Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Overigens op een zonnig dagje als je buitenloopt, tig dames, zoveel leuke, die zijn vast niet allemaal bezet of lesbisch.
ach ooit komt het goed met ons allemaalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken.
Goede TT trouwens.
Tenzij alles al goed is. Dan wordt het alleen nog beterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
ach ooit komt het goed met ons allemaal
En dan nog is het hard werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas Tijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
3/4 jaar Kaneel. Man zeur niet. Try 29 jaar
Phil, wat een baas is het toch ook.quote:
Ik hoop het kree.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: Heb idd nog geen vaste vriendin, maar ik doe wel de jouwe, maar ik dacht.....dat vind je vast niet zo leuk om te horen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef kree het volgende:
krijg ik altijd weer dat zinnetje in m'n hoofd van (bezette) meiden.
"je bent zo leuke jongen, waarom nog geen vriendin"
GVD hoe vaak moet ik dat nog aanhoren...
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef kree het volgende:
krijg ik altijd weer dat zinnetje in m'n hoofd van (bezette) meiden.
"je bent zo leuke jongen, waarom nog geen vriendin"
GVD hoe vaak moet ik dat nog aanhoren...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: Heb idd nog geen vaste vriendin, maar ik doe wel de jouwe, maar ik dacht.....dat vind je vast niet zo leuk om te horen.
Dat soort opmerkingen zijn gewoon klote. En als je daar dan iets van zegt worden ze boosquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.
Ach je hebt altijd nog .......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:45 schreef kree het volgende:
musical meisje is heel leuk maar ook alweer bezet.
Het zit me maar niet mee hoor
Mwah, hangt af van de intentie van die kerel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat ik laatst tegen een gewone vriend 'ik mag je graag' heb gezegd. Volgens mijn huisgenoten is dat een verschrikkelijke dooddoener voor een man, net zoals 'ah wat schattig'.
Doet denk ik alleen pijn als hij je echt leuk vind als persoon. Als hij je alleen door het matras wil drukken denkt ie vast: 'Okay...next'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf hoe je het zegt denk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Je vergeet buurmeisjequote:
Heb het laatst ook tegen een jongen gezegd waar ik al wat maanden mee om ga en mij leuker vind dan ik hem, hij reageerde er niet echt op. Pas daarna begreep ik waaromquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, hangt af van de intentie van die kerel.
Ik vind het fijn te horen van platonische vriendinnen dat ze me graag mogen.
Maar als ik je probeer te versieren en je zegt dat je graag mag, dan zou ik me kut voelen.
Jongen laat dat toch gaan, wat ga je er toch mee opschieten.quote:
gaat hem niet worden denk.quote:
Je hebt gelijk en zegt iedereen ook, maarja gevoelens slijten niet zo snel bij mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jongen laat dat toch gaan, wat ga je er toch mee opschieten.
Ik zou niet de rest van mijn leven zonder willen hoor.quote:
ja, schattig is leuk om te horen (denk ik dan)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef Casie het volgende:
Maar normale mannelijke vrienden vinden het ook altijd erg als ik reageer met ah wat schattig. Mannen en hun mannelijkheidJuist een compliment als iemand dat tegen je zegt toch.
Daarom is de beste methode het contact helemaal te verbreken voor een lange tijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en zegt iedereen ook, maarja gevoelens slijten niet zo snel bij mij
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sex is betekeningsloos en goedkoop.
Ach, al doende leer je.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb het laatst ook tegen een jongen gezegd waar ik al wat maanden mee om ga en mij leuker vind dan ik hem, hij reageerde er niet echt op. Pas daarna begreep ik waarom
Hoor het ook regelmatig nog. Best vreemd, want ik vind mezelf niet schattig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:50 schreef Casie het volgende:
Maar normale mannelijke vrienden vinden het ook altijd erg als ik reageer met ah wat schattig. Mannen en hun mannelijkheidJuist een compliment als iemand dat tegen je zegt toch.
Daar faal ik dus hard in nu.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Daarom is de beste methode het contact helemaal te verbreken voor een lange tijd.
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaringquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaring
Was dat de drijfveer achter het aangaan van een relatie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou niet de rest van mijn leven zonder willen hoor.
is al gebeurt natuurlijk die twee maanden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Groei dan wat ballen en verbreek het want volgens mij weet je zelf ook dat dit geen goede manier is. Na een paar maanden kan je dan veel leuker en ongecomplcxeerde met elkaar omgaan. Dat is tenminste mijn ervaring
En is single?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
gaat hem niet worden denk.
Hoor trouwens rare verhalen ook een beetje psycho ofzo.
Ik trek het gewoon aan denk
Die van 15 (nu 16) is nog de meest normale
Volgens mij zijn de heren Holland, Dozier en Holland jr. verantwoordelijk voor deze zoetsappigheid....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef dawg het volgende:
zoetsappige tt zeg. dat kan alleen maar door een vrouw verzonnen zijn.
wie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de heren Holland, Dozier en Holland jr. verantwoordelijk voor deze zoetsappigheid....
De componisten van het liedje, dôhquote:
ja die van 16 wel, maar chat daar alleen maar mee.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik zeg je hebt het nu voor het uitkiezen, wacht maar niet totdat je zo oud als mij bent.
Nemen je mogelijkheden toch af
We zijn ongeveer even jongquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja die van 16 wel, maar chat daar alleen maar mee.
Ze heeft aan aandacht geen gebrek, maar ze wil zelf ff niks met jongens.
Ok ik zeg je hebt het nu voor het uitkiezen, wacht maar niet totdat je zo oud als mij bent.
Nemen je mogelijkheden toch af
haha wat bedoel je nu?quote:
Probeer je het nog wel dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zijn ongeveer even jong![]()
Ach mij lukt het niet eens om iemand hoe verknipt ook in gesprek mee te raken
je zou jezelf eens niet constant naar beneden moeten halen tijn. nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En met Loka dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not reallyquote:
Vroeg?quote:
En dan vervolgens ziet zij je als haar grote broer en ben je weer de sjaak.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat bedoel je nu?
Ik zie haar meer als m'n kleine zusje die ik mss nog wat tips kan geven over hoe het niet te doen iig ::)
Ik had niks te klagen op dat gebied toen ik nog vrijgezel was hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Was dat de drijfveer achter het aangaan van een relatie?
toch is dat raar, want je komt hier prima uit je woorden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je zou jezelf eens niet constant naar beneden moeten halen tijn. nergens voor nodig.
Welk nieuws, dawg?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ik was vrij laat op en heb een kater. ik moest gister toch het goede nieuws vieren.
Dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik nu verder ga slapen, dan voel ik me zo suf erna
Drankquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdff iets drinken
helpt dat???quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdff iets drinken
doet ze alquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dan vervolgens ziet zij je als haar grote broer en ben je weer de sjaak.
Top man, gefeliciteerd (voorlopig, maar ik heb er vertrouwen in).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
vrijwel zeker aangenomen bij een reintegratiebureau als reintegratiecoach.
Bevestigd mijn punt weer eens betekeningsloos.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had niks te klagen op dat gebied toen ik nog vrijgezel was hoor.
Wat?quote:
Echt niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat hoef ik effe niet hoor
thanks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top man, gefeliciteerd (voorlopig, maar ik heb er vertrouwen in).
Zoveel verstand heb ik daar niet van, dus bij deze dank voor die extra informatiequote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
bollinger moet koud staan, slechte pic.
Dat het geen liefde betekent, betekent niet dat het niks betekent.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bevestigd mijn punt weer eens betekeningsloos.
c_a heeft wel verstand van drank.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik daar niet van, dus bij deze dank voor die extra informatieZo leer ik nog eens wat.
Beantwoord mijn vraag eens even ipv mensen zinloos te beledigen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bevestigd mijn punt weer eens betekeningsloos.
Nog meer dan ik denk ik zelfsquote:
quote:
Whiskyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb alleen verstand van bier. het opdrinken ervan.
andere dranken zoals whiskey, port, sherry, wijn, champagne, etc, niks voor mij.
jagermeister gaat wel trouwens. maar alleen als ie ijs- en ijskoud is!
met dat weer op jouw eilandje zou ik juist bier aanraden. is lekker als het bier koud is en het weer warm, plus droog je niet zo snel uit omdat er minder alcohol inzit.quote:
Cocktails hoeven niet zo sterk te zijn, en met dit weer is een frozen kiwi daquiri heerlijk verfrissendquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
met dat weer op jouw eilandje zou ik juist bier aanraden. is lekker als het bier koud is en het weer warm, plus droog je niet zo snel uit omdat er minder alcohol inzit.
ach. wat weet ik nou van drank?
Cocktailsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cocktails hoeven niet zo sterk te zijn, en met dit weer is een frozen kiwi daquiri heerlijk verfrissend![]()
Maar ik ben idd niet zoals die gare toeristen, de hele dag in de volle zon bier zuipen, en dan ´s avonds uitgaan en dan vodkashots drinken. Om 12 later naar de eerste hulp gebracht te worden
Op vakantie moet je watquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cocktails hoeven niet zo sterk te zijn, en met dit weer is een frozen kiwi daquiri heerlijk verfrissend![]()
Maar ik ben idd niet zoals die gare toeristen, de hele dag in de volle zon bier zuipen, en dan ´s avonds uitgaan en dan vodkashots drinken. Om 12 later naar de eerste hulp gebracht te worden
nah niks voor mij, veel te zoet al die zooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cisk is Maltees. Verder het normale aanbod, Heineken, Murphys, Guinness en zo. Niet veel speciaals, maar bijvoorbeeld zware Belgische bieren gaan het hier toch niet maken, veel te warm.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nah niks voor mij, veel te zoet al die zooi.
dat is niet zo slim nee. welke bieren heb je daar eigenlijk allemaal?
Je kunt ook andere dingen doen dan jezelf de vernieling in te helpen natuurlijkquote:
en lichtere bieren, zoals bijv corona of san miguel?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cisk is Maltees. Verder het normale aanbod, Heineken, Murphys, Guinness en zo. Niet veel speciaals, maar bijvoorbeeld zware Belgische bieren gaan het hier toch niet maken, veel te warm.
Oke wel met andere ik overdrijf een beetje.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ook andere dingen doen dan jezelf de vernieling in te helpen natuurlijk
Is er ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
en lichtere bieren, zoals bijv corona of san miguel?
vraagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens even ipv mensen zinloos te beledigen.
Bleg, alles of niets.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat het geen liefde betekent, betekent niet dat het niks betekent.
Zeilen, abseilen, surfen, duiken, zwemmen, jetskieën? Om maar wat te noemen.quote:
Zou ik ook doen als ik daar was, maar als je Engels moet je toch watquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen, abseilen, surfen, duiken, zwemmen, jetskieën? Om maar wat te noemen.
Lees maar eens terug.quote:
nice.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er ookCisk is van zichzelf trouwens ook een lichte Lager, werkt prima met dit weer hier.
Klink goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen, abseilen, surfen, duiken, zwemmen, jetskieën? Om maar wat te noemen.
Eet ze!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nice.
ik ga even wat eten halen. adiosss gente.
Dat dacht ik.quote:
Rare combiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
wakker blijven.....wakker blijven..... heb eten besteld
Kipsate en een halve meloen
Lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
wakker blijven.....wakker blijven..... heb eten besteld
Kipsate en een halve meloen
Kan dat huishouden niet een andere keer?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:52 schreef marbasnarf het volgende:
klaar met demo... echt mega moe , maar dr ligt nog een berg huishouden op me te wachten en moet mn hond nog douchen en borstelen, voor show morgenme wil slapen ...
Ja inderdaad morgen weer een dagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan dat huishouden niet een andere keer?
mja kan wel... maar had gister en eergister ook geen tijd en morgen ook niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan dat huishouden niet een andere keer?
Heb jij überhaupt wel eens tijd voor jezelf eigenlijk? Of doe je dat bewust niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja kan wel... maar had gister en eergister ook geen tijd en morgen ook niet...
Ok, kun je dan hulptroepen inschakelen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja kan wel... maar had gister en eergister ook geen tijd en morgen ook niet...
heb gewoon serieus nooit tijd voor mezelf... of nou ja... show is wel soort van mn eigen keus... maar t zijn wel allemaal "verplichtingen" die een dag duren..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens tijd voor jezelf eigenlijk? Of doe je dat bewust niet?
Heeft je hond nog een voorkeur qua shampoo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:52 schreef marbasnarf het volgende:
moet mn hond nog douchen en borstelen, voor show morgenme wil slapen ...
ghehehe ja hoor... mensen kom van de bank af en dan mogen jullie * trommelgeroffel * afwassen en mn slaapkamer soppen en bed verschonen en als klap op de vuurpijl... mn was wegwerken, en eigenlijk moet de badkamer ook drastisch gedaan wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, kun je dan hulptroepen inschakelen?
geen shampooquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft je hond nog een voorkeur qua shampoo?
Misschien verstandig wat meer tijd vrij te maken voor jezelf?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ja hoor... mensen kom van de bank af en dan mogen jullie * trommelgeroffel * afwassen en mn slaapkamer soppen en bed verschonen en als klap op de vuurpijl... mn was wegwerken, en eigenlijk moet de badkamer ook drastisch gedaan worden
Hiquote:
Adres?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ja hoor... mensen kom van de bank af en dan mogen jullie * trommelgeroffel * afwassen en mn slaapkamer soppen en bed verschonen en als klap op de vuurpijl... mn was wegwerken, en eigenlijk moet de badkamer ook drastisch gedaan worden
mja hoe... huishouden MOET, werken MOET, heb ook verplichtingen met mn hondenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien verstandig wat meer tijd vrij te maken voor jezelf?
Mijn punt is dat dat keuzes zijn die je zelf maakt. Als in: wíl je wel tijd voor jezelf of doe je er bewust alles aan om maar van alles te doen te hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb gewoon serieus nooit tijd voor mezelf... of nou ja... show is wel soort van mn eigen keus... maar t zijn wel allemaal "verplichtingen" die een dag duren..
Slaapkamer soppen ook echtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t wordt NOG beter... ook beetje vroeg naar bedquote:
ghehehe, mja ik had t ook "desinfecteren" kunnen noemen, maar dat klintk alsof er hele heftige dingen gebeuren in die kamerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn punt is dat dat keuzes zijn die je zelf maakt. Als in: wíl je wel tijd voor jezelf of doe je er bewust alles aan om maar van alles te doen te hebben
[..]
Slaapkamer soppen ook echtLaat iemand anders deze maar eens inkoppen
Niet dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, mja ik had t ook "desinfecteren" kunnen noemen, maar dat klintk alsof er hele heftige dingen gebeuren in die kamer
Ja maar.. okquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zal jij later ook doen hoor.
Als ik ga zuipen wil ik wel terugkomen in een schoon huis.
jaquote:
Goed zo Mur, laat haar merken wie de broek aan heeft (figuurlijk dan he).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zal jij later ook doen hoor.
Als ik ga zuipen wil ik wel terugkomen in een schoon huis.
Hmm nee dat kan ook niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, mja ik had t ook "desinfecteren" kunnen noemen, maar dat klintk alsof er hele heftige dingen gebeuren in die kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo Mur, laat haar merken wie de broek aan heeft (figuurlijk dan he).
Jaquote:
Dogwhisper?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef marbasnarf het volgende:
oh en ben gevraagd of ik als journalist voor de radio/tv aan de slag wil
haha en was met frisbee?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawaren mensen speciaal voor mij (of eigenlijk mn hond.. de grootste) terug gekomen, omdat ze 2x zo groot/zwaar is als de andere honden die aan deze sport doen en ze daardoor nogal opviel... wel kramp in mn bovenbeen daardoor
dikzak dat ze is gheheh
edit: dus was wel leuk... mijn oude bes!ze is lief
Wat leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef marbasnarf het volgende:
He, dat klinkt wel tof.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef marbasnarf het volgende:
Jouw broekloosheid is een gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |