http://www.bbc.co.uk/food/recipes/onion_tart_06024quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Graag!
Die croissantdeeg was natuurlijk wel heel makkelijk, maar het is wel duur en ik vond het ook gewoon raar.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eéntje vroeg nog "moeten we die éne nog naar boven halen?" en die ander zei "nah..lama"
Na en ik was om kwart voor 8 beneden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Om kwart over negen voor de tweede keer? Gezellig! Ik kan me goed voorstellen dat je het zo af en toe gehad hebt...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eéntje vroeg nog "moeten we die éne nog naar boven halen?" en die ander zei "nah..lama"
wordt het eerste deel voorda het bij een internetaansluiting komt door een Lama expres gedaan (ze hebben geen Ponies daar) en kan de bereider alleen korte zinnetjes onthouden?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:48 schreef Soempie het volgende:
M'n pleegvader is op vakantie naar Zuid-Amerika en ik krijg steeds mailtjes in telegramstijl van hem. Nu dus over een bergtocht van een aantal dagen:
Heel mooi
Ging prima
Alleen twee lama's het ravijn in
Bagage gered maar een lama niet
Groet![]()
![]()
Arme lama.
Nee de helft van het verhaal ligt nog op de andere lama.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wordt het eerste deel voorda het bij een internetaansluiting komt door een Lama expres gedaan (ze hebben geen Ponies daar) en kan de bereider alleen korte zinnetjes onthouden?
Zou dat lekker zijn, een lamastoofschotel?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wordt het eerste deel voorda het bij een internetaansluiting komt door een Lama expres gedaan (ze hebben geen Ponies daar) en kan de bereider alleen korte zinnetjes onthouden?
quote:
Hoe ben je gereden?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vergis ook zo'n beetje bij Ophelia langsgereden want de Ringbaan Zuid was afgesloten ivm Festival Mundial.
quote:Wat doet een Nederlander nadat hij van Duitsland heeft gewonnen? Hij schakelt de PlayStation uit en trekt een biertje open.
Robin van Persie hinkt van het veld af. Bezorgd komt Bert van Marwijk naar hem toe. “Ben je gewond?” Van Persie: “Nee, mijn been slaapt!”
Hoelang duurt een voetbalwedstrijd tussen Nederland en Colombia? Twintig seconden: de Colombianen snuiven de lijnen op en de Nederlanders roken het gras.
Wat is het verschil tussen Jezus en de Nederlanders? Jezus maakte wijn uit water en de Nederlanders veranderen water in tomaten.
Waarom hebben de Nederlanders zulke grote oren? Omdat hun vaders daar altijd aan trokken en schreeuwden: “Kijk, daar woont de meervoudige wereld- en Europees kampioen.”
Wat doen ze in Nederland met mensen die niet kunnen voetballen? Die worden in oranje shirts gehesen.
Een docent vraagt een leerling wat zijn vader doet. De kleine Michael antwoordt: “Mijn vader is uitsmijter in een bordeel.” De leraar glimlacht en zegt: “Ik weet heus wel wat jouw vader doet. Hij speelt in het Nederlandse elftal. Waarom zegt je dat niet gewoon?” Michael: “Dat is te pijnlijk.”
Wat is een Nederlander met een pijl in zijn rug? Een kaassnack.
Wat gebeurt er met Nederlanders die voor de tweede keer zakken voor hun rijexamen? Die krijgen een geel kenteken.
Komt een Nederlander in de bibliotheek en zegt: “Ik zou graag het boek ‘Nederland – Europees Kampioen 2012′ willen lenen.” Zegt de bibliothecaris: “Het spijt me meneer, we doen niet aan sciencefiction.”
Met hoeveel man vervangen Nederlanders een gloeilamp in een caravan? Zes. Eén houdt de lamp vast en de vijf anderen draaien de caravan rond.
Hoe noem je een file in Nederland? Een kampeerplaats.
Thomas Müller, Klaas Jan Huntelaar en Hans Sarpei (een Duitse speler van Ghanese komaf) zitten in de verloskamer. Komt de dokter: “Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede: jullie zijn alle drie vader geworden. Het slechte: we hebben de baby’s verwisseld.” Müller springt op en pakt de zwarte baby. Sarpei: “Ik denk dat je nu mijn kind pakt.” Müller: “Kan me niks schelen, het belangrijkste is dat het geen Nederlander is.”
Bert van Marwijk komt met zijn team aan in het stadion. “Jongens, jullie weten al waar de fotografen zijn. En ook waar de televisieploegen zich ophouden. En nu ga ik jullie vertellen waar de doelen staan.”
Neuh dat waren alleen mijn kleren, beddengoed en laptop. De rest (nog meer kleren, wat meubeltjes, boeken, e.d.) gaat in de kelder van het huis waar ik komende herfst woon. Dat moet nogquote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
minder dan een uur![]()
Lang geleden dat ik zo snel mijn spullen hen kunnen verhuizen
(volgende week weer wel, van hotel naar hotel naar hotel naar huis)
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen gaat het nu volgens mij beter met je dan toen ik het opstuurde
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat Duitse moppen over Nederlanders
[..]
Mooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
GoedVroeg opgestaan om naar de Farmer's Market te gaan. lekker verse groenten en basilicum gekocht
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Farmers Market? Alleen boeren met lokaal gekweekt spul?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Farmers Market? Alleen boeren met lokaal gekweekt spul?
Altijd leuk (en honger makend) dat soort markten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Farmer's Market is een Amerikaans begrip. Veel dorpen/steden hebben zoiets.
Het is een erg klein, mager marktje. Viel me erg tegen de eerste keerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk (en honger makend) dat soort markten.
Al zal er in G ook wel crack e.d. te koop zijn?
Nu krijg ik weer trek!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is een erg klein, mager marktje. Viel me erg tegen de eerste keerMaar toch mooi rode aardappeltjes, bosuitjes, Armeens brood, basilicum plantje, enorme tomaten en citroenen gescoord voor onder de 20 dollar. En een gratis perzik en stuk cantaloupe
En toch beter dan de supermakt
Daarna bij de biologische winkel Feta en mozarella gehaald en net een kick ass lunch gehad met mn Roemeense vriend, die de Amerikaanse cuisine ook niet echt waardeert
Plannen gemaakt om veel samen te koken
quote:
Hier in Engeland zijn ze ook volop te vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Farmer's Market is een Amerikaans begrip. Veel dorpen/steden hebben zoiets.
Engelssprekend begrip danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier in Engeland zijn ze ook volop te vinden
Behalve dan in Nederland..daar zijn ze weer zeldzaamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Engelssprekend begrip danNou ja je hebt ze eigenlijk overal wel.
Ja, elke zaterdag bij de Noorderkerk in jouw stadje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Engelssprekend begrip danNou ja je hebt ze eigenlijk overal wel.
Af en toe zie je wel eens een boerenmarkt, maar dan ook vooral in minder stedelijke omgevingen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dan in Nederland..daar zijn ze weer zeldzaam
Ik ga er hier in Engeland ook nog even langs deze week.
oh ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, elke zaterdag bij de Noorderkerk in jouw stadje.
http://www.boerenmarktamsterdam.nl/quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja!wel langsgefietst inderdaad
Nee, moe en aan het zappen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Best wel rustig hier. Iedereen last van een sociaal leven?
Ik was aan het bowlenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Neuh, komt morgen wel weer. Nu lekker met een boek in bed gekropenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |