Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Overigens op een zonnig dagje als je buitenloopt, tig dames, zoveel leuke, die zijn vast niet allemaal bezet of lesbisch.
ach ooit komt het goed met ons allemaalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken.
Goede TT trouwens.
Tenzij alles al goed is. Dan wordt het alleen nog beterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
ach ooit komt het goed met ons allemaal
En dan nog is het hard werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas Tijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
3/4 jaar Kaneel. Man zeur niet. Try 29 jaar
Phil, wat een baas is het toch ook.quote:
Ik hoop het kree.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: Heb idd nog geen vaste vriendin, maar ik doe wel de jouwe, maar ik dacht.....dat vind je vast niet zo leuk om te horen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef kree het volgende:
krijg ik altijd weer dat zinnetje in m'n hoofd van (bezette) meiden.
"je bent zo leuke jongen, waarom nog geen vriendin"
GVD hoe vaak moet ik dat nog aanhoren...
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef kree het volgende:
krijg ik altijd weer dat zinnetje in m'n hoofd van (bezette) meiden.
"je bent zo leuke jongen, waarom nog geen vriendin"
GVD hoe vaak moet ik dat nog aanhoren...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: Heb idd nog geen vaste vriendin, maar ik doe wel de jouwe, maar ik dacht.....dat vind je vast niet zo leuk om te horen.
Dat soort opmerkingen zijn gewoon klote. En als je daar dan iets van zegt worden ze boosquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.
Ach je hebt altijd nog .......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:45 schreef kree het volgende:
musical meisje is heel leuk maar ook alweer bezet.
Het zit me maar niet mee hoor
Mwah, hangt af van de intentie van die kerel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.
Doet denk ik alleen pijn als hij je echt leuk vind als persoon. Als hij je alleen door het matras wil drukken denkt ie vast: 'Okay...next'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf hoe je het zegt denk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Je vergeet buurmeisjequote:
Heb het laatst ook tegen een jongen gezegd waar ik al wat maanden mee om ga en mij leuker vind dan ik hem, hij reageerde er niet echt op. Pas daarna begreep ik waaromquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, hangt af van de intentie van die kerel.
Ik vind het fijn te horen van platonische vriendinnen dat ze me graag mogen.
Maar als ik je probeer te versieren en je zegt dat je graag mag, dan zou ik me kut voelen.
Jongen laat dat toch gaan, wat ga je er toch mee opschieten.quote:
gaat hem niet worden denk.quote:
Je hebt gelijk en zegt iedereen ook, maarja gevoelens slijten niet zo snel bij mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jongen laat dat toch gaan, wat ga je er toch mee opschieten.
Ik zou niet de rest van mijn leven zonder willen hoor.quote:
ja, schattig is leuk om te horen (denk ik dan)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef Casie het volgende:
Maar normale mannelijke vrienden vinden het ook altijd erg als ik reageer met ah wat schattig. Mannen en hun mannelijkheidJuist een compliment als iemand dat tegen je zegt toch.
Daarom is de beste methode het contact helemaal te verbreken voor een lange tijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en zegt iedereen ook, maarja gevoelens slijten niet zo snel bij mij
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sex is betekeningsloos en goedkoop.
Ach, al doende leer je.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb het laatst ook tegen een jongen gezegd waar ik al wat maanden mee om ga en mij leuker vind dan ik hem, hij reageerde er niet echt op. Pas daarna begreep ik waarom
Hoor het ook regelmatig nog. Best vreemd, want ik vind mezelf niet schattig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef Casie het volgende:
Maar normale mannelijke vrienden vinden het ook altijd erg als ik reageer met ah wat schattig. Mannen en hun mannelijkheidJuist een compliment als iemand dat tegen je zegt toch.
Daar faal ik dus hard in nu.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Daarom is de beste methode het contact helemaal te verbreken voor een lange tijd.
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaringquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaring
Was dat de drijfveer achter het aangaan van een relatie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou niet de rest van mijn leven zonder willen hoor.
is al gebeurt natuurlijk die twee maanden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaring
En is single?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
gaat hem niet worden denk.
Hoor trouwens rare verhalen ook een beetje psycho ofzo.
Ik trek het gewoon aan denk
Die van 15 (nu 16) is nog de meest normale
Volgens mij zijn de heren Holland, Dozier en Holland jr. verantwoordelijk voor deze zoetsappigheid....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef dawg het volgende:
zoetsappige tt zeg. dat kan alleen maar door een vrouw verzonnen zijn.
wie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de heren Holland, Dozier en Holland jr. verantwoordelijk voor deze zoetsappigheid....
De componisten van het liedje, dôhquote:
ja die van 16 wel, maar chat daar alleen maar mee.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik zeg je hebt het nu voor het uitkiezen, wacht maar niet totdat je zo oud als mij bent.
Nemen je mogelijkheden toch af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |