Die 2 uur schijnt erg optimistisch te zijn, in de praktijk eerder 90 minuten of zelfs minder, zeker na verloop van tijd.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Anne het volgende:
Op zich houdt die standaard batterij het best lang uit, bij een eerste keer opladen:
127 minuten
(Bij continu filmen met een resolutie van: 1080p 30fps en 170 graden (wide))
1,5 uur oplaadtijd.
Dat is alleen handig als je 12v bij je hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
Lijkt me dat je hem via de USB kabel gewoon aan 12v kunt hangen?
I'm game.quote:
Hij maakte de opmerking 'wat is die kraai spastisch joh!'quote:Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef Dingest het volgende:
Had je nog meegekregen dat mijn kennis uit Breda, de afgestudeerde bioloog, eerst niet doorhad dat het een nepbeest was?![]()
Is goed, naderhand sowieso maar weer even een after-meeting houden.quote:Misschien dat ik trouwens gewoon na de Run weer foto's van jou kan kopiëren van alle dagen, ook al zit ik dit keer niet bij jullie in de auto? Ik had gewoon geen fut meer om uitgebreid foto's te staan maken
I do, in de cockpitquote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je 12v bij je hebt.
ook goedemorgen. Is het al droog bij jullie?quote:
Ja hoor. Mooi weertjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:22 schreef lipje het volgende:
[..]
ook goedemorgen. Is het al droog bij jullie?
Benzjesquote:
seems legitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Anne het volgende:
Microsoft kondigt tablet aan
Volgens Microsoft zal dit apparaat vooral gaan om de combinatie van goede hardware en goed werkende software.
Baracuda zegt: Berghem. Daarna Veldhoven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik even hier inbreken?
Ik weet niet zo goed in welk subforum ik mijn vraag kwijt kan. Ik zoek eigenlijk de leukste (outdoor het liefst) kartbaan van NL voor een leuk dagje uit.
Iemand suggesties?
Berghem en daarna veldhoven. Veldhoven is wat makkelijker met parkeren en is de beheerlijk aardig. Bij Berghem wil dat wel eens minder zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik even hier inbreken?
Ik weet niet zo goed in welk subforum ik mijn vraag kwijt kan. Ik zoek eigenlijk de leukste (outdoor het liefst) kartbaan van NL voor een leuk dagje uit.
Iemand suggesties?
Kak!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Baracuda zegt: Berghem. Daarna Veldhoven.
Laden en filmen tegelijk kan hij niet geloof ik (iig zeker de GoPro Hero1 niet).quote:
Thnx! Berghem ziet er leuk uit inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Baracuda zegt: Berghem. Daarna Veldhoven.
Die cover/toetsenbord is wel een goeie noviteit!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Anne het volgende:
Volgens Microsoft zal dit apparaat vooral gaan om de combinatie van goede hardware en goed werkende software.
Faal devicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laden en filmen tegelijk kan hij niet geloof ik (iig zeker de GoPro Hero1 niet).
Wat voor straf staat er op het verspreiden van dit soort leugens ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Anne het volgende:
levenslang Apple gebruikenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor straf staat er op het verspreiden van dit soort leugens ?
Nee, ik vroeg wat voor straf er staat op het verspreiden van dit soort leugens.quote:
Nou, dát dus.. dan móet je levenslang Apple meuk gebruikenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg wat voor straf er staat op het verspreiden van dit soort leugens.
Volgens mij weet jij het verschil tussen straffen en belonen niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, dát dus.. dan móet je levenslang Apple meuk gebruiken
Parkeer gewoon eens fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme weer een parkeerbon van 85 euro![]()
![]()
wtf is er mis met die mensen om zo massaal geld af te troggelen van ons brave burgers!
Ik zal eens naar groningen bellen, als er weer een auto op de stoep staat dat hij de pers in kan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik parkeer waar ik wil, als er de ruimte is waarom niet.
betaal niet voor niks wegenbelasting, en dan zou ik er zeker ook nog een paar euro per uur voor het parkeren moeten betalen
De batterij van mijn GoPro gaat langer mee dan 2 uur. Veel langer zelfs.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Faal device![]()
Je hebt toch geen reet aan een cam die ineens leeg is? ding moet gewoon continu kunnen filmen, andûrs hebbie d'r geen kont an
ja, ik parkeer bij mensen in de tuinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik zal eens naar groningen bellen, als er weer een auto op de stoep staat dat hij de pers in kan.
Parkeer gewoon fatsoenlijk, ik bots mijn auto toch ook niet in jouw voortuin omdat dat gratis parkeren is
dat als iedereen dat doet het een grote teringzooi wordt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, ik parkeer bij mensen in de tuin
als er een fucking groot stuk weiland aan de linkerkant is en aan de rechterkant een enorm stuk bouwgrond dan kan ik toch prima ff langs zo'n stuk grond gaan staan?
blokkeer de weg niet, veroorzaak geen gevaar en bega geen verkeersovertredingen om daar te komen, wat is het fucking probleem?
als iedereen dat daar zal doen dan heb je daar gewoon een prima parkeergelegenheid, maar daar wil de gemeente niks van wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef densmee het volgende:
[..]
dat als iedereen dat doet het een grote teringzooi wordt.
Maar goed tokkies denken altijd dat ze de enige aso's zijn, maar geloof maar dat er meer dan voldoende zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |