ff in het topic gooien?
Waardeloos, niks mis met een stel goede tetten!quote:
quote:
Ik wil het niet weten...quote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik krijg opeens weer beelden in m'n hoofd van toen ik zaterdag in Amsterdam was![]()
Je hebt die van mij hier laatst al gepost, vond ik voldoendequote:Op maandag 18 juni 2012 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
Mint en cin, jullie zijn voledig vrij om jullie tetten hier te flashen, of via PM! 14.gif
Scherp!!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt die van mij hier laatst al gepost, vond ik voldoende
De rest van de dag gaat het prima weer worden!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Scherp!!![]()
Wat een takkenweer vanmorgen trouwens !
Ik zat gewoon in de kroeg hoor, maar er gingen 2 vrouwen bij een prostitue naar binnen... 30 minuten erna kwamen die 2 vrouwen voldaan naar buiten en die prostitue keek ons aan (wij zaten in de kroeg aan de overkant en we zaten al de hele tijd met haar te "communiceren") en ze maakte een "befgebaar"quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat gewoon in de kroeg hoor, maar er gingen 2 vrouwen bij een prostitue naar binnen... 30 minuten erna kwamen die 2 vrouwen voldaan naar buiten en die prostitue keek ons aan (wij zaten in de kroeg aan de overkant en we zaten al de hele tijd met haar te "communiceren") en ze maakte een "befgebaar"
Ik flash ze niet op internetquote:Op maandag 18 juni 2012 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
Mint en cin, jullie zijn voledig vrij om jullie tetten hier te flashen, of via PM! 14.gif
Het was echt een leuke meid, ze deed ons de hele tijd na (omdat wij haar nadeden, tot groot plezier van voorbij wandelende toeristen, die opeens een reet van SilentChaos tegen de ruit zagenquote:
Wanneer spreken we af? Doen we het gewoon livequote:
Ik zei niet dat ik ze in real life flashquote:Op maandag 18 juni 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af? Doen we het gewoon live
Hard to get!!!!1!!111!111!!!!!1quote:Op maandag 18 juni 2012 12:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik ze in real life flash
Spanning er in houden en er moet wat te raden blijven, anders is 't niet leuk meer.quote:
Ik lees het al; jij hebt meer schik gehad dan ik afgelopen weekendquote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was echt een leuke meid, ze deed ons de hele tijd na (omdat wij haar nadeden, tot groot plezier van voorbij wandelende toeristen, die opeens een reet van SilentChaos tegen de ruit zagen).
Zij deed vrolijk mee
Dus toen wij weggingen heb ik haar maar een roos gegeven
Zeg...quote:Op maandag 18 juni 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af? Doen we het gewoon live
Ja maar wat Cindiey niet weet is dat ik "Hard to get hard" benquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar wat Cindiey niet weet is dat ik "Hard to get hard" ben![]()
![]()
twitter:Sersjee twitterde op maandag 18-06-2012 om 13:21:24TV-tip voor vanavond: Sounds of the 70s, Punk - Anarchy on the BBC. 23:00, #BBC2. Fijne muziekjes! http://t.co/RoKRFsLx reageer retweet
Ik gok dat ik dat ga missen...quote:Op maandag 18 juni 2012 13:22 schreef Sersjee het volgende:
twitter:Sersjee twitterde op maandag 18-06-2012 om 13:21:24TV-tip voor vanavond: Sounds of the 70s, Punk - Anarchy on the BBC. 23:00, #BBC2. Fijne muziekjes! http://t.co/RoKRFsLx reageer retweet
Moguh!quote:
Neequote:
Die is daar niet meer van hèquote:Op maandag 18 juni 2012 15:45 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
van
[ afbeelding ]
niet kennen
Inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
Rab moet de plaat van zijn vriendin draaien hoor.
Onder de plak!!!1!!!1111
Dat dan weer welquote:Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan kan je hem daar wel van kennen
Nog een jaar, dan is ze 40quote:Op maandag 18 juni 2012 15:45 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
van
[ afbeelding ]
niet kennen
Ah, die LP gaat ik nu even opzettenquote:
quote:
Dat is al bekend sinds vanmiddag?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef hole1988 het volgende:
BREAKING: Joan Franka 10e bij televoters
ja klopt (14:32) http://www.eurovision.tv/(...)ote_results_revealedquote:
Who gives a turkeyquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef hole1988 het volgende:
BREAKING: Joan Franka 10e bij televoters
Hoi!quote:
Lach er maar om, ik voel me hier zwaar in de steek gelatenquote:
hihih ik deed eenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik voel me hier zwaar in de steek gelaten
Dikke topickillskills heb je niks aan! Net als die dikke kont, heeft me ook nog niks opgeleverdquote:Op maandag 18 juni 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihih ik deed eenhe
dat is aanbidden. Je hebt dikke topickillskills
Jouw mooie ronde roomblanke bips is niks mis meequote:Op maandag 18 juni 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke topickillskills heb je niks aan! Net als die dikke kont, heeft me ook nog niks opgeleverd
je gaat toch geen pets verkopen he.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw mooie ronde roomblanke bips is niks mis mee
Nu laat je het wel heel poëtisch klinkenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw mooie ronde roomblanke bips is niks mis mee
Jongen ik ben billenmanus extremus.quote:
Whehe, dan hoop ik dat, mocht ik je ooit tegenkomen, je 3 dagen niet gevreten hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jongen ik ben billenmanus extremus.
Ik wil een mooie ronde set vrouwenbillen helemaal opvreten.
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, dan hoop ik dat, mocht ik je ooit tegenkomen, je 3 dagen niet gevreten hebt
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr noes. Maak me wild
Oh cool. 5 dagen. Holy shit dat moet inderdaad wel slopend zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Je hebt trouwens een reply van Ekdom
Jaahaaa, DIE DRUK!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh cool. 5 dagen. Holy shit dat moet inderdaad wel slopend zijn
Ja, das zonde...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had eerder vanavond wel een hele dikke fail.
Ik wilde Clash Of The Titans (2010) kijken, maar toen zette ik onbewust Wrath Of The Titans (2012) aan.
Kutjemuf. Nu heb ik zeker COTT al dik gespoiled. Zat echt al 15 minuten te kijken ofzo
Heb geen van beiden nu gekeken trouwens, zat er echt hard van te balenquote:
Geeft niks jong, ik trek het welquote:
Ik trok het harder, hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks jong, ik trek het wel![]()
En ik geloof dat bijna iedereen op een oor ligt, dus boeiend!
Je moest eens weten wat voor een voortent ik hier heb staan door die billen van jou.quote:
Kijk maar uit, ik trek hem er zo uit. Met wortel en al, that isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een voortent ik hier heb staan door die billen van jou.
En nu weer over 3FM. ONTOPIC!!!!111![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik trek hem er zo uit. Met wortel en al, that is
Meisje, eer dat jij deze epische genotsknots (quote:
Ik zie een uitdaging staan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meisje, eer dat jij deze epische genotsknots () ontworteld hebt, [vul hier een gevatte hilarische vervolgzin in]
Watjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ja
Hee maar ehm
welterusten. Dit gaat te ver hoor!!!!!!1
Tja, altijd weer die verrekte maandagavond, geilste avond van de weekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooi, dan vermaak je je wel even.
Slaap (z)na(ch)t !
WWEquote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr noes. Maak me wild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |