ik denk dat ik inderdaad over een paar uur besluit. Hub heeft een hotelkamer gereserveerd, dus het zou ook een leuke gelegenheid tot avondje samen weg zijn.
Ga ik nu de kinderen eens kennis laten maken met zoethout
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
De klas van Eva heeft een karaoke set, wat een groot succes is. Nu hebben ze zelf een cd opgenomen (met "nossa!" ed) en dat is het vaderdag kado Ben gewoon jaloers op Jeroen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee.... Eva ♥ en Iris ♥
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat is leuk, Lois. Wij hebben thuis een karaokeset. Eén keer gebruikt voor een verjaardagsfeestje en één keer op school gebruikt tijdens een feestje. Dat was toen ook zo'n succes! En inderdaad best leuke resultaten als je een paar enthousiaste meezingers hebt. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs een paar grote jongens zo ver dat ze mee gingen zingen
Op de school van Katja doen ze niet aan dingen voor vader- en moederdag. Te veel gecompliceerde gezinnen Maar op de school van Job doen ze het wel en ik ervaar dit jaar dus hoe leuk dat eigenlijk is. En ik vind het erg knap van zijn juffrouw dat ze Job ook zo ver krijgt dat hij het gaat maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Tess had sokken ingekleurd op het kdv. Amber had op school een soort fotolijst gemaakt en op scouting een vlinderdas. Gister hebben we nog even snel een kijkdozen geknutseld.
Hier een zonneklep van papier, beplakt met papier snippers en Nr 1 erop. Elastiekje eraan. Ik heb wel het idee dat ze er ieder jaar minder moeite voor doen op het Kdv. In het begin kregen we nog met foto en gedichtjes. Nu staat er alleen: 'voor papa' op
Mahre heeft een kledinghanger oranje geverfd en een voetballetje erop geplakt en rood/wit/blauwe rondjes erop en een vlag eraan en een stropdas (oranje) met een versje erop. Ninthe had niets dit keer omdat ze niet ergens heengaat en ik te ziek was om met haar te freubelen... was best sneu vanmorgen.....