SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Sorry, you are not allowed to see the requested content.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:21 schreef Shravani het volgende:
Sorry, geen foto's maar wel lekker gelopen .
http://www.endomondo.com/workouts/vG7QmG4JpVk![]()
![]()
ik zit te twijfelen hoe laat ik zal gaan lopen en wat ik aan ga trekken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
welcome to the 21st centuryquote:Op zondag 17 juni 2012 11:21 schreef kwiwi het volgende:
Routes, foto's, tijden... nog even en we gaan live meekijken met mensen tijdens hun rondje.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mogge MoBloquote:
nu wel denk ikquote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, you are not allowed to see the requested content.![]()
Ik had net kort/kort ondanks de wind toch behoorlijk warm.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef DJMO het volgende:
ik zit te twijfelen hoe laat ik zal gaan lopen en wat ik aan ga trekken![]()
Ik heb nog wel zo'n action cam: http://contour.com/products/contour-gpsquote:Op zondag 17 juni 2012 11:21 schreef kwiwi het volgende:
Routes, foto's, tijden... nog even en we gaan live meekijken met mensen tijdens hun rondje.![]()
Waar haal je die koffie dan? In Maastricht?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
Damn wat gaan die topics hard, ik haal 1 bak koffie en BAM nieuw deeltjeF means you're fucked![]()
Nee bij ons versgemaaldekoffiebonenkoffieapparaatquote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Waar haal je die koffie dan? In Maastricht?![]()
![]()
Die zijn leukquote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n action cam: http://contour.com/products/contour-gpsWe hebben zo'n ding wel eens op wintersport gebruikt, maar als je naar de filmpjes kijkt word je bijna zeeziek van alle bochtjes die gemaakt worden
![]()
![]()
Ja. Ik heb hem gebruikt voor mijn trip naar Afrika. Ding aan de auto geplakt.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn leukWe hebben zo'n ding wel eens op wintersport gebruikt, maar als je naar de filmpjes kijkt word je bijna zeeziek van alle bochtjes die gemaakt worden
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:28 schreef Shravani het volgende:
Ik moest vanmorgen 3x13/3 lopen en heb gewoon 6 km gehaald
Netjesquote:Op zondag 17 juni 2012 11:28 schreef Shravani het volgende:
Ik moest vanmorgen 3x13/3 lopen en heb gewoon 6 km gehaald![]()
En bij het kiten gebruiken we meestal een GoProBazendingetjes
![]()
Liep net naar buiten om naar de stad te gaan. "Hmm, zijn de winkels al open?" Weer naar binnen om te checken: nee dus. Eerst maar even een tosti dan
.
Niet meer actief op Fok!![]()
ik denk dat ik toch voor capri ga ... wel met kort, want t is boven de 16 graden hierquote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik had net kort/kort ondanks de wind toch behoorlijk warm.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Pff dat getwijfel over wat je aan zult trekken. Met dit weer is een korte tight in principe goed genoeg, eventueel doe je een jasje rond je middel, voor het geval je het koud krijgt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef Shravani het volgende:
Ik denk dat ik m'n roze meuk maar ga inruilen voor rode spullen, matched beter met m'n rode boei
Pff, zal nog eens uitslapenVoel me net RD, mocht gelijk een heel end teruglezen!
Nog 1 ding over die whey: ik merk er ook weinig van. Daarentegen nooit spierpijn gehad van het lopen, dusjaVind het alleen lekker
![]()
![]()
In deze tijd van het jaar moet het heel gek weer zijn wil ik in lang gaan lopen. Eigenlijk altijd capri en korte mouwen shirt![]()
![]()
Haaa, ik zat even op de contour website te kijken of er ook running filmpjes te vinden waren. De eerste gelijk ook al een aardig loopje
Wellicht liefhebbers voor zo'n loop?:
http://contour.com/stories/running-and-running![]()
er staat hier flink wat wind en ik ben al zo'n koukleumquote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Pff dat getwijfel over wat je aan zult trekken. Met dit weer is een korte tight in principe goed genoeg, eventueel doe je een jasje rond je middel, voor het geval je het koud krijgt.
inderdaad... I share your painquote:Op zondag 17 juni 2012 11:36 schreef GotC het volgende:
Pff, zal nog eens uitslapenVoel me net RD, mocht gelijk een heel end teruglezen!
Ik durf ook nog niet naar bed..... elke uurtje langer op is een post of 30 minder terug lezen
Hell yeahquote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef Wiehoe het volgende:
Haaa, ik zat even op de contour website te kijken of er ook running filmpjes te vinden waren. De eerste gelijk ook al een aardig loopje
Wellicht liefhebbers voor zo'n loop?:
http://contour.com/stories/running-and-running(dit is mijn toekomstige ik die op de 5 kilometer pist)
![]()
Ajoh, niet miepen, hup, naar buiten!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
er staat hier flink wat wind en ik ben al zo'n koukleum![]()
Jasje om je middel, opgelost. En nu lopenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
er staat hier flink wat wind en ik ben al zo'n koukleum.
Awquote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... I share your pain
Ik durf ook nog niet naar bed..... elke uurtje langer op is een post of 30 minder terug lezenwat is het geworden, bier of wijn?
![]()
wijntje....stond nog een half flesje open.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... I share your pain
Ik durf ook nog niet naar bed..... elke uurtje langer op is een post of 30 minder terug lezen.
Pff t is verraderlijk weer.. Zonnig, maar stevige wind.. dus ik korte broek en thermoshirt aan.. Dat was weer net even teveel.. Best warm
En Wiehoe.. k geloof dat wij deels in dezelfde omgeving lopen
Maar mn rondje ging goed. Dit keer eens zonder Evy maar gewoon op muziek..
Lekker door t bos. Droog gebleven gelukkig. Wel een beetje een zondagstempo.. 5km in 38min42It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Kampsheide?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:45 schreef Koepert het volgende:
Pff t is verraderlijk weer.. Zonnig, maar stevige wind.. dus ik korte broek en thermoshirt aan.. Dat was weer net even teveel.. Best warm
En Wiehoe.. k geloof dat wij deels in dezelfde omgeving lopen
Maar mn rondje ging goed. Dit keer eens zonder Evy maar gewoon op muziek..
Lekker door t bos. Droog gebleven gelukkig. Wel een beetje een zondagstempo.. 5km in 38min42![]()
Het was heerljk buiten! Op een gegeven moment begon het een tikje te miezeren en ik dacht: ja, meer! Echt niet koud!
Lekker gelopen trouwens! Zelfde les gedaan als woensdag, omdat het toen zo ruk gingblijkbaar is het: werken > naar huis fietsen > omkleden > lopen = onrust in mijn hoofd = onrust in de loop
Zo even in endomondo zetten!![]()
heb al een paar dagen n pijntje in mn enkel.. denk dat het hoog tijd wordt voor zooltjesiemand enig idee waar ik die het beste kan halen? podoloog, hardloopwinkel...?
vandaag dus maar een rondje skaten ipv lopen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Zo ook weer lopen, heb geen zin meer om te wachten tot vanavond
Ik loop eigenlijk altijd aan het eind van de dag, na het avondeten.
Hoe bevalt het eigenlijk om aan het begin van de dag te lopen? Voel je je bijv. fitter/energieker de rest van de dag?![]()
true...!!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:53 schreef LieLie het volgende:
Het was heerljk buiten! Op een gegeven moment begon het een tikje te miezeren en ik dacht: ja, meer! Echt niet koud!
Lekker gelopen trouwens! Zelfde les gedaan als woensdag, omdat het toen zo ruk gingblijkbaar is het: werken > naar huis fietsen > omkleden > lopen = onrust in mijn hoofd = onrust in de loop
het gaat vaak gehaaster op een doordeweekse dag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het een heerlijk begin van de dag, en heb er zeker de rest van de dag profijt van.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:56 schreef STING het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk om aan het begin van de dag te lopen? Voel je je bijv. fitter/energieker de rest van de dag?![]()
ik vind s ochtends wel lekker omdat je dan zon energiek begin van de dag hebtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:56 schreef STING het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk om aan het begin van de dag te lopen? Voel je je bijv. fitter/energieker de rest van de dag?maar ik loop 's avonds wel harder doordat ik dan al de hele dag op gang ben en goed warm (?) denk ik
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
vind het op zich lekker om 's ochtend te lopen, dan heb je het weer achter de rug en een tevreden gevoel maar het lopen zelf gaat bij mij over het algemeen niet 's ochtends...kan moeilijk een lekker ritme vindenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:56 schreef STING het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk om aan het begin van de dag te lopen? Voel je je bijv. fitter/energieker de rest van de dag?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
+1quote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind s ochtends wel lekker omdat je dan zon energiek begin van de dag hebtmaar ik loop 's avonds wel harder doordat ik dan al de hele dag op gang ben en goed warm (?) denk ik
Ja doei.![]()
Volgens mij maakt mijn gps er een beetje een potje van.
Ik heb echt niet ergens 15 km/u gelopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/nwbWj7eckl0![]()
zo.
route uitgestippeld: http://www.endomondo.com/routes/64361428Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb één keer 's ochtends vroeg geprobeerd maar toen was ik de rest van de dag zo moe dat ik niks meer voor elkaar kreeg. Dus nu maar steeds 's avonds en daarna slapenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:56 schreef STING het volgende:
![]()
we kijken wel als je rondje er op zitquote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef DJMO het volgende:
zo.
route uitgestippeld: http://www.endomondo.com/routes/64361428
eerst maar netjes gaan lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dus dat het bij mij ook zo gaat, maar toch eens proberenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb één keer 's ochtends vroeg geprobeerd maar toen was ik de rest van de dag zo moe dat ik niks meer voor elkaar kreeg. Dus nu maar steeds 's avonds en daarna slapen![]()
![]()
eerst maar zien dat ik neit verdwaalquote:Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we kijken wel als je rondje er op zit
eerst maar netjes gaan lopen
ja maar dan moet je wel eerst starten en niet een uur miepen wat je aan ga trekken.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
10k zit er echt zo op... het gaat allemaal vlugger dan je denkt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ben allang omgekleedquote:Op zondag 17 juni 2012 12:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel eerst starten en niet een uur miepen wat je aan ga trekken.
Vrouwen....quote:Op zondag 17 juni 2012 12:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel eerst starten en niet een uur miepen wat je aan ga trekken.![]()
![]()
Gister was ik trouwens me schoenen vergeten mee te nemen naar me wedstrijd, kon ik weer 7kilometer naar huis fietsen en dan weer terug...
Denk dat het handig is om even een checklist te maken met wat ik mee moet nemen de volgende keer.![]()
Had je ze niet aan?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef xzaz het volgende:
Gister was ik trouwens me schoenen vergeten mee te nemen naar me wedstrijd, kon ik weer 7kilometer naar huis fietsen en dan weer terug...
Denk dat het handig is om even een checklist te maken met wat ik mee moet nemen de volgende keer.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef Shravani het volgende:
[..]
Me too, en daarna kruip ik lekker op de bank met een Irish coffee en m'n e-reader
alleen sommigen hoor....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef xzaz het volgende:
Denk dat het handig is om even een checklist te maken met wat ik mee moet nemen de volgende keer.het belangrijkste onderdeel
![]()
![]()
Ah okquote:Op zondag 17 juni 2012 12:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nope, doe ze pas aan als ik ga lopen
[..]
Neuh dat ben ik zelf![]()
![]()
Ik doe ze altijd al aan..
![]()
je tas met loopspullen inpakken moet een offerrite aan de loopgoden zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef xzaz het volgende:
Denk dat het handig is om even een checklist te maken met wat ik mee moet nemen de volgende keer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Verdorie, vannacht na een dolletje met een vriend van me zo hard op m'n rug gevallen dat ik de komende dagen dus absoluut niet kan lopen. Ben net een oude opa
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je tas met loopspullen inpakken moet een offerrite aan de loopgoden zijn
Op je rug gevallen? Auch....quote:Op zondag 17 juni 2012 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Verdorie, vannacht na een dolletje met een vriend van me zo hard op m'n rug gevallen dat ik de komende dagen dus absoluut niet kan lopen. Ben net een oude opa![]()
Me zwager heeft trouwens nog foto's gemaakt van mijn loop gister, ik neem aan dat jullie daar geen interesse in hebben?![]()
jawelquote:Op zondag 17 juni 2012 12:18 schreef xzaz het volgende:
Me zwager heeft trouwens nog foto's gemaakt van mijn loop gister, ik neem aan dat jullie daar geen interesse in hebben?foto's!
![]()
![]()
dit dus...quote:
foto's van loopevenementen zorgt altijd voor motivatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We kunnen ook gezamenlijk overwegen om over te schakelen naar zakelijk schrijven? Indien hier geen bezwaar voor wordt ingediend steun ik deze overweging.quote:![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus...
foto's van loopevenementen zorgt altijd voor motivatie
Forrest Gump kijken dus![]()
![]()
ik loop veel lekkerder aan het begin van de dag. Ga er alleen door de week mijn wekker niet voor zetten, maar zo op zondag ergens tussen 8 en 9 buiten staan en lekker lopen vind ik heerlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:56 schreef STING het volgende:
SHUN!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die film heb ik nog nooit gezien![]()
Toch maar eens kijken.
Ja doei.![]()
![]()
Komende uur 30 posts minder.....I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nope, maar ik ben wel op zoek naar een goeie tip. 't Wordt te warm om in m'n jasje te lopen, dus moet ik m'n ipod ergens kwijt. Mijn broek heeft zo'n zakje, maar die broek is te groot en 't touwtje kaduuk, dus zodra ik die ipod er in doe zakt de broek af: niet charmant.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef STING het volgende:
Hebben jullie trouwens een favo webshop voor hardloopgear?
Dus: nieuwe broek nodig.Ja doei.![]()
En zo'n armband? Of vind je dat niks?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben wel op zoek naar een goeie tip. 't Wordt te warm om in m'n jasje te lopen, dus moet ik m'n ipod ergens kwijt. Mijn broek heeft zo'n zakje, maar die broek is te groot en 't touwtje kaduuk, dus zodra ik die ipod er in doe zakt de broek af: niet charmant.
Dus: nieuwe broek nodig.
Ik kom weer ff binnenvallen![]()
Goedemorgen!
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2012 12:35:38 ]![]()
trouwens wel grappig. Voor en na mijn loop scheelt een kilo. En dan HAD ik nog wat gedronken tussendoor.
Dus ik ben gewoon meer dan een liter kwijt onderweg.![]()
Het is zondag!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:30 schreef kwiwi het volgende:
Zin in het lopen vanavondEerst nog hard aan het werk
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ook een optie is om een MP3 te kopen met zo'n clipje. Ik heb een Ipod NANO die ik vastclip aan me broek.. werkt uitstekend.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, koop liever een nieuwe goeie broek![]()
Nee, want m'n broek zakt dus af zodra ik die ipod er in doe: dat zal bij 'aan' ook zo zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ook een optie is om een MP3 te kopen met zo'n clipje. Ik heb een Ipod NANO die ik vastclip aan mijn broek.. werkt uitstekend.Ja doei.![]()
Tenzij je een ipod shuffle koopt, die tegen wegen echt helemaal niks. Maar ik denk dat een broek goedkoper is, en handiger, als je huidige afzakt.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want m'n broek zakt dus af zodra ik die ipod er in doe: dat zal bij 'aan' ook zo zijn.![]()
Ik heb 'n nanoquote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je een ipod shuffle koopt, die tegen wegen echt helemaal niks. Maar ik denk dat een broek goedkoper is, en handiger als je huidige afzakt.m'n broek heeft weinig nodig
Ja doei.![]()
Yep, je heb een nieuwe broek nodigquote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb 'n nanom'n broek heeft weinig nodig
![]()
![]()
Ow een nano is (ook) zo'n kleine! Ik dacht dat een nano een grotere wasquote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb 'n nanom'n broek heeft weinig nodig
Dan heb ik niks gezegd
![]()
![]()
Ook in heel losjes taalgebruik is het nog steeds mijn of m'n.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
We kunnen ook gezamenlijk overwegen om over te schakelen naar zakelijk schrijven? Indien hier geen bezwaar voor wordt ingediend steun ik deze overweging.
Ik kan ook slecht tegen 'me'![]()
![]()
Ik zal er op lettenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook in heel losjes taalgebruik is het nog steeds mijn of m'n.
![]()
![]()
Ik ken iemand die schrijft steevast 'men'quote:Op zondag 17 juni 2012 12:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
dat vind ik bijna nóg erger. Ik heb zijn FB updates dan ook uitgezet
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die schrijft steevast 'men'dat vind ik bijna nóg erger. Ik heb zijn FB updates dan ook uitgezet
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook een ouwe rot.
'alwaar" 'der' 'danwel'.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, m'n ogen begonnen spontaan te bloeden bij de aanblik van dat taalgebruikquote:zelfbescherming.
Ja doei.![]()
Verschrikkelijk! En ja, aan dat "me" erger ik me ook mateloos.quote:![]()
En om een beetje on topic te blijven: vanmiddag weer lopen denk ik! Nog even voor school werken, CV eens bijschaven en dan een rondje van +/- 6 km.![]()
Iemand nog comments op m'n loopje? De meneer wil de volgende keer ook weer mee. Eens kijken of die met een iphone andere resultaten in runkeeper krijgt.
Nu lunch en een aflevering van Borgen
Vanavond bbq bij de schoonouders. Zeg maar dag tegen de verbrande calorietjes![]()
![]()
![]()
Ik krijg nare jeuk op hele intieme plaatsen van 'me'.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik had laatst college van iemand die geen enkele spelfout wilde zien want "it gives me eye cancerquote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, m'n ogen begonnen spontaan te bloeden bij de aanblik van dat taalgebruikzelfbescherming.
"
![]()
![]()
Ik heb daar idd ook zo'n last van net als jouwquote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, m'n ogen begonnen spontaan te bloeden bij de aanblik van dat taalgebruikzelfbescherming.
![]()
![]()
Het zal je aan je reet roesten jeuken?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg nare jeuk op hele intieme plaatsen van 'me'.Ja doei.![]()
Ik weet ook niet wat het is. Ik val niet over een dt-fout of andere spelfouten, er glipt er bij mij ook wel eens eentje door. Maar 'me' in plaats van 'mijn' vind ik echt gruwelijk irritantquote:Op zondag 17 juni 2012 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die schrijft steevast 'men'dat vind ik bijna nóg erger. Ik heb zijn FB updates dan ook uitgezet
![]()
![]()
![]()
Futurumshop.nl is een goeiequote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef STING het volgende:
Hebben jullie trouwens een favo webshop voor hardloopgear?. Daar heb ik m'n Camelbak vandaan
.
Zo, ik heb nieuwe sokjes.
Hello Kitty gone running?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Futurumshop.nl is een goeie. Daar heb ik m'n Camelbak vandaan
.
Zo, ik heb nieuwe sokjes.
![]()
![]()
Fototje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop meestal na het werk en dat heb ik totaal niet! Alleen woensdag, maar toen moest ik op tijd terug zijn voor voetbal.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:53 schreef LieLie het volgende:
Zo even in endomondo zetten!
Honselaar (komt 'ie weer) zegt ook dat je beter helemaal niet kunt lopen dan het gehaast te doen en je warming-up en cooling-down af te raffelen
.
moet je is vragen wat het verschil nou is tussen jou en jouwquote:Op zondag 17 juni 2012 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb daar idd ook zo'n last van net als jouw
oh en ik zweet me idd de tyfus op de lopende band, geinig is dan wel dat mijn rechterarm en rechterhelft van mijn gezicht dus niet zweet... kurkdroog. makkelijke aan lopende band is dat je een flesje voor je neer kan zetten, waar laat je dat tijdens het lopen op straat?04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
moet je is vragen wat het verschil nou is tussen jou en jouw
oh en ik zweet me idd de tyfus op de lopende band, geinig is dan wel dat mijn rechterarm en rechterhelft van mijn gezicht dus niet zweet... kurkdroog. makkelijke aan lopende band is dat je een flesje voor je neer kan zetten, waar laat je dat tijdens het lopen op straat?![]()
![]()
Dat is er ook zo een die je meer dan eens voorbij ziet komen.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
oh en ik zweet me idd de tyfus op de lopende band, geinig is dan wel dat mijn rechterarm en rechterhelft van mijn gezicht dus niet zweet... kurkdroog. makkelijke aan lopende band is dat je een flesje voor je neer kan zetten, waar laat je dat tijdens het lopen op straat?Ja doei.![]()
dat lijkt me wat overdreven, lijkt wel een survivalband of zoquote:04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
is? Eens!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
oh en ik zweet me idd de tyfus op de lopende band, geinig is dan wel dat mijn rechterarm en rechterhelft van mijn gezicht dus niet zweet... kurkdroog. makkelijke aan lopende band is dat je een flesje voor je neer kan zetten, waar laat je dat tijdens het lopen op straat?
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2012 12:52:40 ]![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:52 schreef Re het volgende:
[..]
dat lijkt me wat overdreven, lijkt wel een survivalband of zo
Ja doei.![]()
Het is cv, als we toch over taaldingetjes gaan miepenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef Niara het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! En ja, aan dat "me" erger ik me ook mateloos.![]()
En om een beetje on topic te blijven: vanmiddag weer lopen denk ik! Nog even voor school werken, CV eens bijschaven en dan een rondje van +/- 6 km..
Mjah, verschilt natuurlijk. Heb ook wel wat chaotische weken op het werk mijn (enige) twee collega's met dezelfde taken zijn allebei langdurig uitgevallen. Dus ik doe een beetje voor drie mensen werk, wat werk is dat sowieso voor een deel voortkomt uit de 'waan van de dag'. Dat maakt het op het moment wat extra onrustig in mijn hoofdquote:Op zondag 17 juni 2012 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop meestal na het werk en dat heb ik totaal niet! Alleen woensdag, maar toen moest ik op tijd terug zijn voor voetbal.
Honselaar (komt 'ie weer) zegt ook dat je beter helemaal niet kunt lopen dan het gehaast te doen en je warming-up en cooling-down af te raffelen
.
![]()
![]()
http://www.perrysport.nl/asics-asics-quarter-sock_904745.htmlquote:
Deze. Had ik al twee paar van en lopen het lekkerst. Overigens was er iets met de kassa bij Perry, dus na 10 min in de rij staan boel teruggeflikkerd en naar Intersport gelopen. Hadden ze daar alleen maar Puma-sokken (echt níks anders
), toen naar V&D gegaan, naar de sportafdeling en daar hadden ze gelukkig ook een Perry-afdeling, jeuh
.
Anders was ik naar Run2Day gegaan, denk ik.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, ik ga me opdracht even afmaken anders word het niks meer met hardlopen vandaag.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
oh en ik zweet me idd de tyfus op de lopende band, geinig is dan wel dat mijn rechterarm en rechterhelft van mijn gezicht dus niet zweet... kurkdroog. makkelijke aan lopende band is dat je een flesje voor je neer kan zetten, waar laat je dat tijdens het lopen op straat?
Die heb ik.
Is rd zonder iets te zeggen gaan slapen ofzo?.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is cv, als we toch over taaldingetjes gaan miepen.
![]()
![]()
Ik heb nooit water mee op de 10km, misschien ooit als ik over de 15km heenga, dat het nodig wordt.
Op de sportschool, op bijv. de loopband, heb ik wel sneller dorst. Misschien dat het komt dat je daar ook meer zweet dan buiten, of omdat er dus een flesje voor m'n neus staat![]()
![]()
Ik heb op de 10 km alleen water mee als het warm is en/of als ik snel ga lopen. Bij een rustig duurloopje vind ik het niet zo nodig.Niet meer actief op Fok!![]()
Warmer, geen wind en je kijkt nergens naarquote:Op zondag 17 juni 2012 13:07 schreef STING het volgende:
Ik heb nooit water mee op de 10km, misschien ooit als ik over de 15km heenga, dat het nodig wordt.
Op de sportschool, op bijv. de loopband, heb ik wel sneller dorst. Misschien dat het komt dat je daar ook meer zweet dan buiten, of omdat er dus een flesje voor m'n neus staat.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik heb ook zoietsquote:Op zondag 17 juni 2012 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik.
Is rd zonder iets te zeggen gaan slapen ofzo?.
Maar dan nog met een speciaal vakje voor m'n mobiel. Loop er nog niet mee tijdens het lopen, maar is straks wel erg handig als ik Bike-Run-Bike oefeningen ga doen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ook zo'n ding dat je om je hand kunt gespen? Want dat is het grote voordeel vind ik. Je houdt hem niet vast, maar gespt hem om je hand. Het enige wat je hoeft te doen is hem naar je mond brengen als je dorst hebt en erin knijpenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ook zoietsMaar dan nog met een speciaal vakje voor m'n mobiel. Loop er nog niet mee tijdens het lopen, maar is straks wel erg handig als ik Bike-Run-Bike oefeningen ga doen
.
Tijdens het spinnen gisteren heb ik de hele fles leeggedronken, terwijl ik tijdens het lopen niks mee neem.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:07 schreef STING het volgende:
Op de sportschool, op bijv. de loopband, heb ik wel sneller dorst. Misschien dat het komt dat je daar ook meer zweet dan buiten, of omdat er dus een flesje voor m'n neus staatAls ik met een flesje ga lopen zal die ook wel leeg zijn als ik weer thuis ben
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook zo'n ding dat je om je hand kunt gespen? Want dat is het grote voordeel vind ik. Je houdt hem niet vast, maar gespt hem om je hand. Het enige wat je hoeft te doen is hem naar je mond brengen als je dorst hebt en erin knijpen.
Deze heb ikAan de ander kant zit zo'n 'gesp' waardoor je hem vast maakt aan je hand, waardoor je hem niet steeds vast hoeft te houden, maar gewoon vast zit
Zo, ik meld me ook maar weer eens
Denk dat ik morgen pas ga lopen... Donderdag was voor het laatst en had vandaag m'n rondje wel gepland, maar ik heb vrijdag en gisteren wat buikklachten gehad (en dat is nog zachtjes uitgedrukt), dus ik wil mezelf eigenlijk nog even wat rust geven.
@ Maraca: heb jij de Whey al geprobeerd? Ik ben namelijk bang dat mijn buikklachten zijn ontstaan door het drinken van Whey na m'n training donderdag
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Met melk gemengd?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:45 schreef Yuki het volgende:
Denk dat ik morgen pas ga lopen... Donderdag was voor het laatst en had vandaag m'n rondje wel gepland, maar ik heb vrijdag en gisteren wat buikklachten gehad (en dat is nog zachtjes uitgedrukt), dus ik wil mezelf eigenlijk nog even wat rust geven.
@ Maraca: heb jij de Whey al geprobeerd? Ik ben namelijk bang dat mijn buikklachten zijn ontstaan door het drinken van Whey na m'n training donderdag![]()
Als je wat nattere en gladdere ontlasting heb dan komt 't ook door de Whey, jaren dat ik krachttraining deed had ik daar ook last van.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Haha lijkt best apart als je daarmee rent.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ikAan de ander kant zit zo'n 'gesp' waardoor je hem vast maakt aan je hand, waardoor je hem niet steeds vast hoeft te houden, maar gewoon vast zit
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Valt best meequote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha lijkt best apart als je daarmee rent.Je moet hem alleen niet te strak vastgespen, dat vinden je vingers niet zo tof
.
Nee, water.quote:Dit was wel heel nat... Twee avonden achtereen diarree gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je wat nattere en gladdere ontlasting heb dan komt 't ook door de Whey, jaren dat ik krachttraining deed had ik daar ook last van.![]()
Oei! Dat klinkt niet goed. Heb nu zo'n 3x Whey geprobeerd en heb geen klachtenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:45 schreef Yuki het volgende:
@ Maraca: heb jij de Whey al geprobeerd? Ik ben namelijk bang dat mijn buikklachten zijn ontstaan door het drinken van Whey na m'n training donderdagHeb je het gemengd met water of met melk?
edit: lezen MaracaWater dus.. heb ik ook gedaan.
Ja, dat merkte ik ook jaquote:Op zondag 17 juni 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt best meeJe moet hem alleen niet te strak vastgespen, dat vinden je vingers niet zo tof
.
En het lost mijn 'help mijn hardlooprokje heeft geen zakken' probleem ook gelijk op
Het kan natuurlijk van iets anders geweest zijn, maar ja... Whey is het enige afwijkende geweest in m'n eetpatroon, alle andere dingen die ik donderdag, vrijdag en gister gegeten heb eet ik wel vaker.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oei! Dat klinkt niet goed. Heb nu zo'n 3x Whey geprobeerd en heb geen klachtenHeb je het gemengd met water of met melk?
edit: lezen MaracaWater dus.. heb ik ook gedaan.
Ik denk dat ik t nog 1 keer probeer, als ik de dag erna geen verplichtingen hebAls ik dan weer zo heftig reageer is Whey niet goed voor me, denk ik.
Dan kun je beter ermee stoppen en kijken hoe het dan gaatquote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk van iets anders geweest zijn, maar ja... Whey is het enige afwijkende geweest in m'n eetpatroon, alle andere dingen die ik donderdag, vrijdag en gister gegeten heb eet ik wel vaker.
Ik denk dat ik t nog 1 keer probeer, als ik de dag erna geen verplichtingen hebAls ik dan weer zo heftig reageer is Whey niet goed voor me, denk ik.
Wel rot zeg
Ja, ik baal er flink van.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kun je beter ermee stoppen en kijken hoe het dan gaatWel rot zeg
Helemaal omdat het vrijdagavond begon vlak voor ik de stad in zou gaan om een drankje te doen voor een verjaardag... Ik zat niet echt rustig, zeg maar
Erg snel voor een eerste wedstrijdquote:Op zondag 17 juni 2012 12:57 schreef xzaz het volgende:
Gister 8ste geworden:
https://www.lions.nl/downloads/clubs/249/Totaal%20uitslag_5km.pdf
![]()
Heb je verder nog sport gedaan voordat je ging hardlopen?![]()
Hoe lang duurt die runners high eigenlijk? Zit nog steeds te genieten van mijn rondje vanmorgen, maar moet toch echt eens gaan studeren
studeren op je runners high, dan gaat het extra goedquote:Op zondag 17 juni 2012 14:20 schreef Maraca het volgende:
Hoe lang duurt die runners high eigenlijk? Zit nog steeds te genieten van mijn rondje vanmorgen, maar moet toch echt eens gaan studeren![]()
![]()
Hmz, ik zit nog eens op blessureaanwijzer te kijken. En volgens mij zit ik met mijn linkerknie tegen een springersknie aan.
Gelukkig nog niet heel ernstig, erop drukken doet niet echt zeer. en mijn onderbeen omhoogbewegen terwijl hij tegengehouden wordt doet geen zeer. Maar goed, wel in de gaten houden.
Is die topicfysio er nog?![]()
Ik heb me 14 km in 1.14.nogwat gelopen. Als ik met de pace zou spelen zou ik me 10km PR met 43 seconden hebben verbeterd. Fet he?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dope man!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb me 14 km in 1.14.nogwat gelopen. Als ik met de pace zou spelen zou ik me 10km PR met 43 seconden hebben verbeterd. Fet he?![]()
![]()
Puick!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb me 14 km in 1.14.nogwat gelopen. Als ik met de pace zou spelen zou ik me 10km PR met 43 seconden hebben verbeterd. Fet he?
Ja doei.![]()
Nice zeg! 14 km in 1:14quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb me 14 km in 1.14.nogwat gelopen. Als ik met de pace zou spelen zou ik me 10km PR met 43 seconden hebben verbeterd. Fet he?![]()
![]()
Denk dat je 'm beter kunt PM'en, dit topic gaat te snel om altijd bij te lezen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ik zit nog eens op blessureaanwijzer te kijken. En volgens mij zit ik met mijn linkerknie tegen een springersknie aan.
Gelukkig nog niet heel ernstig, erop drukken doet niet echt zeer. en mijn onderbeen omhoogbewegen terwijl hij tegengehouden wordt doet geen zeer. Maar goed, wel in de gaten houden.
Is die topicfysio er nog?![]()
Ik sech: zuper fet!!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
![]()
Wow! Goed zeg!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
![]()
Netjes.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
had 'm bewust niet om, wilde nergens anders mee bezig zijn dan met lopen (en verdwalen / weg terug vindenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker gedaanJammer dat je je hartslagmeter niet om had, was wel benieuwd!
)
wat is z'n foknaam ook alweerquote:Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je 'm beter kunt PM'en, dit topic gaat te snel om altijd bij te lezen.![]()
![]()
Gevoetbald, veel gefietst, ik fiets al 22 jaar (vanaf me 2de) omdat me ouders geen auto hebben en ik ook (nog) niet. Dit is overigens wel mijn eerste 5k wedstrijd, heb er al een paar andere opzitten.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:16 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Erg snel voor een eerste wedstrijd![]()
Heb je verder nog sport gedaan voordat je ging hardlopen?En wat vond je ervan? Prima toch, lekker rustig tempotje?quote:![]()
Kijk je normaal gesproken anders wel naar je hartslag? Ik doe dat namelijk nooit, moet er ook een knopje voor indrukkenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
had 'm bewust niet om, wilde nergens anders mee bezig zijn dan met lopen (en verdwalen / weg terug vinden)
. Wel met Endomondo+muziek+Garmin gelopen dus?
![]()
![]()
Ook lekker snel, heb je logje?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
endo / garmin , muziek eerste km .. toen liep ik in het bos en heb ik m'n muziek uitgegooid. pas toen ik weer (ruim) in de bewoonde wereld liep heb ik m'n oordopje weer ingedaan. overigens had ik endo wel gedempt dus daar heb ik niets van gehoord.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk je normaal gesproken anders wel naar je hartslag? Ik doe dat namelijk nooit, moet er ook een knopje voor indrukken. Wel met Endomondo+muziek+Garmin gelopen dus?
Mooie quote even gestolen uit het Amateurs topic:quote:Op zondag 17 juni 2012 09:19 schreef bananablues het volgende:
Op losseveter.nl is nu trouwens deel 2 van hun gratis atletiekmagazine te downloaden. Alhoewel veel over baanatleten gaat (wat ook erg leuk interessant is), staat er ook een interessant artikel in over Renato Canova, italiaanse marathoncoach en een schema van Moses Mosop.
Interessante analyse van het trainen: het verschil tussen adaptatie (slecht) en stimuli (goed).
En een quote: "Er is geen passie om het ‘aërobe huis’ te bouwen. Vroeger werd dat deels nog
ondervangen door alledaagse activiteiten maar de bewegingsarmoede wordt
steeds groter. Intensiteit zonder basis leidt echter tot niets. Dat is een grote
methodologische fout die nu wordt gemaakt, dat bedoel ik met die shortcut.
De coaches die nog iets weten over de marathon zijn oud en niet meer betrokken.
De jonge generatie steekt alle energie in de kers op de taart. Maar er
is helemaal geen taart."![]()
![]()
Grappig dat je eerst langere wedstrijden hebt gelopen. Mijn eerste wedstrijd was een lokale cross loop waar ik veel te hard van start ging.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gevoetbald, veel gefietst, ik fiets al 22 jaar (vanaf me 2de) omdat me ouders geen auto hebben en ik ook (nog) niet. Dit is overigens wel mijn eerste 5k wedstrijd, heb er al een paar andere opzitten.![]()
Klinkt niet echt optimistischquote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef GotC het volgende:
Mooie quote even gestolen uit het Amateurs topic:
[..]![]()
Nja, het komt erop neer dat iedereen maar voor topprestaties wil gaan en het snelste/whatever wil zijn, maar dat mensen dat niet meer doen zonder een goede opbouw/training.quote:. Vind het juist een sterke boodschap!
![]()
Klinkt ook wel een beetje als; vroegah was alles beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef GotC het volgende:
Mooie quote even gestolen uit het Amateurs topic:
[..]![]()
Gewoon harder lopen; doe je er even lang over.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:54 schreef Yuki het volgende:
Fuck... Leuk rondje bedacht om te lopen, is het een km te langJa doei.![]()
Dat komt ook omdat de Marathon een naam heeft gekregen. Afstanden zeggen alles snelheid / tempo niets.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, het komt erop neer dat iedereen maar voor topprestaties wil gaan en het snelste/whatever wil zijn, maar dat mensen dat niet meer doen zonder een goede opbouw/training.. Vind het juist een sterke boodschap!
![]()
Ik ben nog jong, (de echte) lange afstanden komen nog wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:52 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Grappig dat je eerst langere wedstrijden hebt gelopen. Mijn eerste wedstrijd was een lokale cross loop waar ik veel te hard van start ging.![]()
Dat sowieso. Vaak kijken mensen ook neer op de 5 kilometer. Alsof een snelle vijf geen grotere prestatie is dan de tien op je tandvlees uitlopen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat de Marathon een naam heeft gekregen. Afstanden zeggen alles snelheid / tempo niets.I am a black hole shitting into the void![]()
True. Mja, mensen denken ook vaak te makkelijk 'oh, dat doe ik wel evenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat de Marathon een naam heeft gekregen. Afstanden zeggen alles snelheid / tempo niets.', terwijl je afstanden zoals de marathon (en de 5km!) juist niet moet onderschatten. Zelfde verhaal met snelheid. Je kan nog zo snel lopen, maar als je dat ongetraind doet, heb je een redelijke kans dat je toch blessures gaat oplopen (uitzonderingen uiteraard aanwezig).
AchVind het een mooie uitspraak.
![]()
Ach, mensen kijken tegenwoordig overal op neer; hebben dat nodig om zichzelf beter te voelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vaak kijken mensen ook neer op de 5 kilometer. Alsof een snelle vijf geen grotere prestatie is dan de tien op je tandvlees uitlopen.Ja doei.![]()
Whoop whoop!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
Zo vlot ben ik niet, maar de afstand loopt wel op, snelheid komt mss. ooit nog wel.![]()
Hier mijn 07:17 uur vanochtend duurloopje: 15K.*probeert daar nonchalant bij te kijken, maar is zo trots als een aap*
Trouwens, ik dacht dat ik een blaar op de voorkant van m'n 'wijsteen' had, maar bij nadere inspectie lijkt het wel eelt. Op vrijwel alle tenen. Terwijl ik toch echt goed aangemeten loopschoenen heb, die me geen pijn doen ofzo. Vaag.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Oh, en STING, mijn favo hardloopwebwinkel is www.wiggle.co.uk
Nog nooit iets online besteld, maar ze hebben veeeeel dingen voor goede prijs![]()
![]()
Trots mag je zeker zijn hoor! Heb je ook hardloopsokken?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Whoop whoop!![]()
Zo vlot ben ik niet, maar de afstand loopt wel op, snelheid komt mss. ooit nog wel.![]()
Hier mijn 07:17 uur vanochtend duurloopje: 15K.*probeert daar nonchalant bij te kijken, maar is zo trots als een aap*
Trouwens, ik dacht dat ik een blaar op de voorkant van m'n 'wijsteen' had, maar bij nadere inspectie lijkt het wel eelt. Op vrijwel alle tenen. Terwijl ik toch echt goed aangemeten loopschoenen heb, die me geen pijn doen ofzo. Vaag.![]()
Heb er ook een bestelling geplaatst. Alleen natuurlijk voor iets wat niet meer in voorraad isquote:Op zondag 17 juni 2012 15:03 schreef GotC het volgende:
Nog nooit iets online besteld, maar ze hebben veeeeel dingen voor goede prijs
Yay, nieuw 10km record, waar me het me om gaat
10km @ 56:44
http://www.endomondo.com/workouts/kuP125G-p4s![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er ook een bestelling geplaatst. Alleen natuurlijk voor iets wat niet meer in voorraad is
Wat heb je besteld?![]()
![]()
Toppertje!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef STING het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/kuP125G-p4s
Thanks, ff bookmarkenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:03 schreef GotC het volgende:
Nog nooit iets online besteld, maar ze hebben veeeeel dingen voor goede prijs![]()
![]()
3 bekertjes!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef STING het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/kuP125G-p4s
Je hebt mooi stabiel gelopen eigenlijk!![]()
![]()
Ja. Dat is eigenlijk de essentie van duursport. Ervoor zorgen dat je niet te snel/langzaam en niet te lange/korte stukken loopt om zo het beste uit jezelf te halen. Stapsgewijs.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:00 schreef GotC het volgende:
[..]
True. Mja, mensen denken ook vaak te makkelijk 'oh, dat doe ik wel even', terwijl je afstanden zoals de marathon (en de 5km!) juist niet moet onderschatten. Zelfde verhaal met snelheid. Je kan nog zo snel lopen, maar als je dat ongetraind doet, heb je een redelijke kans dat je toch blessures gaat oplopen (uitzonderingen uiteraard aanwezig).
AchVind het een mooie uitspraak.
![]()
Klopt. Klinkt voor veel mensen tegenstrijdig: Langzamer lopen om sneller te kunnen lopen. Mja!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja. Dat is eigenlijk de essentie van duursport. Ervoor zorgen dat je niet te snel/langzaam en niet te lange/korte stukken loopt om zo het beste uit jezelf te halen. Stapsgewijs.En de rust en tijd nemen om op te bouwen..
![]()
nope, foon was weer anderhalf uur bezig met het vinden van satalieten.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, ik denk dat ik hem ook ga annuleren en bij Perry iets ga halenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid, ik heb net zoiets gekocht voor m'n vaders hier in de stadAlleen dan van Nike.
Zag dat ze daar ook goedkoper waren
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
nope, foon was weer anderhalf uur bezig met het vinden van satalieten.. Stomme postbezorger.
![]()
![]()
Ja, had bij Perry die dry fit van Nike in mijn handen en vond het helemaal niksquote:Op zondag 17 juni 2012 15:10 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Een heerlijk petje wat stevig op je hoofd zit zonder klep die omhoog komt...Moet iets stevigers hebben
Oh, maar dat was ook een 5KMquote:Op zondag 17 juni 2012 14:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, (de echte) lange afstanden komen nog wel.![]()
Ik ben meer een korte-afstandloper dan een duurloper.![]()
Exact mijn mening! Heb je 'm al? Als hij niet veel duurder is zou ik 'm gewoon houden... ik ben er in ieder geval erg blij mee. Ik denk dat zelfs een flinke windhoos dat ding niet van mijn bol krijgt...quote:Op zondag 17 juni 2012 15:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, had bij Perry die dry fit van Nike in mijn handen en vond het helemaal niksMoet iets stevigers hebben
![]()
Nee, hij is niet op voorraad dus dat kan nog wel even durenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:14 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Exact mijn mening! Heb je 'm al? Als hij niet veel duurder is zou ik 'm gewoon houden... ik ben er in ieder geval erg blij mee. Ik denk dat zelfs een flinke windhoos dat ding niet van mijn bol krijgt...
wow, goed!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Drassss het volgende:
Net terug van mijn eerste officiële 10 kilometerwedstrijd, 46.54![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Drassss het volgende:
Net terug van mijn eerste officiële 10 kilometerwedstrijd, 46.54
Wow, nicequote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Drassss het volgende:
Ik heb mijn eerste wedstrijd over precies 10 dagen, kijken of ik voor die tijd de 55m haal![]()
![]()
M'n mams heeft me over de finish zien komenDa vonnik wel leuk. Na anderhalf jaar is het er eindelijk van gekomen.
Vorig jaar hebben ze me gemist op de HMAIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik had m ook gezien bij Wiggle maar daar hij daar niet leverbaar was heb ik m hier gekocht:quote:Op zondag 17 juni 2012 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, hij is niet op voorraad dus dat kan nog wel even duren
http://www.bike24.com/p230484.html
Denk dat je wel een c.card moet hebben maar een prima service en een snelle levering...
Just a thought...![]()
![]()
En ik ga toch ook Endomondo maar eens proberen... Dus ook aangemeld voor de FOK! groep
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geen CCquote:Op zondag 17 juni 2012 15:21 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik had m ook gezien bij Wiggle maar daar hij daar niet leverbaar was heb ik m hier gekocht:
http://www.bike24.com/p230484.html
Denk dat je wel een c.card moet hebben maar een prima service en een snelle levering...
Just a thought...En hij is dan wel gelijk 8 euro duurder
![]()
Sweeeeet.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Drassss het volgende:
Yur, we hebben wat te doen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fijn gelopen?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Drassss het volgende:
Ja doei.![]()
Was nog steeds minder dan de Nike dryfitquote:Op zondag 17 juni 2012 15:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen CCEn hij is dan wel gelijk 8 euro duurder
....
Heb je wiggle een mailtje gestuurd om te vragen wat de leveringstermijn is?![]()
Eerste 4km lekker mijn eigen tempo kunnen bepalen en van achter naar het middenveld kunnen lopen. Km 5 t/m 7 waren pittig met wind en daarna "volle gas" naar de finish en dat ging weer primaquote:Heerlijk dus.
![]()
Ja, 2 euro ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 15:27 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Was nog steeds minder dan de Nike dryfit....
Heb je wiggle een mailtje gestuurd om te vragen wat de leveringstermijn is?En nee, nog geen mail gestuurd. Goed plan
Klinkt goed!!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerste 4km lekker mijn eigen tempo kunnen bepalen en van achter naar het middenveld kunnen lopen. Km 5 t/m 7 waren pittig met wind en daarna "volle gas" naar de finish en dat ging weer primaHeerlijk dus.
Oh ja..iemand vroeg gisteren nog hoe het met pijntjes zou gaan na m'n 12 km van gisteren. Antwoord: Helemaal nergens last van. Ja, voel wel dat ik iets heb gedaan, maar helemaal geen pijntjes/spierpijn/whatever![]()
![]()
Top!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja..iemand vroeg gisteren nog hoe het met pijntjes zou gaan na m'n 12 km van gisteren. Antwoord: Helemaal nergens last van. Ja, voel wel dat ik iets heb gedaan, maar helemaal geen pijntjes/spierpijn/whatever
Heb nog nooit een mailtje naar wiggle hoeven sturen maar ik ben erg van die zaak gecharmeerd...quote:Op zondag 17 juni 2012 15:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, 2 euro ofzoEn nee, nog geen mail gestuurd. Goed plan
Ik heb even gekeken en in de volgende talen kunnen ze je bedienen:
International Customers
Wiggle can receive and respond to emails in the following international languages:
Spanish
German
French
Japanese
Dutch
Portuguese
Italian
Chinese
Russian
Dat moet dus lukken....![]()
![]()
Ooooh lekker!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja..iemand vroeg gisteren nog hoe het met pijntjes zou gaan na m'n 12 km van gisteren. Antwoord: Helemaal nergens last van. Ja, voel wel dat ik iets heb gedaan, maar helemaal geen pijntjes/spierpijn/whatever![]()
![]()
Net terug van mijn eerste officiële 10 kilometerwedstrijd, 46.54impressive
Hardloper.
IG @webkim![]()
Superquote:Op zondag 17 juni 2012 15:30 schreef GotC het volgende:
![]()
Zo te lezen komt die Roparun er welVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat we daaraan mee doen als FOK!Teamquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
jeej! 2de!
maar wie loopt er dan (*%^#$*&^ 70 km?!?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Jij o.a.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:39 schreef Jumparound het volgende:
jeej! 2de!
maar wie loopt er dan (*%^#$*&^ 70 km?!?
De hele dag nauwelijks op Fok! geweest, scriptie is klaar voor vandaagtijd om te gaan hardlopen.
Les 1 van week 3, spannend![]()
![]()
2de in de fok endomondo team. ik kom tot 42 km deze weekquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Geniet ervan, komt vast goedquote:Op zondag 17 juni 2012 15:47 schreef Sarabi het volgende:
De hele dag nauwelijks op Fok! geweest, scriptie is klaar voor vandaagtijd om te gaan hardlopen.
![]()
Succes!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Nou danquote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2de in de fok endomondo team. ik kom tot 42 km deze week
Dit topic gaat echt veel te hard om te onthouden wie wat schreef en wie wat gepresteerd heeft. Iedereen die dit weekend een prestatie heeft neergezet, hetzij op een wedstrijd, hetzij voor zichzelf, hetzij voor zijn papa, super.
Is voor een beginner als ik wel stimulerend om te lezen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef LieLie het volgende:
Meer mensen problemen met Runkeeper? Ik krijg telkens een foutmelding.![]()
![]()
ja, ligt plat ofzo .. ik probeer ook m'n map te importerenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef LieLie het volgende:
Meer mensen problemen met Runkeeper? Ik krijg telkens een foutmelding.
quote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
JOngens wat gaan jullie goed!! Al die PR's, en afstanden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Nu hebben we alleen nog koks, autobegeleiding, EHBO'ers etc. nodigquote:
Twijfel, twijfel, twijfel...
Vandaag nog lopen, ondanks buikklachten van de afgelopen dagen? Of toch morgen?
Voordeel van vandaag lopen is dat ik even m'n hoofd leeg kan maken (hoop ik) en dat ik morgen uit kan slapen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De 1e les van week 3 ging ook lekker
Nu wachten tot mijn warm bad is volgelopen en daarna naar mijn ouders voor vaderdag, BBQ & voetbal!![]()
Toppie!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Nu wachten tot mijn warm bad is volgelopen en daarna naar mijn ouders voor vaderdag, BBQ & voetbal!![]()
Dat snapte ik, maar zoiets wel lastig te organiseren.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Nu wachten tot mijn warm bad is volgelopen en daarna naar mijn ouders voor vaderdag, BBQ & voetbal!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Even WC papier meenemen in een boterhamzakje. Geen grapje, want als je ergens loopt en je moet opeens je ontlasten heb je tenminste wat bij je.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Yuki het volgende:
Twijfel, twijfel, twijfel...
Vandaag nog lopen, ondanks buikklachten van de afgelopen dagen? Of toch morgen?
Voordeel van vandaag lopen is dat ik even m'n hoofd leeg kan maken (hoop ik) en dat ik morgen uit kan slapen...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ach..quote:Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar zoiets wel lastig te organiseren.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu hebben we alleen nog koks, autobegeleiding, EHBO'ers etc. nodigVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Euh... Ja, dan blijf ik toch echt liever thuisquote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Even WC papier meenemen in een boterhamzakje. Geen grapje, want als je ergens loopt en je moet opeens je ontlasten heb je tenminste wat bij je.
quote:
Ik wil best wat promo wear en logo's ontwerpen zoals eerder voorgesteld. Alleen dan moeten mijn armen hersteld zijn en dat zijn ze nog niet.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heb ik je afgeschrikt?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh... Ja, dan blijf ik toch echt liever thuisSorry
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik wacht nu sowieso even af wat m'n buik doet met het eerste eten van vandaag. Als dat goed gaat, ga ik misschien nog wel even lopen. Als ik het idee heb dat ik toiletpapier nodig ga hebben, blijf ik thuisquote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
FOK! shirtsquote:Op zondag 17 juni 2012 16:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik wil best wat promo wear en logo's ontwerpen zoals eerder voorgesteld. Alleen dan moeten mijn armen hersteld zijn en dat zijn ze nog niet.
ik mis de info tagquote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Compleet off topic, maar who cares:![]()
![]()
IK HEB M'N SCRIPTIE INGELEVERD!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
gratzz
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou bijna zeggen: ik ga er een rondje voor lopen om het te vieren, maar rustdagmorgen weer
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Niet zijnde roze shirtsquote:
Woot, goedzo!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat betreft rustdagjes, ik had gisteren ook zoiets van, ik wil vandaag ook wel lopen. En ik zou morgen ook wel weer willen. Maar ik houd me braaf aan evy. Dus drie keer in de week. Mijn loopdagen worden woensdag, vrijdag en zondag, komt qua werkdagen ook goed uit, en mijn tennisavond is dinsdag (en incidenteel zaterdag).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Omdat ik al twee dagen helemaal nergens meer last van heb gehad toch maar een rondje Clingendael geprobeerd. En het ging heel goed. Wel lekker rustig aan gedaan
. Je merkt qua klappen echt een enorm verschil met op asfalt lopen, kan het iedereen aanbevelen
. Dus deze houden we er even een paar keer in voor ik weer overstap op asfalt
. Ga nu sws rustiger opbouwen. 1 km per week erbij en niet elke keer 1 km erbij.
Sokken zijn goedgekeurd en nu ga ik die magentakleurige beha die ik gisteren postte bestellen.
Oh overigens: ik heb netjes ingewandeld en voor het eerst ook gestretcht. Daarna weer uitgewandeld, want moest nog naar huis, en ik vroeg me af of ik na het hardlopen ook nog een keer moet stretchen?
Hij is alleen geen sportfysioquote:Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je 'm beter kunt PM'en, dit topic gaat te snel om altijd bij te lezen.. Maar kan vast wel een nuttig advies geven
.
Wow, gefeliciteerd Moblo!![]()
![]()
![]()
Je mag trots op jezelf zjin!
Ik moet nog +/- 25000 woorden![]()
En fijn dat het goed ging Vik!![]()
Nog 25.000? MA scriptie neem ik aan?
Deze was (BA) 14.000 woorden. M'n Master straks moet er 40.000 zijn
Ja doei.![]()
Zat even te kijken, m'n BA scriptie was 28.000 woorden. Maar dat kan wel kloppen want hij is uiteindelijk meer dan 2x zo lang geworden als dat de standaard wasquote:Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 25.000? MA scriptie neem ik aan?
Deze was (BA) 14.000 woorden. M'n Master straks moet er 40.000 zijn
Maar ingeleverd dustop! Valt wel even een last van je schouders denk ik?
![]()
![]()
Hm, ga die hardloopbeha toch in het wit bestellen. Die magenta is veel meer verzendkosten en ik wilde juist een beha die NIET door m'n hardloopkleren heen schijnt.
Neequote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat even te kijken, m'n BA scriptie was 28.000 woorden. Maar dat kan wel kloppen want hij is uiteindelijk meer dan 2x zo lang geworden als dat de standaard was
Maar ingeleverd dustop! Valt wel even een last van je schouders denk ik?
want nu gaat álles wat fout kan zijn/gaan door m'n hoofd
Ja doei.![]()
O ja die fase is er eerst nog natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neewant nu gaat álles wat fout kan zijn/gaan door m'n hoofd
Ik had per ongeluk een aantekening laten staan - en dat zag ik natuurlijk nog geen 2 minuten nadat ik het ingeleverd had
! Gelukkig is er geen probleem van gemaakt
![]()
![]()
Ja, daarom was ik graag even een eindje gaan lopen, maar we gaan straks eindje fietsen, naar de pub, waar we een biertje gaan proosten en voetbal gaan kijken met een Nederlands studiegenootje
Ja doei.![]()
O ja Nederland moet weer spelen. Komt goed uit, want ik moet weer op pad met Evy vandaagquote:Op zondag 17 juni 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, daarom was ik graag even een eindje gaan lopen, maar we gaan straks eindje fietsen, naar de pub, waar we een biertje gaan proosten en voetbal gaan kijken met een Nederlands studiegenootje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: