Dat heb ik ook gezegd toen ik hem aanbood he.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zoals je weet, ben ik het er niet mee eens.
ik heb goed gekeken en op de armleunig,, zijkant, achterkant zitten flinke scheuren.
Maar goed, heb mn eigen bank wel en van Nikky de leuke stoel!
Verder moet ik alles nog ff goed bekijken! Ziet er tof uit en zo te zien veul extra's!
Met die handigheid hoe jij dat deed... ja absoluut!!!quote:
Kan maar zo zijn dat het met in en of uitladen niet helemaal goed gegaan zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd toen ik hem aanbood he.....
Dat je hem voor nood mocht hebben, er met een kleed erover prima op gezeten kan worden, maar dat je echt wel op zoek moest naar vervanging.
Maar scheuren? Dat is nieuw voor me....
Kort samen gevat een geslaagde zaterdag dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
He niet zo snel, ik ben op een verjaardag en probeer bij te lezen. Onmogelijk!
Absoluut!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kort samen gevat een geslaagde zaterdag dus.
Heb tijd genoeg om te oefenen.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Met die handigheid hoe jij dat deed... ja absoluut!!!
Zeker weten. was wel weer productief.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kort samen gevat een geslaagde zaterdag dus.
Wat heb jij onder je bed liggen???quote:
quote:Zeker weten. was wel weer productief.
Het feel good gehalte was zeker aanwezig.
Een hoop stof, verder niks bijzonders.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat heb jij onder je bed liggen???
[..]![]()
Waar oefen je dan op???quote:
Nergens op, hier is geen oefenmateriaal aanwezig.quote:
Ik ben blij dat ik morgen een vrije dag heb want alles doet zeer bij mij.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb tijd genoeg om te oefenen.
[..]
Zeker weten. was wel weer productief.
Het feel good gehalte was zeker aanwezig.
Das wel spijtig. gelukkig ben ik morgen ook vrij.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen een vrije dag heb want alles doet zeer bij mij.
onee, is ook zo... je zei "oefentijd"quote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nergens op, hier is geen oefenmateriaal aanwezig.
Hoe is het met je knie???quote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen een vrije dag heb want alles doet zeer bij mij.
WRIJF HET ER MAAR IN!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das wel spijtig. gelukkig ben ik morgen ook vrij.
Uit voorzorg heb ik t/m dinsdag vrijgevraagd.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
WRIJF HET ER MAAR IN!!!!
Heb liever dat mijn rug ingewreven wordt met olie ofzo
Het spijt mequote:Op zondag 17 juni 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
WRIJF HET ER MAAR IN!!!!
Heb liever dat mijn rug ingewreven wordt met olie ofzo
maar hier wel!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het spijt me![]()
Helaas geen olie aanwezig hier
Hier ga ik niet onderuit komenquote:
Wel als je genoeg olie gebruikt.quote:
uhhhh nee....quote:
kun je beter gelijk gaan liggen..quote:
Ik weer, met m'n grote mond ook..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhh nee....
Die is nu uitgeprint.. en die gebruik ik als tegoedbon
Ligt eraan.... of ie vastgeketend isquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 01:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ligt eraan.... of ie vastgeketend isof ie eronder uit kan komen...
zal ik doen!!quote:
Uitgeprint.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal ik doen!!Buttom up!!!
Gat hoeft NIET gedicht te worden...
Mooi zo!! dan wordt je iig herinnert aan het feit dat mijn rug ingesmeerd gaat wordenquote:
Dit gaat mij nog lang achtervolgen ben ik bang..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mooi zo!! dan wordt je iig herinnert aan het feit dat mijn rug ingesmeerd gaat worden
quote:Op zondag 17 juni 2012 01:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit gaat mij nog lang achtervolgen ben ik bang..
quote:
(datum) prikken?quote:
quote:
ik ga een topic openen....quote:
vond het super gezellig, jammer dat ik je vanmorgen niet meer gezien heb..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:34 schreef Rucky het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Yska nog moet bedanken voor het opmaken van mijn logeerbed.
Ik heb de gekste tofste dingen meegemaakt in het FHF maar dat ik in Duitsland zou geraken en dat eem mede fhf'ster mijn bed zou klaar leggen.![]()
![]()
![]()
We hadden wel langer willen blijven maar de vrachtwagen moest op tijd terug zijn. Gelukkig was er vandaag weer genoeg hulp.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vond het super gezellig, jammer dat ik je vanmorgen niet meer gezien heb..
maar was stuk en schrok rond 12uur wakker... (had het half 4 zien worden van rugpijn)
Die is bij mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Daar zijn we ook heel trots op!!!
![]()
We hadden een super team!!!
wanneer is de volgende klus?
quote:
Er komt nog wel iets. Desnoods doen we gewoon een bbq zonder klusquote:
wist u dat...quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef nikky het volgende:
En wist je dat Dolfina een dood vogeltje onder Nikky haar motorkap vandaan heeft geplukt?
Die zat er al twee weken. Nikky durfde niet.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wist u dat...
* dat vogeltje dusdanig warm is geworden onder die motorkap dat het vogeltje helemaal gedroogd was...
* gedroogd vlees duurder is?
* we het vogeltje maar niet hebben gegeten!??
Ik heb van jou ook een fantastische indruk en bovendien hebben we dezelfde buikmaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 04:11 schreef Logician78 het volgende:
Stelletje slowchatters!
(ben weer eens idioot vroeg wakker en dus stiekem erg leuk om ff door te lezen)
jullie zijn lieV
quote:Op zondag 17 juni 2012 04:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een fantastische indruk en bovendien hebben we dezelfde buikmaat.
Schept toch een band.
Ik werd geroepen?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Er komt nog wel iets. Desnoods doen we gewoon een bbq zonder klus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |