scheidsrechters zijn er ook erg gewend aan geraakt, want die grijpen nu nauwelijks nog in.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Alovenac het volgende:
Je ziet maar weer in de afgelopen dagen hoe afhankelijk je bent van het hawk-eye systeem. Heb nu foute beslissingen bij Troicki en Chardy voorbij zien komen. Calls op ballen die gewoon dik de lijn raken op belangrijke momenten.
Echt een halve meter of bedoel je ruim?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Zo geniaal als in Rosmalen was het nergens. Op BP Sijsling sloeg Rochus de bal een halve meter uit, maar de call kwam niet. Toen zei de umpire maar dat hij het niet kon zien en dat ze een let moesten spelen
20-30cm ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt een halve meter of bedoel je ruim?
quote:Rafael Nadal gaat pokeren
Rafael Nadal verlegt zijn grenzen naar een andere tak van sport. De Spaanse tennisser gaat zich richten op pokeren. De elf-voudig grandslamwinnaar is het nieuwe lid van het Pokerstars Sportteam.
"Het is geen geheim dat ik van competitie houd en dat ik graag de beste ben, of dat nou tennis, golf of een computerspel is", zegt Nadal over zijn nieuwe uitdaging. "Toen ik poker ontdekte kwam ik vanzelf uit bij Pokerstars. Zij begrijpen wat ervoor nodig is om de beste te willen zijn."
Nadal zal diverse keren uitkomen tijdens evenementen. Het Sportsteam bestaat verder uit ex-tennisser Boris Becker, voormalig hockeyster Fatima Moreira de Melo en cross-country-skiër Marcus Hellner.
Ja, maar ik bedoelde meer of Tim86 bedoelde "een halve meter uit' of "duidelijk uit".quote:
Dat is aardig wat ja.quote:
Waarschijnlijk dat hij de weg naar de baan heeft weten te vinden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat die ene game? Die 5 punten in de eerste set?
Eastbourne welquote:
quote:Wimbledon week later?
Wimbledon bespreekt met de tennisautoriteiten de mogelijkheid om The Championships met een week te verlaten. Het plan zit nog in de embryonale fase en het zou pas vanaf 2014 ingaan, maar Wimbledon-bronnen bevestigen dat er wordt over onderhandeld.
De meest prestigieuze grand slam op de kalender heeft sinds mensenheugenis dezelfde datum: laatste week van juni, eerste week van juli. Maar, elke twee jaar overlapt die eerste week met een voetbalkampioenschap, zoals nu Euro 2012. En het finaleweekend valt samen met de Britse Grote Prijs Formule 1. Dat zou een flinke slok schelen op het vlak van tv en advertentie-inkomsten.
Vandaar het plan om Wimbledon een week later te zetten. Na het voetbal. En de Grote Prijs zou dan op de tennisvrije middelste zondag vallen. De spelers zijn naar verluidt pro. Want op die manier zou het al te korte grasseizoen met één week worden uitgebreid. Wordt vervolgd.
quote:Het plan zit nog in de embryonale fase
Ik had het ook gelezen in de Volkskrantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |