Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Overigens op een zonnig dagje als je buitenloopt, tig dames, zoveel leuke, die zijn vast niet allemaal bezet of lesbisch.
ach ooit komt het goed met ons allemaalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken.
Goede TT trouwens.
Tenzij alles al goed is. Dan wordt het alleen nog beterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
ach ooit komt het goed met ons allemaal
En dan nog is het hard werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas Tijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
3/4 jaar Kaneel. Man zeur niet. Try 29 jaar
Phil, wat een baas is het toch ook.quote:
Ik hoop het kree.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: Heb idd nog geen vaste vriendin, maar ik doe wel de jouwe, maar ik dacht.....dat vind je vast niet zo leuk om te horen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef kree het volgende:
krijg ik altijd weer dat zinnetje in m'n hoofd van (bezette) meiden.
"je bent zo leuke jongen, waarom nog geen vriendin"
GVD hoe vaak moet ik dat nog aanhoren...
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef kree het volgende:
krijg ik altijd weer dat zinnetje in m'n hoofd van (bezette) meiden.
"je bent zo leuke jongen, waarom nog geen vriendin"
GVD hoe vaak moet ik dat nog aanhoren...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: Heb idd nog geen vaste vriendin, maar ik doe wel de jouwe, maar ik dacht.....dat vind je vast niet zo leuk om te horen.
Dat soort opmerkingen zijn gewoon klote. En als je daar dan iets van zegt worden ze boosquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.
Ach je hebt altijd nog .......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:45 schreef kree het volgende:
musical meisje is heel leuk maar ook alweer bezet.
Het zit me maar niet mee hoor
Mwah, hangt af van de intentie van die kerel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.
Doet denk ik alleen pijn als hij je echt leuk vind als persoon. Als hij je alleen door het matras wil drukken denkt ie vast: 'Okay...next'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf hoe je het zegt denk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Je vergeet buurmeisjequote:
Heb het laatst ook tegen een jongen gezegd waar ik al wat maanden mee om ga en mij leuker vind dan ik hem, hij reageerde er niet echt op. Pas daarna begreep ik waaromquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, hangt af van de intentie van die kerel.
Ik vind het fijn te horen van platonische vriendinnen dat ze me graag mogen.
Maar als ik je probeer te versieren en je zegt dat je graag mag, dan zou ik me kut voelen.
Jongen laat dat toch gaan, wat ga je er toch mee opschieten.quote:
gaat hem niet worden denk.quote:
Je hebt gelijk en zegt iedereen ook, maarja gevoelens slijten niet zo snel bij mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jongen laat dat toch gaan, wat ga je er toch mee opschieten.
Ik zou niet de rest van mijn leven zonder willen hoor.quote:
ja, schattig is leuk om te horen (denk ik dan)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef Casie het volgende:
Maar normale mannelijke vrienden vinden het ook altijd erg als ik reageer met ah wat schattig. Mannen en hun mannelijkheidJuist een compliment als iemand dat tegen je zegt toch.
Daarom is de beste methode het contact helemaal te verbreken voor een lange tijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en zegt iedereen ook, maarja gevoelens slijten niet zo snel bij mij
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sex is betekeningsloos en goedkoop.
Ach, al doende leer je.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb het laatst ook tegen een jongen gezegd waar ik al wat maanden mee om ga en mij leuker vind dan ik hem, hij reageerde er niet echt op. Pas daarna begreep ik waarom
Hoor het ook regelmatig nog. Best vreemd, want ik vind mezelf niet schattig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef Casie het volgende:
Maar normale mannelijke vrienden vinden het ook altijd erg als ik reageer met ah wat schattig. Mannen en hun mannelijkheidJuist een compliment als iemand dat tegen je zegt toch.
Daar faal ik dus hard in nu.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Daarom is de beste methode het contact helemaal te verbreken voor een lange tijd.
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaringquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaring
Was dat de drijfveer achter het aangaan van een relatie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou niet de rest van mijn leven zonder willen hoor.
is al gebeurt natuurlijk die twee maanden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaring
En is single?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
gaat hem niet worden denk.
Hoor trouwens rare verhalen ook een beetje psycho ofzo.
Ik trek het gewoon aan denk
Die van 15 (nu 16) is nog de meest normale
Volgens mij zijn de heren Holland, Dozier en Holland jr. verantwoordelijk voor deze zoetsappigheid....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef dawg het volgende:
zoetsappige tt zeg. dat kan alleen maar door een vrouw verzonnen zijn.
wie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de heren Holland, Dozier en Holland jr. verantwoordelijk voor deze zoetsappigheid....
De componisten van het liedje, dôhquote:
ja die van 16 wel, maar chat daar alleen maar mee.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik zeg je hebt het nu voor het uitkiezen, wacht maar niet totdat je zo oud als mij bent.
Nemen je mogelijkheden toch af
We zijn ongeveer even jongquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja die van 16 wel, maar chat daar alleen maar mee.
Ze heeft aan aandacht geen gebrek, maar ze wil zelf ff niks met jongens.
Ok ik zeg je hebt het nu voor het uitkiezen, wacht maar niet totdat je zo oud als mij bent.
Nemen je mogelijkheden toch af
haha wat bedoel je nu?quote:
Probeer je het nog wel dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zijn ongeveer even jong![]()
Ach mij lukt het niet eens om iemand hoe verknipt ook in gesprek mee te raken
je zou jezelf eens niet constant naar beneden moeten halen tijn. nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En met Loka dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not reallyquote:
Vroeg?quote:
En dan vervolgens ziet zij je als haar grote broer en ben je weer de sjaak.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat bedoel je nu?
Ik zie haar meer als m'n kleine zusje die ik mss nog wat tips kan geven over hoe het niet te doen iig ::)
Ik had niks te klagen op dat gebied toen ik nog vrijgezel was hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Was dat de drijfveer achter het aangaan van een relatie?
toch is dat raar, want je komt hier prima uit je woorden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je zou jezelf eens niet constant naar beneden moeten halen tijn. nergens voor nodig.
Welk nieuws, dawg?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ik was vrij laat op en heb een kater. ik moest gister toch het goede nieuws vieren.
Dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik nu verder ga slapen, dan voel ik me zo suf erna
Drankquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdff iets drinken
helpt dat???quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdff iets drinken
doet ze alquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dan vervolgens ziet zij je als haar grote broer en ben je weer de sjaak.
Top man, gefeliciteerd (voorlopig, maar ik heb er vertrouwen in).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
vrijwel zeker aangenomen bij een reintegratiebureau als reintegratiecoach.
Bevestigd mijn punt weer eens betekeningsloos.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had niks te klagen op dat gebied toen ik nog vrijgezel was hoor.
Wat?quote:
Echt niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat hoef ik effe niet hoor
thanks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top man, gefeliciteerd (voorlopig, maar ik heb er vertrouwen in).
Zoveel verstand heb ik daar niet van, dus bij deze dank voor die extra informatiequote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
bollinger moet koud staan, slechte pic.
Dat het geen liefde betekent, betekent niet dat het niks betekent.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bevestigd mijn punt weer eens betekeningsloos.
c_a heeft wel verstand van drank.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik daar niet van, dus bij deze dank voor die extra informatieZo leer ik nog eens wat.
Beantwoord mijn vraag eens even ipv mensen zinloos te beledigen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bevestigd mijn punt weer eens betekeningsloos.
Nog meer dan ik denk ik zelfsquote:
quote:
Whiskyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb alleen verstand van bier. het opdrinken ervan.
andere dranken zoals whiskey, port, sherry, wijn, champagne, etc, niks voor mij.
jagermeister gaat wel trouwens. maar alleen als ie ijs- en ijskoud is!
met dat weer op jouw eilandje zou ik juist bier aanraden. is lekker als het bier koud is en het weer warm, plus droog je niet zo snel uit omdat er minder alcohol inzit.quote:
Cocktails hoeven niet zo sterk te zijn, en met dit weer is een frozen kiwi daquiri heerlijk verfrissendquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
met dat weer op jouw eilandje zou ik juist bier aanraden. is lekker als het bier koud is en het weer warm, plus droog je niet zo snel uit omdat er minder alcohol inzit.
ach. wat weet ik nou van drank?
Cocktailsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cocktails hoeven niet zo sterk te zijn, en met dit weer is een frozen kiwi daquiri heerlijk verfrissend![]()
Maar ik ben idd niet zoals die gare toeristen, de hele dag in de volle zon bier zuipen, en dan ´s avonds uitgaan en dan vodkashots drinken. Om 12 later naar de eerste hulp gebracht te worden
Op vakantie moet je watquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cocktails hoeven niet zo sterk te zijn, en met dit weer is een frozen kiwi daquiri heerlijk verfrissend![]()
Maar ik ben idd niet zoals die gare toeristen, de hele dag in de volle zon bier zuipen, en dan ´s avonds uitgaan en dan vodkashots drinken. Om 12 later naar de eerste hulp gebracht te worden
nah niks voor mij, veel te zoet al die zooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cisk is Maltees. Verder het normale aanbod, Heineken, Murphys, Guinness en zo. Niet veel speciaals, maar bijvoorbeeld zware Belgische bieren gaan het hier toch niet maken, veel te warm.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nah niks voor mij, veel te zoet al die zooi.
dat is niet zo slim nee. welke bieren heb je daar eigenlijk allemaal?
Je kunt ook andere dingen doen dan jezelf de vernieling in te helpen natuurlijkquote:
en lichtere bieren, zoals bijv corona of san miguel?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cisk is Maltees. Verder het normale aanbod, Heineken, Murphys, Guinness en zo. Niet veel speciaals, maar bijvoorbeeld zware Belgische bieren gaan het hier toch niet maken, veel te warm.
Oke wel met andere ik overdrijf een beetje.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ook andere dingen doen dan jezelf de vernieling in te helpen natuurlijk
Is er ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
en lichtere bieren, zoals bijv corona of san miguel?
vraagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens even ipv mensen zinloos te beledigen.
Bleg, alles of niets.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat het geen liefde betekent, betekent niet dat het niks betekent.
Zeilen, abseilen, surfen, duiken, zwemmen, jetskieën? Om maar wat te noemen.quote:
Zou ik ook doen als ik daar was, maar als je Engels moet je toch watquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen, abseilen, surfen, duiken, zwemmen, jetskieën? Om maar wat te noemen.
Lees maar eens terug.quote:
nice.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er ookCisk is van zichzelf trouwens ook een lichte Lager, werkt prima met dit weer hier.
Klink goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen, abseilen, surfen, duiken, zwemmen, jetskieën? Om maar wat te noemen.
Eet ze!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nice.
ik ga even wat eten halen. adiosss gente.
Dat dacht ik.quote:
Rare combiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
wakker blijven.....wakker blijven..... heb eten besteld
Kipsate en een halve meloen
Lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
wakker blijven.....wakker blijven..... heb eten besteld
Kipsate en een halve meloen
Kan dat huishouden niet een andere keer?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:52 schreef marbasnarf het volgende:
klaar met demo... echt mega moe , maar dr ligt nog een berg huishouden op me te wachten en moet mn hond nog douchen en borstelen, voor show morgenme wil slapen ...
Ja inderdaad morgen weer een dagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan dat huishouden niet een andere keer?
mja kan wel... maar had gister en eergister ook geen tijd en morgen ook niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan dat huishouden niet een andere keer?
Heb jij überhaupt wel eens tijd voor jezelf eigenlijk? Of doe je dat bewust niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja kan wel... maar had gister en eergister ook geen tijd en morgen ook niet...
Ok, kun je dan hulptroepen inschakelen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja kan wel... maar had gister en eergister ook geen tijd en morgen ook niet...
heb gewoon serieus nooit tijd voor mezelf... of nou ja... show is wel soort van mn eigen keus... maar t zijn wel allemaal "verplichtingen" die een dag duren..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens tijd voor jezelf eigenlijk? Of doe je dat bewust niet?
Heeft je hond nog een voorkeur qua shampoo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:52 schreef marbasnarf het volgende:
moet mn hond nog douchen en borstelen, voor show morgenme wil slapen ...
ghehehe ja hoor... mensen kom van de bank af en dan mogen jullie * trommelgeroffel * afwassen en mn slaapkamer soppen en bed verschonen en als klap op de vuurpijl... mn was wegwerken, en eigenlijk moet de badkamer ook drastisch gedaan wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, kun je dan hulptroepen inschakelen?
geen shampooquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft je hond nog een voorkeur qua shampoo?
Misschien verstandig wat meer tijd vrij te maken voor jezelf?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ja hoor... mensen kom van de bank af en dan mogen jullie * trommelgeroffel * afwassen en mn slaapkamer soppen en bed verschonen en als klap op de vuurpijl... mn was wegwerken, en eigenlijk moet de badkamer ook drastisch gedaan worden
Hiquote:
Adres?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ja hoor... mensen kom van de bank af en dan mogen jullie * trommelgeroffel * afwassen en mn slaapkamer soppen en bed verschonen en als klap op de vuurpijl... mn was wegwerken, en eigenlijk moet de badkamer ook drastisch gedaan worden
mja hoe... huishouden MOET, werken MOET, heb ook verplichtingen met mn hondenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien verstandig wat meer tijd vrij te maken voor jezelf?
Mijn punt is dat dat keuzes zijn die je zelf maakt. Als in: wíl je wel tijd voor jezelf of doe je er bewust alles aan om maar van alles te doen te hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb gewoon serieus nooit tijd voor mezelf... of nou ja... show is wel soort van mn eigen keus... maar t zijn wel allemaal "verplichtingen" die een dag duren..
Slaapkamer soppen ook echtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t wordt NOG beter... ook beetje vroeg naar bedquote:
ghehehe, mja ik had t ook "desinfecteren" kunnen noemen, maar dat klintk alsof er hele heftige dingen gebeuren in die kamerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn punt is dat dat keuzes zijn die je zelf maakt. Als in: wíl je wel tijd voor jezelf of doe je er bewust alles aan om maar van alles te doen te hebben
[..]
Slaapkamer soppen ook echtLaat iemand anders deze maar eens inkoppen
Niet dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, mja ik had t ook "desinfecteren" kunnen noemen, maar dat klintk alsof er hele heftige dingen gebeuren in die kamer
Ja maar.. okquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zal jij later ook doen hoor.
Als ik ga zuipen wil ik wel terugkomen in een schoon huis.
jaquote:
Goed zo Mur, laat haar merken wie de broek aan heeft (figuurlijk dan he).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zal jij later ook doen hoor.
Als ik ga zuipen wil ik wel terugkomen in een schoon huis.
Hmm nee dat kan ook niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, mja ik had t ook "desinfecteren" kunnen noemen, maar dat klintk alsof er hele heftige dingen gebeuren in die kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo Mur, laat haar merken wie de broek aan heeft (figuurlijk dan he).
Jaquote:
Dogwhisper?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef marbasnarf het volgende:
oh en ben gevraagd of ik als journalist voor de radio/tv aan de slag wil
haha en was met frisbee?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawaren mensen speciaal voor mij (of eigenlijk mn hond.. de grootste) terug gekomen, omdat ze 2x zo groot/zwaar is als de andere honden die aan deze sport doen en ze daardoor nogal opviel... wel kramp in mn bovenbeen daardoor
dikzak dat ze is gheheh
edit: dus was wel leuk... mijn oude bes!ze is lief
Wat leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef marbasnarf het volgende:
He, dat klinkt wel tof.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef marbasnarf het volgende:
Jouw broekloosheid is een gegeven.quote:
nee, verslag doen van regionale evenementenquote:
Als dit al reden tot klagen is...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja hoe... huishouden MOET, werken MOET, heb ook verplichtingen met mn honden
ja frisbee... hond weegt 30 kilo en had dr wel opgevangen en de chestvault (hond zet af op je buik/borst om zo hoger te springen) lukte ook, ze heeft me dit keer niet gelanceerd!quote:
wel vet, maar vrijwillig of betaald?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, verslag doen van regionale evenementen
Het leven is net een concentratiekamp.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als dit al reden tot klagen is...
aha op zo'n manier, zie het die honden van ons nog niet doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja frisbee... hond weegt 30 kilo en had dr wel opgevangen en de chestvault (hond zet af op je buik/borst om zo hoger te springen) lukte ook, ze heeft me dit keer niet gelanceerd!
Daarom kramp in mn bovenbeen, want moest tegenhangen
volgens mij wel betaald, maar alleen onkosten vergoed en soort bonus als t daadwerkelijk uitgezonden wordt, maar moet ff overnadenken... evenementen zijn ook in weekend en dan vaak trainen of wedstrijden lopen (kan opzich tegelijkertijd soms haha)quote:
In het zweet des aanschijns zult gij uw brood verdienen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het leven is net een concentratiekamp.
ik klaag niet, leg alleen uit waarom ik vrijwel geen tijd voor mezelf heb, en waarom ik huishouden moet doen op zaterdagavondquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als dit al reden tot klagen is...
Oh leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, verslag doen van regionale evenementen
wilde vroeger wel altijd journalistiek in, maar opleiding is met uitloting en daarna vrij weinig kans op een baan, dus daarom nietgedaan... maar lijtk me wel erg leuk. Vooral als ik voor een blad kan schrijven als "quest" of iets over honden iddquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In het zweet des aanschijns zult gij uw brood verdienen.
Ik vroeg de regionale tv hier om die musical van ons te volgen (leek me wel lekkere promotie ook) maar helaas niks op terug gehoord.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij wel betaald, maar alleen onkosten vergoed en soort bonus als t daadwerkelijk uitgezonden wordt, maar moet ff overnadenken... evenementen zijn ook in weekend en dan vaak trainen of wedstrijden lopen (kan opzich tegelijkertijd soms haha)
ja juist... en óók voor vrijwilligers werk heb je verplichtingen, en weet niet of ik tijd heb om in t weekend evenementen af te gaan en danm savonds achter mn laptop verslag te doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vroeg de regionale tv hier om die musical van ons te volgen (leek me wel lekkere promotie ook) maar helaas niks op terug gehoord.
Maar kijk maar uit met die vrijwillige dingen, ik pas er wel voor op nu.
Het is altijd leuk om te doen maar voor je het weet zit je hele week vol (ja kan moeilijk nee zeggen vaak)
En zo zit je ineens met 4 bands die allemaal leuk zijn maar alleen maar geld kosten
Inderdaad, nee zeggen is lastig ook op je werk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vroeg de regionale tv hier om die musical van ons te volgen (leek me wel lekkere promotie ook) maar helaas niks op terug gehoord.
Maar kijk maar uit met die vrijwillige dingen, ik pas er wel voor op nu.
Het is altijd leuk om te doen maar voor je het weet zit je hele week vol (ja kan moeilijk nee zeggen vaak)
En zo zit je ineens met 4 bands die allemaal leuk zijn maar alleen maar geld kosten
Voor je het weet ben je onze eigenste echte Fok! TV babe mét eigen hondenshowquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
was trouwens wel grappig gegaan... ging blikje drinken halen, en stodn gewoon met wat mensen te kletsen en toen kwam een meisje naar me toe dat ze me wel lekker gezellig en spontaan vond en of ik t leuk zou vinden om voor regionale radio/tv te werken. Telefoonnummer gekregen van kantoor voor meer info als ik interesse had enzo
Ja klopt hoor, bij mij zijn het muziek dingen vaak, maargoed dan heb ik al ja gezegd omdat het wel leuk is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja juist... en óók voor vrijwilligers werk heb je verplichtingen, en weet niet of ik tijd heb om in t weekend evenementen af te gaan en danm savonds achter mn laptop verslag te doen.
Maar weet ook niet of ze radio (live) of website-krant / tv bedoelden, want dat kan/moet nabwewerkt worden...
Je zou bijna denken dat ze meer interesse in jou heeftquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
was trouwens wel grappig gegaan... ging blikje drinken halen, en stodn gewoon met wat mensen te kletsen en toen kwam een meisje naar me toe dat ze me wel lekker gezellig en spontaan vond en of ik t leuk zou vinden om voor regionale radio/tv te werken. Telefoonnummer gekregen van kantoor voor meer info als ik interesse had enzo
wel grappig en dat meisje heeft gelijk, want zo kom je hier ook overquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
dr collega zei dr ook wel achteraan dat de meeste vrouwen die er werkten wel hun werk goed deden, maar er gewoon wat minder representatief uitzagen en ze eigenlijk wel een jonge spontane meid wilden hebben, voor de evenementen. gewoon omdat dat wat leuker overkomt dan wanneer er een wat forse norse vrouw verslag staat te doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
wel grappig en dat meisje heeft gelijk, want zo kom je hier ook over
Ik zou zeggen doen, maar alleen als je er tijd voor vrij kunt makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dr collega zei dr ook wel achteraan dat de meeste vrouwen die er werkten wel hun werk goed deden, maar er gewoon wat minder representatief uitzagen en ze eigenlijk wel een jonge spontane meid wilden hebben, voor de evenementen. gewoon omdat dat wat leuker overkomt dan wanneer er een wat forse norse vrouw verslag staat te doen.
Maar t lijtk me wel leuk... ff nadenken nog
Er zijn er een hoop die op die manier een glansrijke carrière tegemoet gerold zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dr collega zei dr ook wel achteraan dat de meeste vrouwen die er werkten wel hun werk goed deden, maar er gewoon wat minder representatief uitzagen en ze eigenlijk wel een jonge spontane meid wilden hebben, voor de evenementen. gewoon omdat dat wat leuker overkomt dan wanneer er een wat forse norse vrouw verslag staat te doen.
Maar t lijtk me wel leuk... ff nadenken nog
noem er eens 50quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die op die manier een glansrijke carrière tegemoet gerold zijn
Easy. Trek de TMF/MTV/SBS/RTL registers maar open over de afgelopen jaar of 10. Zat mensen die van een of ander onbeduidend bijrolletje in een of andere saaie soap zijn doorgegroeid tot TV- en theatermagnaatquote:
Dat is niet wat ik vraag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Easy. Trek de TMF/MTV/SBS/RTL registers maar open over de afgelopen jaar of 10. Zat mensen die van een of ander onbeduidend bijrolletje in een of andere saaie soap zijn doorgegroeid tot TV- en theatermagnaat
Met haar hondenshow. Ik ga kijkenquote:
Ja zoek lekker zelfquote:
Kan Nicolette wel inpakkenquote:
dromen en fantaseren mag altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Zie dat een aantal mensen weer te veel fanta hebben gedronken.
ghehehe ik ga echt gene martin gaus achtig natteneuzen programma presenteren hoor...quote:
Als jij nou wat minder azijn zuiptquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ik ga echt gene martin gaus achtig natteneuzen programma presenteren hoor...![]()
* kijk eens hoe deze prachtige harige trouwe hond het naar de zin heeft, zie zijn vrolijk kwispelende staart heeeeeen en weer gaan, wat een pret voor baas en hond..!* (uiteraard met zon nasale stem)
Ja, het gaat dan ook niet om de honden. Dat is alleen maar omdat jij dat leuk vindtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ik ga echt gene martin gaus achtig natteneuzen programma presenteren hoor...![]()
* kijk eens hoe deze prachtige harige trouwe hond het naar de zin heeft, zie zijn vrolijk kwispelende staart heeeeeen en weer gaan, wat een pret voor baas en hond..!* (uiteraard met zon nasale stem)
My thoughts exactlyquote:
als er nog eens een dag komt dat digitalgirl inhoudelijk ergens op reageerd ipv oneliner dingen neer te zetten dan hang ik de vlag uit.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Hij drinkt het niet, hij is erin verwekt geloof ik. Zo´n enen groten houten vat met veel splinters en roestige spijkerpunten erinquote:
misschien een innigere relatie met haar broer..?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:38 schreef kree het volgende:
shit facebook gevonden van ander musical meisje, ook al bezet aan de foto te zien
hihi denk van nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien een innigere relatie met haar broer..?
jostiband..?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
hihi denk van niet
Heb haar trouwens nooit in het echt gezien nog.
Ken de meeste wel, maar zij was van een andere groep ofzo
Hahaha ja dat kan niet andersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij drinkt het niet, hij is erin verwekt geloof ik. Zo´n enen groten houten vat met veel splinters en roestige spijkerpunten erin
quote:
quote:
quote:
En het is niet eens het soort azijn dat je als dressing wilt gebruikenquote:
krijg ook honger, wat zal ome kree eens gaan maken hmmmssssssquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]![]()
ff pizza in de oven gooien trouwens !
grote duim.... denk eerder een klein duimpje...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:43 schreef xFriendx het volgende:
DG was toch naar een meet geweest? Dacht zoiets in dit topic of het vorige gelezen te hebben. Of zoog hij dat uit de grote duim?
ghehehe welja... doe eens gekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
krijg ook honger, wat zal ome kree eens gaan maken hmmmssssss
Pics?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grote duim.... denk eerder een klein duimpje...
met een grote mond compenseerd hij zn duim denk ik...
Meer van het zoutzuurachtige soortquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het is niet eens het soort azijn dat je als dressing wilt gebruiken
nee... ben moe... dan kraam ik graag onzin uitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Fuck, wat ben je in vorm vandaag snarf. Bijdehandjes gegeten?
schoonmaak azijn bedoel je...?quote:
Gotta love this chickquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grote duim.... denk eerder een klein duimpje...
met een grote mond compenseerd hij zn duim denk ik...
Wanneer is je volgende date met je love interest?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... ben moe... dan kraam ik graag onzin uit
quote:
Pesten, TR gemacht.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]Gootsteenontstopper. DG is de klont haren in ons virtuele doucheputje
t was geen datequote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende date met je love interest?
Beter ga je gewoon daten met mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t was geen date... hooooow
en geen idee... heb mezelf wel uitgenodigd, maar heb t gewoon druk.. en zit ook met een dilemma... stel dat t soort van zou klikken ofzo en t ( in de toekomst) uit zou lopen op iets serieuzer... dan "moet" ik mezelf wel laten aanraken en zoenen enzo... hoort nu eenmaal bij een relatie / serieus daten... en weet niet of ik daar wel behoefte aan heb
Mijn eerste note en/of ban in al die jaren Fok!quote:
ik wil t er niet over hebben....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben gewoon realistisch. Hoe ging het samenzijn met je ex trouwens snarf afgelopen week?
want jij hebt geen behoefte om mensen aan te raken / gezoend te worden?quote:
quote:
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want jij hebt geen behoefte om mensen aan te raken / gezoend te worden?
Sja, er is maar 1 manier om daar achter te komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en geen idee... heb mezelf wel uitgenodigd, maar heb t gewoon druk.. en zit ook met een dilemma... stel dat t soort van zou klikken ofzo en t ( in de toekomst) uit zou lopen op iets serieuzer... dan "moet" ik mezelf wel laten aanraken en zoenen enzo... hoort nu eenmaal bij een relatie / serieus daten... en weet niet of ik daar wel behoefte aan heb
Denken dat ik een snitch ben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn eerste note en/of ban in al die jaren Fok!
Dratquote:
Ja en nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want jij hebt geen behoefte om mensen aan te raken / gezoend te worden?
Niets 'moet', als jij je er niet prettig bij voelt gebeurt er dus niks. Iedere fatsoenlijke vent zal dat beamenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, t moet ook niet, maar t zou ongezond zijn als t _ wanneer er sprake is van een relatie_ lichamelijk contact niet aanwezig is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niets 'moet', als jij je er niet prettig bij voelt gebeurt er dus niks. Iedere fatsoenlijke vent zal dat beamen
Wat was er dan gepland?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t ging niet helemaal zoals gepland
Phil Collinsquote:
Uh-huhquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Phil Collins
Nouja z'n muziek dan
ikz eg toch dak t er niet over ga hebben. Tis niet mn intensie om te roddelen en wil dus ook niet dat dat misschien zo overkomt. Ik zeg er alleen wat over als CA zelf aanwezig isquote:
Niet om het een of ander, maar als ik m'n love interest niet mag zoenen of aanraken is het snel over.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niets 'moet', als jij je er niet prettig bij voelt gebeurt er dus niks. Iedere fatsoenlijke vent zal dat beamen
Welk deel van "ik wil het er niet over hebben" begrijp je niet?quote:
juist, daarom heb tijdens eten ook gezegd dak niet weet of ik me prettig zou voelen als hij dichterbij komt. Is ook netjes aan andere kant van de bank gaan zitten en t was gewoon gezellig. Meer weet ik niet, en daarom ook beetje lastig. Wil geen verkeerde indruk geven of mensen aan t lijntje houden, maar heb voor mezelf gewoon tijd nodig om te bedenken of ik me open durf te stellen op dit moment of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar als ik m'n love interest niet mag zoenen of aanraken is het snel over.
Wat ben je toch schattig onnozel somsquote:
Ja, dat klopt. Maar dat betekent niet dat dat meteen de eerste de beste date al moet toch? Als in: ze kan toch gewoon eens een date hebben en kijken hoe het voelt? En als ze het niet aandurft, nou dan nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar als ik m'n love interest niet mag zoenen of aanraken is het snel over.
Goedzo, je stijgt weer een puntje bij mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ikz eg toch dak t er niet over ga hebben. Tis niet mn intensie om te roddelen en wil dus ook niet dat dat misschien zo overkomt. Ik zeg er alleen wat over als CA zelf aanwezig is
Ja, hoor. Ik sprak ook voor mezelf. Ik ben heel fysiek, ik word gek als ik hem niet aan zou mogen raken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat betekent niet dat dat meteen de eerste de beste date al moet toch? Als in: ze kan toch gewoon eens een date hebben en kijken hoe het voelt? En als ze het niet aandurft, nou dan niet
oh normaal ben ik wel heel knuffelig en graag kusjes enzo... heb alleen door iets wat gebeurt is tijd terug, nu niet heel erg de behoefte om me aan te laten raken..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik sprak ook voor mezelf. Ik ben heel fysiek, ik word gek als ik hem niet aan zou mogen raken.
Ik kan me best voorstellen dat anderen dat niet hebben.
En daar is niks mis mee, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh normaal ben ik wel heel knuffelig en graag kusjes enzo... heb alleen door iets wat gebeurt is tijd terug, nu niet heel erg de behoefte om me aan te laten raken..
voelde me ook niet veroordeeld ofzo hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee, begrijp me niet verkeerd.
Dear God noquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
ohja... oven is ondertussen wel warm... pizza erin... best honger ondertussen!
zijn er voedsel fotos van kree..?
Nee, dus eet smakelijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
Haha je vraagt erom nu, maar nee moet nog ff naar de winkel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
Dan kun je beter ermee wachten natuurlijk. Alleen maakt dat het daten wel wat moeilijk ja.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh normaal ben ik wel heel knuffelig en graag kusjes enzo... heb alleen door iets wat gebeurt is tijd terug, nu niet heel erg de behoefte om me aan te laten raken..
In soep-uit-blik?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
Haha je vraagt erom nu, maar nee moet nog ff naar de winkel.
Gaat macaroni worden denk
Gods, give us strenghtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
Haha je vraagt erom nu, maar nee moet nog ff naar de winkel.
Gaat macaroni worden denk
quote:
Het mooiste is dat als ik het hier neerzet dat jullie toch gaan kijken, zelfs als het in een spoiler staatquote:
mja... maar goed.. misschien gaat t vanzelf over, of ik moet m "wegsturen" en zeggen dat hij iemand anders moet zoeken... wil niet later ooit t verwijt krijgen dak iemand aan t lijntje heb gehoudenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kun je beter ermee wachten natuurlijk. Alleen maakt dat het daten wel wat moeilijk ja.....
en knakworst... moet toch allemaal evenlang opwarmenquote:
Zolang je eerlijk tegenover hem bent, kan hij prima zelf beslissen wat hij moet doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... maar goed.. misschien gaat t vanzelf over, of ik moet m "wegsturen" en zeggen dat hij iemand anders moet zoeken... wil niet later ooit t verwijt krijgen dak iemand aan t lijntje heb gehouden
tja... ik ben gewoon nieuwsgierig... om die reden ook 2girls1cup gekeken, wist van te wvoren dak misselijk zou worden, maar gewoon TE nieuwsgierigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Het mooiste is dat als ik het hier neerzet dat jullie toch gaan kijken, zelfs als het in een spoiler staat
ghehe maar moet ik dan de volgende keer zeggen wak nu heb gezegd... is t niet raar om ervan uit te gaan dat hij iets serieus wil...? misschien is hij ook aan t aftasten en schrik ik m af met al dit..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je eerlijk tegenover hem bent, kan hij prima zelf beslissen wat hij moet doen.
Oh godquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... ik ben gewoon nieuwsgierig... om die reden ook 2girls1cup gekeken, wist van te wvoren dak misselijk zou worden, maar gewoon TE nieuwsgierig
zelfs toen ik mezelf probeerde voor te houden dat t gewoon chocolade mouse was, lukte t me niet om niet te kokhalsenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh godIk hoorde er voor het eerst over op FOK! en ik was wel nieuwsgierig....Kokhalzen
wat smerig!
Als je hem vertelt dat je eerst heel rustig aan wilt doen want...., dan hoef je hem daarmee niet af te schrikken, denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe maar moet ik dan de volgende keer zeggen wak nu heb gezegd... is t niet raar om ervan uit te gaan dat hij iets serieus wil...? misschien is hij ook aan t aftasten en schrik ik m af met al dit..
Ja, zulke ramptoeristen zijn wij wel dan weerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Het mooiste is dat als ik het hier neerzet dat jullie toch gaan kijken, zelfs als het in een spoiler staat
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zelfs toen ik mezelf probeerde voor te houden dat t gewoon chocolade mouse was, lukte t me niet om niet te kokhalsen
Sja, goede vraag wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe maar moet ik dan de volgende keer zeggen wak nu heb gezegd... is t niet raar om ervan uit te gaan dat hij iets serieus wil...? misschien is hij ook aan t aftasten en schrik ik m af met al dit..
ik heb een ex gehad die gewoon, hypothetisch, over trouwen aan t praten was... na een maand relatie... kreeg toch ff de bibbers en zei dak dat geen gesprek vond voor dat moment... ik laat me namelijk wél afschrikken door serieuze praat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je hem vertelt dat je eerst heel rustig aan wilt doen want...., dan hoef je hem daarmee niet af te schrikken, denk ik.
Ben het eens met kaneel hierin.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... maar goed.. misschien gaat t vanzelf over, of ik moet m "wegsturen" en zeggen dat hij iemand anders moet zoeken... wil niet later ooit t verwijt krijgen dak iemand aan t lijntje heb gehouden
Tis een volwassen vent. Wachten of niet wachten, dit is een beslissing die hij moet nemen dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je eerlijk tegenover hem bent, kan hij prima zelf beslissen wat hij moet doen.
ok tnx, duidelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben het eens met kaneel hierin.
[..]
Tis een volwassen vent. Wachten of niet wachten, dit is een beslissing die hij moet nemen dan.
Oi, Als een meid dat bij mij had gedaan had je een heel mooi gat in de muur in de vorm van een weg rennende Barbusse gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb een ex gehad die gewoon, hypothetisch, over trouwen aan t praten was... na een maand relatie... kreeg toch ff de bibbers en zei dak dat geen gesprek vond voor dat moment... ik laat me namelijk wél afschrikken door serieuze praat.
hm.. misschien subtiel t onderwerp erop brengen, alsof t absoluuuuuut niet gepland was... kan zooooo goed toneelspelen( niet dus ghehe)
Oh wauw, trouwenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb een ex gehad die gewoon, hypothetisch, over trouwen aan t praten was... na een maand relatie... kreeg toch ff de bibbers en zei dak dat geen gesprek vond voor dat moment... ik laat me namelijk wél afschrikken door serieuze praat.
hm.. misschien subtiel t onderwerp erop brengen, alsof t absoluuuuuut niet gepland was... kan zooooo goed toneelspelen( niet dus ghehe)
Kinderen en knoopjes verwijderen uit zaadleiders doen het ook goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi, Als een meid dat bij mij had gedaan had je een heel mooi gat in de muur in de vorm van een weg rennende Barbusse gezien
Kroeg was top, sfeer bij de wedstrijd van Engeland nog beter. Jammer dat je er niet was. Jammer dat we zo vroeg weg moesten. Mensen die op festivals aan de andere kant van het land moeten werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe was de meet gisteren eigenlijk, twitje?
Engeland, Engeland, Engelandquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Kroeg was top, sfeer bij de wedstrijd van Engeland nog beter. Jammer dat je er niet was. Jammer dat we zo vroeg weg moesten. Mensen die op festivals aan de andere kant van het land moeten werken
En mlig dus gemist, volgens mij waren we al onderweg naar huis op het moment dat hij aan kwam in Rotterdam. Arme jongen.
je bent toch eerlijk? dan moet ie niet zeuren vind ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dan ben je er samen aan toe... stel dat je niet aan toe was geweest, had je dan gebroken met haar, of 5 jaar gespeeld dat t goed was en daarna gestopt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:25 schreef kree het volgende:
Anja vertelde tegen mij ik wil op m'n 30e getrouwd zijn.
En denken aan kindertjes.
Goed dat wordt hem niet.
Maar stel dat het goed was gegaan met ons dan had ik er geen moeite mee gehad.
(ze was 25 dus)
Weet ik veel ze zeggen dat meiden dr eierstokken gaan rammelen, maar ik heb er ook last van.
Zou zo graag een gezinnetje willen
goatse is nog veel erger. vind ik. maar dat mag hier niet gepost worden gelukkig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh godIk hoorde er voor het eerst over op FOK! en ik was wel nieuwsgierig....Kokhalzen
wat smerig!
Ik zou er serieus gewoon zo naartoe gaan dinsdagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Engeland, Engeland, Engeland
Kwam Vicky nog tegen buiten, vroeg ze: je komt toch wel he dinsdag
Ligt eraan hoe, denk ik. Ik bedoel, ik wil uiteindelijk ook graag trouwen en een gezin, maar dat is niet iets om na een paar dates al serieus over te gaan zitten filosoferenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi, Als een meid dat bij mij had gedaan had je een heel mooi gat in de muur in de vorm van een weg rennende Barbusse gezien
Ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou er serieus gewoon zo naartoe gaan dinsdag
Ik blijf liever onwetendquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
goatse is nog veel erger. vind ik. maar dat mag hier niet gepost worden gelukkig.
dus lees je sig, and help yourself!
Really?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:25 schreef kree het volgende:
Anja vertelde tegen mij ik wil op m'n 30e getrouwd zijn.
En denken aan kindertjes.
Goed dat wordt hem niet.
Maar stel dat het goed was gegaan met ons dan had ik er geen moeite mee gehad.
(ze was 25 dus)
Weet ik veel ze zeggen dat meiden dr eierstokken gaan rammelen, maar ik heb er ook last van.
Zou zo graag een gezinnetje willen
Hoor het wel als je gaat, zal er nog even over nadenken. Ondanks geen leven hebben wordt het wel een hoop gereis en alcoholquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorZe zei: neem je vrienden mee, want ik neem mijn vrienden ook mee
Ach, ik heb het best naar mijn zin gehad bij mijn zusje. Was wel leuk haar en haar vriend weer eens te zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Kroeg was top, sfeer bij de wedstrijd van Engeland nog beter. Jammer dat je er niet was. Jammer dat we zo vroeg weg moesten. Mensen die op festivals aan de andere kant van het land moeten werken
En mlig dus gemist, volgens mij waren we al onderweg naar huis op het moment dat hij aan kwam in Rotterdam. Arme jongen.
Nee, je hebt een belangrijke Minecraft-sessie verstoord.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ik heb het best naar mijn zin gehad bij mijn zusje. Was wel leuk haar en haar vriend weer eens te zien.
Ja, jammer van MLIG. Ik heb je toch niet wakker gebeld he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, je hebt een belangrijke Minecraft-sessie verstoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja ik denk het wel, doe je dan weer vlaggetjesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hoor het wel als je gaat, zal er nog even over nadenken. Ondanks geen leven hebben wordt het wel een hoop gereis en alcohol
totdat je voorbij de 45/50 bent en je nog steeds vaak alleen bent terwijl je vriendenkring met moeders de vrouw uitjes plannen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Really?Nou ja, smaken verschillen natuurlijk.
![]()
No mortgage. No loans. No familydinners. No car. No 8713571+ different insurances. No country. Fuck, all this liberty
Wat een onzin!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
totdat je voorbij de 45/50 bent en je nog steeds vaak alleen bent terwijl je vriendenkring met moeders de vrouw uitjes plannen.
zolang heb jij niet meer hoor, barbje.
Ik kom bij je wonenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Really?Nou ja, smaken verschillen natuurlijk.
![]()
No mortgage. No loans. No familydinners. No car. No 8713571+ different insurances. No country. Fuck, all this liberty
ja, ook jij wordt weer een jaartje ouder en dus komt voor jou die tijd ook dichterbij. don't you worry now.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Alsof je zonder vriend(in)/kinderen/ geen leven kunt hebben
Run, Barb! Run!quote:
Nah, dat zijn niet de mensen waar ik mee omga momenteel. En zo ja, koop ik een motor om mijn midlifecrisis te vierenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
totdat je voorbij de 45/50 bent en je nog steeds vaak alleen bent terwijl je vriendenkring met moeders de vrouw uitjes plannen.
zolang heb jij niet meer hoor, barbje.
momentee 16 jarigen..?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dat zijn niet de mensen waar ik mee omga momenteel. En zo ja, koop ik een motor om mijn midlifecrisis te vieren
Welke 'tijd'quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ook jij wordt weer een jaartje ouder en dus komt voor jou die tijd ook dichterbij. don't you worry now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |