Ja ik heb ook weleens een kutklus op mijn werk.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het lijkt me ook een kutklus eigenlijk
Die kinderen hoeven de godganse dag niks anders te doen dan spelen, slapen en poepen. kunnen ze toch wel twee leuke knutselwerkjes (of vier, de verjaardagen doen ze hier ook) maken?? Of leg ik dan teveel druk op mijn kind?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mwah vind ik niet helemaal hetzelfde eigenlijk.
Kleuterklas hoort het er al meer bij dan een kdv vind ik persoonlijk.
Ik moet sowieso niet denken aan 14 van die projectielen. Daarom werk ik daar ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het kan wel maar iets hoog staands verwachten moet je niet denk ik. Als ik zie wat een drukte het is in Puck's verticale groep iig. En dat was je klacht toch?
Ik moet er niet aan denken, 14 van die projectielen met verfhandjes
Nee, dat was van de vervloekte psz, waar we nu gelukkig vanaf zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is echt wel heel fout![]()
Heeft jouw wederhelft dat gekregen vandaag kim?
Ze zijn bang dat je het verkoopt?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier maken ze alleen in groep 1 en 2 iets, omdat het anders te commercieel is?![]()
Ha fijnquote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Feestje was trouwens leuk. Tegen een uur of 10 was ik over m'n slaap heen, en ging het prima
was de verkeerde helft ontbloot? (ik durf niet te kijken vanwege op m'n werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Huppeldansende halfnaakte jongens is duidelijk een enorme afknapper. Voor mij althans.
hihi!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:47 schreef -Spring het volgende:
Het is ook niet voor ons. Het is voor onze dames. Ik zal ze even roepen.
Mijn blogjes zijn veilig voor het werk hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef trui het volgende:
[..]
was de verkeerde helft ontbloot? (ik durf niet te kijken vanwege op m'n werk.)
Potver! Ik heb geen dames!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:47 schreef -Spring het volgende:
Het is ook niet voor ons. Het is voor onze dames. Ik zal ze even roepen.
Nou, de meest aansprekende kant was ontbloot. Geen piemeldans of andere loshangende onderdelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef trui het volgende:
[..]
was de verkeerde helft ontbloot? (ik durf niet te kijken vanwege op m'n werk.)
Er mist een komma tussen jullie en dames. Nu is de jullie een bezittelijk voornaamwoord in plaats van een aanwijzend? (ik ben niet zo goed in de namen van die dingen dus pin me er niet op vast)quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef Paul het volgende:
Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd
Mag ik geen dames tegen jullie zeggen?
Ik snap het niet meer
Pijn, duur.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Navond! Iemand hier toevallig ervaring met hairextensions? Doen of niet doen? Tips?
Aaaaawquote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef -Spring het volgende:
Kijk nou.36 weken met één placenta! http://www.fermontfotografie.nl/fotos-drieling-newborn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
De afgelopen twee weken veel en veel te weinig geslapen en de gevolgen zijn niet best.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef -Spring het volgende:
De foto helemaal rechtsboven onder 'Portfolio' > 'Geboortefotografie' vind ik zo mooi. Komt denk ik omdat ie me onwijs aan een foto van mezelf doet denken.mooie foto's zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van jou ook![]()
je voelt het gewoon allemaal weer, de pijn, de emoties...alles
Ach, het houdt niet over met parenting skills zeg maar.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef lily het volgende:
Extensions zou ik echt nooit nemen
[..]
Vertel?
Da's dan wel mooi on topicquote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef -Spring het volgende:
Heb ik nou gewoon drie topics om zeep geholpen?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:16 schreef -Spring het volgende:
BE, ik kan het gewoon plaatsvervangend niet uitstaan dat je nog steeds geen oorzaak hebt gevonden voor die hormoonschommelingen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:04 schreef livelink het volgende:
Ik heb heel dun haar, maar bij de kapper raadde ze extensions af voor mij. Het leek me wel eens leuk om ook eens een volle bos haar te hebben.
Nu ga ik maar eens naar kekke hoofddoekjes kijken of zo.
vraag dan om hulp! ik weet dat er bij fokkers helpen fokkers ook mensen zitten die met zulke dingen kunnen helpenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:41 schreef livelink het volgende:
Ja, het regelen alleen al van logeeropvang kost momenteel te veel energie. Wel hebben we gekeken naar de mogelijkheden voor een vakantiekamp voor hem. Katja gaat een week op kamp en hij wil ook graag op kamp, maar dan wel naar een kamp voor autistische kinderen.
Dit blogje sloeg dus niet zo aan bij jullie. Wat zouden jullie nou heel graag willen als vrouw als ik een weblogje maak?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:37 schreef Paul het volgende:
Speciaal voor jullie dames:
Een blogje voor de dames van FOK!
en uit welke inrichting ben jij ontsnapt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit blogje sloeg dus niet zo aan bij jullie. Wat zouden jullie nou heel graag willen als vrouw als ik een weblogje maak?![]()
Dan maak ik die!
Nou zegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en uit welke inrichting ben jij ontsnapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |