Assessment van 2000 euro, en niemand die begint over je haar. Schandelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 11:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ze liepen echt te zeiken -o-
Dit stond er ook nog bij overigens:
Sterke punten:
Legt gemakkelijk contact;
Standvastig en volhardend;
Goed abstractievermogen, ziet snel de grote
lijnen;
Nuchtere persoonlijkheid;
Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Naja, ik word hier niet op aangenomen of afgewezen. Dit wordt de basis voor de volgende sollicitatieronde.
Ik had een bad hair day, aan de foto voorop het assessmentrapport te zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Assessment van 2000 euro, en niemand die begint over je haar. Schandelijk
Ik denk dat we dat massaal aan het doen zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben zomaar eens aan het werk voor mijn geld!
Dat dus! No fun! Ik moet nog tig mailtjes tikken en over een half uurtje moet ik alweer weg naar Apeldoorn.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
Ik denk dat we dat massaal aan het doen zijn
Go SSS! Go SSS! Go SSS!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus! No fun! Ik moet nog tig mailtjes tikken en over een half uurtje moet ik alweer weg naar Apeldoorn.
Tikkehtikkehtikkehtikkeh!
Zwaai even als je hier langs rijdt.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus! No fun! Ik moet nog tig mailtjes tikken en over een half uurtje moet ik alweer weg naar Apeldoorn.
Tikkehtikkehtikkehtikkeh!
Nu gaat het zeker lukken!quote:
Zal ik doen!quote:
En het is gelukt.quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En het is gelukt.Op een vergeten attachment na, die ik in de rebound feilloos inschoot.
Nu maar eens naar de auto!
Ik steun ze niet als ze falen wegens ruzie in de groep. Ego's opzij gvd en presteren, moeten de kantoorpikkies ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik steun mijn team. Zelfs van Persie.
Overmorgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, kun je je locatie aanpassen? Ik vind het maar stom zo
Psst, dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon doen als verassing! Duuuh!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
Zal ik donderdag gewoon thuiswerken? Dan kan ik blijven.![]()
Mits ik een paar uurtjes aan het werk ga, natuurlijk.
Da's ook niet aardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Psst, dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon doen als verassing! Duuuh!
...ik volg em nietquote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's ook niet aardig.![]()
Plus, het stinkt zo.
Joa. Volgens mij moet ik donderdag ook nog naar de ortho weer.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
Zal ik donderdag gewoon thuiswerken? Dan kan ik blijven.![]()
Mits ik een paar uurtjes aan het werk ga, natuurlijk.
Welke markt of ook verschillend?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Functioneel beheer, projectmanagement en business analyse.
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa. Volgens mij moet ik donderdag ook nog naar de ortho weer.
Mijn volkoren eet je ook wel, hè?
Oh ja. Zijn die er nog?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Crutch het volgende:
[..]Als er maar schuddebuikjes zijn.
![]()
En dertigpluskaas.
bossche bol voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga zo naar de winkel, hoef verder niets mee te nemen hè?
quote:
Hoi.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Ik heb het ove Skv en Murdera
Leer jou mij kennen, alsjeblieft zeg
Wat nou. Je vraag het toch zelf?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
Bakker: "Het is op"quote:Op maandag 18 juni 2012 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..].
Kkbakker had weer geen volkoren. ALS IEDEREEN DAT KOOPT MAAK JE TOCH MEER DAARVAN GODVERDMOME. Dus nu heb ik stom bruin brood. kkbrood.
Ja in lelijk water treft men nog wel eens verpakkingsmateriaal aan e.d.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog steeds last van de drank geloof ikGodverdomme. Woensdag drink ik mooi water
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh. Het was Hunkemöller trouwens zie ik, niet Livera..
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:37 schreef MohMi het volgende:
Godverdomme nog nuttig bezig geweest ook hiero!Mijn humeur is meteen weer helemaal zonneschijnblijfijnbloemetjesenshit
En ik mag er om 4u, half 5 vandoor
Joechei!
Mijn hersenen, wat doe jequote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?
Tot vier uur moet je dus tot vijf uur blijven zitten?
Ingewikkeld ja.
Jaja, het is dan ook niet niks!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?
Tot vier uur moet je dus tot vijf uur blijven zitten?
Ingewikkeld ja.
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bankquote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaja, het is dan ook niet niks!Ik maak er denk ik een uur of 4, half 9 van
Goed idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bank
Nietus want mijn laptop is al ongeveer een jaartje doodquote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bank
CPR werkte niet meer? Zeg ik hoor dat shifto een nieuwe heeft!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nietus want mijn laptop is al ongeveer een jaartje dood
Zo plan ik mijn pensioen binnen de komende vijf jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaja, het is dan ook niet niks!Ik maak er denk ik een uur of 4, half 9 van
Zo plan ik de avond in, kan rond 11 uur tot een uur of 1 duren voordat ik mijn bedje opzoekquote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo plan ik mijn pensioen binnen de komende vijf jaar.
Daarna zal het wel verschuiven.
Nee, ik wilde van het weekend afspreken met ze kon niet behalve gisterenavond. Maar toen was ik te druk. En nu wil ze vrijdagavond maar dan moet ik uit eten met mn ouders en broertje gvdme.quote:
Nja, moet de mijne nog steeds laten fixen. Is wijn overheen gevallenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
CPR werkte niet meer? Zeg ik hoor dat shifto een nieuwe heeft!![]()
![]()
Is het ook, weet zeker dat hij het wel zou doen hoor, maar ik zou het niet vragen want is vet onbeschoft. Alsof hij alleen goed is om laptops te maken etc enz.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nja, moet de mijne nog steeds laten fixen. Is wijn overheen gevallenMaar op mijn harde schijf staan een heeeeeeeeele hoop foto's die ik terug wil
En mocht mijn laptop ook gefixed kunnen worden, dan ben ik helemaal blij
vind het alleen lomp om aan shifto te vragen of ie in zijn vrije tijd mijn laptop wil fixen
Valt wel mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga vanavond maar op de crosstrainer, ik word een fucking fatass.
Ja, dat seksen werkt blijkbaar ook voor geen meter.quote:
Die wil ik niet zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat seksen werkt blijkbaar ook voor geen meter.
Ik ga Lolita kijken, ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik die nog niet heb gezien.
Mot je een euro?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
Een uur? Die hard!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef WasMachinator het volgende:
Net lekker een uurtje gerend voor het eerst sinds maanden ^^
nu snel de douche in springen
Heeft ie je nou al aan z'n spies geshasliekt?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
Zit ik er nogStomme BBQ-man met zijn gezellige mailtjes
Nu is het afgelopenm et die ongein, uitloggen en afsluiten!
Meerdere kerenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heeft ie je nou al aan z'n spies geshasliekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |