Op naar de volgendequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef Siral het volgende:
Da's het vervelende eraan, het gaat niet werken om een bepaalde reden, ookal ben ik bereid me eromheen te buigen. Maar de streep is al getrokken.. ben er goed ziek van...
thanks
lol. eminem.quote:
24 kan ook..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit pas de 24e in Grunn uniekje. Had gehoopt met mn nichtje te eten, maar die is er niet
. Zit net buiten Grunn in een B&B en moet ergens avondeten zien te ritselen.
quote:
Vaak als het sporten lekker gaat komt de voeding vanzelfquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:53 schreef Sarabi het volgende:
75 minuten buikdanstraining, 20 minuten hardgelopen en 20 minuten gehoelahoept.
Met sporten zit het wel goed, eetlijstjes zijn minder maar wordt ook aan gewerkt.
Was het lekker?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar even niet beginnen over sporten en gezondheid.
Alles lijkt even goed dwars te gaan ja..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een schijtdag.
Kut voor je Siral. Het zit even niet mee he?
En ik heb de hele tijd een liedje in mijn hoofd![]()
In een groen, groen, trolle-lolle-land
Daar zat een knaagbeestje , heel parmant..
Lief zijn voor je lichaam.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar even niet beginnen over sporten en gezondheid.
The USAquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben het kwijt
Waar gaat iedereen heen op vakantie?
Niet graag genoeg willen afvallen, stiekem het wel best vinden met gelijk blijven....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sarabi, waarom gaat het steeds mis met eten? Weet je dat?
Dat is het ook niet voor mijquote:
Wehehehequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een schijtdag.
Kut voor je Siral. Het zit even niet mee he?
En ik heb de hele tijd een liedje in mijn hoofd![]()
In een groen, groen, trolle-lolle-land
Daar zat een knaagbeestje , heel parmant..
Ja maar je hebt alleen jezelf er meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is het ook niet voor mij.
Maar goed. Props voor je sporten!
Oooh dat vind ik zo'n zeiknummer hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
![]()
Ik heb al een paar dagen met enige regelmaat dat *%$#-nummer in mn hoofd van "I just met youuu and this is craaazy..! So here's my number - call me maybe!"
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Nu even de kinderen in bed knuffelen. Heb liefde nodig
Caaaaaan you feeeeel the luuuuv toniiiightquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Nu even de kinderen in bed knuffelen. Heb liefde nodig
EUH NEEquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Caaaaaan you feeeeel the luuuuv toniiiight![]()
Tink wel hopelijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:03 schreef Siral het volgende:
[..]
EUH NEE
Ben er goed ziek vaaaaaaaaaan zeg.
mijn lijf is gewoon kapot ervan.. damn.. wat erg.
aah plaatjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tink wel hopelijk!
Voor jou: knuffelende aapjes! Want iets zinnigs valt er toch niet over te zeggen helaasch
Deze beter?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Siral het volgende:
[..]
aah plaatje![]()
ergens heeft ie wel iets zieligs hahah...
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms voel ik mij zo machteloos en dan wil ik gewoon iets doen... Tink, XM en voor iedereen die zich rot voelt.
Maria, jij lieverd! Bevalt het sportieve leven nog?
Ja liev!quote:
Hoor wie het zegt!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, jij lieverd! Bevalt het sportieve leven nog?
Vervanger kan je verrassen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:16 schreef Siral het volgende:
NEEEEEEEEEEE, mijn oorsporkelijke xco instructrice is op vakantie herinner ik me nu.
Wat betekend, een vervanger, wat betekend, een saaie kudtles. Nee. no, just no. Ik had zin om te raggen.
Hehe nee want ik weet precies wie er dan gaat komen, en er geeft er maar 1 les zoals haar!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vervanger kan je verrassen?Wij hebben vaak heel leuke. Je weet het maar nooit.
Zijn je jurkjes al binnen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga naar Oerol!![]()
4 dagen kamperen in de regen. Eens kijken of we dat overleven.
Precies dat ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je daarna niet lekker op een boksbal rammen?
Maria, volgens mij heeft iedereen dat, hoe langer de momenten tussen sporten hoe meer dat je er tegen op ziet.
Doe je het weer dan voelt het weer lekker. En dan duurt het weer een paar dagen, zie je er weer tegenop...
Nou ja, de bekende cirkel
Ja doe ik dan ook eigenlijk altijd wel haha, weet alleen niet of ik mezelf wel zelf kan pushen momenteel.. Agh lets try it out.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Siral je kan zelf toch een stapje extra doen in die les?
Ja goeie, we hebben een boks"paal"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je daarna niet lekker op een boksbal rammen?
Maria, volgens mij heeft iedereen dat, hoe langer de momenten tussen sporten hoe meer dat je er tegen op ziet.
Doe je het weer dan voelt het weer lekker. En dan duurt het weer een paar dagen, zie je er weer tegenop...
Nou ja, de bekende cirkel
Succesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja doe ik dan ook eigenlijk altijd wel haha, weet alleen niet of ik mezelf wel zelf kan pushen momenteel.. Agh lets try it out.
Hehe thanksquote:
Pff anders ik niet, als ik wakker word is het eerste wat ik denk, FOOOOOOOOOOOD.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel mensen kunnen b.v. na het wakker worden niet eten he?
Nou, kan mij er niks bij voorstellen.
Slapen in vliegtuig, wakker worden gemaakt om vervolgens: couscous, salade, zalm, brood, smeerkaas, boter, kwark, appelmuffin en een mars op te eten om daarna weer te slapen
Nee! Wel mn H&M bestelling van 2 rokjes en 2 hoodies. Een mens heeft nooit genoeg hoodies natuurlijk.quote:
Beter!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg morgen ook een pakje met afgeprijsd spul!Rokje, shirtje, lang blouseding
Brrr!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef sigme het volgende:
Lijst
• melk met havermout
• restje mie, boontjes, pindasaus
• km of 7 gewandeldraafd in 1 uur
• 2 witte duitse broodjes (boter pindakaas, mayo)
• 1 grote reep chocolade
• sportschool
• 1 glas rode wijn
• 2 hapjes pompoensoep met spekjes (werd weggeroepen)
• avondeten: rauwe witlof met tomaten-gehaktsaus
• toe: rabarbermoes met franse kwark
Mie toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Beter!Ik hou van uitverkoop.
Vind het niet slecht hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mie toe!Wat heb jij besteld?
Doe maar meteen een lijstje!
O: twee sneetjes met kaas
T: latte, blokje choco (collega bood me een reep aan, dus kon erger)
L: snee brood met gekookt ei, snee brood met ozzewoz
T: groene smoothie (spinazie, banaan, kiwi's)
T: muffin
D: spare ribs met bak salade
T: glas limonade
Kon beter, kon erger, mwaa!
Hehe, waarom geen V&A? Ik ben dol op tweedehands slankiekledij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had een cargorokje en een spijkerrokje en een groene en een donkerblauwe hoodie.
Niet dat ik geen hoodies meer had ofzo.
En ik heb 4 verschillende gebloemde jurkjes in bestelling. En een vest met streepjes en 2 truitjes met streepjes.
En ik ga nu dingen op marktplaats zetten.
Dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een heerlijk lijtje weer VB!
Maria, goed lijstje toch? Al zijn spareribs nou niet de beste keus
Sigme, waarom werd je weggeroepen?
Jij bent ook zo'n aparte eter he? Ik hou er van!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:55 schreef Siral het volgende:
Ik ga nog ff een bak kwark bij mn lijstje proppen.
plaatjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had een cargorokje en een spijkerrokje en een groene en een donkerblauwe hoodie.
Niet dat ik geen hoodies meer had ofzo.
En ik heb 4 verschillende gebloemde jurkjes in bestelling. En een vest met streepjes en 2 truitjes met streepjes.
En ik ga nu dingen op marktplaats zetten.
Kan ik ook wel doen idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hehe, waarom geen V&A? Ik ben dol op tweedehands slankiekledij!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
plaatjes?![]()
Cargorokjes![]()
Hoodies![]()
Wat voor dingetjes voor MP?
/aagje
Ik begreep het ook nooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat snap ik dus niet he?
Hoe kan je vergeten te eten?
Ik begin al vaak ruim 2 uur van te voren met wassen, snijden en voor te bereiden.
Maar huh? Je eet toch elk dag warm? Hoe kun je dat nu vergeten? Ben jij een trololol?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begreep het ook nooit.
Nu kwam het denk ik omdat ik de kliekjes van gisteren alleen nog maar moest opwarmen.
En ik kreeg wel honger maar toen heb ik gewoon een tussendoortje genomen.....
Ja maar normaal eet ik samen met mijn vriend en sport ik niet eerst tot half 9.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar huh? Je eet toch elk dag warm? Hoe kun je dat nu vergeten? Ben jij een trololol?
^^quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef Sarabi het volgende:
Oe appeltaartdat moet ik ook weer eens gaan maken.
waarom niks proberen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef Chicolate het volgende:
Ah Siral, wat naar. Je klonk zo blij verliefd steeds.
Ik ben een beetje misselijk, iets met gratis bier, chips, m&m en zelfbeheersing om niets te proberen bij een jongen die ik leuk vind. Dan maar op tijd slapen.
Topontbijt!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jagär!
Goede vlucht gehad?
Ik begin de dag met 7 koren vlokken met met en bosbessen.
Zo eerst een uur sporten, dan krachttraining en dan lekker thuis prutsen.
oh lol ik moet niet meer posten als ik bier op heb, ik ga dan veel te suggestief doenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
oh lol ik moet niet meer posten als ik bier op heb, ik ga dan veel te suggestief doen. Omdat we hebben afgesproken nog even niets aan onze vrienden te laten merken
.
Oe, lastig denk? Hoort hij bij jullie vriendengroep?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
oh lol ik moet niet meer posten als ik bier op heb, ik ga dan veel te suggestief doen. Omdat we hebben afgesproken nog even niets aan onze vrienden te laten merken
.
Meh kut is dat. Ik had gelukkig geen airco in het hotel. Werd wel gelijk ziek toen er een airco in de club aanstondquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
ik ben zo verkouden van die stomme airco'sik heb nu al snot in alle kleuren van de regenboog voorbij zien komen.
Wel lekker geslapen!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
ik ben zo verkouden van die stomme airco'sik heb nu al snot in alle kleuren van de regenboog voorbij zien komen.
Wel lekker geslapen!
Ja! Was ook erg lekker!quote:
Ik ben er schijnbaar gevoelig voorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Meh kut is dat. Ik had gelukkig geen airco in het hotel. Werd wel gelijk ziek toen er een airco in de club aanstond
Succes aurum!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ben er schijnbaar gevoelig voor
Ik ben trouwens ook begonnen aan een low carb avontuur. Ik heb ff een harde reset nodig want ik eet crap de laatste tijd en ik voel me ook crap.
Lijstje van gister:
O: 2 plakjes ontbijtspek, 2 eieren
S: lesje 15
L: blikje makreel op olie
T: 2 lijnzaadcrackers, boter en pakje kalkoenfilet
D: 2 speklapjes, 200 gr. spruitjes
T: 100 gr creme fraiche
Ik zat rond de 1800 kcals en 15 gr aan kh.
Ohhhh, slijmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht juist wel blijven bewegen, maar goed er zijn vast Slankies die er een stuk meer van weten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Bah, het is vanochtend in m'n rug geschoten (vlak onder m'n rechterschouderblad) en bewegen doet PIJN! Weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Gewoon zo veel blijven blijven liggen op een manier die niet pijn doet of toch proberen te bewegen?
Ligt er aan. Als het een krampgevoel of trekkerig gevoel is, proberen te bewegen. Als je denkt dat je wervel vast zit, even rustig aan doen. Deze strekoefening doen:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Bah, het is vanochtend in m'n rug geschoten (vlak onder m'n rechterschouderblad) en bewegen doet PIJN! Weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Gewoon zo veel blijven blijven liggen op een manier die niet pijn doet of toch proberen te bewegen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh, slijmHeb je sindsdien wel je tobo schoongemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je sindsdien wel je tobo schoongemaakt?
tobo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je sindsdien wel je tobo schoongemaakt?
Oh wauw vetverbranderT!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rocky meldtUurtje Zumba en uurtje total body weer in da pocket! Was kleddernat van het zweet, wehe
Had zelfs extra shirtje meegenomen maar veel baten deed het niet
Ja ik moet even 10 kilo lozen binnen een week of 2 he!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik moet even 10 kilo lozen binnen een week of 2 he!</slechte grap>
Nee, niet echt kramp, gaat iets beter nu, heb die oefening al even gedaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als het een krampgevoel of trekkerig gevoel is, proberen te bewegen. Als je denkt dat je wervel vast zit, even rustig aan doen. Deze strekoefening doen:
[ afbeelding ]
Ohhhh.... Ik probeerde er weer iets ranzigs van te maken geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die 12 is dan prima, als het 16 wordt minder. Toch beetje meer opletten dan maar en nóg maar wat meer gezond eten en wat minder snoepen (en meer wandelen).
yes, goede en lange vlucht gehad. Ik kom altijd naast de dikke ameirkaan te zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jagär!
Goede vlucht gehad?
Ik begin de dag met 7 koren vlokken met met en bosbessen.
Zo eerst een uur sporten, dan krachttraining en dan lekker thuis prutsen.
ja, ik vrees ook het ergste. Ze voorspellen hier voor vandaag 30 graden, voor dinsdag 35...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Wel lekker geslapen!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poesje gezien.. 14 augustus komt ze bij ons wonen!
Liefquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh.... Ik probeerde er weer iets ranzigs van te maken geloof ik
MariaWel goed bezig!!
Gisteren is de weegschaal binnengekomen die Martijn voor me had besteld (XM, het was toch geen keukenweegschaal). Ik weeg nu 70. Betekent dat ik in 19w2d zo'n 3-4 kilo ben bijgekomen. Geloof dat ik 67 woog toen ze me bij +/-8 weken wogen in het ziekenhuis. Geloof dat het redelijk op schema is zo.
Edit: dit kom je gemiddeld ongeveer bij:Ik dacht heel even dat het ging om percentages van het startgewicht, ik dacht al, als je dan redelijk zwaar begint kom je meteen meer aan!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lalala.
Ik dacht altijd dat zwangere vrouwen gemiddeld veel meer aankwamen dan 12 kilo! Shows how much I knowTofquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik ben 1.60, de modellen zijn 178-180 (staat op de site) bij mij vallen ze dus een stuk langer als het goed isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:51 schreef anna82 het volgende:
Die zwarte of donkerblauwe? is mooi Kwak, maar voor mezelf zou ik ze iets te kort vinden.
65 km gefietst, 11 heuveltjes waaronder de Grebbeberg alwaar ik mijn historische hart even kon ophalen, maar ik weet het nog niet met die Mont Ventoux! Brrrrr.
nee, helaas alleen in donkerblauw, lila, zwembadblauw of nude. drie laatste drie kleuren kan ik niet goed hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind op zich de eerste ook wel mooi, maar dit model heeft weinig buste. Met meer zou het daar wel eens massief kunnen ogen. Jammer dat het donkerblauwe jurke niet in zwart is, (of wel?), want dan had je het met vestje best ook bij concerten kunnen dragen.
Extra feest, dan ben ik jarigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn dat het al iets beter gaat. Lekker warm douchen is ook goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet echt kramp, gaat iets beter nu, heb die oefening al even gedaan.
Maar tis wel een echte rampendag vandaag zeg, alles gaat mis. Toch maar uit bed en douchen zometeen. Ik word zo lamlendig van de hele dag in bed hangen.
Freud is ziek, meen ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:
het huishouden zelf? Heb je normaal een werkster ofzo?
Mijn lijstje tot zover:
O: croissant met jam, boterham kaas komkommer
L: enorme bockworst op een broodje met mosterd
T: 4 blokjes melkchocola, apfelschorle
B: zometeen naar huis fietsen, dit gaat me erg zwaar vallen
D: geen idee wat er is, denk dat ik soep Ga halen! Iets met groente iig
Wat Vik zegt. Normaal verdelen we de boel. Freud doet de boodschappen en het bed verschonen, want als ik dat doe, flikkert alles uit elkaar. Nu moest ik wel, dus heel rustig aan gedaan, zodat mijn ledematen op hun plek blijvenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:
het huishouden zelf? Heb je normaal een werkster ofzo?
Mijn lijstje tot zover:
O: croissant met jam, boterham kaas komkommer
L: enorme bockworst op een broodje met mosterd
T: 4 blokjes melkchocola, apfelschorle
B: zometeen naar huis fietsen, dit gaat me erg zwaar vallen
D: geen idee wat er is, denk dat ik soep Ga halen! Iets met groente iig
Ja ik Ben echt gesloopt, maar het was super!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:50 schreef Novem het volgende:
Klinkt als een paar lekkere dagen Perr!
Gelukkig heb je nu vakantie om bij te komen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:02 schreef Nallie het volgende:
![]()
Sportschool en boodschappen zitten erop!
Zometeen vast wat dingetjes voorbereiden voor vanavond
Wordt een feestmaal
Wijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Lijst:
O - 2 speltbth met boter en kaas
L - Roerei van 2 eieren, een plak ham, mais, en een halve paprika. Erbij cherrytomaten, kiemen, geraspte kaas. Twee plakjes fricandeau.
T - handje cashews denk ik
D - een feestmaalen vino
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef Phaidra het volgende:
Wat zijn jullie toch ongelofelijk lief!!![]()
Er werd net een heel tof pakketje gebracht... Echt zo tof! Zal straks wel even een fotootje maken & uploaden. Dank jullie wel!Slankies
Héérlijk! Volgende week ook maar weer een keer kopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:35 schreef conleche het volgende:
Ik vind het uitlepelen van een grapefruit zoooo lekker.Wel hou ik bij iedere poging tot lepel-insert mijn ogen dicht. Ik spetter echt alle kanten op.
Snel binnen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef Phaidra het volgende:
Wat zijn jullie toch ongelofelijk lief!!![]()
Er werd net een heel tof pakketje gebracht... Echt zo tof! Zal straks wel even een fotootje maken & uploaden. Dank jullie wel!Slankies
Ik hoop het!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:38 schreef conleche het volgende:
Yo, optie op een schilderij van mij. Laat het doorgaan aub. *gebedje doet*
Ik heb m'n brood alweer op. Verbazingwekkend hoe snel mijn eetlust weer terug is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Zie hier de kleine man temidden van zijn cadeaus:
[..]
Klinkt goed Jagar!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik heb als O 4 enorme pancakes gegeten, met maple syrup en aardbeien. Lekker, maar ik zit nog steeds vol.
Ann Arbor is een toffe stad, veel te doen. Ik vermaak me hier wel de komende 4 weken denk ik. Elke zaterdag een markt waar de lokale boeren hun spul komen verkopen. Nu 2 bakjes frambozen meegenomen, volgende week eens beter kijken.
Straks boodschappen doen, zin in!
^^quote:
Geeft toch nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
^^
Heb niet mee gedaan Phaidra, beetje te laat alles gezien maar het is jullie van harte gegund.
Heb je ons iets te vertellen Vik?quote:
Of je spreekt 'niet' gewoon uit zonder de 't'. Genoeg accenten die dat doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
En in de categorie 'lang genoeg om een jurkje te zijn of niet', brengen wij u vandaag: blousejurkje van Esprit!
En dat rijmt! Als je Esprit uitspreekt in slecht Nederfrans dan![]()
Oh, het ligt dus niet aan mijquote:
Als ik weer eens in de buurt ben, dan zal ik me absoluut even melden!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Geeft toch niet![]()
En wie hem eens live wil bewonderen, is welkom hè!
Ohja! Dat kan ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of je spreekt 'niet' gewoon uit zonder de 't'. Genoeg accenten die dat doen![]()
Ik vind 't alleen lang genoeg met een legging of skinny jeans eronder, denk ik.
Wat is Bubbles?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanavond drankje doen in Aken met schoonzusje en een vriendin. Gezelligheid
Edit: tot ik ga douchen, even Bubbles spelen. Ik ben verslaafd aan Bubbles. Genant he?![]()
Oh, ik vind dat jurkjes enzo absoluut korter mogen met legging ofzo eronder! Zal eens even een voorbeeldje zoeken van hoe ik ze draag dan, als ik voorbeeldje heb althans.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja! Dat kan ook
Ik ga zo zitten testen! Maar draag jurkjes en rokjes meestal met leggings en dan kan het dus wel?Al is het met een broek ook best prima denk ik!
Welke aflevering kijk je? Kan niet wachten op het volgende seizoen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:00 schreef _aurum_ het volgende:
Wij kijken Person of Interest, keigoede serie is dat
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Geeft toch niet![]()
En wie hem eens live wil bewonderen, is welkom hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, denk dat dit jurkje van mij ongeveer even kort is? Misschien nog wat korter? Met legging npnp (vind ik), zonder zou ik me niet op mn gemak voelen
(behalve in heel hoog zomer, misschien)
Wat leuk Coco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Tis een van mijn favo jurkjesquote:
Aflevering 4 net gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welke aflevering kijk je? Kan niet wachten op het volgende seizoen.
Hij is echt heel leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tis een van mijn favo jurkjesMaar momenteel uitgeleend aan een vriendin van een vriendin. Maar ach, waarschijnlijk kan ik 'm voorlopig toch niet fatsoenlijk aan
Dan ga je nog 8 puike afleveringen zien (of 9...).quote:
Zalandoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk
Krijg echt spontaan shopzin
Ehm, ik heb hier tot 23 staanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ga je nog 8 puike afleveringen zien (of 9...).
Had ik al open staanquote:
Kans op spuit 11... fysio.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Oohquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Zie hier de kleine man temidden van zijn cadeaus:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, denk dat dit jurkje van mij ongeveer even kort is? Misschien nog wat korter? Met legging npnp (vind ik), zonder zou ik me niet op mn gemak voelen
(behalve in heel hoog zomer, misschien)
Ziet er leuk uit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, xco is vroeg op zaterdag en heb vannacht eigenlijk niet (letterlijk) geslapen..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van goede voeding kan je je ook beter gaan voelen soms!
Geen XCO dus?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:48 schreef Siral het volgende:
[..]
En ook in de aanbieding?Alles is nu al in de aanbieding en de zomer moet hier nog beginnen.
Hihi ^^quote:
Mannen versieren haha. Een vriendin van mij had, toen ze hoogzwanger was, alleen nog maar sjans in de file in de auto. Dan zagen ze haar buik niet. Hoe lang ben jij nu zwanger?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi ^^
Wij moeten voorlopig even heel zuinig gaan doen, komen nog heel wat uitgaven aan met de rest van de verbouwing en straks een baby.
Gelukkig heb ik vlak voordat we zuinig gingen doen, een supermooie donkerblauwe skinny gekocht. Echt heel mooi
Ga nu douchen en dan tuttenAl lang niet meer gedaan. Echt zin in, mezelf weer eens mooi voelen
Trek ik die skinny aan, mijn donkerpaarse of zwarte pinnen, een leuk truitjesding met mijn roze blazer.
Mannen versieren!
()
Leerzamer; wie gingen hun voor? BJ, Claudia, ..?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Benieuwd welke slankie na Coco aan de beurt is.
Hoe lang moet coco trouwens nog? Tot augustus toch?
Het ligt aan de situatie, niet aan hoe het tussen ons zit, dat is het erge eraan..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef Xennia het volgende:
Maria, staat je goed dat jurkje! Met een legging kan dat prima.
Kwak, ik vind de bovenste het mooist.
Siral, klote is dat, liefdesverdriet. Ik weet niet precies wat je in de weg stond bij deze relatie, maar aangezien jij vindt dat hij een punt heeft, zou ik hier aan gaan werken. Zodat je volgende relatie wel werkt.
L: kwark
T: 2 vietnamese mini loempia
S: half uurtje fietsen
D: pasta met lente-ui, spinazie, zalm en garnalen
T: wijn en stokbrood met zelfgemaakte tapenade van bassilicum, feta, pijnboompitten, knof en olijfolie.
Ik krijg mijn eetlust gelukkig weer een beetje terug.
Oh nee! Nog paar maandjes langerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Benieuwd welke slankie na Coco aan de beurt is.
Hoe lang moet coco trouwens nog? Tot augustus toch?
dizzy miss lizzy!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Leerzamer; wie gingen hun voor? BJ, Claudia, ..?
Iets meer dan 19 weken nu, maar de buik is al niet meer te missenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen versieren haha. Een vriendin van mij had, toen ze hoogzwanger was, alleen nog maar sjans in de file in de auto. Dan zagen ze haar buik niet. Hoe lang ben jij nu zwanger?
Daar kan ik me nooit zo veel bij voorstellen. Ik denk altijd dat liefde alles overwint.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie, niet aan hoe het tussen ons zit, dat is het erge eraan..
Liefde overwint ook alles.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar kan ik me nooit zo veel bij voorstellen. Ik denk altijd dat liefde alles overwint.
Maar misschien lees ik te veel sprookjes
Ja, dat denk ik ook. Beide. Zie je ook goed bij Jagär en de Duutserquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar kan ik me nooit zo veel bij voorstellen. Ik denk altijd dat liefde alles overwint.
En toch wil je foto's van mij in de jurkjes?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Liefde overwint ook alles.
Kan er over mee praten en nu vier jaar later neemt iedereen het mij nog kwalijk
Schoenen, kleren... Lie sorry, kan er niks nuttigs over zeggen
Gaat mij om mooie slankiesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En toch wil je foto's van mij in de jurkjes?
Die heb ik wel overigens, maar extreem brak.De ruimtes in mijn huis waar spiegels hangen zijn niet de lichtste ruimtes in huis zeg maar.
Ik gooi ze wel op FB.quote:
Heb gekozen dus dan moet je de andere doenquote:
Hehehehe, mijn moeder vond de donkere.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb gekozen dus dan moet je de andere doen
Wooz, goed bezig!! Ik heb niets in huis gedaan vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Mini. het volgende:
Ik vind ze leuk LieLie!
Goh, ik heb vandaag al afgewassen, opgeruimd, de koelkast uitgemest, afval/papier/flessen weggebracht, gestofzuigd, post gesorteerd, boodschappen gedaan, huishouddingen gekocht in de stad... Nu nog de badkamer poetsen en dan heb ik op sporten na mijn hele to do-lijst van het weekend af.Ik ken mezelf niet meer terug.
Ik ook niet, maar nadat we bij jullie vandaan kwamen zijn we naar voormalig kamp Westerbork gegaan, zonet zijn we lekker uit eten geweest en nu wachten we in de bios tot de film begint. Leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wooz, goed bezig!! Ik heb niets in huis gedaan vandaag
Leuk!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nadat we bij jullie vandaan kwamen zijn we naar voormalig kamp Westerbork gegaan, zonet zijn we lekker uit eten geweest en nu wachten we in de bios tot de film begint. Leuk..
Wat goed!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn DaD!
Doe elke dag wat in het huishouden zodat het nooit veel is
Da's nog beter ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn DaD!
Doe elke dag wat in het huishouden zodat het nooit veel is
Oh ja, nog zo'n verdwenen slankiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Goed, thx for asking, stuk beter dan vanochtend, kan weer vrij normaal bewegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief is ook het fanatiekst en dan wil ik mee doen
Vaak sta ik in de keuken alles voor te bereiden terwijl hij boven dweilt offzo,,,
Vik hoe gaat het met je rug/schouder?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
en vamperotica krijgt ook weer een baby
/OUD-lurkert
Je kunt ook iets anders doen dan hardlopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed, thx for asking, stuk beter dan vanochtend, kan weer vrij normaal bewegen.
Vlieg intussen wel tegen de muren op ivm niet mogen hardlopen. Bleh. Jammer dat het morgen niet al maandag is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je kunt ook iets anders doen dan hardlopen.
Trampolinespringen bijvoorbeeld.
3 jaar lange afstandsrelatie!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Met die kaaaaaaaaaaaalheeeeeequote:
Nee, ik wil alleen maar hardlopen *stampvoet*. Dinsdag naar de fysio (gratis inloopspreekuur van mijn sportschoolquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je kunt ook iets anders doen dan hardlopen.
Trampolinespringen bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Beide. Zie je ook goed bij Jagär en de Duutser.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
Zo:Ik zie maar 1 jurkje? Wel mooi thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
desigual maakt mooie dingen maar ik ben bang dat ik er een te dikke kont voor heb. Schijnt allemaal vrij klein te vallen.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |