Volumiaaaaaaaaaaaa pappapaaararadda?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
Ga niet weg, blijf je hier, blijf je bij me
Nee ik wil niet dat je gaat
Misschien is morgen wel te laatwat een schijtnr.
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volumiaaaaaaaaaaaa pappapaaararadda?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, ik heb speelgoed voor hem gekocht van bij V&A in oud, een magische spiegel voor babies die terug zegt wat jij zegt![]()
En je kan er schijnbaar ook zelf iets in inspeken.
Kan ie lekker kletsen in zijn kooi en zelf antwoorden
Hey die van amaranta toevallig?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, ik heb speelgoed voor hem gekocht van bij V&A in oud, een magische spiegel voor babies die terug zegt wat jij zegt![]()
En je kan er schijnbaar ook zelf iets in inspeken.
Kan ie lekker kletsen in zijn kooi en zelf antwoorden
Kom op dat is toch keileuk voor die vogel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]je krijgt een facepalm van mijn moeder
Maar ze moest wel lachen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, ik denk dat ze nu dit aan het zingen is
Oh what the hell, dit is echt tof om op de karaoke te doen, met zo'n overslaande stemquote:
het ergste is nog dat ik ze allemaal kenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh what the hell, dit is echt tof om op de karaoke te doen, met zo'n overslaande stem
Waar ken je dit dan allemaal van Qwea?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:33 schreef Qwea het volgende:
JIJ MET JE TREURIGE OGEN JIJ HEBT VERDRIET
NACHTENLANG LIG JE TE WACHTEN MAAR JE SLAAPT NIET
SLUIT JE NIET OP IN JE KAMER MET AL JE PIJNhet is geschreven voor dr
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:35 schreef Qwea het volgende:
Ik moet Genesis en Phil nog ff op mijn iphone knallen.
Hallo, ik kom uit drenthequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ken je dit dan allemaal van Qwea?
Of draait je moeder dit?
Geen dank popjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:39 schreef Muis006 het volgende:
Nu heb ik godverdomme Volumia in mijn hoofd.
DANKJEWEL HE Q
Dat is goed. Ik heb jouw cupcakje (LETTEN WE EVEN OP, ROBIJN? JOUW?) al gevuld *winkwink*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe wel wat snotjes in jouw chocoladekoekjes morgen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:47 schreef Muis006 het volgende:
ZOU JE HUILEEEEEN ZOU JE SCHELDEEEEEEEEEN zou je zeggen dat ik een klootzak ben.
Damn you biercantus
Bwahahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Komt een emo bij de bakker
Zegt de bakker: wit en gesneden?
quote:
Je jodelt zo lekkerquote:
Ik zou hem neukenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja ik heet eigenlijk Muis Basenji 006
Zo
Ooh god. Nou?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een warme bakker en een koude bakker?
quote:
Ik moest hier aan denken, geen idee waaromquote:
quote:
Ik had dat meisje wel willen pakken, maar iemand is me voor geweestquote:
Neequote:
op 43, maar bij nader inzien toch nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neeof gaat het niet om die donkerharige? Snel gekeken maar ken het niet. Doe mij maar een voetballer
Goed idee, slapen. Ik word helemaal gek van die loeiharde piep. Morgen maar eens naar beterhoren, wat ik er zaterdag met die muziek mee aan moet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:24 schreef Pisces29 het volgende:
Regen op de ramen, slaapt zo lekkerrrrrr
Ik dacht dat jij met je bierliefde wel een Ier zou nemenquote:
Een dag niet gespoten is een dag niet geleefd.quote:
Tja Baaf, vragen, vragen, vragen............quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:43 schreef Barbaaf het volgende:
Tering, wat gaat dat teruglezen langzaam op deze brakke laptop, maar mooie rel
En wat deed Qwea op Oognip's account, hmm?![]()
Hoi baaaaafquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:43 schreef Barbaaf het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:43 schreef Barbaaf het volgende:
Is dit raad-de-smilie?quote:
Nee, het had eenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit raad-de-smilie?![]()
Ik trek net m'n schilderpakkie aan, het is weer schilderzaterdag,
Dat kan niet, MJ is deaud.quote:
Arme Pietepoepie! Hoe draagt hij zijn vleugels als hij loopt of zit? Is dat mooi symmetrisch, dan zal die wel niet gebroken zijn. Als het niet gebroken is kan een DA weinig meer dan rust voorschrijven denk ik maar als het niet beter wordt zou ik wel gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd om 5 uur op de bank wakker, het was alweer licht, dat was echt bizar![]()
Piet heeft een zere vleugel, hij is niet gebroken, hij fladdert er wel mee maar rechts komt niet zo goed mee, dus hij gaat een meter omhoog en stort dan weer ter aarde.
Ik kijk het es een paar dagen aan, ik denk niet dat een da daar veel aan kan doen he?
Lekker vlot!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Mijn E-Readert is overigens al bezorgd
Nu is ie dus aan het opladen. Dadelijk dus maar testen..
Ja was ook een van artikelen die vandaag voor een bepaalde tijd besteld waren, de volgende dag in huis...quote:
Hier breekt as we speak de zon pas doorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lekker weer vandaag. Ik heb al een beginnetje in m'n Zlatan-boek gemaakt, heerlijk in de zon
Niet helemaal symetrisch, die rechter hangt iets meer naar voren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Arme Pietepoepie! Hoe draagt hij zijn vleugels als hij loopt of zit? Is dat mooi symmetrisch, dan zal die wel niet gebroken zijn. Als het niet gebroken is kan een DA weinig meer dan rust voorschrijven denk ik maar als het niet beter wordt zou ik wel gaan.
Klim op hee!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:32 schreef Lutte het volgende:
Een anemoontje in de tuin voor een giftige twist valt ook aan te raden.
Ik hoop dat het nog gaat herstellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet helemaal symetrisch, die rechter hangt iets meer naar voren.
Ik had hem net ff meegenomen naar de dierenwinkel, meisje daar heeft veel verstand van vogels en was zo benieuwd naar hem.
Hij was zo relaxed, ik deed zn bakkie open en hij vroeg meteen om eten![]()
Zij zei ook dat ie zeker niet gebroken is en dat het wss vanzelf wel weer geneest.
Of niet, en dan kan ie niet vliegen, wat jammer is maar niet rampzalig natuurlijk, aangezien ie echt geen pijn lijkt te hebben.
quote:
Wat een vogel zegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:45 schreef oh-oh het volgende:
Piet in de dierenwinkel, zat dus meteen eten te vragen![]()
[ afbeelding ]
Heb ook dat gevoel ja, gek hoe snel je aan die wedstrijden wentquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen 18.00 uur wedstrijd, wat moet ik nu.
quote:
Wel prettig, anders had ik denk ik geen 50 bladzijdes gelezen vandaag. Je kan ook zelf de grote bepalen, dus dat is ook wel prettig..quote:
Coolquote:
Ah, mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cool
Als het goed is, is The flying Dutchman flying, van Qwea naar mij
spaar je die plaatjes of alleen die van de non flying dutchman?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cool
ah k. die en balotelli dus hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen die, en de leuke van de Azzurri's bewaar ik, als ik ze vind
Bijvoorbeeldquote:
Ik heb ook nog Bergkamp, mot je hem?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cool
hij is zo gek als een deur he. maar wel lachenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al op de helft van Zlatan, het leest als een trein, maar wel apart
Ik vind dat je wel heel erg merkt dat het een vertaling isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hij is zo gek als een deur he. maar wel lachen
Whehe, iedereen heeft hem behalve ikquote:
er zijn verschillende plaatjes van hem in dat album toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, iedereen heeft hem behalve ikIk wil op zich wel een 2e
Echt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
er zijn verschillende plaatjes van hem in dat album toch?
geloof van al die nederlanders een stuk of 2, 3
Hij komt naar je toe!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
er zijn verschillende plaatjes van hem in dat album toch?
geloof van al die nederlanders een stuk of 2, 3
ik ook, of niet op, maar er is een openquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Qwee heeft bier op
Ik heb fotografisch bewijs!
Nee, dommerd. Visje wil elke Bergkamp en Azurriquote:
maar maar je quote mij. stond al juichend op de tafelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, dommerd. Visje wil elke Bergkamp en Azurri
Twee verschillende Bergkampen en 2 Azzurris komen naar je toe.quote:
Dan is de volgende voor jou! (of was het nu met een w?)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
maar maar je quote mij. stond al juichend op de tafel
hehe nee dolde maar wat hoor. ik spaar ze niet. mn neefje wel, maar die is op 2 na al compleet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan is de volgende voor jou! (of was het nu met een w?)
yups, hoezo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
gomi; voor de statistieken; draag jij een bril? Ja toch?
Mee, die w was een garpje naar gisteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee dolde maar wat hoor. ik spaar ze niet. mn neefje wel, maar die is op 2 na al compleet.
en zonder w
ah k. heb ik niet teruggelezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Mee, die w was een garpje naar gisteren.
Oh het ging laatst over brillen en het viel me al op hoeveel brillemansen er hier in de SC zittenquote:
Hehe, dat staat er heel grappig dat van gomi 'en zonder w'quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Mee, die w was een garpje naar gisteren.
ah k. ik heb geen flauw idee wie er wel en geen bril dragen. geloof lutte en bos wel. en voor de rest weet ik t niet, maar veel dusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het ging laatst over brillen en het viel me al op hoeveel brillemansen er hier in de SC zitten
Ja,quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, dat staat er heel grappig dat van gomi 'en zonder w'![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik heb geen flauw idee wie er wel en geen bril dragen. geloof lutte en bos wel. en voor de rest weet ik t niet, maar veel dus
ik snap de ballen van die hele grap, maar een kusje is nooit verkeerd. de rest kan me dan niet eens meer boeienquote:
Yeah [/goom]quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik heb geen flauw idee wie er wel en geen bril dragen. geloof lutte en bos wel. en voor de rest weet ik t niet, maar veel dus
Ja,ik ben nogal brildragendquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
1 van de leukste van hemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hij is zo gek als een deur he. maar wel lachen
heheh echt zo van ik heb schijt aan je he. ook zoals hij spreekt over zlatan.quote:
Ja, en die kerel weet dat hij met zijn zuigvragen nog meer opwektquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh echt zo van ik heb schijt aan je he. ook zoals hij spreekt over zlatan.
yups maar je ziet zlatan ook steeds meer rollen met zijn ogen he. zo van ik sta hier en wtf ben jij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en die kerel weet dat hij met zijn zuigvragen nog meer opwekt
Wheh, ik denk dat dat er vanaf de geboorte al in zitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
yups maar je ziet zlatan ook steeds meer rollen met zijn ogen he. zo van ik sta hier en wtf ben jij?
yeah idd. t is een geval apart zullen we maar denken hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wheh, ik denk dat dat er vanaf de geboorte al in zit
Je wilt dat Tsjechie doorgaat? of begrijp ik het verkeerd?quote:
Ik wil dat rusland doorgaat, want je kon verwachten dat er (zoals daarnet dus) gescoord zou worden in tje-pol, dus nu rusland virtueel uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt dat Tsjechie doorgaat? of begrijp ik het verkeerd?![]()
Ik ben te lui de tv aan te doen. Nog steeds 1-0?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil dat rusland doorgaat, want je kon verwachten dat er (zoals daarnet dus) gescoord zou worden in tje-pol, dus nu rusland virtueel uitgeschakeld.
Je kan ook teletekst via internet bekijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben te lui de tv aan te doen. Nog steeds 1-0?
teveel moeitequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook teletekst via internet bekijken
spuitje!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Piet zingt mee met Snowpatrol op de radio
Ja, helaas, zit niks anders op.quote:
Ja, tis een echt dramaquote:Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, helaas, zit niks anders op.
Doe je zoveel moeite voor zo een mormel, flikt ie je dat...
Vraag het eens in het Blof topic in MUZquote:Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Mss kan ik hem herplaatsen bij mensen zonder smaak?
Eigenlijk wel ja....quote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat vind ik dan weer zo sneu voor Piet, dan is ie geeuthanaseerd beter af he
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Arrumuh vogel, doe je nog zo je best...
Hij deed het ook echt alleen maar bij Snow Patrol
Onze Wendy? Die is nog veel ergerquote:Op zondag 17 juni 2012 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Xander is ook LE eng. Vreselijk, dat dat aan onze Wendy zat.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onze Wendy? Die is nog veel erger*braakbakje zoekt*
Snel, snel! Bedenk een andere kandidate voor Voice, als inruil-actiequote:Op zondag 17 juni 2012 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ze is doordat ze zo vaak op ons afkomt cultuur erfgoed geworden. Ik ben geïndoctrineerd.
Geen idee, maar aan de naam te zien lijkt het me wel een pittige sausquote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Omg samuraisaus![]()
Of zou het stiekem een curry-iets zijn?
Het is echt heerlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, maar aan de naam te zien lijkt het me wel een pittige saus![]()
Nou, als dat eens zou kunnenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
En als ze Martijn en Wendy eens dumpen straks met Voice/Xfactor dan is ze eindelijk niet onze Wendy meer
Whehehequote:
Ik had al zo'n idee, wat tofquote:
D'r was iets mee ja. Maar daar had d'r coach ook last van.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
Ze loog over haar leeftijd toch? Of ze was in drie jaar vijf jaar ouder?
HOU ME VAST!quote:
NEE.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ah de Esprit site heeft ook sale, nee, nee, nee.
quote:
Dank, ik pak nu het kruisjequote:
Nee dat moet dan wel de eckte clip zijn natuurlijkquote:
Die bedoel ikquote:Op zondag 17 juni 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat moet dan wel de eckte clip zijn natuurlijk
Henk Timmer Timmer?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die keeper van AZ ook alweer, donker haar, leek als een bijna-broer van Xander destijds...
*denkt*
Nou ik shop nooit in de sale eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef Lutte het volgende:
Hahaha Pisc, de uitverkoopwaanzin is toegeslagen?Gesprekken met jezelf voeren
quote:
Inzicht.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil de container alvast buiten zetten, maar wacht nog even, straks tikt iemand hem vanavond uit frustratie om, als we eruit liggen
Je kleertjesquote:
Nog even het inzichtlijntje doortrekken en nu op tijd gaan piesen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Kally![]()
[..]
Nog even het inzichtlijntje doortrekken en nu op tijd gaan piesen.
De kleine zeemeerminquote:
Ik zit in je kielzog jonguhhhquote:
Was woensdag ook al, ik vind dat ze verplicht mee moeten zingen.quote:
Sommigen wisselen nog wel eens af met wel/niet zingen, maar van mij mag het ook verplicht.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Was woensdag ook al, ik vind dat ze verplicht mee moeten zingen.
Ja je vertegenwoordigt toch je land, al weet ik niet of we daar nu blij mee moeten zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommigen wisselen nog wel eens af met wel/niet zingen, maar van mij mag het ook verplicht.
quote:
Ik vind dat zwarte tenue wel mooi, maar zwartquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
En toch heb ik hoop, zolang er nog geen doelpunten van Portugal zijn
Lekker angstaanjagend.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind dat zwarte tenue wel mooi, maar zwart
Uhuhquote:
Me 2.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
En toch heb ik hoop, zolang er nog geen doelpunten van Portugal zijn
Als ze het nu niet meer doen, met alle kritiek, dan doen ze het ook nooit meer. It better be goodquote:
Ze moeten wel inderdaad, je kunt wel geen tegengoals fixen maar als je hem er zelf ook niet in schoptquote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze het nu niet meer doen, met alle kritiek, dan doen ze het ook nooit meer. It better be good
Kally, dat Feyenoord tenue, ehhhhh 2002 of 2001quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally, dat Feyenoord tenue, ehhhhh 2002 of 2001
JoahhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik heb hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |