Ben ik het mee eens, mits er wel genoeg woningen zijn voor de lagere inkomens. Ik kan me voorstellen dat het met woningen een stuk lastiger is dan met kleren die je volledig zelf mag kiezen/kopen en waar geen wachtlijst voor is.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:39 schreef Nico_S. het volgende:
Ik vind die kreet "scheefwonen" sowieso al bezwaarlijk. De één wil meer uitgeven aan een grotere woning, de ander geeft daar niet om en neemt genoegen met een klein flatje en besteedt meer aan een grote auto of dure kleren of uitgaan of weet ik veel wat. Waarom moet je in een bepaald uitgavepatroon gedwongen worden? Verplicht X% aan wonen, Y% aan kleding, Z% aan eten, enzovoort. Mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken of is dat er niet meer bij?
Ja, de beschikbaarheid van voldoende betaalbare woningen is natuurlijk inderdaad een voorwaarde. Daar heb je gelijk in. Waar het mij om gaat is dat je steeds meer in een bepaald patroon geduwd wordt, en dat stuit mij tegen de liberale inborst. De vrije keuze (waar mogelijk) staat voor mij voorop. Zelf ben ik bijvoorbeeld totaal niet geïnteresseerd in mode, dus ik geef zo weinig mogelijk uit aan kleding. Dat geld geef ik liever uit aan andere zaken.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, mits er wel genoeg woningen zijn voor de lagere inkomens. Ik kan me voorstellen dat het met woningen een stuk lastiger is dan met kleren die je volledig zelf mag kiezen/kopen en waar geen wachtlijst voor is.
quote:
heuj we willen wel weten hoe hij reageerde op zn kadoquote:Op zondag 17 juni 2012 05:43 schreef MaJo het volgende:
[..]ik ga slapen
G zit nog beneden met een paar vrienden maar ik trek het echt niet meer
wel een erg gezellig feestje gehad, waarover morgen meer
Ik ook. Mooi geschreven.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hier word ik even stil van:
Defensie Nieuws Topic #15
Beetje afhankelijk van de situatie. Als ik voor 60 m2 laminaat ¤800 heb uitgegeven 2 jaar geleden en het is in goede staat, dan zou ik niet blij zijn met een bod van ¤50quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
Nieuwe huurwoning: redelijke prijs overname laminaat
Ik was dit topic aan het lezen en vroeg me af wat de mensen hier zouden doen als de nieuwe huurders het gevraagde bedrag te veel vinden: alles dan maar goedkoper verkopen of niet voor lager gaan en dan liever alles eruit slopen.
Nu al?quote:
middernachtquote:
spieren enzo, jaquote:
Stretchen na het opstaan begrijp ik wel. Maar voor het slapen? Wat voor effect geeft dat dan in je slaap?quote:
niets speciaal voor het slapen, wel voor de rest van mijn levenquote:Op zondag 17 juni 2012 07:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stretchen na het opstaan begrijp ik wel. Maar voor het slapen? Wat voor effect geeft dat dan in je slaap?
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 17 juni 2012 07:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niets speciaal voor het slapen, wel voor de rest van mijn leven
quote:Op zondag 17 juni 2012 07:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfffff overstroomt het toilet opeens. zelf opgelostEn daarna met een van mijn apartementgenootjes toiletpapier over de grond gestrooid
we hebben geen dweil
Tja, het is een manier.quote:Op zondag 17 juni 2012 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was een goeie manier om elkaar te leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |