De russen eruit! wahahaquote:
Ik gun het de Oostbloklanden sowieso niet. Stomme ex-commiesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De russen eruit! wahaha![]()
(Niks tegen de Russische spelers hoor... maar ik gun het Tsjechi toch echt wel meer.)
Commie-subsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gun het de Oostbloklanden sowieso niet. Stomme ex-commies
Alsof zij niet gewoon verneukt zijn door de Sovietsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gun het de Oostbloklanden sowieso niet. Stomme ex-commies
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Commie-subs doet onnodig memes in Steins;Gate
Tsja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alsof zij niet gewoon verneukt zijn door de Soviets
Dat is ook gewoon een slechte fansubquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]Vertel.
Ik vond de DAT ASS in EVA net ook zeer storend.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een slechte fansub
ACX voor EVA
En hier een goed voorbeeld:
[ afbeelding ]
Als je je er echt aan ergert dan zou ik sowieso die van ACX gebruiken voor EVA. Die zijn allemaal op IRC te vindenquote:
Weet je zeker dat Commie dat gedaan heeft en niet de dwazen die voor CR werken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Commie-subs doet onnodig memes in Steins;Gate
Tsja, ik snap wel dat ze dat doen, maar het voorbeeld dat ik gaf was wel droevig. CR heeft het meer gelokaliseerd volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Commie dat gedaan heeft en niet de dwazen die voor CR werken?
Krisu's 2channel memes vertalen zou ook enorm falen
De vertalers van CR zijn bekend genoeg met 4chan internet memes om de equipementen van de 2chan memes te kennen? Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, ik snap wel dat ze dat doen, maar het voorbeeld dat ik gaf was wel droevig. CR heeft het meer gelokaliseerd volgens mij.
quote:“Yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail so you can facepalm while you facepalm.”
Haha raportage inb4 ninja-editquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef Arashimashou het volgende:
Raportage over de training van oranje. Conclusie:
Ze zijn allemaal GAY en HOMO. Niet dat daar iets mis mee is.
?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen de source kwijt, helaas.
Weet je... ik had er geen erg in... en nu heeft het toch geen zin meerquote:
quote:
Ik heb hier harder om gelachen dan misschien verstandig is geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |