Ja ik heb ook weleens een kutklus op mijn werk.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het lijkt me ook een kutklus eigenlijk
Die kinderen hoeven de godganse dag niks anders te doen dan spelen, slapen en poepen. kunnen ze toch wel twee leuke knutselwerkjes (of vier, de verjaardagen doen ze hier ook) maken?? Of leg ik dan teveel druk op mijn kind?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mwah vind ik niet helemaal hetzelfde eigenlijk.
Kleuterklas hoort het er al meer bij dan een kdv vind ik persoonlijk.
Ik moet sowieso niet denken aan 14 van die projectielen. Daarom werk ik daar ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het kan wel maar iets hoog staands verwachten moet je niet denk ik. Als ik zie wat een drukte het is in Puck's verticale groep iig. En dat was je klacht toch?
Ik moet er niet aan denken, 14 van die projectielen met verfhandjes
Nee, dat was van de vervloekte psz, waar we nu gelukkig vanaf zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is echt wel heel fout![]()
Heeft jouw wederhelft dat gekregen vandaag kim?
Ze zijn bang dat je het verkoopt?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier maken ze alleen in groep 1 en 2 iets, omdat het anders te commercieel is?![]()
Ha fijnquote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Feestje was trouwens leuk. Tegen een uur of 10 was ik over m'n slaap heen, en ging het prima
was de verkeerde helft ontbloot? (ik durf niet te kijken vanwege op m'n werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Huppeldansende halfnaakte jongens is duidelijk een enorme afknapper. Voor mij althans.
hihi!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:47 schreef -Spring het volgende:
Het is ook niet voor ons. Het is voor onze dames. Ik zal ze even roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |