Nou dan moet je je kaal scheren hequote:Op zondag 17 juni 2012 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en ik ben vandaag stiekem op de weegschaal gaan staan, ik ziet echt op een haar na aan de 25 kilo
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zei op een haar na, niet op een megawup na
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zei op een haar na, niet op een megawup na
Triggerfinger live LP, Eisbrecher LP gekregen van m'n zusje, Storm Corrosion LP, doosje met drie singles van Pink Floyd, singletje van Sigur Ros (die van binnen naar buiten draaitquote:
Aah, mooi.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Triggerfinger live LP, Eisbrecher LP gekregen van m'n zusje, Storm Corrosion LP, doosje met drie singles van Pink Floyd, singletje van Sigur Ros (die van binnen naar buiten draaitik heb me zitten kloten met die plaat voorat ik daar achter kwam
) en een Gorillaz singletje
Dat zeker, haal ook eigenlijk alleen de moeilijk verkrijgbare dingen online tegenwoordig. Verder ga ik gewoon langs winkels, en ik wilde in april nog naar de platenbeurs, maar ik was toen jarig en de familie kwam langsquote:Op zondag 17 juni 2012 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste tijd niet veel meer gekocht nee. Heb wil zin om een keer weer naar zo'n marktje te gaan. Is toch leuker dan online shoppen.
Nee?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je m'n buizenradio al gezien die ik een tijdje geleden heb opgepikt in een tweedehandswinkel?
De volgende platenbeurs gaan we.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeker, haal ook eigenlijk alleen de moeilijk verkrijgbare dingen online tegenwoordig. Verder ga ik gewoon langs winkels, en ik wilde in april nog naar de platenbeurs, maar ik was toen jarig en de familie kwam langs
Die vind ik zo ultiem. Haalt de liefhebber in me boven, een buizenradio.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je m'n buizenradio al gezien die ik een tijdje geleden heb opgepikt in een tweedehandswinkel?
gheylquote:
quote:
Doe dan!quote:Op zondag 17 juni 2012 01:44 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me zo omdraaien met het slapen. Tsk.
Tja. Ik spaar dat voor een wilde nacht uiteraardemonde.quote:
Komt doordat mijn ogen gevoelig zijn voor enorm veel rook. Het stond fucking blauw en ik zak dan inquote:Op zondag 17 juni 2012 01:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wel, René heeft wat teveel aanlengdrankje geshot... Die sliep al bijna aan tafel
Oi oi oi, je tere oogjes.. Ga je 1 september nog wat meemaken jonguh!quote:Op zondag 17 juni 2012 01:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt doordat mijn ogen gevoelig zijn voor enorm veel rook. Het stond fucking blauw en ik zak dan in
Siep heb een balkon en gevoel. jij niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oi oi oi, je tere oogjes.. Ga je 1 september nog wat meemaken jonguh!
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Siep heb een balkon en gevoel. jij niet.
Hij zal het nodig hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 10:13 schreef Renesite het volgende:
Er ligt hier iemand onsmakelijk te knorren
Kally's schuldquote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef iBenny het volgende:
Het is een tijd geleden dat ik 2 topics heb gemist
ditquote:Op zondag 17 juni 2012 11:49 schreef Lutte het volgende:
Of: Portugal heeft Ronaldo dus we hebben al verloren.
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 11:49 schreef Lutte het volgende:
Of: Portugal heeft Ronaldo dus we hebben al verloren.
Nog niet gescoord, 'maar daarom vanavond juist wel, hij wil zich nog even bewijzen!!1!1!'. Ja als je kon kiezen om te scoren dan zou iedereen het wel wetenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. En zoveel heeft hij toch nog niet laten zien
?
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet gescoord, 'maar daarom vanavond juist wel, hij wil zich nog even bewijzen!!1!1!'. Ja als je kon kiezen om te scoren dan zou iedereen het wel weten
Dat las ik ergens ja, maar kan dat wel? Want dan moeten Porugal en Denemarken beide winnen, hebben ze alle drie zes punten, dan gaan Denemarken en Duitsland toch door?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Aan de ene kant zou ik het ook wel grappig vinden als Nederland en Duitsland allebei niet doorgaan
Welkom terug!!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef iBenny het volgende:
Het is een tijd geleden dat ik 2 topics heb gemist
Wat bedoel je?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch blij dat er zo weinig echte commandostervers zijn.
Ik ben meer van het 'als ik sterf ga jij met mij mee' bomgordelverhaal.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat als je zegt: sterf! De persoon ook daadwerkelijk gehoor geeft aan je kreet.
Dat is lievv.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben meer van het 'als ik sterf ga jij met mij mee' bomgordelverhaal.
Doet ie toch nietquote:Op zondag 17 juni 2012 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat als je zegt: sterf! De persoon ook daadwerkelijk gehoor geeft aan je kreet.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:43 schreef iBenny het volgende:
Nederlandse logica: "Griekenland is door, nu gaan wij ook door"
Staand plassen?quote:
Dude what the fack.quote:
En nog spannend ook, stel je pist ernaast!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude what the fack.
Dat is het meest ranzige dat ik ooit heb gelezen!
Mwah ik vind het wel lachen als het niet gebeurdquote:Op zondag 17 juni 2012 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De Duitsers moeten door, voor het voetbal!
Walgelijk!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nog spannend ook, stel je pist ernaast!
Dus eigenlijk is Nederland ook een stukje door!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Renesite het volgende:
Fijn dat Griekenland door gaat! Indirect zijn wij daar de aanleiding van, gezien onze investeringen!
Goed van ons he!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Nederland ook een stukje door!
Linkerbeen, rechterbeen, hoofd, schouders, knie en teen?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Spanje is vermoeiend, die bal gaat zo snel heen en weer. De Duitsers spelen gevarieerder!
Ja dat vind ik juist mooiquote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Spanje is vermoeiend, die bal gaat zo snel heen en weer. De Duitsers spelen gevarieerder!
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linkerbeen, rechterbeen, hoofd, schouders, knie en teen?
Ja die mis ik ook! Goede spelerquote:Op zondag 17 juni 2012 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik mis Llorente in de spits. Scoort er veel meer.
Het had zo moeten zijn!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister nam een vriendin van mij een meisje mee naar mijn "feestje".. hartstikke leuke meid... alleen ze was een neger -ohnee, melkchocolade-, moslim, eet geen ham, drinkt wel alcohol, en heeft een kind, zonder getrouwd te zijn, en alleenstaand... ohja, en een lesbisch zusje.
Ik vond het apart
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister nam een vriendin van mij een meisje mee naar mijn "feestje".. hartstikke leuke meid... alleen ze was een neger -ohnee, melkchocolade-, moslim, eet geen ham, drinkt wel alcohol, en heeft een kind, zonder getrouwd te zijn, en alleenstaand... ohja, en een lesbisch zusje.
Ik vond het apart
twitter:MeneerBeerNL twitterde op zondag 17-06-2012 om 12:34:03Wat lief! Mijn zoontjes hebben een bakje gekleid waar ik gebruikte nietjes in kan bewaren. #vaderdag reageer retweet
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
Kut. Ik kom er net door deze tweet achter dat het vaderdag is
twitter:MeneerBeerNL twitterde op zondag 17-06-2012 om 12:34:03Wat lief! Mijn zoontjes hebben een bakje gekleid waar ik gebruikte nietjes in kan bewaren. #vaderdag reageer retweet
Jij hebt de laatste weken geen TV gekeken?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
Echt waarquote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
Jawel, maar vrijwel alleen maar voetbalreclamesquote:Op zondag 17 juni 2012 14:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste weken geen TV gekeken?
Whehequote:Op zondag 17 juni 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar
KutIk wist het ook niet
Vanavond ff een kopje thee drinken met vaders. Of zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:09 schreef Lutte het volgende:
Wel aan gedacht, maar we doen er niet meer aan
Je wou het mij ook niet geven.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb geen vaderScheelt weer geld en een ontbijtje op bed!
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel, maar vrijwel alleen maar voetbalreclames
[..]
Whehe![]()
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het te druk met het EK
Ik kijk alleen maar voetbal
Jij kwam uit een bloemkool toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij hebt je fantastische moeder.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja vaagquote:Op zondag 17 juni 2012 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Hoe ging het gister om 18.00 uur met je?
Hoe slegt.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
2 berichtjes naar je broertje en je hebt een cadeau...
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij hebt je fantastische moeder.Wat vond ik dat een leuk mens!
Vaderdagquote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
Wat is dezen?quote:
Wil hij ook cadeautjes op papadag?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:26 schreef iBenny het volgende:
Sommige spellen_!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fitbody.kneesg
Ik zag van de week "Dit is mijn lijf"... volgens mij heb ik die halve uitzending met mijn bek open gezetenquote:
Ik vond hem inderdaad best nastyquote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag van de week "Dit is mijn lijf"... volgens mij heb ik die halve uitzending met mijn bek open gezeten
Goed programma iddquote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag van de week "Dit is mijn lijf"... volgens mij heb ik die halve uitzending met mijn bek open gezeten
"Waarom ben je 10 jaar niet naar de tandarts geweest?"quote:
Dat snap ik dus ook niet, durf je niet naar de huisarts maar wel met de beentjes wijd op tvquote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Waarom ben je 10 jaar niet naar de tandarts geweest?"
'Angst'
En dan ga je met je kapotte giecheltje open op tv liggen
Mensenlogicaquote:Op zondag 17 juni 2012 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, durf je niet naar de huisarts maar wel met de beentjes wijd op tvVooral de Amerikaanse variant is dat ernstig, ga je ook nog es heel de wereld over
Jij moet gewoon niet die hele bak in een keer leeg willen eten, want ranzigquote:Op zondag 17 juni 2012 15:03 schreef Renesite het volgende:
Je moet eens chips eten met onsHoe uitdagend en woestig!
Zoiets overkomt je.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, durf je niet naar de huisarts maar wel met de beentjes wijd op tvVooral de Amerikaanse variant is dat ernstig, ga je ook nog es heel de wereld over
Ik heb mijn tanden nog nooit onder de douche gepoetstquote:Op zondag 17 juni 2012 15:17 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ff een hele stomme vraag.
Hebben jullie ook dat als je onder een (best warme) douche je tanden poetst, je lastiger adem kunt halen? Niet zo van: er zit een tandenborstel in m'n mond lastig maar gewoon minder diep.
Zonde, dat is een ervaring die je niet wilt missen.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden nog nooit onder de douche gepoetst
Okeeeeee.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:17 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ff een hele stomme vraag.
Hebben jullie ook dat als je onder een (best warme) douche je tanden poetst, je lastiger adem kunt halen? Niet zo van: er zit een tandenborstel in m'n mond lastig maar gewoon minder diep.
PICS!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:18 schreef Kally het volgende:
Pffff ik ben kapot en moet zo naar mijn paps, kut ophangdingen die niet opgehangen willen worden, maar mijn nieuwe lamp is
Maak dat de kat wijsquote:Op zondag 17 juni 2012 15:19 schreef Kally het volgende:
En Lutje, 2 nieuwe topics komt niet door mij
Nee, want het moet nog uithangen en de glaasjes moeten nog rechtquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:20 schreef Kally het volgende:
Okee even douchen en hops naar paps, tot later
Hoi en ciao dan maarquote:Op zondag 17 juni 2012 15:20 schreef Kally het volgende:
Okee even douchen en hops naar paps, tot later
quote:
Nee sommige zijn dat niet waardquote:
Ik zou niet durven. Sterker nog, ik heb jou niet eensquote:Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je maar niet mijn profielfoto uitlacht
Ik ook nietquote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe niet aan vaderdag maar ik weet niet of mijn vader daar ook zo over denkt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Sterker nog, ik heb jou niet eens
Whehequote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe niet aan vaderdag maar ik weet niet of mijn vader daar ook zo over denkt.
De ene goudvis van mijn vader wordt al jaren steeds dikker, terwijl de andere normaal blijft.quote:
René eet te gulzig chips volgens Pat.quote:
Jezelf?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
René eet te gulzig chips volgens Pat.
Kally is een VMBO tokkie. Ik ook.
Benny heeft twee delen gemist en dat is sinds de vorige keer dat Nederland-Portugal werd gespeeld niet meer gebeurd.
Vaduz zijn ondertitel heeft een identiteitscrisis.
Bella gaat docente maatschappijleer studeren.
Zwabber bouwt een 3D printer.
Vergeet ik iets?
In een notendop.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny heeft twee delen gemist en dat is sinds de vorige keer dat Nederland-Portugal werd gespeeld niet meer gebeurd.
Vergeet ik iets?
Wordt ie naast dikker ook groter?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ene goudvis van mijn vader wordt al jaren steeds dikker, terwijl de andere normaal blijft.
Nee, alleen ronder, fucking oranie tennisbal is hetquote:Op zondag 17 juni 2012 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wordt ie naast dikker ook groter?
Mijn goudvis is 7 jaar geworden en hij was echt een mini-karper op een gegeven moment
Ah dankzij Zwab wist ik van het bestaan van de 3D printerquote:Op zondag 17 juni 2012 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet ik iets?
Bi-zar! Picsquote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, alleen ronder, fucking oranie tennisbal is het
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dankzij Zwab wist ik van het bestaan van de 3D printer![]()
De rest is oud nieuws of eenvoudig voor te stellen. Maar bedankt Lutte![]()
Over VMBO-tokkies gesproken, ben je geslaagd eigenlijk?
Spann0nd!quote:
Die meeuw is deel van mijn identiteit geworden.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks! Je hebt de gespierde zeemeeuw weer in je fobo
Ook van de mijne! Die haarloze oksels, zo bruin en gespierdquote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die meeuw is deel van mijn identiteit geworden.
Nee, hij eet veelquote:Op zondag 17 juni 2012 16:52 schreef Lutte het volgende:
Heeft Lardo geen gezwelletje in z'n buikje of zo?
Lardo ook echtquote:Op zondag 17 juni 2012 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De normale:
[ afbeelding ]
En Lardo:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 17 juni 2012 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De normale:
[ afbeelding ]
En Lardo:
[ afbeelding ]
Zelfs die ogen zijn hugequote:Op zondag 17 juni 2012 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
Sluierstaarten horen altijd wel een buikje te hebben, maar hij overdrijft eenbeetje
Een lekker bourgondisch ingesteld visjequote:Op zondag 17 juni 2012 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
Als je een beetje voer strooit dan duikt Lardo er meteen op af en eet tweederde op, de rest eet de normale. Ze zijn verder beide vrij actief en niet bang voor een hand in het aquarium
We hebben geprobeerd ze gescheiden te voeren maar dat lukt niet
Dan wordt ie nog groterquote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er komt binnenkort wel een groter aquarium voor ze, vooral nu die dikke twee stoelen nodig heeft in een vliegtuig.
Hahahaha zo'n groot aquarium dat je samen met hem kunt zwemmenquote:
Dat dacht ik alquote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn doel is om em uiteindelijk als jetski met teugels te gebruiken
Vertigoquote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo mooi he.
Houd opquote:Op zondag 17 juni 2012 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid![]()
Krabbendijke roept
Ik noem Bakel altijd Brakel (omdat kots) en toen hadden we van de echte Brakel geloof ik een voetbalteam gevonden, en het was gewoon zo grappig.quote:
quote:
Maar ik snap 'mquote:Op zondag 17 juni 2012 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik noem Bakel altijd Brakel (omdat kots) en toen hadden we van de echte Brakel geloof ik een voetbalteam gevonden, en het was gewoon zo grappig.
You had to be there.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:29 schreef Zeroku het volgende:
Dat is wel echt allemaal al een tijdje geleden ja.
Wie?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Vroegah!
Ik mis hier toch ook wel wat mensen
Gelukkig verblijdt ze ons nog met scherpe analyses en pittige opmerkingen op Twittah en haar blogquote:
Rauzer met z'n zurigheidquote:
Oeh ja, Rauzer was altijd wel leuk ja!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rauzer met z'n zurigheid, C_A FOK!end vanuit bad, D., Loveless
, Gomie imho
Ok, duidelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh ja, Rauzer was altijd wel leuk ja!
En gomi natuurlijk, maar die is gisteren nog langs geweestquote:Op zondag 17 juni 2012 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh ja, Rauzer was altijd wel leuk ja!
TAL'ers van het eerste uurquote:Op zondag 17 juni 2012 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
En gomi natuurlijk, maar die is gisteren nog langs geweest
Loveless en D. zijn van voor mijn tijd en voor de rest tja..
Tetten.quote:
Dat was uiteindelijk een vent van 30 ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop wel dat ze zichzelf niets heeft aangedaan.
Wtf, serieus?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was uiteindelijk een vent van 30 ofzo
quote:
Een taalnazi was hij welquote:Op zondag 17 juni 2012 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
Firefly ken ik niet meer? Was dat die taalnazi (wie op fok niet) maar hij studeerde Nederlands, toch? Die vond ik altijd wel tof.
Inderdaad, boefjes dat we zijn.quote:
Treinzug, whut.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, boefjes dat we zijn.
In jouw treinzug die ene. Hoe heet ie ook alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |