Ik niet, wilde eigenlijk al niet eens kijken maar omdat er gezellige mensen bij elkaar komen, ga ik iig maar biertjes drinken. Kan ik fijn aan het einde van de wedstrijd zeggen; 'Zei ik toch!'quote:Op zondag 17 juni 2012 10:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik denk dat ze voor een stunt gaan zorgen vanavond!
Ik heb sinds vorige week weer een nieuwe. Spreek ik wellicht volgend weekend mee af.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb het druk. Hoe is het met jou? Al nieuwe reboundmeisjes gehad?
En hoe is deze?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week weer een nieuwe. Spreek ik wellicht volgend weekend mee af.
Weet ik niet, nog maar één keer gezien. Heb ook wel zin om af te spreken, moet dr alleen even duidelijk maken dat ik gewoon af wil spreken voor de leuk, en niet op zoek ben naar een nieuwe relatie nu.quote:
Ga ik deze week ook bij de BBQ-man doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet ik niet, nog maar één keer gezien. Heb ook wel zin om af te spreken, moet dr alleen even duidelijk maken dat ik gewoon af wil spreken voor de leuk, en niet op zoek ben naar een nieuwe relatie nu.
Holy shit! Echt nét een polootje gekocht en nu al de Skv powers in actie!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef SicSicSics het volgende:
Het was even investeren, maar ik denk dat ik het voor elkaar heb.
No strings attached clam fix!
Ik schaam me nog steeds kapot!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef MohMi het volgende:
Holy shit! Echt nét een polootje gekocht en nu al de Skv powers in actie!![]()
![]()
Goed bezig, SSS!
Zeker!quote:
Gaat iedereen voor clam hier!?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef MohMi het volgende:
Nog even en dit topic kan beter het Clam-topic heten
Ik kom niet meer bij als het echt zo isquote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik schaam me nog steeds kapot!En ik heb er meteen 3 gekocht.
![]()
Volgende week nog drie, kijken of het werkt!_!
Das ook weer zo xD Hoewel ik, toen ik sochtends met de BBQ-man wakker werd, per ongeluk een keer dacht; 'Ik heb clam gefixed, fuck yeah!'quote:
Goed gedaan, Murreke!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal, wat een verdomde goed feest zeg, ben helemaal naar de tyfus.
Als er fijne muziek is, is dat alleen maar chill, toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
na een uur daar was ik overigens al helemaal los van god en aarde.
de muziek was niet echt super.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als er fijne muziek is, is dat alleen maar chill, toch?
Daar zou ik heel verdrietig van wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
De reaggaetek Dj kon niet meer komen.
Dus meer de hardtek/breakcore.
Nieuw account makenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef MohMi het volgende:
Ik ben heul geen oranjefan meer![]()
Hoe zet ik em uit?
En dan deze bewaren voor het WKquote:
Ja bedankt he!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan deze bewaren voor het WKWel gezellig; de twee keren dat we met je afspreken, is het einde van de avond kut omdat we hebben verloren
Ik mocht niet meespelen van shiftoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héMorgen nog uitgerust ook xD Nja, behalve shifto, die is gaar van het Diablo-en
False. Dat is zijn uiterst doordachte tactiek om ons op een dag stuk voor stuk te elimineren. Die dag zal zijn wanneer hij weet hoe ie bij zijn brokken komt.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kat is schijtbang, als ik hem wil aaien duikt ie weg
Hij sneaked een keer in je jas mee naar jouw huis en vreet daar alles kaalquote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
False. Dat is zijn uiterst doordachte tactiek om ons op een dag stuk voor stuk te elimineren. Die dag zal zijn wanneer hij weet hoe ie bij zijn brokken komt.
Ik ook, ik sneak ook een keer mee Moh der huis in en vreet dan alles wat kaal is!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat ik me hier wel bij kan aansluiten
Oh ik had die post niet eens gelezenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook, ik sneak ook een keer mee Moh der huis in en vreet dan alles wat kaal is!
Oh, nou in dat geval. Welkom!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ik had die post niet eens gelezen
Ik bedoel dat ik me kan aansluiten bij het onderwerp van deze reeks oftewel de users
Het is nu te laat, ik zal later hier mijn verhaal eens dumpen, kijken of ik nog wat nuttige tips kan oppakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval. Welkom!
Niet te naar allemaal hoop ik?
Ne ne ssht! Fix clam Gbra!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is nu te laat, ik zal later hier mijn verhaal eens dumpen, kijken of ik nog wat nuttige tips kan oppakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook, ik sneak ook een keer mee Moh der huis in en vreet dan alles wat kaal is!
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
Enorme kledingcrisis vanochtend
Te laat. Moest lopen met een paraplu vanwege de regen en ik zit op plek waar iedereen op mijn scherm kan kijken. Garantie voor een topdag, dit!
Aan die uitslag van dat assessment kan je toch niks meer doen, dus daar hoef je je dan niet druk om te maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:46 schreef Skv het volgende:
[..]Myst.
Mijn dag is ook kut. Doodmoe, nauwelijks geslapen, heb superduperachterlijk veel te doen en krijg vanavond de uitslag van mn assessment van vorige week.
Het is hier serieus net zo donker als gisterenavond om 22.30.quote:
Volgens mij is de bliksem vlakbij Den Bosch CS ingeslagen, klonk een rotklapquote:Op maandag 18 juni 2012 09:05 schreef shifto het volgende:
Ja ik werd wakker van onweer
Dan moet het wel heel hard zijn geweest!
Die comment van marton op je FBquote:Op maandag 18 juni 2012 09:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgens mij is de bliksem vlakbij Den Bosch CS ingeslagen, klonk een rotklapEn de kerel in de hijskraan bleef vrolijk daarboven doorwerken
Koekwaus.
Nog niet gezienquote:Op maandag 18 juni 2012 09:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Die comment van marton op je FB
"YOLO"
ik ging stuk
Regenpak!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
goed weer wel ja. kan ik mn pak nog niet aan.
En nu weer thuis?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Godskolereweer en nergens een plek bij het nieuwe kantoor
Oja en half 6 al wakker, bedankt biowekker
Oh geen parkeerplekquote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Auto langs de weg gezet en een stukje gelopen
Ik wilde wel omdraaien ja
*aai*quote:Op maandag 18 juni 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Godverdomme. Probeer ik hier een beetje vrolijkheid te brengen, word ik afgebekt door drie chagrijnige collegas. Dat ze dan lekker allemaal de tering krijgen en stikken in hun koffieNu ben ik ook chagrijnig. Barst maar, ik ga roken.
snijden nouquote:Op maandag 18 juni 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Godverdomme. Probeer ik hier een beetje vrolijkheid te brengen, word ik afgebekt door drie chagrijnige collegas. Dat ze dan lekker allemaal de tering krijgen en stikken in hun koffieNu ben ik ook chagrijnig. Barst maar, ik ga roken.
Alle 3 huh, zover ik kan beoordelen ben jij de enige constante factor in dit verhaalquote:Op maandag 18 juni 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Die zit op een andere afdelingquote:
Ze proberen te verwerken dat mijn stralende aanwezigheid er straks niet meer is denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alle 3 huh, zover ik kan beoordelen ben jij de enige constante factor in dit verhaal
Doen ze hier oko.. of proberen. Wel lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Wat proberen ze; het opvrolijken of het afbekken?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doen ze hier oko.. of proberen. Wel lachen
Afbekken, terwijl ik juist binnenkwam met m'n vrolijke kop enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat proberen ze; het opvrolijken of het afbekken?
Ik weet wel dat ik vanaf nu gewoon terug ga bekken. Fucking paniek hier over dingen die niet opgepakt zouden kunnen worden als ik weg ben, beetje mijn probleem van maken terwijl ik gvd vorig jaar al liep te lobbyen dat iemand mee zou moeten kijken met mijn taken. Ik zeg; JAMMER DAN!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afbekken, terwijl ik juist binnenkwam met m'n vrolijke kop enzo
Heel goedquote:Op maandag 18 juni 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik vanaf nu gewoon terug ga bekken. Fucking paniek hier over dingen die niet opgepakt zouden kunnen worden als ik weg ben, beetje mijn probleem van maken terwijl ik gvd vorig jaar al liep te lobbyen dat iemand mee zou moeten kijken met mijn taken. Ik zeg; JAMMER DAN!
Wrom is dat fout?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
Dit deed ik fout:
-Gedrag afstemmen op situatie en
gesprekspartner(s)
quote:Ik ben te eigenwijs ofzo.
Verder: 'De intellectuele capaciteiten van de heer * zijn over het geheel genomen goed ontwikkeld en van bovengemiddeld academisch niveau.' Da's dan wel weer leuk.
Oke, dat is een mooie uitslag, toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
Uitslag assessment binnen
Positief advies onder voorbehoud.
Dit deed ik fout:
-Gedrag afstemmen op situatie en
gesprekspartner(s);
-In het debat zaken breder trekken en niet alleen
vooringenomen standpunt verdedigen, daarmee het
risico lopend weerstand op te roepen;
-Versterken van sociale vaardigheden, zoals luisteren
en vragen stellen.
Ik ben te eigenwijs ofzo.
Verder: 'De intellectuele capaciteiten van de heer * zijn over het geheel genomen goed ontwikkeld en van bovengemiddeld academisch niveau.' Da's dan wel weer leuk.
Ik gok dat hij het te weinig deed juist.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wrom is dat fout?Dat is toch juist een goede (politieke) eigenschap?
Gaat ten koste van het 'meenemen' van mensen in mijn betoog. Belangrijk bij adviesopdrachten. Maargoed, in dat rollenspel had ik ook het idee dat ik zie lui mee moest krijgen met mijn plan, blijkbaar moest ik dus zorgen dat we gezamelijk er wat van zouden maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wrom is dat fout?Dat is toch juist een goede (politieke) eigenschap?
[..]_! Baas!
Ook verzwijgen dat je 122 notes hebt hoor, dan kun je het helemaal wel schudden.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef Skv het volgende:
Maarja, goed, 'positief onder voorbehoud'. Niet heel best dus.Zal me er nog even doorheen moeten zien te lullen dan..
126 inmiddelsquote:Op maandag 18 juni 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ook verzwijgen dat je 122 notes hebt hoor, dan kun je het helemaal wel schudden.
het is niet super positief idd. Volgende keer wat socialer en meer luisteren / minder je zin doordrammenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef Skv het volgende:
Maarja, goed, 'positief onder voorbehoud'. Niet heel best dus.Zal me er nog even doorheen moeten zien te lullen dan..
Ja, maar ze liepen echt te zeiken -o-quote:Op maandag 18 juni 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is niet super positief idd. Volgende keer wat socialer en meer luisteren / minder je zin doordrammen
Je puppy-ogen staan er niet eens bij??quote:Op maandag 18 juni 2012 11:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ze liepen echt te zeiken -o-
Dit stond er ook nog bij overigens:
Sterke punten:
Legt gemakkelijk contact;
Standvastig en volhardend;
Goed abstractievermogen, ziet snel de grote
lijnen;
Nuchtere persoonlijkheid;
Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Naja, ik word hier niet op aangenomen of afgewezen. Dit wordt de basis voor de volgende sollicitatieronde.
Ik dacht trouwens dat je klaar was met dergelijke assessmentsquote:Op maandag 18 juni 2012 11:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Sterke punten:
lijnen;
Naja, ik word hier niet op aangenomen of afgewezen. Dit wordt de basis voor de volgende sollicitatieronde.
Hoelang nog?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Skv het volgende:
Nee hoor, die ellende gaat gewoon door.Treurig.
Nou, ik solliciteer(de) op vier traineeships. Bij twee mn cv opgestuurd en motivatiebrief en de capaciteitentests gehaald, maar afgevallen op persoonlijkheidstests (iets te eerlijk geweest). Bij die andere twee verder gekomen.quote:
Ja, maar dat kan jij goed.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef Skv het volgende:
'When does the hurting stop..?'quote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, ik solliciteer(de) op vier traineeships. Bij twee mn cv opgestuurd en motivatiebrief en de capaciteitentests gehaald, maar afgevallen op persoonlijkheidstests (iets te eerlijk geweest). Bij die andere twee verder gekomen.
In Brabant door CV & brief-ronde, door 'speeddate'-ronde, door capaciteitentests, door persoonlijkheidstests, door sollicitatiegesprek maar niet aangenomen op groepssamenstelling.
Bij de laatste waar ik nog in de running ben zit ik nu bij de laatste 45 voor 15 plekken en heb ik de CV & motivatiebriefronde gehaald en het eerste sollicitatiegesprek. Daarna assessment gemaakt (positief onder voorbehoud) en in juli nog 2 gesprekken.Als ik hier ook word afgewezen dan ga ik janken krassen.\
STOP THE SUFFERING.
Positief puntje is dat ik in Brabant 940 man achter me heb gelaten en bij de huidige 955 (ongeveer). Ik zie het graag als opsteker, maar je koopt er natuurlijk geen reet voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik toch niet voor zo'n traineeship gegaan ben.
Het is altijd leuk om te horen/weten dat je wat kan en dat je beter bent dan anderen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef Skv het volgende:
Positief puntje is dat ik in Brabant 940 man achter me heb gelaten en bij de huidige 955 (ongeveer). Ik zie het graag als opsteker, maar je koopt er natuurlijk geen reet voor.
Assessment van 2000 euro, en niemand die begint over je haar. Schandelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 11:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Sterke punten:
lijnen;
Ik had een bad hair day, aan de foto voorop het assessmentrapport te zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Assessment van 2000 euro, en niemand die begint over je haar. Schandelijk
Ik denk dat we dat massaal aan het doen zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben zomaar eens aan het werk voor mijn geld!
Dat dus! No fun! Ik moet nog tig mailtjes tikken en over een half uurtje moet ik alweer weg naar Apeldoorn.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
Ik denk dat we dat massaal aan het doen zijn
Go SSS! Go SSS! Go SSS!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus! No fun! Ik moet nog tig mailtjes tikken en over een half uurtje moet ik alweer weg naar Apeldoorn.
Tikkehtikkehtikkehtikkeh!
Zwaai even als je hier langs rijdt.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus! No fun! Ik moet nog tig mailtjes tikken en over een half uurtje moet ik alweer weg naar Apeldoorn.
Tikkehtikkehtikkehtikkeh!
Nu gaat het zeker lukken!quote:
Zal ik doen!quote:
En het is gelukt.quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En het is gelukt.Op een vergeten attachment na, die ik in de rebound feilloos inschoot.
Nu maar eens naar de auto!
Ik steun ze niet als ze falen wegens ruzie in de groep. Ego's opzij gvd en presteren, moeten de kantoorpikkies ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik steun mijn team. Zelfs van Persie.
Overmorgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, kun je je locatie aanpassen? Ik vind het maar stom zo
Psst, dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon doen als verassing! Duuuh!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
Zal ik donderdag gewoon thuiswerken? Dan kan ik blijven.![]()
Mits ik een paar uurtjes aan het werk ga, natuurlijk.
Da's ook niet aardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Psst, dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon doen als verassing! Duuuh!
...ik volg em nietquote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's ook niet aardig.![]()
Plus, het stinkt zo.
Joa. Volgens mij moet ik donderdag ook nog naar de ortho weer.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
Zal ik donderdag gewoon thuiswerken? Dan kan ik blijven.![]()
Mits ik een paar uurtjes aan het werk ga, natuurlijk.
Welke markt of ook verschillend?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Functioneel beheer, projectmanagement en business analyse.
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa. Volgens mij moet ik donderdag ook nog naar de ortho weer.
Mijn volkoren eet je ook wel, hè?
Oh ja. Zijn die er nog?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Crutch het volgende:
[..]Als er maar schuddebuikjes zijn.
![]()
En dertigpluskaas.
bossche bol voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga zo naar de winkel, hoef verder niets mee te nemen hè?
quote:
Hoi.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Ik heb het ove Skv en Murdera
Leer jou mij kennen, alsjeblieft zeg
Wat nou. Je vraag het toch zelf?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
Bakker: "Het is op"quote:Op maandag 18 juni 2012 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..].
Kkbakker had weer geen volkoren. ALS IEDEREEN DAT KOOPT MAAK JE TOCH MEER DAARVAN GODVERDMOME. Dus nu heb ik stom bruin brood. kkbrood.
Ja in lelijk water treft men nog wel eens verpakkingsmateriaal aan e.d.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog steeds last van de drank geloof ikGodverdomme. Woensdag drink ik mooi water
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh. Het was Hunkemöller trouwens zie ik, niet Livera..
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:37 schreef MohMi het volgende:
Godverdomme nog nuttig bezig geweest ook hiero!Mijn humeur is meteen weer helemaal zonneschijnblijfijnbloemetjesenshit
En ik mag er om 4u, half 5 vandoor
Joechei!
Mijn hersenen, wat doe jequote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?
Tot vier uur moet je dus tot vijf uur blijven zitten?
Ingewikkeld ja.
Jaja, het is dan ook niet niks!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?
Tot vier uur moet je dus tot vijf uur blijven zitten?
Ingewikkeld ja.
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bankquote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaja, het is dan ook niet niks!Ik maak er denk ik een uur of 4, half 9 van
Goed idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bank
Nietus want mijn laptop is al ongeveer een jaartje doodquote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bank
CPR werkte niet meer? Zeg ik hoor dat shifto een nieuwe heeft!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nietus want mijn laptop is al ongeveer een jaartje dood
Zo plan ik mijn pensioen binnen de komende vijf jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaja, het is dan ook niet niks!Ik maak er denk ik een uur of 4, half 9 van
Zo plan ik de avond in, kan rond 11 uur tot een uur of 1 duren voordat ik mijn bedje opzoekquote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo plan ik mijn pensioen binnen de komende vijf jaar.
Daarna zal het wel verschuiven.
Nee, ik wilde van het weekend afspreken met ze kon niet behalve gisterenavond. Maar toen was ik te druk. En nu wil ze vrijdagavond maar dan moet ik uit eten met mn ouders en broertje gvdme.quote:
Nja, moet de mijne nog steeds laten fixen. Is wijn overheen gevallenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
CPR werkte niet meer? Zeg ik hoor dat shifto een nieuwe heeft!![]()
![]()
Is het ook, weet zeker dat hij het wel zou doen hoor, maar ik zou het niet vragen want is vet onbeschoft. Alsof hij alleen goed is om laptops te maken etc enz.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nja, moet de mijne nog steeds laten fixen. Is wijn overheen gevallenMaar op mijn harde schijf staan een heeeeeeeeele hoop foto's die ik terug wil
En mocht mijn laptop ook gefixed kunnen worden, dan ben ik helemaal blij
vind het alleen lomp om aan shifto te vragen of ie in zijn vrije tijd mijn laptop wil fixen
Valt wel mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga vanavond maar op de crosstrainer, ik word een fucking fatass.
Ja, dat seksen werkt blijkbaar ook voor geen meter.quote:
Die wil ik niet zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat seksen werkt blijkbaar ook voor geen meter.
Ik ga Lolita kijken, ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik die nog niet heb gezien.
Mot je een euro?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
Een uur? Die hard!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef WasMachinator het volgende:
Net lekker een uurtje gerend voor het eerst sinds maanden ^^
nu snel de douche in springen
Heeft ie je nou al aan z'n spies geshasliekt?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
Zit ik er nogStomme BBQ-man met zijn gezellige mailtjes
Nu is het afgelopenm et die ongein, uitloggen en afsluiten!
Meerdere kerenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heeft ie je nou al aan z'n spies geshasliekt?
We hebben al geneukt als je dat bedoelt en erna niet meer. En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neukenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heeft ie je nou al aan z'n spies geshasliekt?
Lolwut?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neuken
Ik snap het probleem niet zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben al geneukt als je dat bedoelt en erna niet meer. En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neukenWe zien wel.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben al geneukt als je dat bedoelt en erna niet meer. En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neukenWe zien wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom spreek je dan niet met hem af!?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want als ik vertel dat ik gewoon nog ff niet verliefd wil worden, reageer jij telkens stom!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom spreek je dan niet met hem af!?
Ik was tussendoor alleen 2 dagen verloren verliefd maar nu nietquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Crutch het volgende:
Ja verliefd zijn is stom, huehueheuheuheuheu.
Je valt er wel vanafquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Crutch het volgende:
Ja verliefd zijn is stom, huehueheuheuheuheu.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want als ik vertel dat ik gewoon nog ff niet verliefd wil worden, reageer jij telkens stom!
Verliefd zijn is voor hommos.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want als ik vertel dat ik gewoon nog ff niet verliefd wil worden, reageer jij telkens stom!
Over een half jaar vind je klaagposts terug dat ze geen leuke man tegenkomt wanneer ze er klaar voor isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Zonde. Alsof je zomaar overal leuke kerels tegenkomt.
Euhm, denk het wel?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Neen. Niet leuk genoeg voor een leuke relatie.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm, denk het wel?
Ik kom wel 100en leuke chicks tegen.
juist, jij snapt dat niet. maar verder ben je wel lief, hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
zo ben ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over een half jaar vind je klaagposts terug dat ze geen leuke man tegenkomt wanneer ze er klaar voor is
Het maakt mij verder de pis niet lauw, hoor. Maar ondertussen post je hier wel vaak over hem en dat je hem zo leuk vindt en met hem wil afsprekenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
juist, jij snapt dat niet. maar verder ben je wel lief, hoor
Ik voel je hoor chick.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
juist, jij snapt dat niet. maar verder ben je wel lief, hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was eigenlijk maar 4 km van plan, maar het ging lekker en uiteindelijk mijn rondje 2x uitgebreidquote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een uur? Die hard!Ik ga dadelijk ook maar ben na 40/50 min echt al 100x gestorven hoor
dat laatste is very waar! ah joh, leuk toch? kunnen jullie genieten van mijn boeketreeks-capriolen!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het maakt mij verder de pis niet lauw, hoor. Maar ondertussen post je hier wel vaak over hem en dat je hem zo leuk vindt en met hem wil afspreken![]()
Nou ja, wat jij wil hè. Al weet je dat zelf blijkbaar ook niet, huehuehue.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voel je hoor chick.jij snapt mij en mij n clam tenminsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers jonge, stomme hommo.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers jonge, stomme hommo.
quote:
Dan ben ik blij dat ik ben gaan skeeleren ipv voetbal kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef ovoxo het volgende:
Wat een flut wedstrijd van Spanje, ze kunnen geeneens doelpunt maken tegen Kroatië.
Maar geen clam. Of shaslick.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Een goede schizofreen heeft elke avond spetterende sex
Wat een domme vraag!quote:
quote:
Ligt eraan, ben je een vrouw?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar geen clam. Of shaslick.
Wat een dag vandaagen dan moet ik morgen de hele dag naar Breda en kan ik alweer niet Fok!en waarschijnlijk.
Ik werd laatst uitgescholden over de DM. Dat was echt schattig!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef Skv het volgende:
uitgescholden via de pm
Niehiemand wil met mijn prahaaatteeen.
Spanje doorItalië door
Puntjes voor de poule
Ligt eraan, jij?quote:
Hell yeah!quote:
Kroatië nietquote:
Boeoeoeoe!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar geen clam. Of shaslick.
Wat een dag vandaagen dan moet ik morgen de hele dag naar Breda en kan ik alweer niet Fok!en waarschijnlijk.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik werd laatst uitgescholden over de DM. Dat was echt fantastisch!
Zal ik je nog een keer uitschelden!?quote:
Wat een losers man, Nederland is vast beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef SicSicSics het volgende:
Hahaha, Ierland heeft alles verloren!Losers!
heb jij je grapjas aan =) ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat een losers man, Nederland is vast beter.
Dat was wel een beetje de kern van mijn grapje ja...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef ovoxo het volgende:
Wat een losers man, Nederland is vast beter.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heb jij je grapjas aan =) ?
Man wat heb ik toch een verneukt slaapritme zeg
Ga naar de kapper dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje de kern van mijn grapje ja...![]()
Goedemorgen enzo. Geen kledingcrisis hier, maar mijn haar is echt op dramalengte!
Daar heb ik de laatste dagen een handje van.quote:
Hou daar mee op dan, idioot.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste dagen een handje van.
Heb je een punt mee.quote:
Ik ben aan het sparen.quote:
Ik moet eerst nog op zoek naar een motor.quote:
Alvast oefenen hoe je tegen je pasgeboren baby praat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste dagen een handje van.
Awh krulletjes, nice.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen.Ik wil krulletjes op vakantie, anders had ik het wel afgeschoren.
[..]
Ik moet eerst nog op zoek naar een motor.
Ik kreeg een mail van mijn (ex-)schoonvader dat ik een Yamaha SRX-600 mag gebruiken deze zomer! Heb al handschoenen, helm en schoenen, dus even een pak en verzekering regelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen.Ik wil krulletjes op vakantie, anders had ik het wel afgeschoren.
[..]
Ik moet eerst nog op zoek naar een motor.
*aai*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Alvast oefenen hoe je tegen je pasgeboren baby praat.
wazmetjouquote:
Ja, daarom!quote:
Nice!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:48 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg een mail van mijn (ex-)schoonvader dat ik een Yamaha SRX-600 mag gebruiken deze zomer! Heb al handschoenen, helm en schoenen, dus even een pak en verzekering regelen.
Sorry.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:51 schreef Skv het volgende:
[..]
wazmetjou
Ik wil geen baby.
Ik ben geen panda.
Doen. Tof.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, motorrijbewijs. Móet ik echt even mee beginnen dit najaar.
Doen! Het is zoooooo gaaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef MohMi het volgende:
Goedemorgen schatteboutjes!Wat een lekker weer!
Murdera en happy bunny? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben helemaal een happy bunny!
Suited up and ready to hossel.
Niet doen hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
Koffie apparaat is stuk, dit wordt een lange dag!
Bunny oortjes en al??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
It's a sweet sensation, over the dubquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Murdera en happy bunny? Wat heb ik gemist?
Je nieuwe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baby-alert.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:05 schreef Skv het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel vet veel zin om met iemand te paren.
Goeie openingszin welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:05 schreef Skv het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel vet veel zin om met iemand te paren.
Klinkt te vrolijk voor jou.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
It's a sweet sensation, over the dub
Oh, what a situation, that don't want to stop
It's the drugstore soul boy, over the dub
With the sweetest inspiration, we don't want to stop
Zou je meegaan?quote:
Soms ben ik best ok.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt te vrolijk voor jou.wel leuk hoor.
Pics zien?quote:
jajajjajajaquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:
Hey.. je gezicht is anders dan in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |