quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het saldo van de 3 teams die ze tegen Duitsland gehaald hebben maakt niet uit. Het gaat dan om het saldo tussen de 3 teams onderling die dan allemaal 3 punten hebben.
Ok gelukkig maar! Dan maar 2-0 of 3-1 winnen... Misschien helpt het als ik mn shirt aantrekquote:
Piet zal er voorlopig nog niet blij van wordenquote:
En aangezien hij en van Bommel de aanwinsten van PSV zijn ziet het er weer goed uit voor volgend seizoenquote:
Ja, we gaan alvast aan ons kampioensfeest beginnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
En aangezien hij en van Bommel de aanwinsten van PSV zijn ziet het er weer goed uit voor volgend seizoen
Ongelofelijk, als Nederland met heel veel geluk door mocht gaan krijgen ze Tjechie....quote:
Dat veel liever dan die Russen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Ongelofelijk, als Nederland met heel veel geluk door mocht gaan krijgen ze Tjechie....
En Duitsland zal ook niet echt wakker liggen van Griekenland.. Hoewel, de Grieken zullen tegen de mannen van Merkel wel extra gemotiveerd zijnquote:
Op papier de sterkste landen uit de groepquote:
Ze hebben het hotel via vakantieveilingen.nl geboekt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft Griekenland wel geld om mee te mogen doen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ze winnen dan storten ze het prijzengeld terug in de EU-potquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Japan? Vast wel, daar doen ze aan bizar eten/snoepgoedquote:Op zondag 17 juni 2012 09:21 schreef Vork het volgende:
Past dit ontbijt wel binnen het huidige landthema?
Nee alleen de AH in de Herenhof van 16u tot 20u maar die is zo druk; dat is niet leuk meer.quote:Op zondag 17 juni 2012 08:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein zet koffie voor kaas. Net thuis uit de nachtdienst. Perculator pruttelt, Lein kijkt onder het klepje. Wat een bleke koffie. Oh fuck, ik heb er geen koffie ingedaanSleepyhead
Bedtijd dus
En FFT, ik dacht dat de Hoogvliet bij het Rijnplein in Alphen open was elke zondag, maar dat is dus niet zo
Wat een ontbijt!quote:Op zondag 17 juni 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ontbijt
[ afbeelding ]
en in het vervolg maar weer foto's maken met mijn camera en niet met de Isapod
Allemaal gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een ontbijt!![]()
Japans is een heerlijke week trouwens. Teriyaki, ramen noodles, sushi...
Liever dat dan dat je aan de levende inktvis gaat enzoquote:
Ross vroeg al of we walvis gingen etenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Liever dat dan dat je aan levende inktvis gaat enzo
Waar wordt de nep versie van gemaakt dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Daarom
Je kon btw wel haaievinnensoep eten. De echte kost alleen een fortuin.
Miequote:Op zondag 17 juni 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar wordt de nep versie van gemaakt dan?
Oh!quote:Op zondag 17 juni 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shark_fin_soup hier staat dat er varkensgelatine wordt gebruikt en haaienvinnensoep is absoluut Chinees overigens.
Hmmmm...ziet er best ok uitquote:Op zondag 17 juni 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ontbijt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ontbijt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Zo denk ik ook vaakBelangrijkste is dat je je goed voelt, dan maakt dat kilootje meer of minder ook niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 km wandelen? Respect, zou daar echt géén zin in hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Zelden zo'n lekker smeuïge brownie gehad![]()
Waar zal al dat vet op mijn heupen toch vandaan komen
Anywayz! Ik ga vanmiddag naar mijn ouders (9 km verderop) wandelen, dus dan wandel ik het er wel (gedeeltelijk) weer af
Misschien wel het beste ja anders blijft het je de rest van je leven frustreren en das idd niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga het maar eens definitief loslaten geloof ik ja, dit is ook niks
Hoelang doe je daar dan over?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
18 km wandelen? Respect, zou daar echt géén in hebben.
Ik ga nu even dansen, verveel me.
Tja, ik ben onder andere wielrenner omdat je daarbij zoveel kcals verbrand. En ik zo mijn bourgondische eetpatroon kan onderhouden.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga het maar eens definitief loslaten geloof ik ja, dit is ook niks
1,5 uur ongeveer. Ik word overigens vanavond met de auto weer thuis gebrachtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang doe je daar dan over?
@ isa bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |