Willen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als in leuk of eventueel wel willen ?
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is een lintworm en draagt geen luier. die baggy sluit nauw bovenin en die esprit is heellll smal
Ah jammer..quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef Kleurdoos het volgende:
sorrydeporry lamb en mor.. pm van iemand die alles wel over wil nemen.. !
morretje, ik heb nog wel meer jongensspul dus ik kan t even apart leggen voor je en morgen die meuk op de foto zetten=
alles is wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Aah, de dingetjes die ik graag zou willen, zijn er al weg, zie ik.
Ja, ik zag het toen ik net gepost had. Fijn dat je alles kwijt bentquote:
Gele shirt is goed, 3.00 incl verzenden? De longsleeve met de auto's gaat misschien naar Ymme, dat weet ik vandaag als het goed is. Ik kom er op terug bij je.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gizzfonz, mag ik van de 104 afdeling het gele shirt en de longsleeve met auto's?
Dat vest schrééuwt Rienk. Mag ik die?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef gizzfonz het volgende:
Weer wat uitgezocht, eerste keus is voor Ymme.
Shirts maat 104, 2e boven van Links is vest met capuchon
[ afbeelding ]
Hij is geweldig he, baal er zo van dat mijn bink er alweer uitgegroeid is, 6 euro incl verzenden doen? Stuur je gegevens maar in een PM.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat vest schrééuwt Rienk. Mag ik die?
Ik ook, ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:05 schreef Poezebeest het volgende:
Kd; hier ook interesse in je jongensspul in de maat 68 en 74, hoewel ik verwacht dat jouw jongetje nog in 74 zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door amaranta op 21-06-2012 18:02:05 ]
De stoel is weg er nogquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
Iemand interesse in een rode, als nieuw uitziende Bumbo?
Af te halen in het pittoreske Almelo (koffie en krentenwegge inbegrepen), maar ik wil 'm uiteraard ook best opsturen. Ik zie dat ze op Marktplaats voor zo'n 25 euro weg gaan. Voor 20 euro mag ie hier weg.
En dan hebben we ook nog deze kinderstoel in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Het is een robuuste stoel, een peuter of kleuter die eraan gaat hangen krijgt 'm niet omver. De kleur lijkt hier wat geler dan ie is, het is meer limegroen. Het zitje krijg je erbij.
Ik zit te denken aan 30 euro, dit is wel een ophalertje, beetje te zwaar om te versturen.
Reacties liefst via PM of FB-berichtje.
Maat 68, als die echt niet meer past is die voor jou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Kyara het volgende:
TJ, welke maat is die spijkerlegging? En mag ik hem als je hem verkoopt?
deal!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maat 68, als die echt niet meer past is die voor jou.
Als je de foto ervan ok vind
en voor elke letter die ik vanaf nu mis stop ik 20 cent in elins spaarpotquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja dat mag en die gratis is zoals je op de foto dacht ik ziet bij de knieën wel redelijk versleten maar idd de kleur is zo mooi vandaar toch maar te geef nog voor de kruipende kindjes o.i.d.. Maar ik gooi hem in je doos dan zie je maar later
Ik maak ff een foto van de blauwe. Die zijn ook maat L. Is dat groot genoeg?
Dat is momenteel nog maar een envelopquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
o die vind ik prima!
die bruine van mij kunnen echt niet meer
wat wil je ervoor hebben?
Lex past ze nog niet dus je mag ze eventueel alvast bij mn meuk gooien? als we dan helemaal over zijn enzo dan ff een dossje deze kant op?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is momenteel nog maar een envelopPrijs komen we dan wel uit. Ik leg ze apart
En twintig cent voor de spaarpot van Elin![]()
Tof! Kon het door de brievenbus? Het was in de primera even proppen in dat voorbeeldding. Maar het mocht met de broevenbuspost mee.quote:
Ik heb nog een hema spijkerbroekje, zacht en een sluitlint in de boord.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ooken soepele of stretch spijkerbroekjes
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben bij de kleine maatjes begonnen![]()
Mn grote zit in 86/92![]()
Dus t komt er allemaal aan *lol*
PMquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb nog een hema spijkerbroekje, zacht en een sluitlint in de boord.
Ow!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:37 schreef danic het volgende:
Mrien het broekje is binnen![]()
Ze hebben hem wel opnieuw verpakt, omdat het plakbandje los had gelaten. Ik ga er niet vanuit dat je nog iets meegestuurd had (een kaartje ofzo), maar er zat alleen een broekje in.
En daar gaat het om en ik is er blij mee
Gelukkig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:04 schreef mrien het volgende:
[..]
Ow!
Fijn dat hij er is! En idd alleen broekje
Die is al weg helaas!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:57 schreef Vlindur het volgende:
Son, dm wil even niet, maar mag ik uit 74 het moppies setje? De broek en de shirtjes?
Bij de h&m kun je losse vleugels kopen, volgens mij hebben ze die het hele jaar hangen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ben op zoek naar een vlinderpak achtig iets. J. heeft over 2 weken afsluiting van het psz schooljaar en het thema is rupsje nooit genoeg en dan mogen de peuters verkleed als vlinder komen. Heeft iemand toevallig iets liggen wat niet meer gebruikt word of weet iemand waar zoiets neit al te prijzig te koop is, ik had al even op marktplaats en google gekeken, maar het resultaat was zeer minimaal.
Heb je m nog????? Ja?!?!?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand interesse in deze luiertas
[ afbeelding ]
Wauw, maar uitverkocht helaas.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef amaranta het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/81466
2,95!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |