ook goedemorgen. Is het al droog bij jullie?quote:
Ja hoor. Mooi weertjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:22 schreef lipje het volgende:
[..]
ook goedemorgen. Is het al droog bij jullie?
Benzjesquote:
seems legitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Anne het volgende:
Microsoft kondigt tablet aan
Volgens Microsoft zal dit apparaat vooral gaan om de combinatie van goede hardware en goed werkende software.
Baracuda zegt: Berghem. Daarna Veldhoven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik even hier inbreken?
Ik weet niet zo goed in welk subforum ik mijn vraag kwijt kan. Ik zoek eigenlijk de leukste (outdoor het liefst) kartbaan van NL voor een leuk dagje uit.
Iemand suggesties?
Berghem en daarna veldhoven. Veldhoven is wat makkelijker met parkeren en is de beheerlijk aardig. Bij Berghem wil dat wel eens minder zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik even hier inbreken?
Ik weet niet zo goed in welk subforum ik mijn vraag kwijt kan. Ik zoek eigenlijk de leukste (outdoor het liefst) kartbaan van NL voor een leuk dagje uit.
Iemand suggesties?
Kak!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Baracuda zegt: Berghem. Daarna Veldhoven.
Laden en filmen tegelijk kan hij niet geloof ik (iig zeker de GoPro Hero1 niet).quote:
Thnx! Berghem ziet er leuk uit inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Baracuda zegt: Berghem. Daarna Veldhoven.
Die cover/toetsenbord is wel een goeie noviteit!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Anne het volgende:
Volgens Microsoft zal dit apparaat vooral gaan om de combinatie van goede hardware en goed werkende software.
Faal devicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laden en filmen tegelijk kan hij niet geloof ik (iig zeker de GoPro Hero1 niet).
Wat voor straf staat er op het verspreiden van dit soort leugens ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Anne het volgende:
levenslang Apple gebruikenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor straf staat er op het verspreiden van dit soort leugens ?
Nee, ik vroeg wat voor straf er staat op het verspreiden van dit soort leugens.quote:
Nou, dát dus.. dan móet je levenslang Apple meuk gebruikenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg wat voor straf er staat op het verspreiden van dit soort leugens.
Volgens mij weet jij het verschil tussen straffen en belonen niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, dát dus.. dan móet je levenslang Apple meuk gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |