Helaas, je zou nog hopen dat het gelul betrof over het buitenland...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
NOS over het buitenland.
RTL over het binnenland en alles daarbuiten.
Mensen in het algemeen.
Ik zie niet in waarom je berhaupt zou overwegen die ware woorden te ontzeggen.

Valt weinig te zien hoor. Gewoon politiekjongeren... op zich is daar niks mis mee...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmmm, eens kijken op journaal 24 dan.
quote:Deze jongeren worden via G500 lid van de VVD, het CDA en de PvdA.

Een beetje. Deels.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:56 schreef De_Ilias het volgende:
Heeft die steinsgate OVA enigzins nog wat betrekking op het werkelijke verhaal? Ik vond namelijk steinsgeit onwijs goed.

Het is deels een tripje naar de VS, maar een paar gesprekjes (met bijv Kurisu enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) slaat op het echte verhaal en breidt het een beetje uit.

Al gezien.quote:

quote:Op zondag 17 juni 2012 01:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is deels een tripje naar de VS, maar een paar gesprekjes (met bijv Kurisu enBij 'het werkelijke verhaal' dacht ik aan het SERN tijdreis-plot en niet de vrolijke en grappige avonturen van Hououin Kyouma en de lab leden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) slaat op het echte verhaal en breidt het een beetje uit.
Maar ok je hebt gelijk. Het is meer dan alleen interactie tussen de gevestigde personages.“An interesting thing is a good thing.”

Waar is dat van?quote:

Ah, je houdt van Tsundere.quote:

Goed dat je het zegt, ik moet vanmiddag niet vergeten om de recensie nog even te schrijvenquote:Op zondag 17 juni 2012 00:36 schreef Qunix het volgende:
Voor het eerst dat ik anime echt aan het uitstellen ben.... Zelfs Apollon
Morgen ga ik kijken.

quote:Op zondag 17 juni 2012 01:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Al gezien.
[..]
Bij 'het werkelijke verhaal' dacht ik aan het SERN tijdreis-plot en niet de vrolijke en grappige avonturen van Hououin Kyouma en de lab leden.
Maar ok je hebt gelijk. Het is meer dan alleen interactie tussen de gevestigde personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik volgende weekquote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef Arashimashou het volgende:
Een goede morgen... gedroomd over onder andere ontelbaar vele dimensies die lijken op onze huidige wereld, maar toch anders zijn. We hadden eindelijk de technologie om daar te komen. Helaas konden we niet van te voren bepalen waar we terecht zouden komen.
Oke, vandaag moet ik toch eens beginnen aan Elven Lied.

waarom gezellig dan?quote:

Omdat we naar de Mediamarkt gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom gezellig dan?
* is alleen thuis en ouders zitten weekend in parijs*
naja, ik ga zo gewoon weer werken, nadat ik het huis een beetje schoongemaakt heb enzo

MM is alleen leuk als er goeie aanbiedingen zijn, en die zijn zeldzaam..quote:Op zondag 17 juni 2012 11:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat we naar de Mediamarkt gaan.

quote:Op zondag 17 juni 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb net met mijn moeder een appeltaart gemaakt voor mijn vader (en onszelf natuurlijk)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |