Volumiaaaaaaaaaaaa pappapaaararadda?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
Ga niet weg, blijf je hier, blijf je bij me
Nee ik wil niet dat je gaat
Misschien is morgen wel te laatwat een schijtnr.
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volumiaaaaaaaaaaaa pappapaaararadda?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, ik heb speelgoed voor hem gekocht van bij V&A in oud, een magische spiegel voor babies die terug zegt wat jij zegt![]()
En je kan er schijnbaar ook zelf iets in inspeken.
Kan ie lekker kletsen in zijn kooi en zelf antwoorden
Hey die van amaranta toevallig?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, ik heb speelgoed voor hem gekocht van bij V&A in oud, een magische spiegel voor babies die terug zegt wat jij zegt![]()
En je kan er schijnbaar ook zelf iets in inspeken.
Kan ie lekker kletsen in zijn kooi en zelf antwoorden
Kom op dat is toch keileuk voor die vogel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]je krijgt een facepalm van mijn moeder
Maar ze moest wel lachen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, ik denk dat ze nu dit aan het zingen is
Oh what the hell, dit is echt tof om op de karaoke te doen, met zo'n overslaande stemquote:
het ergste is nog dat ik ze allemaal kenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh what the hell, dit is echt tof om op de karaoke te doen, met zo'n overslaande stem
Waar ken je dit dan allemaal van Qwea?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:33 schreef Qwea het volgende:
JIJ MET JE TREURIGE OGEN JIJ HEBT VERDRIET
NACHTENLANG LIG JE TE WACHTEN MAAR JE SLAAPT NIET
SLUIT JE NIET OP IN JE KAMER MET AL JE PIJNhet is geschreven voor dr
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:35 schreef Qwea het volgende:
Ik moet Genesis en Phil nog ff op mijn iphone knallen.
Hallo, ik kom uit drenthequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ken je dit dan allemaal van Qwea?
Of draait je moeder dit?
Geen dank popjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:39 schreef Muis006 het volgende:
Nu heb ik godverdomme Volumia in mijn hoofd.
DANKJEWEL HE Q
Dat is goed. Ik heb jouw cupcakje (LETTEN WE EVEN OP, ROBIJN? JOUW?) al gevuld *winkwink*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe wel wat snotjes in jouw chocoladekoekjes morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |