Ik denk dat SBB/CFF/FFS geen plaatsen aandoet waar Retoromaans de officiële taal is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Geen retroromaanse afkorting?
geen gek idee. Een Buffel kan een VIRM wel wegslepen. Twee zal lastiger wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef dennistd het volgende:
NS heeft nog een heleboel Buffeltjes over, dan hoeft de koppeling ook niet veranderd te worden!
2 buffels danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen gek idee. Een Buffel kan een VIRM wel wegslepen. Twee zal lastiger worden
denk meer vanwege het kostenverhaal, zodat ze een inschatting hebben wat het ze gaat kostenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Een proef van een jaar![]()
We gaan voor de zevenhonderdzestienduizendste keer het wiel uitvinden, maar we moeten EERST nog even een jaar lang testen of het wel echt rond is![]()
Misschien hebben ze bij de kanaaltunnel nog wat filters over. Gaan zeker passen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Maar zo'n 6400 is wel gebouwd op het trekken van zware lasten. Overigens mogen ze er dan ook wel voor zorgen dat die dingen meteen de HSL op kunnen én zo schoon (qua uitstoot) zijn dat de Schipholtunnel niet in de stress raakt als zo'n ding langskomt.
Oh jawel, de SBB heeft zeker wel een Romaanse naam en afkorting: VFS (Viafiers federalas svizras). Maar die wordt niet gebruikt gezien het kleine percentage van de bevolking dat Romaans is (0,5%).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat SBB/CFF/FFS geen plaatsen aandoet waar Retoromaans de officiële taal is.
quote:
Sowieso ergens in Duitslandquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:20 schreef bork het volgende:
Help! Ik weet best veel maar ik ben geen helderziende, waar is dit? (spelletje op FOK!)
[..]
Monopoly, Richtig! Jij gaat door voor de Bahncard 25!quote:
En de Syntus lijnbus rijdt ook voor NS, zodat NS geen bus hoeft in te zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als ze dan nou eens wat vaker die NS-bus inzetten, dan zou het misschien al wat schelen. Om nou 20 minuten te gaan wachten op een bus en daarna nog eens 6 minuten op de volgende trein..
frankfurt am main hbfquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:20 schreef bork het volgende:
Help! Ik weet best veel te vinden maar ik ben geen helderziende, waar is dit? (spelletje op FOK!)
[..]
Ga zelf eens zoeken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:20 schreef bork het volgende:
Help! Ik weet best veel te vinden maar ik ben geen helderziende, waar is dit? (spelletje op FOK!)
[..]
jaja, maar dan moet er wel iets zijn om concreet te zoeken, een lok op een stuk spoor dat is domweg zoeken, daar begin ik gewoonweg niet aan,.quote:
Klopt, maar ik kwam hem tegen en vond het zo'n leuke plek om een lok neer te zetten. Ik heb al een kleine hint gegeven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:21 schreef bork het volgende:
[..]
jaja, maar dan moet er wel iets zijn om concreet te zoeken, een lok op een stuk spoor dat is domweg zoeken, daar begin ik gewoonweg niet aan,.
gokje dan maar. Lijntje naar Schoonebeek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu al verklappen haalt de lol dr wel af hea?
als er nog een spoor naast het door jou gefotografeerde spoor loopt dan is het bij de STAR in Musselkanaalquote:
in de verte een wisserl voor een stukje dubbelspoors verder was die achter me enkelspoorsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als er nog een spoor naast het door jou gefotografeerde spoor loopt dan is het bij de STAR in Musselkanaal
Dus ik zou het moeten weten zeg maar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
2x fout :-)
maar tis wel in het noorden des lands :-)
Bij de VAM hangt waslijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik gok op een VAM of iets dergelijks.
foto is om 17:32 gemaakt.. helpt je dat wat icm de stand van de zon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de VAM hangt waslijn.
Dus ik hou het nog steeds op de STAR, maar de exacte locatie is me ff onduidelijk
Wees blij dat ze nu tenminste niet meteen weer beginnen over een nooddienstregeling...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef Yreal het volgende:
Wel zwak dat de ns nu alweer waarschuwt dat er morgen middag treinen zouden kunnen gaan uitvallen
Wat niet is...quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nu tenminste niet meteen weer beginnen over een nooddienstregeling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |