Daarom ben jij ook nog een vriendje van me op Facebookquote:
Ziet er wel gezellig uit jaquote:
Het is ook 30+ graden daarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Hadden ze het bij alle andere wedstrijden niet over 30+ graden?
Bleegghh, dingen doen waar je geen zin in hebt..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook geen zin om weg te gaan maar ik moet
Wat zeuren ze dan, lekker toch. Warm in de regen zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is ook 30+ graden daar
Houdt toch niet in dat het niet kan regenen
Nouja in mijn geval is het wel beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bleegghh, dingen doen waar je geen zin in hebt..
Wat heb je dan? Dit klinkt niet als een griepjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja in mijn geval is het wel beter
Heb op dit moment verzorging nodig en dat kan ik krijgen wanneer ik naar mijn broer en schoonzus ga
Wat is er loos mn jong?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja in mijn geval is het wel beter
Heb op dit moment verzorging nodig en dat kan ik krijgen wanneer ik naar mijn broer en schoonzus ga
Het is ook niet echt een griepjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Dit klinkt niet als een griepje
Oh that sucks monkeyballsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een griepje
Op 1 of andere manier heeft een infectie mijn hele lijf opgefucked
Gisteren zelfs bloed aan het kotsen
Tering!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een griepje
Op 1 of andere manier heeft een infectie mijn hele lijf opgefucked
Gisteren zelfs bloed aan het kotsen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tering!
Klinkt nie best man. Wat zei de dokter?
Ja ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh that sucks monkeyballs![]()
Wel snel beter worden he
Dokter was gisteren hier, maar als het door zou zetten zou ik richting het ziekenhuis moetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tering!
Klinkt nie best man. Wat zei de dokter?
Heeft u al een overlijdensrisicoverzekering?quote:
Steven gaat niet doodquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Heeft u al een overlijdensrisicoverzekering?
Nou zuur man! Beter dat je goed in de gaten wordt gehouden ja! Klinkt echt retekut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best
[..]
Dokter was gisteren hier, maar als het door zou zetten zou ik richting het ziekenhuis moeten
Aangezien mijn ouders voor het weekend weg zijn is het beter om dan richting broer en schoonzus te gaan
En ik dacht eerst dat het spierpijn was van het kickboksen tot ik dinsdag ineens half flauw viel en echt alle krachten uit mijn lijf zowat voelde gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou zuur man! Beter dat je goed in de gaten wordt gehouden ja! Klinkt echt retekut.
Heb je niet gewoon een te harde trap op je lever gehad?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik dacht eerst dat het spierpijn was van het kickboksen tot ik dinsdag ineens half flauw viel en echt alle krachten uit mijn lijf zowat voelde gaan
nee want dan had ik zelf nog een oorzaak aan kunnen wijzenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een te harde trap op je lever gehad?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
In Zweden willen ze een wet maken die het mannen verbied om staand te plassen![]()
De komkommertijd komt al vroeg dit jaar
Zo jammer dat er niet iets is als twitter ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn droger piepte, dus ik dacht: Yeeeeeh broek droog. Trek ik hem aan, is hij gewoon nog vochtig
Stomme droger
Opzich vind ik dit wel terecht. Veel mannen kunnen gewoon niet fatsoenlijk mikken. Is vooral leuk als je thuis een feestje geeft en dat er daarnaa overal van die pisspetters op de muur zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
In Zweden willen ze een wet maken die het mannen verbied om staand te plassen![]()
De komkommertijd komt al vroeg dit jaar
Daarom gewoon in een tuin of van een balkon zeiken, heb je dat ook niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Opzich vind ik dit wel terecht. Veel mannen kunnen gewoon niet fatsoenlijk mikken. Is vooral leuk als je thuis een feestje geeft en dat er daarnaa overal van die pisspetters op de muur zitten.
op twitter rijg ik geen reacties, hier van jou wel poepjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Zo jammer dat er niet iets is als twitter ofzo
Dat zullen de buren inderdaad wel leuk vinden ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom gewoon in een tuin of van een balkon zeiken, heb je dat ook niet meer
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op twitter rijg ik geen reacties, hier van jou wel poepje
Tjaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat zullen de buren inderdaad wel leuk vinden ja.
Zolang je over kibbeling tweet is het goed, piri piri van me.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op twitter rijg ik geen reacties, hier van jou wel poepje
piri piriquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zolang je over kibbeling tweet is het goed, piri piri van me.
prinsessenbedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
bohh ik mag vanavond kiezen, of in een prinsessen bed of in een cars bed
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Moeilijke keuze ditquote:
Twitteraar!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet mijn vreugde met iemand delen aangezien ik geen twitter heb en waarschijnlijk op fb uitgelachen zal worden door bekende, hier boeit het verder nietquote:
Goede keuze!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze dit
Maar ik denk voor het prinsessen bed aangezien mijn nichtje wel een tv op haar kamer heeft
Roze staat mij vast welquote:
Ik wilde net vragen om een fotoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet mijn vreugde met iemand delen aangezien ik geen twitter heb en waarschijnlijk op fb uitgelachen zal worden door bekende, hier boeit het verder niet
Sowieso!quote:
Ik word pas over een uur opgehaaldquote:
Ik kan wachtenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word pas over een uur opgehaald
Valt me tegen van je hoor!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat ik echt een foto van mij laat maken in een roze prinsessenbed he
Ik stel mensen graag teleur, dat is iets waar ik goed in benquote:
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik stel mensen graag teleur, dat is iets waar ik goed in ben
Achja het is een soort van wisselwerking wat ik met mensen hebquote:
En alsof ik jou heb teleurgesteld ooitquote:
Afgelopen woensdag nog. Maar het is je vergeven!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En alsof ik jou heb teleurgesteld ooit
Ohja, sorry dat ik een keer aan mijzelf en mijn gezondheid dachtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag nog. Maar het is je vergeven!
Hou ik je aan!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja, sorry dat ik een keer aan mijzelf en mijn gezondheid dacht
Zal er de volgende keer echt mijn best voor doen om mijn bed uit te komen wat serieus echt heel veel pijn en moeite kost
Zie alleen niet zo snel een volgende keer komen eigenlijkquote:
Werd ik toch van de week gevraagd of ik zin had om naar Snowwhite te gaanquote:
Over 2 jaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie alleen niet zo snel een volgende keer komen eigenlijk
Dan kijk ik het wk in Brazilië zelfquote:
Klootzak!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kijk ik het wk in Brazilië zelf
En misschien ben ik dan allang al dood joh, je weet het niet hequote:
Sommige mensen zou ik het wel gunnen ja maar het gaat helaas niet gebeurenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan toch allemaal dood eind dit jaar?
Nee het blijkt dat de maya's het fout hadden. De datum is met een x aantal jaar verplaatst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ow beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het blijkt dat de maya's het fout hadden. De datum is met een x aantal jaar verplaatst.
Net weer begonnen als het goed isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow beter
Hoeveel jaar? Misschien kunnen we nog wel wereldkampioen worden
Ow en hoe is het met de wedstrijd? Nog steeds gestaakt?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow beter
Hoeveel jaar? Misschien kunnen we nog wel wereldkampioen worden
Ow en hoe is het met de wedstrijd? Nog steeds gestaakt?
quote:
Jijquote:
Nog wilde plannen vanavond?quote:
Doe er maar 1 op/voor mij drinken danquote:
Doe ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe er maar 1 op/voor mij drinken dan
Avondje voetbal kijken, vriend van me komt hier (mn bier opdrinken). Niet echt wild dus, maar prima ontspanningquote:
Succesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben erover uit, ik ga een stoel onder de douche doen, half uurtje slapen onder de douche, en dan word ik opgehaald
Ik spreek jullie wel weer, of niet
Nee bitch!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee bitch!
Dat klinkt lekkerder
Je weet tog!
Nee joh! Trut klinkt veel beter. Vooral omdat het zo lekker hollands is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee bitch!
Dat klinkt lekkerder
Je weet tog!
TARUTTTTT!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee joh! Trut klinkt veel beter. Vooral omdat het zo lekker hollands is.
Langer met die R rollen.quote:
Ok ok trut dan, omdat Hollandquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee joh! Trut klinkt veel beter. Vooral omdat het zo lekker hollands is.
Een stoel onder de douche zetten moet nog wel lukken hoorquote:
Wat let je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bier nodig, ik heb het koud
Trutten!!
Op die fiets. Dan moeten ze idd opschieten, te lang zonder bier is niet verstandig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta bij metro te wachten op Myr en twi
Ik ben te vroeg, half 8 afgesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op die fiets. Dan moeten ze idd opschieten, te lang zonder bier is niet verstandig.
Neeheee, apocalyps! Openbaring, niet doodquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Beter te vroeg dan te laatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben te vroeg, half 8 afgesproken
Ging jaquote:
Ahw nee! Toch niks ergs?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ging ja![]()
Wegens omstandigheden heb ik moeten afzeggen
Nee niets ergs hoorquote:
Ik zie nu pas dat ik een brief van uwv heb over uitkeringquote:
Gewoon allemaal meenemen johquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik een brief van uwv heb over uitkering
Ik moet een brief van mijn ontslag uit detentie mee nemen
Zullen ze nou die paar uur bedoelen die ik moest zitten voor Ajax-Zagreb
Ik heb daar helemaal nooit een brief van gehadquote:
Oh fijn. Ga dat maar eens uitleggen aan het uwv. Die gaan eisen dat je alsnog een brief aan justitie gaat vragen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal nooit een brief van gehad
Ik werd zelfs nog bij de ArenA afgezet door een agent
Oke ze zetten dus niet standaard erbij dat je zoiets moet mee nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh fijn. Ga dat maar eens uitleggen aan het uwv. Die gaan eisen dat je alsnog een brief aan justitie gaat vragen hoor
Ah neee toch? Heb je wat gesloopt dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik een brief van uwv heb over uitkering
Ik moet een brief van mijn ontslag uit detentie mee nemen
Zullen ze nou die paar uur bedoelen die ik moest zitten voor Ajax-Zagreb
Als ik het me goed herinner was hij opgepakt wegens spugen op een ME busjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah neee toch? Heb je wat gesloopt dan?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was hij opgepakt wegens spugen op een ME busje![]()
Per ongeluk ook nog
Ja hallo, Steven rochelt geen accuzuur hoorquote:
Ik raakte wel het wiel hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was hij opgepakt wegens spugen op een ME busje![]()
Per ongeluk ook nog
Te erg eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik raakte wel het wiel he
12 man me om mijn heen, hardhandig opgepakt en in busje geflikkerd
Maarja broer is er dus moet opschieten
ik wil komen. maar ik ben bang dat ik niemand kan vinden.quote:
Charmed en Myraela en twi zitten al in Paddy'squote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil komen. maar ik ben bang dat ik niemand kan vinden.
kan ik gewoon komen, endan als ik niemand vind even iemand bellen?
mag ik iemands nummer, of andersom. ?
ik kom. owee als er niemand is, dan vind ik het eng.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil komen. maar ik ben bang dat ik niemand kan vinden.
kan ik gewoon komen, endan als ik niemand vind even iemand bellen?
mag ik iemands nummer, of andersom. ?
Ze zijn er al!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik kom. owee als er niemand is, dan vind ik het eng.
En kijk anders naar een blonde god oh en CA is er ook nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed en Myraela en twi zitten al in Paddy's![]()
Myra heeft rood opvallend haar. Geloof mij nou maar je kan ze vinden!
Ik ga geen nummers van anderen doorgeven. Ik wil ze best wel even whatsappen dat je ook naar Paddy's gaat
Als een pier.quote:
blubquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een pier.
Leuk toch, FOK!kers met een leven!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe pak.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Okquote:
Hier ook internetproblemen gehad. Maar 'k heb wel een gezellige dag gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef formerjellybean het volgende:
Goed zijn gangetje alleen een beetje internet probleempjes gehad maar van nu ben ik er nog niet afgegooid dus gaat goed
Gewoon nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
mannelijk advies wachten tot na het ek om bericht te sturen of eerder ??
Ligt er aan aan wie en wat de situatie isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
En kree? Even terug komen op woensdagavondquote:
Dat zit wel goed hoorquote:
haha waar doel je nu op?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kree? Even terug komen op woensdagavond
Afwisseling lijkt mij ook wel tof eigenlijkquote:
Anjaquote:
Kan niet waar zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef kutkloon7 het volgende:
Het nieuwe nummer van Justin Bieber is echt goed.
Ga je mond en oren eens spoelen!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef kutkloon7 het volgende:
Voor iemand die toondoof is en geen smaak heeft. Gebruikt wordt voor commerciële doeleinden, etcquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef kutkloon7 het volgende:
Niks mis met commercieel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor iemand die toondoof is en geen smaak heeft. Gebruikt wordt voor commerciële doeleinden, etc
Justin Bieder is fake niets aan wat hij doet is echtquote:
Oh alsjeblieft, deel je marionettentheorie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Justin Bieder is fake niets aan wat hij doet is echt
Zn kapsel is wel de shit..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Justin Bieder is fake niets aan wat hij doet is echt
kindster daar valt geld mee te verdienen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, deel je marionettentheorie.
Organen verkopen en geen cd's meer verneuken aan die domme singles.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kindster daar valt geld mee te verdienen.
Ik heb het over die uber stylish platte coupe van em. Heeft ie nu iets anders dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je loopt achter bro, of heb je het over zijn nieuwe kapsel.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Organen verkopen en geen cd's meer verneuken aan die domme singles.
Schat, je moet dat chemische zaad echt snel lozen!quote:
Eensch!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil dat Justin bieber als straf nooit meer mag zingen
Nog 1 keer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil dat Justin bieber als straf nooit meer mag zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sorry?! Hij heeft dat kapsel van mij geript!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, je moet dat chemische zaad echt snel lozen!
Het tast je hersenen aan!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog 1 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
En je hebt je kop nog niet kaal geschoren?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sorry?! Hij heeft dat kapsel van mij geript!
Jij vindt het ook lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hebt je kop nog niet kaal geschoren?
Not likely!quote:
Dan heb je vorige keer niet goed opgeletquote:
Ik let nooit goed opquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dan heb je vorige keer niet goed opgelet
Uhm wat doe jij online? Je hebt een romantische avond met je chick. Jij hoort nu te neuken of bij te komen van het neuken!quote:
Ja maar eerst vi oranje kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm wat doe jij online? Je hebt een romantische avond met je chick. Jij hoort nu te neuken of bij te komen van het neuken!
Sinds wanneer ben jij zo mannelijk?quote:
Sinds altijd alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo mannelijk?
Oke.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zat dus met dilemma berichtje sturen of niet en ben maar tot de conclusie gekomen dat ik tot na het EK wacht , ik vind dat ik mannen niet moet storen met voetbaltijd.
Ik ben een geval apart
De wedstrijden zijn voor vandaag afgelopen hoor. Je kan best heel subtiel vragen wie er heeft gewonnen ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zat dus met dilemma berichtje sturen of niet en ben maar tot de conclusie gekomen dat ik tot na het EK wacht , ik vind dat ik mannen niet moet storen met voetbaltijd.
Ik ben een geval apart
Heel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een geval apart
Jij bent ook slecht op de hoogte hequote:
Kon je voetbal kijken vanuit de jacuzzi?quote:
Why not?quote:
Whutquote:
Hij is het daar niet altijd mee eens want hij komt heel vaak als er dus wedstrijden zijn van Ajax bij me en daar hebben we dus weleens een discussie over gehad. Juist omdat ik het dan belangrijk vond dat die op dat soort momenten bij vrienden hoort te zijn.quote:
Omdat ik dat dus gewoon voor het begin van de avond hou, en voor het zelfde geld slaapt de ander.quote:
Ik vind hem nu al een waardeloze ventquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij is het daar niet altijd mee eens want hij komt heel vaak als er dus wedstrijden zijn van Ajax bij me en daar hebben we dus weleens een discussie over gehad. Juist omdat ik het dan belangrijk vond dat die op dat soort momenten bij vrienden hoort te zijn.
Dank je Samzzquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut. Crisis ik loop achter. Leuk, schat
.
Mjah als ie slaapt dan leest ie het morgen wel. Wordt ie er wakker van dan had ie zn foon/geluid uit moeten zetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat ik dat dus gewoon voor het begin van de avond hou, en voor het zelfde geld slaapt de ander.
Zelfsik zou een belangrijke wedstrijd van ajax voor het meisje laten gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem nu al een waardeloze vent
Ja maar jij bent dan ook een waardeloze ventquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfsik zou een belangrijke wedstrijd van ajax voor het meisje laten gaan
En toch vind je meliefquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een waardeloze vent
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
ha dat zat er dus de hele tijd dwars hij zat op een verkeerde verbinding mijn modem, nu heeft die een snellere verbinding gemaakt en nu lukt eindelijk het online blijven![]()
Ik werd er steeds af gekeeperd
Yeahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
ha dat zat er dus de hele tijd dwars hij zat op een verkeerde verbinding mijn modem, nu heeft die een snellere verbinding gemaakt en nu lukt eindelijk het online blijven![]()
Ik werd er steeds af gekeeperd
Heel erg lief!quote:
Stil nou schat, ze blijft in de EK-sfeerquote:
Relaxed, rationeel en "heel goed zelfreflecterend".quote:
Hoest met Samzz? En met je cokesnuivertje? Wordt het wat serieuzer?quote:
Op mijn werk vroeg ook iemand (een man!) zich af waarom Brazilië niet gekwalificeerd was voor het EK.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil nou schat, ze blijft in de EK-sfeer
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Relaxed, rationeel en "heel goed zelfreflecterend".
We zien het hier in actie.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op mijn werk vroeg ook iemand (een man!) zich af waarom Brazilië niet gekwalificeerd was voor het EK.
[ afbeelding ]
Ja, daaaaag.quote:
En of messi niet mee doetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op mijn werk vroeg ook iemand (een man!) zich af waarom Brazilië niet gekwalificeerd was voor het EK.
[ afbeelding ]
Denk je wel dat er iets serieuzers in zit met je scharrel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik weet het vorige week probeerde iemand me te versieren die gewoon een vriendin heeft en ook een beetje hardnekkig was .
Ik vind zulke gasten niet leuk
Het hardnekkige kan ik me voorstellen, maar wat maakt het feit dat iemand een vriendin heeft uit voor de aandacht voor jou?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik weet het vorige week probeerde iemand me te versieren die gewoon een vriendin heeft en ook een beetje hardnekkig was .
Ik vind zulke gasten niet leuk
En waarom Guidetti geen hattricks scoort voor oranjequote:
Of je bent gewoon een trol, maar dan verdekt opgesteld, dat kan ook natuurlijk.quote:
Kben bang dat er ook wat mis is met jou, maargoed, in het andere topic reageer ik wel serieus, verwacht ook dat jij dat doet aldaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een trol, maar dan verdekt opgesteld, dat kan ook natuurlijk.
Ja , ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je wel dat er iets serieuzers in zit met je scharrel?
Zo ja, mooi!
Zo nee, hoe lang ga je er dan nog mee door?
Met iedereen is wel iets "mis".quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kben bang dat er ook wat mis is met jou, maargoed, in het andere topic reageer ik wel serieus, verwacht ook dat jij dat doet aldaar.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoest met Samzz? En met je cokesnuivertje? Wordt het wat serieuzer?
Nee? Je bent weer volledig van mij?quote:
Dat is over.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee? Je bent weer volledig van mij?![]()
Als een nachtkaars dus.quote:
Ach ja, shit happens.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een nachtkaars dus.
Bij wijze van spreken, lieverd.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Ach ja, kan gebeuren echte mannen zoals DigitalGirl zijn dun gezaaid.
En jij bent single omdat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Ach ja, kan gebeuren echte mannen zoals DG zijn dun gezaaid.
Aha. Volgens mij ben je gewoon een sukkeltje, maar ach.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn niet zo heel interessant.
Aha. Volgens mij ben je niet zo heel interessant.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Volgens mij ben je gewoon een sukkeltje, maar ach.
Klopt. Maar ik heb dan ook nooit beweerd wel interessant te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Aha. Volgens mij ben je niet zo heel interessant.
OK ja leuk weer contact gehad via sms.quote:
Net zoals een kennis van me die een single couchsurfer op bezoek had; mooi, lief, Brazilliaans-Japans. Op zijn eigen onbeholpen manier geprobeerd iets te versieren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Aha. Volgens mij ben je niet zo heel interessant.
Hoe moet ik dit precies zien, zelfkennis of ...? Een swot analyse van jezelf...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb dan ook nooit beweerd wel interessant te zijn.
Je verbrak de bro code.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net zoals een kennis van me die een single couchsurfer op bezoek had; mooi, lief, Brazilliaans-Japans. Op zijn eigen onbeholpen manier geprobeerd iets te versieren.
Ik ging er met haar vandoor (niet netjes, maar wel lekker).
De volgende dag, toen ik me excuseerde voor die daad: "och, ik had toch geen gevoelens voor d'r"
Welnee...![]()
Wees es gewoon eerlijk; je bent een triest sukkeltje.
Maar goed, met iedereen is wel iets "mis"
Het was geen bro. De huisgenoot van een goeie maat. Als het mijn maat was geweest, had ik het niet gedaan. Ik ben niet gemeen, maar ook niet lust(e)loos.quote:
Ow das mooi kutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had net mlig aan de telefoon die niemand had kunnen vinden daar blijkbaar.
Hij zou zo naar zijn ouders rijden of terug naar Enschede waar zijn medicijnen lagen, allebei nogal lange reizen vanaf daarquote:
Heeft ie tenminste wat te doen tochquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zou zo naar zijn ouders rijden of terug naar Enschede waar zijn medicijnen lagen, allebei nogal lange reizen vanaf daar
Billen!!!!quote:
Geen idee, maar hij was al vanaf 4 uur vanmorgen wakker en stond net nog in het centrum van Rotterdam.quote:
Vanwaar moest hij reizen? Enschede?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij was al vanaf 4 uur vanmorgen wakker en stond net nog in het centrum van Rotterdam.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Die bipsfoto. Bips2.jpgquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke?
Ho wacht!!
Ez heeft hem vast nog wel. Ff vragen als hij terug is uit Griekenland![]()
Jij moet wel weer een keuzefoto plaatsen op FB hoor !!quote:
Jep. Da's denk ik 200 kilometer ofzo? Weet ik niet zeker. Maar in een auto die nog maar net de vrachtwagens kan bijhouden duurt het wel lang waarschijnlijk, ik vond het wel zielig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwaar moest hij reizen? Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |