quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het saldo van de 3 teams die ze tegen Duitsland gehaald hebben maakt niet uit. Het gaat dan om het saldo tussen de 3 teams onderling die dan allemaal 3 punten hebben.
Ok gelukkig maar! Dan maar 2-0 of 3-1 winnen... Misschien helpt het als ik mn shirt aantrekquote:
Piet zal er voorlopig nog niet blij van wordenquote:
En aangezien hij en van Bommel de aanwinsten van PSV zijn ziet het er weer goed uit voor volgend seizoenquote:
Ja, we gaan alvast aan ons kampioensfeest beginnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
En aangezien hij en van Bommel de aanwinsten van PSV zijn ziet het er weer goed uit voor volgend seizoen
Ongelofelijk, als Nederland met heel veel geluk door mocht gaan krijgen ze Tjechie....quote:
Dat veel liever dan die Russen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Ongelofelijk, als Nederland met heel veel geluk door mocht gaan krijgen ze Tjechie....
En Duitsland zal ook niet echt wakker liggen van Griekenland.. Hoewel, de Grieken zullen tegen de mannen van Merkel wel extra gemotiveerd zijnquote:
Op papier de sterkste landen uit de groepquote:
Ze hebben het hotel via vakantieveilingen.nl geboekt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft Griekenland wel geld om mee te mogen doen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ze winnen dan storten ze het prijzengeld terug in de EU-potquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Japan? Vast wel, daar doen ze aan bizar eten/snoepgoedquote:Op zondag 17 juni 2012 09:21 schreef Vork het volgende:
Past dit ontbijt wel binnen het huidige landthema?
Nee alleen de AH in de Herenhof van 16u tot 20u maar die is zo druk; dat is niet leuk meer.quote:Op zondag 17 juni 2012 08:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein zet koffie voor kaas. Net thuis uit de nachtdienst. Perculator pruttelt, Lein kijkt onder het klepje. Wat een bleke koffie. Oh fuck, ik heb er geen koffie ingedaanSleepyhead
Bedtijd dus
En FFT, ik dacht dat de Hoogvliet bij het Rijnplein in Alphen open was elke zondag, maar dat is dus niet zo
Wat een ontbijt!quote:Op zondag 17 juni 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ontbijt
[ afbeelding ]
en in het vervolg maar weer foto's maken met mijn camera en niet met de Isapod
Allemaal gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een ontbijt!![]()
Japans is een heerlijke week trouwens. Teriyaki, ramen noodles, sushi...
Liever dat dan dat je aan de levende inktvis gaat enzoquote:
Ross vroeg al of we walvis gingen etenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Liever dat dan dat je aan levende inktvis gaat enzo
Waar wordt de nep versie van gemaakt dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Daarom
Je kon btw wel haaievinnensoep eten. De echte kost alleen een fortuin.
Miequote:Op zondag 17 juni 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar wordt de nep versie van gemaakt dan?
Oh!quote:Op zondag 17 juni 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shark_fin_soup hier staat dat er varkensgelatine wordt gebruikt en haaienvinnensoep is absoluut Chinees overigens.
Hmmmm...ziet er best ok uitquote:Op zondag 17 juni 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ontbijt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ontbijt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Zo denk ik ook vaakBelangrijkste is dat je je goed voelt, dan maakt dat kilootje meer of minder ook niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 km wandelen? Respect, zou daar echt géén zin in hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Zelden zo'n lekker smeuïge brownie gehad![]()
Waar zal al dat vet op mijn heupen toch vandaan komen
Anywayz! Ik ga vanmiddag naar mijn ouders (9 km verderop) wandelen, dus dan wandel ik het er wel (gedeeltelijk) weer af
Misschien wel het beste ja anders blijft het je de rest van je leven frustreren en das idd niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga het maar eens definitief loslaten geloof ik ja, dit is ook niks
Hoelang doe je daar dan over?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
18 km wandelen? Respect, zou daar echt géén in hebben.
Ik ga nu even dansen, verveel me.
Tja, ik ben onder andere wielrenner omdat je daarbij zoveel kcals verbrand. En ik zo mijn bourgondische eetpatroon kan onderhouden.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga het maar eens definitief loslaten geloof ik ja, dit is ook niks
1,5 uur ongeveer. Ik word overigens vanavond met de auto weer thuis gebrachtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang doe je daar dan over?
@ isa bedoel ik
Lekker als je goed kan bewegenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, ik ben onder andere wielrenner omdat je daarbij zoveel kcals verbrand. En ik zo mijn bourgondische eetpatroon kan onderhouden.
Daar ben ik ook wel blij mee. Ik heb wel eens flink rugpijn maar dat wordt meestal veroorzaakt door verkeerde finetuning van mijn uitrusting zoals zadel-stuurhoogte type tas etc.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Lekker als je goed kan bewegenDat is deels 'het probleem wat ik nu ga loslaten'
Mooi jij gaat Rabo verslaan volgende weekquote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, ik ben onder andere wielrenner omdat je daarbij zoveel kcals verbrand. En ik zo mijn bourgondische eetpatroon kan onderhouden.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi jij gaat Rabo verslaan volgende week
quote:
Zo bedoelde ik he niet echtquote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]touché van borisz, zo kwam het wel een beetje over met "ik ben wielrenner"
Mss omdat je aan het 'wachten' bent (in je hoofd) tot je weer moet werken?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Brood met bier hmm...
Ik heb zojuist lekker gedanst. Ik verveel me nu weer/nog steeds. Raar, in die maanden thuis verveelde ik me bijna nooit. Nu heb ik een weekend vrij en verveel ik me?
Ik gooi er ff een dvd'tje in denk. Om 17u ga ik naar mn zus met babi J. en M.
Ik ben me énorm aan het vermaken met filmpjes op youtube van ene Ben Aaronquote:Op zondag 17 juni 2012 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Misschien. Geen idee, vind het best gek.
Filmpie uitgezet, was ook niks aan... wat zal ik nu nog doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:12 schreef golfer het volgende:
En bij een stalletje heeft deze ouwe hippie ook nog een armbandje gekocht:Nu ben je echt oud golferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Dat was ik al hoor.quote:
Voor mij is het bewonderenswaardig dat de characters hún manier van leven en idealen volgen tegen dequote:Op zondag 17 juni 2012 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, Atlas Shrugged uitgelezen, wat een dikke pil![]()
![]()
![]()
Paar goeie ideeën gezien, paar slechte ookIk had het boek op aanraden van een blogger die ik graag volg gelezen, en ik zie wel hier en daar wat invloeden terug.
Grappig dat aanhangers van het boek de huidige economische situatie in hun voordeel proberen te praten, ongeacht of ze nou links of rechts zijn.
Zie editquote:Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor mij is het bewonderenswaardig dat de characters hún manier van leven en idealen volgen.
Na al die jaren lezen heb ik nu ook de film op de pet.![]()
Die is afgekraakt t/m in de recensies.
Baal een beetje veel dat de Teaparty zelfs pro zijn.
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:50 schreef AnneX het volgende:
Spierpijn vanmorgen van de workout in de tuin.
Het beweegt een beetje stram.
Grote kliko vol
Rand schreef dit in anti-communistische hoogtijdagen, geen wonder. Probleem is dat haar industriele karakters mensen zijn met hoge morele convicties: goede producten = veel winst. En het is nog maar afwachten of de huidige topbestuurders van banken e.d. dat ook hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef AnneX het volgende:
Baal een beetje veel dat de Teaparty zelfs pro zijn.
Die varkenskoppen associeer ik met televaaglezers en rtl-tokkies.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie edit
En ja, de blogger die ik volg heeft dat ook zijn idealen gemaakt, openheid, eerlijkheid over jezelf. Daar kan ik veel van leren
hoe is het weer rond Arnhem?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:54 schreef Vork het volgende:
Gelukkig was mijn conditie niet helemaal weg. Prima fietsweer vandaag, als we nou qua zomer wat meer richting dit weer en beter gaan, dan maak ik mijn kilometers wel
Nou nouquote:Op zondag 17 juni 2012 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Leuk middagje lego gebouwd met neefje.... hij vond het helemaal geweldigIk mocht zelfs met de trein rijden van hem
Heb je een hele luxe fiets met veel versnellingen of is het een gewone stadsfiets?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:54 schreef Vork het volgende:
Gelukkig was mijn conditie niet helemaal weg. Prima fietsweer vandaag, als we nou qua zomer wat meer richting dit weer en beter gaan, dan maak ik mijn kilometers wel
klopt. maar ik heb het niet aangedurfd om met de fiets een rondje bos/Emmerich te maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef Vork het volgende:
Droog, wel bewolkt en af en toe wat wind, maar geen regen dus en niet echt koud. Zoiets zou het daar toch ook moeten zijn?
Kom op zeg, je bent niet van suiker !quote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef z80 het volgende:
[..]
klopt. maar ik heb het niet aangedurfd om met de fiets een rondje bos/Emmerich te maken.
de kans op een nat pak was me te groot.
ik niet maar de tel kan niet tegen water.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent niet van suiker !![]()
Die Jamie maakt spaghetti lekker.
De spercieboontjes maar eens anders http://www.kayotic.nl/blog/indonesian-style-green-beans
En tartaartje, want geen aard op het boskippenlijstje dus rijst.
Wij hebben zo'n tubetje rode peper pasta liggen in de koelkast, daar heb i kwat drupjes van gebruiktquote:Op zondag 17 juni 2012 19:37 schreef AnneX het volgende:
Zeg bluessie, nu lees ik dat er een verkruimelde droge spaans pepertje ingaat.
( voor 4 personen) .
Als ik dat gebruik, overheerst het nogal en brandt het eten de bek uit![]()
Zijn jullie dat meer gewend? Is er hoop?
En hoe is het met de neus van schdochter ?
/ negeert de voedjebal.
Oh.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:11 schreef AnneX het volgende:
MMach is met FoK pensioen
MMach is met FOK! pensioen
Met zijn familie bedoel je? Tja, hij schrijft 't zelf op.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Het werd ook wel erg persoonlijk zeg in dat ene topic van MMach! Wat een verhaal...
Ik denk dat hij daarvan geschrokken is, of dat het meer doorwerkt in zijn koppie dan ie wil delen met fok en dat snap ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met zijn familie bedoel je? Tja, hij schrijft 't zelf op.
Dus het is wel lekker ?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef Bluezz het volgende:
Als je worteltjes gebruikt in taart of gebak is dat een goeie zoetmakert
Jaaa doen, leef gevaarlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus het is wel lekker ?
ik neem het gewoon de volgende keerzag er écht lekker uit
![]()
maar ik had ook al patat opdus niet echt trek
Ook bij Dld.quote:
Dat kan niet hoor Zquote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef z80 het volgende:
ik hoorde buiten al wat lawaai. wist alleen niet of dit voor D of voor NL was.
zelf aan het spelen met de dreambox. deze weer eens voorzien van een nieuwe image (software).
waarom niet? ik wordt perfect op de hoogte gehouden door de buren.quote:
Kan Robben ook gelijk verlost worden? Constant naar binnen en balverlies.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:35 schreef TAV74 het volgende:
Nederland zakt alweer ver terug na het eerste zuchtje tegenwind, geen greintje vertrouwen dit toernooi. Gaat echt niet gebeuren vandaag.
Ik zou van der Wiel wel uit zijn lijden verlossen trouwens...
Ja, in de eerste 20 minuten zijn we onverslaanbaarquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef Vork het volgende:
Ja jammer dat westrijden niet gewoon 20 minuten duren.
Zet hem dan ook eens op links zou je zeggen....quote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan Robben ook gelijk verlost worden? Constant naar binnen en balverlies.
Ik heb ook nooit begrepen waarom Robben graag aan de rechterkant speelt, daar kent hij maar een trucje.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
Robben naar links, Kuyt erbij op rechts i.p.v. De Jong.
Zelfbeheersing is iets moeilijks he......quote:
Hij heeft daar één seizoen geweldig gespeeld. Maar zeker als hij niet in absolute topvorm is kan hij beter naar links.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom Robben graag aan de rechterkant speelt, daar kent hij maar een trucje.
Dat is een beetje het probleem, de helft van de tijd is hij geweldig en de andere helft waardeloos of geblesseerd.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij heeft daar één seizoen geweldig gespeeld. Maar zeker als hij niet in absolute topvorm is kan hij beter naar links.
Zo snel mogelijk naar huis gaan?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef TAV74 het volgende:
Willems heeft een nieuwe strategie in gedachten blijkbaar
Ik vermoed dat Van Marwijk die ook gaat missen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef borisz het volgende:
Willems mist iig het duel met Turkije in september
quote:
Ja, gegokt en verloren.....quote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef Vork het volgende:
Nou, dat lukt ook wel zonder Willems, want nu missen ze steeds een poppetje achterin.
Als deze van vd Vaart er in was gegaan hadden we het makkelijk gered, wat een pechquote:
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Vork het volgende:
Goed, oranjetroep kan weer terug naar zolder.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Vork het volgende:
Goed, oranjetroep kan weer terug naar de zolders.
Ik heb mijn kleurtje meteen ingeleverd.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Vork het volgende:
Goed, oranjetroep kan weer terug naar de zolders.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus het is wel lekker ?
ik neem het gewoon de volgende keerzag er écht lekker uit
![]()
maar ik had ook al patat opdus niet echt trek
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:46 schreef Vork het volgende:
Is leegbloeden ook een manier om af te vallen?
en dat heb je niet even gepostquote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een half pond dit weekend weg zitten kanen
Nou, dat schiet op. Een bloedneus in combinatie met een hooikoorts-niesbui is geen gelukkige combinatie als je die rode troep liever binnenhoudt, maar ik probeer het wat postitiever te zien. Ik ben zowaar aan het afvallenquote:
This is the first day of the rest of your Lifequote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Men in Black geweest met duckface, leuke film
Daarna naar buiten gegaan en heel veel depri mensen gezien
Morgen diplomauitreiking
Oeps.. ik post wel meer dingen nietquote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
en dat heb je niet even gepost![]()
/ fake facebook.
Minimaal 3 minuten je neus dichtknijpen cq ijs/ koud iets in je nek leggen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, dat schiet op. Een bloedneus in combinatie met een hooikoorts-niesbui is geen gelukkige combinatie als je die rode troep liever binnenhoudt, maar ik probeer het wat postitiever te zien. Ik ben zowaar aan het afvallen
Oe ! X2quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, dat schiet op. Een bloedneus in combinatie met een hooikoorts-niesbui is geen gelukkige combinatie als je die rode troep liever binnenhoudt, maar ik probeer het wat postitiever te zien. Ik ben zowaar aan het afvallen
beterschapquote:Op zondag 17 juni 2012 23:57 schreef Vork het volgende:
Het stopt iedere keer ook wel weer, alleen moet ik nu niet gaan niezen.
Gelukkig giet het van de regen. Of is dat alleen in Rotterdam? Het regende zo m'n kraag in. Nuttig, zo'n regenpakquote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Vork het volgende:
Ik ben niet ziek. Het is hooguit irritant. Goed, nu dus nietmeer niezen. Niet meer aan bomen en pollen en alles wat stuift denken.
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:37 schreef Vork het volgende:
Het gaat hier nu ook tekeer. Gelukkig ben ik op de fiets. Ik had er wel heel even nog aan gedacht, maar dan had ik anderhalf uur eerder moeten vertrekken, dan was ik net voor alle ellende binnen geweest.
Na 1,5 liter heb je er zelf geen plezier meer vanquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na 1,5 liter heb je er zelf geen plezier meer van
En iedereen blijft meer binnen waardoor de kans op besmetting ook toeneemt.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:28 schreef freecell het volgende:
Nauwelijks
Het maakt je hooguit iets vatbaarder
Is de enkel (nog) niet ingetapet dan, zodat je hem kunt belasten ? l angzamerhand...quote:Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef freecell het volgende:
Zal ik de huisarts bellen?
Of je verzint iets voor mijn enkel waardoor ik er meer mee kan dan 'omhoog zitten' of je kan me overmorgen afvoeren in een trui met hele lange mouwen
TUUUUUUUUT
Alleen heb jij een ander lijf dan de meeste mensen, hypermobiel enzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:31 schreef freecell het volgende:
Ze willen niet gipsen (dat doen we niet meer bijgescheurde enkelbanden)
En ze kunnen nog niet tapen, want het is nog net zo dik als toen het gebeurde.
En belasten... Als er iemand aan mijn tenen zit, gil ik alZaterdag onder de douche beetje op gesteund en daar de rest van de dag pijn aan gehad.
Toch weer bellen! en het laatste vermelden.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Wist ik niet,goede info
Ja, ik had de huisarts er al over gebeld,maar dat ging via de stagiaire die er net 1 dag werkte.
Dus ik: ja, ik weet dat jullie niet meer gipsen bij enkelbanden, maar misschien is het om *noemt serieus 5 redenen* wel handig? Waarom gipsen jullie niet meer bij enkelbanden eigenlijk?
Werd een uurtje later teruggebeld: ja, we gipsen niet meer bij enkelbanden *einde info*
En nou durf ik niet meer te bellenMaar het is echt nog niet beter dan op dag 2 nu
Ikgok de mini TaraFreeCell in mijn buikquote:
De kans wordt steeds kleinerquote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop nog steeds dat hij op een gegeven moment z'n mond open doet en jullie de oren van je kop gaat klesten
Oh, praat F niet? !quote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop nog steeds dat hij op een gegeven moment z'n mond open doet en jullie de oren van je kop gaat klesten
En een ander klein jongetje wat niet stopt met pratenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:24 schreef freecell het volgende:
Ja, hoera
Hier 2 hoogopgeleide ouders die beiden in zinnen spraken voor ze anderhalf waren en een grote broer die zinnen vormde toen hij net 1 was.
Hier wel voorlezen en een huishouden wat gericht is op communicatie.
En 1 klein jongetje die niet praat, niet gebaart en niet wijst. Maar stil speelt in zijn eigen bubbeltje
En die je om 9:00 's morgens al wil neerknuppelen om die redenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een ander klein jongetje wat niet stopt met praten
Nou ja, inderdaad... Als het met buurjongen al goed komt...quote:Op maandag 18 juni 2012 14:24 schreef freecell het volgende:
Ja, hoera
Hier 2 hoogopgeleide ouders die beiden in zinnen spraken voor ze anderhalf waren en een grote broer die zinnen vormde toen hij net 1 was.
Hier wel voorlezen en een huishouden wat gericht is op communicatie.
En 1 klein jongetje die niet praat, niet gebaart en niet wijst. Maar stil speelt in zijn eigen bubbeltje
Maar met de buurjongen kwam het goed, omdat hij het niet aangeboden kreeg, die van ons welquote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, inderdaad... Als het met buurjongen al goed komt...
Wat moet het verschil maken? op spec. dagopvang?
Hij is 2,5quote:
Ik weet dat ze tegenwoordig al vormen van autistische afwijkingen (ASS) bij kinderen tussen de 0 en 2 jaar kunnen herkennen, dus zo vreemd was die vraag van mij niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:30 schreef freecell het volgende:
Hij is 2,5
Dan kan je echt nog niet van kinderen roepen dat ze autistisch zijn
En zeker niet alleen omdat ze niet goed communiceren.
Je kan dan al signalen zien, in sommige gevallen waarbij het heel duidelijk is, maar dan zijn ze nog vaak heel voorzichtig met de diagnose.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet dat ze tegenwoordig al vormen van autistische afwijkingen (ASS) bij kinderen tussen de 0 en 2 jaar kunnen herkennen, dus zo vreemd was die vraag van mij niet.
Ik zeg ook niet dat er een stempel op moet worden gedrukt. Ik vraag me alleen af of jullie het al hebben laten onderzoeken. Werk of niet...bij je eigen kind heb je vaak een blinde vlek.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan dan al signalen zien, in sommige gevallen waarbij het heel duidelijk is, maar dan zijn ze nog vaak heel voorzichtig met de diagnose.
Het is mijn werk remember?
En tegenwoordig krijgen iets te veel kinderen iets te jong en VEEL te snel een stempel opgedrukt.
Fijnquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
bloedwaardes e.d. waren "helemaal prima in orde" aldus de assistente
En ik zei dus net dat we nu dingen aan het opstarten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er een stempel op moet worden gedrukt. Ik vraag me alleen af of jullie het al hebben laten onderzoeken. Werk of niet...bij je eigen kind heb je vaak een blinde vlek.
Ik toeter niks, ik stel een doodnormale geïnteresseerde vraag.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef freecell het volgende:
En ik zei dus net dat we nu dingen aan het opstarten zijn.
En natuurlijk heb ik een blinde vlekMaar niet zo blind dat ik niet zie dat mijn kind wat anders is dan anderen.
En zomaar dingen als autisme gaan toeteren zonder inzicht in de situatie helpt niet echt bij mijn toch al niet fantastische humeur.
Natuurlijk is het 1 van de opties. Net als 'gewoon wat later, trekt wel bij' of ' toch nog last van een allergie waardoor hij niet goed ontwikkelt' of, ook best logisch ' hij hoort niet helemaal goed'
Er zijn echt tig opties.
Mooi is dat!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat gaat redelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi is dat!
Gaat het met schrijven ook goed ? / belangstellend
Oh mooi, en dat in combi met de liefde en festivals...leuke zomer wordt dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat gaat redelijkga t wel redden voor 31-8
Kan het een beetje minder? Zoals ik het lees, is er geen regen om te beginnen over al dan niet ultrakleine pikkies.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef golfer het volgende:
Ik toeter niks, ik stel een doodnormale geïnteresseerde vraag.
Als jij daardoor op je utrakleine pikje getrapt bent is dat jouw probleem en reageer je dat maar ergens op iemand anders af.
Dan moet je het nog maar een keer lezen. Ik laat mij niet zomaar beschuldigen door FC terwijl ik gewoon een doodnormale vraag stel.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan het een beetje minder? Zoals ik het lees, is er geen regen om te beginnen over al dan niet ultrakleine pikkies.
Nou misschien interpreteer ik het anders dan jij, maar zoals ik het lees zeg jij aan autisme te denken, bij een kind van 2. Misschien is dat voor 'leken' anders dan voor mensen die in de zorg werken, maar autisme en aan autisme verwante stoornissen worden doorgaans pas na het 3e levensjaar vastgesteld, en dat is uitzonderlijk vroeg. Ik vind dat FC een punt heeft als ze zegt dat je over autisme loopt te toeteren. Vooral bij mensen die een niet-gezondheidszorg achtergrond hebben, vind ik dat er snel sprake is van de klok horen luiden, maar geen idee hebben waar de klepel hangt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:26 schreef golfer het volgende:
Dan moet je het nog maar een keer lezen. Ik laat mij niet zomaar beschuldigen door FC terwijl ik gewoon een doodnormale vraag stel.
Zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh mooi, en dat in combi met de liefde en festivals...leuke zomer wordt dat.
Zoals jij het leest lees je dus verkeerd. Ik stel een vraag. Namelijk deze:quote:Op maandag 18 juni 2012 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou misschien interpreteer ik het anders dan jij, maar zoals ik het lees zeg jij aan autisme te denken, bij een kind van 2. Misschien is dat voor 'leken' anders dan voor mensen die in de zorg werken, maar autisme en aan autisme verwante stoornissen worden doorgaans pas na het 3e levensjaar vastgesteld, en dat is uitzonderlijk vroeg. Ik vind dat FC een punt heeft als ze zegt dat je over autisme loopt te toeteren. Vooral bij mensen die een niet-gezondheidszorg achtergrond hebben, vind ik dat er snel sprake is van de klok horen luiden, maar geen idee hebben waar de klepel hangt.
Ben ik nu ook op mijn ultrakleine pikje getrapt?
quote:
Als ik bij jou vraag: 'hey, denken mensen bij jou ook aan een soort van psychiatrische afwijking als ze jou zien?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals jij het leest lees je dus verkeerd. Ik stel een vraag. Namelijk deze:
[..]
Nouja, dat is op zich niet zo'n hele vreemde kronkel natuurlijk, los van dat het wat vroeg isquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik bij jou vraag: 'hey, denken mensen bij jou ook aan een soort van psychiatrische afwijking als ze jou zien?' word je toch ook kwaad?
Ik geef aan dat hij wat communicatie-fouten vertoont en jij vraagt of hij autistisch is.
Nee, waarom zou ik daar kwaad over worden? Als ik duidelijk abnormaal gedrag t.o.v. leeftijdsgenoten vertoon zouden mensen dat best kunnen vragen. Legitieme vraagquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef freecell het volgende:
Als ik bij jou vraag: 'hey, denken mensen bij jou ook aan een soort van psychiatrische afwijking als ze jou zien?' word je toch ook kwaad?
Ja, normale vraag toch? Een vorm van autisme vraag ik overigens.quote:Ik geef aan dat hij wat communicatie-fouten vertoont en jij vraagt of hij autistisch is.
goede berichten dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ocherm - wat zul jij je afgedraaid voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bad en bed, zeg ik je. En weekend![]()
Mijn pa zei altijd dat ik beter een Harley kon nemenquote:
Klopt, dan weet je tenminste wanneer de ellende start en wanneer het weer klaar isquote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn pa zei altijd dat ik beter een Harley kon nemen
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Fijn is dat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je helemaal. Hier nog 9 dagen tot livegang, ongeveer 300 uur werk volgens planning en dan nog durven mensen te stellen dat ze NU geholpen moeten worden, dat ik vier uur moet gaan verspillen aan kwaliteitsaudits en dat we op moeten komen draven bij een bedrijfsevenementje wat weer een middag kost en oh ja, of ik wel ff mijn werkplek wil opruimen want die gaan ze gebruiken voor dat bedrijfsevenementje......ik heb ze echt met open mond van verbazing aangekeken. Ik was zo verbouwereerd dat ik er spontaan stil van werd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Klopt, dan weet je tenminste wanneer de ellende start en wanneer het weer klaar is
ir. Stereo nu mét schriftelijk bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaad zegquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fijn is dat heIk snap je helemaal. Hier nog 9 dagen tot livegang, ongeveer 300 uur werk volgens planning en dan nog durven mensen te stellen dat ze NU geholpen moeten worden, dat ik vier uur moet gaan verspillen aan kwaliteitsaudits en dat we op moeten komen draven bij een bedrijfsevenementje wat weer een middag kost en oh ja, of ik wel ff mijn werkplek wil opruimen want die gaan ze gebruiken voor dat bedrijfsevenementje......ik heb ze echt met open mond van verbazing aangekeken. Ik was zo verbouwereerd dat ik er spontaan stil van werd
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ir. Stereo nu mét schriftelijk bewijs![]()
Hoe vonden je ouders het, die uitreiking?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik denk dat ze te druk waren met foto's maken om de uitreiking bewust meegemaakt te hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe vonden je ouders het, die uitreiking?
Mooi zo. Gefeliciteerd met het bewijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ir. Stereo nu mét schriftelijk bewijs![]()
![]()
Zitten je ouders weer in de trein? Wat een reis !
Goed van je dat je ze hebt gebeld! en uitgenodigd. (en dat zij kwamen)...
Oh en zonder afgekloven nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ir. Stereo nu mét schriftelijk bewijs![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ir. Stereo nu mét schriftelijk bewijs![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja goed, ik wilde ze idd niet bij de eindpresentatie hebben maar met diplomauitreiking zit de spanning er niet op dus dan kan het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi zo. Gefeliciteerd met het bewijs.![]()
Zitten je ouders weer in de trein? Wat een reis !
Goed van je dat je ze hebt gebeld! en uitgenodigd. (en dat zij kwamen)...
Ja, maar da's al sinds september 2008 niet meerquote:
9100quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:27 schreef borisz het volgende:
Feli Steer.![]()
Ebooktorrent met 9100 NL ebooks gedownload. met complete ID's dat is wel prettig
Nou, bij tijd en wijle was het vet zwaar voor ons alle3quote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ocherm - wat zul jij je afgedraaid voelen.
Bad en bed, zeg ik je. En weekend
Mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:52 schreef PdeHoog het volgende:
't Is de fiets geworden en wat was dat en goede keuzeHeerlijk fietsweer EN mooie plaatjes onderweg
[ afbeelding ]
Spijt dat ik mijn Canon niet bij me had
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:07 schreef freecell het volgende:
Wauw
Ik ben zo gek op zonneharpen en aanverwanten!
Trots op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ir. Stereo nu mét schriftelijk bewijs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:09 schreef Den_Haag het volgende:
Maar thuiswerken. Toch tijd voor een tweede A15
Ik vind BeTON een leukere afkorting.quote:
Ah mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:52 schreef PdeHoog het volgende:
't Is de fiets geworden en wat was dat en goede keuzeHeerlijk fietsweer EN mooie plaatjes onderweg
[ afbeelding ]
Spijt dat ik mijn Canon niet bij me had
Moest als eerste aan Noord-Korea denkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind BeTON een leukere afkorting.
Feli... Het is een rare start van het wicht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef freecell het volgende:
Zo, dat was de 20-weken echo.
Zag er perfect uitZe hebben erg hun best gedaan om iets afwijkends te vinden en dat is ze niet gelukt
5 vingers, 5 tenen, hoofd, alles
En we weten nu of we een jongensnaam of een meisjesnaam moeten zoeken
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Mooi FC
Wij schrikken ons hier kapot
g zet de tablet aan om te wordfeuten, klinkt er ineens heel hard HATSJOE!!
Blijkt er (ik heb er een hooikoorts app opzitten) nieuw pollennieuws te zijn
Waarom een rare start?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Feli... Het is een rare start van het wicht.
... en wij noemen haar ... Truus ...( voorlopig)
Nou - twee weken in zkhs en inmobiele moeder ...ze zat er veilig !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom een rare start?
Bluezzik zou ook schrikken. Virusje?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef freecell het volgende:
Zag er perfect uitZe hebben erg hun best gedaan om iets afwijkends te vinden en dat is ze niet gelukt
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef freecell het volgende:
Moet ik dan bidden of zo om van die heer en meester antwoord te krijgen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:23 schreef freecell het volgende:
JAAAA
En ik wil het wel vertellen, maar ik heb een spreekverbod van mijn heer en meester
Kan je proberen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet ik dan bidden of zo om van die heer en meester antwoord te krijgen?
En is altijd tijd en ruimte voor F&Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ff ruimte op kantoor voor Fokke en Sukke
Dat hele bestuur daar in Emmen is niet goed snik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ierenpark-emmen.html
wtf
Ik zie het al PVDA.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hele bestuur daar in Emmen is niet goed snik.
Zijn er dan wel bestuurders met verstand?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hele bestuur daar in Emmen is niet goed snik.
gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ir. Stereo nu mét schriftelijk bewijs
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Slaap lekker! Ik ga ook naar bed, morgen weer vroeg opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |