bossche bol voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga zo naar de winkel, hoef verder niets mee te nemen hč?
quote:
Hoi.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Ik heb het ove Skv en Murdera
Leer jou mij kennen, alsjeblieft zeg
Wat nou. Je vraag het toch zelf?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Ik heb het ove Skv en Murdera
Leer jou mij kennen, alsjeblieft zeg
quote:
Bakker: "Het is op"quote:Op maandag 18 juni 2012 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..].
Kkbakker had weer geen volkoren. ALS IEDEREEN DAT KOOPT MAAK JE TOCH MEER DAARVAN GODVERDMOME. Dus nu heb ik stom bruin brood. kkbrood.
Ja in lelijk water treft men nog wel eens verpakkingsmateriaal aan e.d.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog steeds last van de drank geloof ikGodverdomme. Woensdag drink ik mooi water
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh. Het was Hunkemöller trouwens zie ik, niet Livera..
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:37 schreef MohMi het volgende:
Godverdomme nog nuttig bezig geweest ook hiero!Mijn humeur is meteen weer helemaal zonneschijnblijfijnbloemetjesenshit
En ik mag er om 4u, half 5 vandoor
Joechei!
Mijn hersenen, wat doe jequote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?
Tot vier uur moet je dus tot vijf uur blijven zitten?
Ingewikkeld ja.
Jaja, het is dan ook niet niks!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus om vier uur mag je er om half vijf vandoor?
Tot vier uur moet je dus tot vijf uur blijven zitten?
Ingewikkeld ja.
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bankquote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaja, het is dan ook niet niks!Ik maak er denk ik een uur of 4, half 9 van
Goed idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, FOK!ken kan ook vanaf je luie bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |