Klopt, maar ik kwam hem tegen en vond het zo'n leuke plek om een lok neer te zetten. Ik heb al een kleine hint gegeven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:21 schreef bork het volgende:
[..]
jaja, maar dan moet er wel iets zijn om concreet te zoeken, een lok op een stuk spoor dat is domweg zoeken, daar begin ik gewoonweg niet aan,.
gokje dan maar. Lijntje naar Schoonebeek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu al verklappen haalt de lol dr wel af hea?
als er nog een spoor naast het door jou gefotografeerde spoor loopt dan is het bij de STAR in Musselkanaalquote:
in de verte een wisserl voor een stukje dubbelspoors verder was die achter me enkelspoorsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als er nog een spoor naast het door jou gefotografeerde spoor loopt dan is het bij de STAR in Musselkanaal
Dus ik zou het moeten weten zeg maar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
2x fout :-)
maar tis wel in het noorden des lands :-)
Bij de VAM hangt waslijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik gok op een VAM of iets dergelijks.
foto is om 17:32 gemaakt.. helpt je dat wat icm de stand van de zon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de VAM hangt waslijn.
Dus ik hou het nog steeds op de STAR, maar de exacte locatie is me ff onduidelijk
Wees blij dat ze nu tenminste niet meteen weer beginnen over een nooddienstregeling...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef Yreal het volgende:
Wel zwak dat de ns nu alweer waarschuwt dat er morgen middag treinen zouden kunnen gaan uitvallen
Wat niet is...quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nu tenminste niet meteen weer beginnen over een nooddienstregeling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |