Ja, goed idee. Binnenkort weer eens wat fapbaar materiaal opzoeken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet wel weer een keuzefoto plaatsen op FB hoor !!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
Morgen maar weer eens naar mijn ouders toe!
Het geld is op![]()
Mjah die gast van het parkquote:
http://realdoll.com/quote:
Hij is leuk hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice, ik zou hem begeren als ik gay zou zijn.
BUSTED!!quote:
Niet goed?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:09 schreef Faxie het volgende:
Niet veel leven meer hier he?
Nog meet roddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover de klacht. Dank u wel.Verliefdheid is voor de dommen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
Jongens ik heb een klacht van de dag:Heloef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover de klacht. Dank u wel.
Oh okee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 03:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die post ook altijd dat soort dingen
Omg, presenteren: hoe het niet moetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:10 schreef xFriendx het volgende:
Misschien al langsgekomen, maar gister bij VI Oranje in de uitzending:
Ik moest er wel om lachen
Tegen die tijd lag ik in elk geval al lang en breed te slapen. Vind het wel lullig, zie net dat ik een DM heb gekregen voor m'n nummer. Voor in het vervolg: beslis even wat eerder dat je naar een meeting komt, zodat je er op een schappelijk tijdstip kunt zijn en/of men wat makkelijker rekening kan houden met je komst.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik dat had geweten had ik hem niet aangemoedigd om te gaan. Dacht dat hij in de buurt woonde!!
Uhm misschien zijn ze nog op stadhuisplein maar dat betwijfel ik
Alles goed?quote:
haha grappig wel, zal wel voor de wedstrijd zijn geweest?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:10 schreef xFriendx het volgende:
Yes! Heerlijk geslapen, ik heb op de een of andere manier de krolse katten niet gehoord vannachtquote:
Héquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
BrakZo maar naar de stad, foute outfit shoppen
Hoe laat was je thuis?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Krolse kattenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes! Heerlijk geslapen, ik heb op de een of andere manier de krolse katten niet gehoord vannacht![]()
En ik ga straks klussen
Oh bijzonderquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:28 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga vanmiddag ff rond op de fiets. Ze hebben hier een Tweede Wereldoorlog evenement, bij elk stationnetje een thema. De inval, de bezetting, de bevrijding etc. Schijnt zelfs dat bij mij achter op het land Duitse parachutisten naar beneden gaan komen.
4 uurquote:
Ben nu aan het werk. Vanavond terrasje pakken met mnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, laat die beesten steriliseren![]()
Wat ga jij doen vandaag?
Heb je worstenbroodjes dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 uur
Effe douchen
Ow en Ierse Pub was gezelligDie wedstrijd kijken
Twi en ik met vlaggetjes op onze gezicht
Daar heb ik nu wel trek in trouwens.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had worstenbroodjes gehaald ja
Kom je nog naar Gorinchem?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Bedoel je WA?quote:
Ik ookquote:
Lekker wijfquote:
Ga je vragen of hij de Angry Pirate wil doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten dat ik vandaag aan de zuip ga dus ik heb dateding alvast gewaarschuwd voor vage, onleesbare, nachtelijke whatsappjes die ongetwijfeld bol staan van de oneerbare voorstellen.
Ik ben ingedekt
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je vragen of hij de Angry Pirate wil doen?
Laat het een les voor de vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:10 schreef xFriendx het volgende:
Dat had ik een paar dagen geleden ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben me daar een partij moe, tering. En ik heb niet eens iets raars gedaan de afgelopen week.
Het zijn bolletjes met vega pate gewordenquote:
Das niet echt vetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn bolletjes met vega pate geworden.
Moest er echt hard om lachen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Laat het een les voor de vrouwen zijn.
Zo leuk is de dame in kwestie echt niet, maar het jurkje doet wonderen. Ze krijgt volop aandacht, al is het misschien niet de aandacht die ze op dat moment wou.
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat vrouwen vaker jurkjes aan moeten doen![]()
![]()
Nu heb ik zin in Duck Ramenquote:
quote:
Je kunt kooklessen volgen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:54 schreef kree het volgende:
krijg er honger van :S
Hahaha ok zal jullie maar niet meer vervelen met mijn kook creaties
Het ziet er een beetje uit alsof het al een keer eerder gegeten isquote:
mwah kan wel koken heb er de ruimte alleen niet voor hier.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat is me toch een potje lekker joh!![]()
[..]
Je kunt kooklessen volgen?
Koken is leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
mwah kan wel koken heb er de ruimte alleen niet voor hier.
(en de spullen niet)
Moet zeggen ik wordt er wel creatief mee nu
Kooklessen. Ik vind eigenlijk dat ze dat moeten geven op de middelbare school (elk niveau). Ik heb het idee dat je dan de overgewicht van de samenleving echt bij de bron aanpakt.quote:
niet hier met m'n twee elektrische kookplaatjes en een aanrecht van 50cmquote:
wij kregen dat op de (toen) LTS.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kooklessen. Ik vind eigenlijk dat ze dat moeten geven op de middelbare school (elk niveau). Ik heb het idee dat je dan de overgewicht van de samenleving echt bij de bron aanpakt.
Das geen keuken, das een campingsetjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet hier met m'n twee elektrische kookplaatjes en een aanrecht van 50cm
ja daarom dus, maargoed ik ben nog niet verhongerd dus red het ermeequote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das geen keuken, das een campingsetje
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:09 schreef El_Matador het volgende:
Kut... teveel gezopen, vlucht gemist.
Maar wat een nacht.
Tango...
En de meid die ik op het oog had (ook de dochter van de eigenaar!!) bleek...... 15!!!!!!! Ik kon het gewoon niet geloven....
Nieuwe vlucht is vandaag nog gelukkig.... slechts 190 dollar. Pfoe, dat is die nacht wel waard...
Ervaringen kan niemand van je stelenquote:
Ook echt gewoon een vlucht missen daardoor hahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ervaringen kan niemand van je stelen
Ja, achterlijke tijd; 7:50 vertrek... Heb ook geen telefoon gehoord om 4:15, want ik lag in coma...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ook echt gewoon een vlucht missen daardoor hahaha
Waar moest je naartoe eigenlijk? NL?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, achterlijke tijd; 7:50 vertrek... Heb ook geen telefoon gehoord om 4:15, want ik lag in coma...
Nee, terug naar huis. Vanuit Buenos Aires...
Bogota.quote:
Een flinke meid. Ik vond d'r lekker...quote:
Bel maar terug over 5 jaar zeg je danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een flinke meid. Ik vond d'r lekker...
Jawel! Ik pak de popcorn vastquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:21 schreef kree het volgende:
meiden van 15
Hahaha vertel mij wat.
zou er haast een boekje over open doen van wat ze me allemaal vertelde.
Maar weet niet of dat wel zo gewaardeerd wordt hier.
Jij vliegt voor een avondje party een continent over?quote:
Ik wil het best vertellen hoor maar alleen als ik geen pedo gezeik krijgquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bel maar terug over 5 jaar zeg je dan
[..]
Jawel! Ik pak de popcorn vast
Nee, ik vlieg terug voor de wedstrijd van Nederland...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij vliegt voor een avondje party een continent over?
Gaat het zo ver?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil het best vertellen hoor maar alleen als ik geen pedo gezeik krijg
nee het was allemaal msn, maar de laatste keer dat ik erover vertelde was het meerdere topics aan gezeur tegen mijquote:
Ok, laat het dan maar zitten. Mijn eigen dirty mind maakt er wel iets vanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
nee het was allemaal msn, maar de laatste keer dat ik erover vertelde was het meerdere topics aan gezeur tegen mij
Goed zo meiske. Meer dan voor 1 nachtje?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die pandapunten heb ik nog![]()
Maar ik heb wel lekker geboord
wel benieuwd wat jou "mind" er dan nu van maaktquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, laat het dan maar zitten. Mijn eigen dirty mind maakt er wel iets van
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bel maar terug over 5 jaar zeg je dan
Klussen doe ik alleen overdag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo meiske. Meer dan voor 1 nachtje?
Het was dus echt alleen een boormachine. Jammer voor je, maar wel goed geboord dus. Eindelijk dat SM-toestel weten op te hangen.quote:
Heb ik er al weer afgehaald. Begon te vervelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was dus echt alleen een boormachine. Jammer voor je, maar wel goed geboord dus. Eindelijk dat SM-toestel weten op te hangen.
Dan krijg ik een ban vrees ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
wel benieuwd wat jou "mind" er dan nu van maakt
Dudequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was dus echt alleen een boormachine. Jammer voor je, maar wel goed geboord dus. Eindelijk dat SM-toestel weten op te hangen.
Dudettequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik er al weer afgehaald. Begon te vervelen.
nope, zou haar in de 20 schattenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef El_Matador het volgende:
Kom op, ze lijkt geen 15 toch??
[ afbeelding ]
Precies, ik zei 20-22...quote:
quote:
Ik ben geen aap, tarzan of gay-ass turner. Go figurequote:
Er is geen pijl meer op te trekken met die meiden van tegenwoordigquote:
Whatevsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen aap, tarzan of gay-ass turner. Go figure![]()
Hmmm.....moeilijkmoeilijk. Zulks een zwaar leven heb jij toch, Mataquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef El_Matador het volgende:
Kom op, ze lijkt geen 15 toch??
[ afbeelding ]
Miauw met touwen en boormachine. Do the math.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
sowwy
[..]
Ik ben geen aap, tarzan of gay-ass turner. Go figure![]()
Ik weet het man. Ik denk dat ik op mijn 40e vredig sterf, met een schat aan heerlijke ervaringen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm.....moeilijkmoeilijk. Zulks een zwaar leven heb jij toch, Mata
nou, 't is een lief meisje hoor, het enige wat me tegen houdt is haar leeftijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Miauw met touwen en boormachine. Do the math.
Een stuk wenselijker dan die pedoslet van kree, vermoed ik.
Kun je mij dan in je testament noemen? Ik hoef alleen de telefoonnummers van al die colombiaanse dames, verder niks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het man. Ik denk dat ik op mijn 40e vredig sterf, met een schat aan heerlijke ervaringen...
Hehehe, ik zal ervoor zorgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je mij dan in je testament noemen? Ik hoef alleen de telefoonnummers van al die colombiaanse dames, verder niks.
Zo bedoelde ik het ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou, 't is een lief meisje hoor, het enige wat me tegen houdt is haar leeftijd.
die met dat brilletje is nog de leukste denk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
Barb', je kunt vast kiezen.
[ afbeelding ]
Colombia's finest?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
En single.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
die met dat brilletje is nog de leukste denk.
Haha, nee, zeker niet. Er zijn veul mooiere.quote:
effe leeftijden schatten, die twee linker in de 20 de twee rechter tegen de 30?quote:
Ik vind die rechter nogal.. Ehm.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En single.
De rechter vond ik de leukste. Die nam mij dan ook mee naar de bruiloft van het witte meiske.Dansmeisje.
Maar ze is al een stuk minder leuk nu. Er is zoveel meer en ze is veel te afwachtend.
Het zijn allevier klasgenoten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
effe leeftijden schatten, die twee linker in de 20 de twee rechter tegen de 30?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee, zeker niet. Er zijn veul ook mooie.
telefoon nr?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En single.
De rechter vond ik de leukste. Die nam mij dan ook mee naar de bruiloft van het witte meiske.Dansmeisje.
Maar ze is al een stuk minder leuk nu. Er is zoveel meer en ze is veel te afwachtend.
Ik val op vrouwen met rondingen, screw.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik vind die rechter nogal.. Ehm.
Potig.
Heb ik niet.quote:
Hehe, sja. Ik zal in Medellin es wat finest foto's maken.quote:
Ik zit er niet op te wachten maar misschien kun je anderen er wel blij mee makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, sja. Ik zal in Medellin es wat finest foto's maken.
beetje jammer weer haha zou wel lachen zijn om ff een sms te sturenquote:
Picsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan als Matroosjes naar de foute party. We vonden het zo moeilijk en we zijn blij dat we wt hebben
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten maar misschien kun je anderen er wel blij mee maken
En ik vind dat je gewoon naar Gorinchem moet komenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan als Matroosjes naar de foute party. We vonden het zo moeilijk en we zijn blij dat we wt hebben
Ik gaf een beetje over in mijn mond.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dit en dacht dat Kree weer foto's postte van zijn aardappelssoep.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit alsof het al een keer eerder gegeten is
Wordt soms ook gegeven. Heb afgelopen week 2 lessen gegeven. Deze week ook weer.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kooklessen. Ik vind eigenlijk dat ze dat moeten geven op de middelbare school (elk niveau). Ik heb het idee dat je dan de overgewicht van de samenleving echt bij de bron aanpakt.
Geen zorgen de eerst volgende foto van m'n eten zal er wel beter uit zienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag dit en dacht dat Kree weer foto's postte van zijn aardappelssoep.
Omdat iemand anders dan jij het heeft gekooktquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen de eerst volgende foto van m'n eten zal er wel beter uit zien
Je onderschat mequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat iemand anders dan jij het heeft gekookt
was dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:34 schreef xFriendx het volgende:
Hier niets aan lieftallige dames in de buurt, hier zitten er alleen maar Duitsers op je station![]()
[ afbeelding ]
Ik was er met de fiets, heen, pluspunt was dan ook dat ik gewoon met de fiets terug kon, ze hadden m niet ingenomen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:34 schreef xFriendx het volgende:
Hier niets aan lieftallige dames in de buurt, hier zitten er alleen maar Duitsers op je station![]()
[ afbeelding ]
Ik was er met de fiets, heen, pluspunt was dan ook dat ik gewoon met de fiets terug kon, ze hadden m niet ingenomen
Ze spelen dingen na uit de Tweede Wereldoorlog op (de meeste) stations hier die de stoomtrein aandoet.quote:
Nodig mij maar uit om te komen eten danquote:
Hoe waren de vergassingen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze spelen dingen na uit de Tweede Wereldoorlog op (de meeste) stations hier die de stoomtrein aandoet.
Dan heb ik een beetje hoofdpijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
als ik eindelijk verhuist ben uit dit stinkhok dan ben je van harte welkom.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nodig mij maar uit om te komen eten dan
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik vind dat je gewoon naar Gorinchem moet komen
Beetje matig, maar dat komt denk ik door de hoge gasprijs vandaag de dag. Dan moet je een hoop bijbetalen.quote:
iig geen kots a la Kreequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
als ik eindelijk verhuist ben uit dit stinkhok dan ben je van harte welkom.
Nog voorkeur voor wat?
Leuke outfit, past mooi bij je blonde haarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat weet ik, kreeg ik al te horen van jofu
leuk!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze spelen dingen na uit de Tweede Wereldoorlog op (de meeste) stations hier die de stoomtrein aandoet.
Lekkerquote:
Uit het kant-en-klaar-koelvak van de Appie. 35% korting, uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt superfout, maar boeiendWe wisten het echt niet en we wilden niet langer zoeken
![]()
ghehehe nee pakjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit het kant-en-klaar-koelvak van de Appie. 35% korting, uiteraard.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Tof. Heb je er een leuk hoedje bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt superfout, maar boeiendWe wisten het echt niet en we wilden niet langer zoeken
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, dan is er alarm als er vliegtuigen overkwamen, of er komen Britten aan en dan gaan zie ook die kant op om te verkennen of verdedigen. Als het rustig is zitten ze bij een tijdje chill Duitse muziek te luisteren (muziek uit die tijd uiteraard).quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt superfout, maar boeiendWe wisten het echt niet en we wilden niet langer zoeken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ja ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof. Heb je er een leuk hoedje bij?
Vet hoor hou er wel van die tweede wereld oorlog dingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, dan is er alarm als er vliegtuigen overkwamen, of er komen Britten aan en dan gaan zie ook die kant op om te verkennen of verdedigen. Als het rustig is zitten ze bij een tijdje chill Duitse muziek te luisteren (muziek uit die tijd uiteraard).
http://gallery.me.com/johanbruyn/100179
Foto's van vorig jaar.
ach die met dat brilletje was wel leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
Blijft leuk, die fantastische verhalen over lekkere jonge wijve van 'El Matador' en als ie dan foto's post zijn het lelijke dikke wijven met behaarde armen waar je nog niet op zou pissen als ze in de fik stonden.![]()
ik vind het ook geen lekkere wijven, maar ieder zijn echt smaak tochquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
Blijft leuk, die fantastische verhalen over lekkere jonge wijve van 'El Matador' en als ie dan foto's post zijn het lelijke dikke wijven met behaarde armen waar je nog niet op zou pissen als ze in de fik stonden.![]()
Erectile disfunctions hier.quote:
Mijn mening exact.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
zelfde smaak?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het ook geen lekkere wijven, maar ieder zijn echt smaak toch
Die met dat brilletje was volgens mij wel de leukste ja
Het ging me meer om het 'het was de beste nacht ooit!!!!!!!!!1111 Lekkere wijve jonge!!!!!!'quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind het ook geen lekkere wijven, maar ieder zijn echt smaak toch
beetje drank erin helpt altijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ging me meer om het 'het was de beste nacht ooit!!!!!!!!!1111 Lekkere wijve jonge!!!!!!'
Dat is elke week hetzelfde verhaal. En dan valt het altijd tegen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ging me meer om het 'het was de beste nacht ooit!!!!!!!!!1111 Lekkere wijve jonge!!!!!!'
Dat is elke week hetzelfde verhaal. En dan valt het altijd tegen.
Jaaaaahquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar goed...
Iemand nog plannen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij?Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
JaaaaahDit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Voetbal kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar goed...
Vanavond bier, Fifa en voetbal kijken, morgenochtend squashen ipv vanochtend. En morgenmiddag geen idee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar goed...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
JaaaaahVerder met opruimen en huis decorerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij?
With the stars as her umbrella
pics van huis straks?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verder met opruimen en huis decoreren
Ook wel eens lekker, thuis op de bankquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetbal kijken
En Jofu en Huppel proberen me over te halen geloof ik
En nog iemand probeerd me over te halen om naar de film te gaan![]()
Ik denk dat deze dame gewoon lekker op de bank blijft zitten vanavond, met voetbal en ijs ofzo
Morgenochtend nog wel, bikkelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond bier, Fifa en voetbal kijken, morgenochtend squashen ipv vanochtend. En morgenmiddag geen idee.
Neuh.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
Naar een concert, iemand zin in een potje hardcore?
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
Naar een concert, iemand zin in een potje hardcore?
Ja zeker na gisteravond, onverwachts stappenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker, thuis op de bank
In het weekend zou ik me met andere dingen bezig moeten houdenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
Ik luister nu jaren '90 troep.
Scatman John.
Is Patje er niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
In het weekend zou ik me met andere dingen bezig moeten houden
[..]
Biohazard in de baroeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe?
Je lijkt me er zo het type niet voor eigenlijk.
Haha maar ok smaken verschillen
Elke week in principequote:
Ach tja, nou weekendje rustig is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
In het weekend zou ik me met andere dingen bezig moeten houden
Capella, 2 Unlimited, Dr Albanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
Ik luister nu jaren '90 troep.
Scatman John.
Gewokte koe met groentjensquote:
willie.nlquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ach tja, nou weekendje rustig is ook wel lekker.
Ik ga maar online shoppen met hulp van mn msn meisje.
Nog tips voor goede sites.
Otto/whekamp??
Sporty spicequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Elke week in principeDinsdagavond fitness, vrijdagmiddag fitness, zaterdagochtend squash en tussendoor hardlopen op bijv maandagavond ofzow.
Paul Elstak, Charlie Lownoise and Mental Theo, Technohead, Nakatomiquote:
Was het ookquote:
Captain Hollywood, Dune, Critical Massquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paul Elstak, Charlie Lownoise and Mental Theo, Technohead, Nakatomi
doe je matrozen pakje aan, succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu mijnj trainingsbroek aan, vind het altijd sloeberig om daarin boodschappen te gaan doenMaar heb echt geen zin in een andere broek/rokje
Lekker boeiend. Een prima symbool voor iemand die moeite doet voor een stel puike billen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu mijnj trainingsbroek aan, vind het altijd sloeberig om daarin boodschappen te gaan doenMaar heb echt geen zin in een andere broek/rokje
Nee, die had het druk met andere dingen dit weekend. Moest ook nog leren enzo, omdat we volgend weekend ook alweer het hele weekend weg zijnquote:
tja wat moet ik hier nu op zeggen, denk maar dit:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Handige Harry voor maar 10,95 man!
Ja nog altijdquote:
Waarom niet in een echte winkel IRL? Kan je gelijk passen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ach tja, nou weekendje rustig is ook wel lekker.
Ik ga maar online shoppen met hulp van mn msn meisje.
Nog tips voor goede sites.
Otto/whekamp??
Jeugdsentiment?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het ook![]()
En die namen die jullie noemen....das wel foute muziek zeg, oi...
Captain helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Captain Hollywood, Dune, Critical Mass
Wat gaan jullie voor leuks doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, die had het druk met andere dingen dit weekend. Moest ook nog leren enzo, omdat we volgend weekend ook alweer het hele weekend weg zijn
Je hebt geen behoefte aan seksspullen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
tja wat moet ik hier nu op zeggen, denk maar dit:![]()
Weekendje naar Biddinghuizen ofzo met wat mensenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaan jullie voor leuks doen?
Hahahaha ik zie me al lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
doe je matrozen pakje aan, succes gegarandeerd
Hahaha ja dat vroeg laatst iemand, zo jij komt zeker net uit de sportschool?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Een prima symbool voor iemand die moeite doet voor een stel puike billen.
Ja dat zijn dingen die ook moeten gebeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, die had het druk met andere dingen dit weekend. Moest ook nog leren enzo, omdat we volgend weekend ook alweer het hele weekend weg zijn
Foute muziek denk ik meer aan Duitse marsliederenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het ook![]()
En die namen die jullie noemen....das wel foute muziek zeg, oi...
Geloof het of niet, ik ben er 1 keer geweestquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja nog altijdleuke tent.
[..]
Waarom niet in een echte winkel IRL? Kan je gelijk passen?
want haat het, stel dit al te lang uit maar heb fotshoot binnenkort dus moet wel ff wat leuks hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja nog altijdleuke tent.
[..]
Waarom niet in een echte winkel IRL? Kan je gelijk passen?
Wat voor avond?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik ben er 1 keer geweest
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
want haat het, stel dit al te lang uit maar heb fotshoot binnenkort dus moet wel ff wat leuks hebben.
niet echt nee, jij wel?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeugdsentiment?
[..]
Captain helemaal vergeten.
[..]
Wat gaan jullie voor leuks doen?
[..]
Je hebt geen behoefte aan seksspullen?
Klinkt gezellig wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weekendje naar Biddinghuizen ofzo met wat mensen
Ja, zal wel weer tof wordenquote:
Ik wel, ben nu aan het sparen voor een real dollquote:
Leuke dingen zijn datquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel, ben nu aan het sparen voor een real doll
Nee, want ik ga nooit meer seks hebben.quote:
Laat je gewoon verrassen door lieve Patjen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer tof worden
Ik weet niet eens wie er nou eigenlijk precies allemaal meegaan, maar eens vragen zo
Maar ze klagen nooit en zijn altijd bereid en gewilligquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vond er maar weinig aan. Die deed net zo weinig in de keuken als een echte
Ooit een documentaire over gezien, sommige dingen zal ik wel nooit begrijpenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ik kom er regelmatig met metalconcerten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff geen idee, met een vriendin mee, meer dan 8 jaar geleden
Ligt eraan wat je er mee wilt doenquote:
Apart wel hè...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Ooit een documentaire over gezien, sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen
Ach, het is weer eens wat anders dan iedere keer diezelfde armbeweging.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Kan een fleshlight ook tochquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan iedere keer diezelfde armbeweging.
Vooral toen een man zijn pop ging aankleden en het haar ging borstelen en daarna een kus gaf. Dat beeld zal ik nooit vergeten.quote:
Whud?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ware liefde dit dat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Vooral toen een man zijn pop ging aankleden en het haar ging borstelen en daarna een kus gaf. Dat beeld zal ik nooit vergeten.
Ik geef d'r altijd een flinke hoek met gebalde vuist en daarna maak ik met wat schmink haar oogje blauwquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Vooral toen een man zijn pop ging aankleden en het haar ging borstelen en daarna een kus gaf. Dat beeld zal ik nooit vergeten.
ja daar was zij ook helemaal gek vanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ik kom er regelmatig met metalconcerten.
[..]
Ligt eraan wat je er mee wilt doen
Jij hebt ook de oude Rihanna doll?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik geef d'r altijd een flinke hoek met gebalde vuist en daarna maak ik met wat schmink haar oogje blauw
again: WHUD?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:17 schreef Casie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Er was ook een man die zijn poppen (hij had er veel ook!) toetakelde en in de kelder stoptequote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik geef d'r altijd een flinke hoek met gebalde vuist en daarna maak ik met wat schmink haar oogje blauw
En geen jankende vrouw, perfectquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, zat ook een gratis wegwerpcameraatje bij voor 'de authentieke politiefoto's' na het 'ongeval'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt ook de oude Rihanna doll?
Het wordt sowieso tof, dus eigenlijk maakt het ook niet eens zoveel uit neequote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nooit meer seks hebben.
[..]
Laat je gewoon verrassen door lieve Patjen.
Er was op 4chan eens een thread waarin een user allemaal foto's postte van zijn poppen. Was best creepy. Kan het niet meer helemaal vinden, alleen dit gedeelte:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]wt erg
[..]
Er was ook een man die zijn poppen (hij had er veel ook!) toetakelde en in de kelder stopte
Wat!?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was op 4chan eens een thread waarin een user allemaal foto's postte van zijn poppen. Was best creepy. Kan het niet meer helemaal vinden, alleen dit gedeelte:
[ afbeelding ]
Omdat ieder meisje dat ook maar een beetje leuk is, ontoegankelijk is voor mij. Vriendjes ditdat en lesbisch enzulks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het wordt sowieso tof, dus eigenlijk maakt het ook niet eens zoveel uit nee
Mono en Wander zullen er sowieso ook wel bij zijn
Waarom ga je nooit meer seks hebben?slecht idee.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:25 schreef kree het volgende:
ff nog hier op terugkomen
op 0:50 sec, die gast.
Interpreteer ik het nu juist als die meid die gozer leuk vindt, nakijken enzo??
ik ook niet maar nog effe kijken en dan met haar haar schudden?quote:
Zou ik er eentje met 2 of 3 gaten doen?quote:
Wie weet komt ze daar nog steedsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar was zij ook helemaal gek van
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ieder meisje dat ook maar een beetje leuk is, ontoegankelijk is voor mij. Vriendjes ditdat en lesbisch enzulks.
Denk eerder dat ze nogmaals keek om zeker te kunnen concluderen dat ze hem debiel vond.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet maar nog effe kijken en dan met haar haar schudden?
Ziet er voor mij uit als iig interesse.
Sowieso schudt zij de hele tijd met dr haarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet maar nog effe kijken en dan met haar haar schudden?
Ziet er voor mij uit als iig interesse.
Ja das waar, heb het trouwens over die gast met donker haar en bril.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sowieso schudt zij de hele tijd met dr haar
Ach het kan nog ergerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ieder meisje dat ook maar een beetje leuk is, ontoegankelijk is voor mij. Vriendjes ditdat en lesbisch enzulks.
Die thread was echt een grote WTF. Gelukkig vond iedereen dat.quote:
Ik hoop het.quote:
Ja dat zag ik hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja das waar, heb het trouwens over die gast met donker haar en bril.
Niet die van "Hollland" dat komt erna.
rlly? hmm ik zie het verkeerd dan, maar die blik en dat nakijken leek op van "die gast is wel leuk"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat zag ik hoor.
Maar nee, ik denk niet dat ze een bijzondere interesse in hem had.
Gelukkig is neuken daar niet een van.quote:
Je bent nog niet eens een jaar vrijgezel toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het.Ik verlies vertrouwen met de dag.
Ok je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
rlly? hmm ik zie het verkeerd dan, maar die blik en dat nakijken leek op van "die gast is wel leuk"
Dan was ik blij geweest met de chubby's.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het kan nog ergerje had ook mij kunnen zijn
Wel al 3/4 jaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gelukkig is neuken daar niet een van.
[..]
Je bent nog niet eens een jaar vrijgezel toch?Zo lang is dat niet.
Ik en gelijk hebben hierquote:
Ik weet niets meerquote:
Maar in dit geval nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik en gelijk hebben hier
Ok dat moet de eerste keer zijn dan
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niets meer
[..]
Maar in dit geval niet
Ditquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Overigens op een zonnig dagje als je buitenloopt, tig dames, zoveel leuke, die zijn vast niet allemaal bezet of lesbisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |