We hebben al geneukt als je dat bedoelt en erna niet meer. En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neukenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heeft ie je nou al aan z'n spies geshasliekt?
Lolwut?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neuken
Ik snap het probleem niet zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben al geneukt als je dat bedoelt en erna niet meer. En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neukenWe zien wel.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben al geneukt als je dat bedoelt en erna niet meer. En ben zelf ook licht verontrust dat ik graag met hem wil afspreken om niet te neukenWe zien wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom spreek je dan niet met hem af!?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want als ik vertel dat ik gewoon nog ff niet verliefd wil worden, reageer jij telkens stom!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom spreek je dan niet met hem af!?
Ik was tussendoor alleen 2 dagen verloren verliefd maar nu nietquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Crutch het volgende:
Ja verliefd zijn is stom, huehueheuheuheuheu.
Je valt er wel vanafquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Crutch het volgende:
Ja verliefd zijn is stom, huehueheuheuheuheu.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want als ik vertel dat ik gewoon nog ff niet verliefd wil worden, reageer jij telkens stom!
Verliefd zijn is voor hommos.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want als ik vertel dat ik gewoon nog ff niet verliefd wil worden, reageer jij telkens stom!
Over een half jaar vind je klaagposts terug dat ze geen leuke man tegenkomt wanneer ze er klaar voor isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Zonde. Alsof je zomaar overal leuke kerels tegenkomt.
Euhm, denk het wel?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Neen. Niet leuk genoeg voor een leuke relatie.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm, denk het wel?
Ik kom wel 100en leuke chicks tegen.
juist, jij snapt dat niet. maar verder ben je wel lief, hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
zo ben ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over een half jaar vind je klaagposts terug dat ze geen leuke man tegenkomt wanneer ze er klaar voor is
Het maakt mij verder de pis niet lauw, hoor. Maar ondertussen post je hier wel vaak over hem en dat je hem zo leuk vindt en met hem wil afsprekenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
juist, jij snapt dat niet. maar verder ben je wel lief, hoor
Ik voel je hoor chick.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
juist, jij snapt dat niet. maar verder ben je wel lief, hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was eigenlijk maar 4 km van plan, maar het ging lekker en uiteindelijk mijn rondje 2x uitgebreidquote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een uur? Die hard!Ik ga dadelijk ook maar ben na 40/50 min echt al 100x gestorven hoor
dat laatste is very waar! ah joh, leuk toch? kunnen jullie genieten van mijn boeketreeks-capriolen!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het maakt mij verder de pis niet lauw, hoor. Maar ondertussen post je hier wel vaak over hem en dat je hem zo leuk vindt en met hem wil afspreken![]()
Nou ja, wat jij wil hè. Al weet je dat zelf blijkbaar ook niet, huehuehue.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voel je hoor chick.jij snapt mij en mij n clam tenminsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers jonge, stomme hommo.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers jonge, stomme hommo.
quote:
Dan ben ik blij dat ik ben gaan skeeleren ipv voetbal kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef ovoxo het volgende:
Wat een flut wedstrijd van Spanje, ze kunnen geeneens doelpunt maken tegen Kroatië.
Maar geen clam. Of shaslick.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Een goede schizofreen heeft elke avond spetterende sex
Wat een domme vraag!quote:
quote:
Ligt eraan, ben je een vrouw?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar geen clam. Of shaslick.
Wat een dag vandaagen dan moet ik morgen de hele dag naar Breda en kan ik alweer niet Fok!en waarschijnlijk.
Ik werd laatst uitgescholden over de DM. Dat was echt schattig!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef Skv het volgende:
uitgescholden via de pm
Niehiemand wil met mijn prahaaatteeen.
Spanje doorItalië door
Puntjes voor de poule
Ligt eraan, jij?quote:
Hell yeah!quote:
Kroatië nietquote:
Boeoeoeoe!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar geen clam. Of shaslick.
Wat een dag vandaagen dan moet ik morgen de hele dag naar Breda en kan ik alweer niet Fok!en waarschijnlijk.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik werd laatst uitgescholden over de DM. Dat was echt fantastisch!
Zal ik je nog een keer uitschelden!?quote:
Wat een losers man, Nederland is vast beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef SicSicSics het volgende:
Hahaha, Ierland heeft alles verloren!Losers!
heb jij je grapjas aan =) ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat een losers man, Nederland is vast beter.
Dat was wel een beetje de kern van mijn grapje ja...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef ovoxo het volgende:
Wat een losers man, Nederland is vast beter.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heb jij je grapjas aan =) ?
Man wat heb ik toch een verneukt slaapritme zeg
Ga naar de kapper dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje de kern van mijn grapje ja...![]()
Goedemorgen enzo. Geen kledingcrisis hier, maar mijn haar is echt op dramalengte!
Daar heb ik de laatste dagen een handje van.quote:
Hou daar mee op dan, idioot.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste dagen een handje van.
Heb je een punt mee.quote:
Ik ben aan het sparen.quote:
Ik moet eerst nog op zoek naar een motor.quote:
Alvast oefenen hoe je tegen je pasgeboren baby praat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste dagen een handje van.
Awh krulletjes, nice.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen.Ik wil krulletjes op vakantie, anders had ik het wel afgeschoren.
[..]
Ik moet eerst nog op zoek naar een motor.
Ik kreeg een mail van mijn (ex-)schoonvader dat ik een Yamaha SRX-600 mag gebruiken deze zomer! Heb al handschoenen, helm en schoenen, dus even een pak en verzekering regelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen.Ik wil krulletjes op vakantie, anders had ik het wel afgeschoren.
[..]
Ik moet eerst nog op zoek naar een motor.
*aai*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Alvast oefenen hoe je tegen je pasgeboren baby praat.
wazmetjouquote:
Ja, daarom!quote:
Nice!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:48 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg een mail van mijn (ex-)schoonvader dat ik een Yamaha SRX-600 mag gebruiken deze zomer! Heb al handschoenen, helm en schoenen, dus even een pak en verzekering regelen.
Sorry.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:51 schreef Skv het volgende:
[..]
wazmetjou
Ik wil geen baby.
Ik ben geen panda.
Doen. Tof.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, motorrijbewijs. Móet ik echt even mee beginnen dit najaar.
Doen! Het is zoooooo gaaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef MohMi het volgende:
Goedemorgen schatteboutjes!Wat een lekker weer!
Murdera en happy bunny? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben helemaal een happy bunny!
Suited up and ready to hossel.
Niet doen hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
Koffie apparaat is stuk, dit wordt een lange dag!
Bunny oortjes en al??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
It's a sweet sensation, over the dubquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Murdera en happy bunny? Wat heb ik gemist?
Je nieuwe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baby-alert.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:05 schreef Skv het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel vet veel zin om met iemand te paren.
Goeie openingszin welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:05 schreef Skv het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel vet veel zin om met iemand te paren.
Klinkt te vrolijk voor jou.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
It's a sweet sensation, over the dub
Oh, what a situation, that don't want to stop
It's the drugstore soul boy, over the dub
With the sweetest inspiration, we don't want to stop
Zou je meegaan?quote:
Soms ben ik best ok.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt te vrolijk voor jou.wel leuk hoor.
Pics zien?quote:
jajajjajajaquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |