Op naar de volgendequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef Siral het volgende:
Da's het vervelende eraan, het gaat niet werken om een bepaalde reden, ookal ben ik bereid me eromheen te buigen. Maar de streep is al getrokken.. ben er goed ziek van...
thanks
lol. eminem.quote:
24 kan ook..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit pas de 24e in Grunn uniekje. Had gehoopt met mn nichtje te eten, maar die is er niet
. Zit net buiten Grunn in een B&B en moet ergens avondeten zien te ritselen.
quote:
Vaak als het sporten lekker gaat komt de voeding vanzelfquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:53 schreef Sarabi het volgende:
75 minuten buikdanstraining, 20 minuten hardgelopen en 20 minuten gehoelahoept.
Met sporten zit het wel goed, eetlijstjes zijn minder maar wordt ook aan gewerkt.
Was het lekker?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar even niet beginnen over sporten en gezondheid.
Alles lijkt even goed dwars te gaan ja..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een schijtdag.
Kut voor je Siral. Het zit even niet mee he?
En ik heb de hele tijd een liedje in mijn hoofd![]()
In een groen, groen, trolle-lolle-land
Daar zat een knaagbeestje , heel parmant..
Lief zijn voor je lichaam.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar even niet beginnen over sporten en gezondheid.
The USAquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben het kwijt
Waar gaat iedereen heen op vakantie?
Niet graag genoeg willen afvallen, stiekem het wel best vinden met gelijk blijven....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sarabi, waarom gaat het steeds mis met eten? Weet je dat?
Dat is het ook niet voor mijquote:
Wehehehequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een schijtdag.
Kut voor je Siral. Het zit even niet mee he?
En ik heb de hele tijd een liedje in mijn hoofd![]()
In een groen, groen, trolle-lolle-land
Daar zat een knaagbeestje , heel parmant..
Ja maar je hebt alleen jezelf er meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is het ook niet voor mij.
Maar goed. Props voor je sporten!
Oooh dat vind ik zo'n zeiknummer hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
![]()
Ik heb al een paar dagen met enige regelmaat dat *%$#-nummer in mn hoofd van "I just met youuu and this is craaazy..! So here's my number - call me maybe!"
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Nu even de kinderen in bed knuffelen. Heb liefde nodig
Caaaaaan you feeeeel the luuuuv toniiiightquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Nu even de kinderen in bed knuffelen. Heb liefde nodig
EUH NEEquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Caaaaaan you feeeeel the luuuuv toniiiight![]()
Tink wel hopelijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:03 schreef Siral het volgende:
[..]
EUH NEE
Ben er goed ziek vaaaaaaaaaan zeg.
mijn lijf is gewoon kapot ervan.. damn.. wat erg.
aah plaatjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tink wel hopelijk!
Voor jou: knuffelende aapjes! Want iets zinnigs valt er toch niet over te zeggen helaasch
Deze beter?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Siral het volgende:
[..]
aah plaatje![]()
ergens heeft ie wel iets zieligs hahah...
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms voel ik mij zo machteloos en dan wil ik gewoon iets doen... Tink, XM en voor iedereen die zich rot voelt.
Maria, jij lieverd! Bevalt het sportieve leven nog?
Ja liev!quote:
Hoor wie het zegt!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, jij lieverd! Bevalt het sportieve leven nog?
Vervanger kan je verrassen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:16 schreef Siral het volgende:
NEEEEEEEEEEE, mijn oorsporkelijke xco instructrice is op vakantie herinner ik me nu.
Wat betekend, een vervanger, wat betekend, een saaie kudtles. Nee. no, just no. Ik had zin om te raggen.
Hehe nee want ik weet precies wie er dan gaat komen, en er geeft er maar 1 les zoals haar!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vervanger kan je verrassen?Wij hebben vaak heel leuke. Je weet het maar nooit.
Zijn je jurkjes al binnen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga naar Oerol!![]()
4 dagen kamperen in de regen. Eens kijken of we dat overleven.
Precies dat ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je daarna niet lekker op een boksbal rammen?
Maria, volgens mij heeft iedereen dat, hoe langer de momenten tussen sporten hoe meer dat je er tegen op ziet.
Doe je het weer dan voelt het weer lekker. En dan duurt het weer een paar dagen, zie je er weer tegenop...
Nou ja, de bekende cirkel
Ja doe ik dan ook eigenlijk altijd wel haha, weet alleen niet of ik mezelf wel zelf kan pushen momenteel.. Agh lets try it out.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Siral je kan zelf toch een stapje extra doen in die les?
Ja goeie, we hebben een boks"paal"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je daarna niet lekker op een boksbal rammen?
Maria, volgens mij heeft iedereen dat, hoe langer de momenten tussen sporten hoe meer dat je er tegen op ziet.
Doe je het weer dan voelt het weer lekker. En dan duurt het weer een paar dagen, zie je er weer tegenop...
Nou ja, de bekende cirkel
Succesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja doe ik dan ook eigenlijk altijd wel haha, weet alleen niet of ik mezelf wel zelf kan pushen momenteel.. Agh lets try it out.
Hehe thanksquote:
Pff anders ik niet, als ik wakker word is het eerste wat ik denk, FOOOOOOOOOOOD.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel mensen kunnen b.v. na het wakker worden niet eten he?
Nou, kan mij er niks bij voorstellen.
Slapen in vliegtuig, wakker worden gemaakt om vervolgens: couscous, salade, zalm, brood, smeerkaas, boter, kwark, appelmuffin en een mars op te eten om daarna weer te slapen
Nee! Wel mn H&M bestelling van 2 rokjes en 2 hoodies. Een mens heeft nooit genoeg hoodies natuurlijk.quote:
Beter!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg morgen ook een pakje met afgeprijsd spul!Rokje, shirtje, lang blouseding
Brrr!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef sigme het volgende:
Lijst
• melk met havermout
• restje mie, boontjes, pindasaus
• km of 7 gewandeldraafd in 1 uur
• 2 witte duitse broodjes (boter pindakaas, mayo)
• 1 grote reep chocolade
• sportschool
• 1 glas rode wijn
• 2 hapjes pompoensoep met spekjes (werd weggeroepen)
• avondeten: rauwe witlof met tomaten-gehaktsaus
• toe: rabarbermoes met franse kwark
Mie toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Beter!Ik hou van uitverkoop.
Vind het niet slecht hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mie toe!Wat heb jij besteld?
Doe maar meteen een lijstje!
O: twee sneetjes met kaas
T: latte, blokje choco (collega bood me een reep aan, dus kon erger)
L: snee brood met gekookt ei, snee brood met ozzewoz
T: groene smoothie (spinazie, banaan, kiwi's)
T: muffin
D: spare ribs met bak salade
T: glas limonade
Kon beter, kon erger, mwaa!
Hehe, waarom geen V&A? Ik ben dol op tweedehands slankiekledij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had een cargorokje en een spijkerrokje en een groene en een donkerblauwe hoodie.
Niet dat ik geen hoodies meer had ofzo.
En ik heb 4 verschillende gebloemde jurkjes in bestelling. En een vest met streepjes en 2 truitjes met streepjes.
En ik ga nu dingen op marktplaats zetten.
Dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een heerlijk lijtje weer VB!
Maria, goed lijstje toch? Al zijn spareribs nou niet de beste keus
Sigme, waarom werd je weggeroepen?
Jij bent ook zo'n aparte eter he? Ik hou er van!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:55 schreef Siral het volgende:
Ik ga nog ff een bak kwark bij mn lijstje proppen.
plaatjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had een cargorokje en een spijkerrokje en een groene en een donkerblauwe hoodie.
Niet dat ik geen hoodies meer had ofzo.
En ik heb 4 verschillende gebloemde jurkjes in bestelling. En een vest met streepjes en 2 truitjes met streepjes.
En ik ga nu dingen op marktplaats zetten.
Kan ik ook wel doen idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hehe, waarom geen V&A? Ik ben dol op tweedehands slankiekledij!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
plaatjes?![]()
Cargorokjes![]()
Hoodies![]()
Wat voor dingetjes voor MP?
/aagje
Ik begreep het ook nooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat snap ik dus niet he?
Hoe kan je vergeten te eten?
Ik begin al vaak ruim 2 uur van te voren met wassen, snijden en voor te bereiden.
Maar huh? Je eet toch elk dag warm? Hoe kun je dat nu vergeten? Ben jij een trololol?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begreep het ook nooit.
Nu kwam het denk ik omdat ik de kliekjes van gisteren alleen nog maar moest opwarmen.
En ik kreeg wel honger maar toen heb ik gewoon een tussendoortje genomen.....
Ja maar normaal eet ik samen met mijn vriend en sport ik niet eerst tot half 9.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar huh? Je eet toch elk dag warm? Hoe kun je dat nu vergeten? Ben jij een trololol?
^^quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef Sarabi het volgende:
Oe appeltaartdat moet ik ook weer eens gaan maken.
waarom niks proberen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef Chicolate het volgende:
Ah Siral, wat naar. Je klonk zo blij verliefd steeds.
Ik ben een beetje misselijk, iets met gratis bier, chips, m&m en zelfbeheersing om niets te proberen bij een jongen die ik leuk vind. Dan maar op tijd slapen.
Topontbijt!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jagär!
Goede vlucht gehad?
Ik begin de dag met 7 koren vlokken met met en bosbessen.
Zo eerst een uur sporten, dan krachttraining en dan lekker thuis prutsen.
oh lol ik moet niet meer posten als ik bier op heb, ik ga dan veel te suggestief doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |