Rienk draagt ze momenteelquote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef happyme28 het volgende:
Niemand dus broeken maat 92 voor jommetje? Te lui op MP af te struinen
No problemquote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Vlindur het volgende:
Shirts 74 graag Mef!!!
En Mrien, ik twijfel ernstig. Ti's niet echt wat ik zoek..
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef kaatjejannie het volgende:
iemand nog leuke jommetjes jumpsuitjes maatje klein te koop?
Die van de hema bijvoorbeeld? Die hierboven in het wit/roze en grijs/roze staat. Die was er toen in het blauw/wit en blauw/grijs....
Mag ik die 56 en die 12 mnd, ik heb die met die auto's al van mefke overgenomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
62/68 & 56 Als ik mij niet vergis in de maat, ze liggen thuis
[ afbeelding ]
12 maand.
Ja ik had er maar 1, maar die begon ook met 44.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:18 schreef Cathmar het volgende:
TJ leuk! Maar 62 is te groot denk ik. Het zijn er nl twee en ik denk dat we beginnen met 50, of zelfs 44. Bedankt!!
O, en ik mochten ze nou groot blijken dat kom ik erop terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Nu met crappy telefoonfoto's:quote:Op maandag 18 juni 2012 18:37 schreef Leandra het volgende:
Even een opsomming zonder foto's:
• Hema voedingskussen (vrijwel niet gebruikt) met extra hoes ¤ 10
• Bebe-jou badstandaard, thermobad (knalblauw), tummytub (doorzichtig) en badinzet (beige) ¤ 20
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben op zoek naar dit sprookjesboek..
Laatst deze uit een kringloopwinkel gehaald en ik vind de platen zo mooi dat ik er misschien iets mee wil doen voor op de kamer van Oona... Alleen vind het zo jammer om deze uit elkaar te slopen dus mocht ik een 2de exemplaar vinden..........................
[ afbeelding ]
2 van de tekeningen:Oh die heb ik ook bij de kringloop gekocht, wordt niet naar gekeken, maar ik weet niet of ie bij mij ligt of bij dr vader of dr moeder. Ik kijk vanavond even voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Dat doet hij dan vast ook met een slaapzak aan.. Hier wel tenminstequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand toevallig een wibraslaapzakje of hemaslaapzak met sterren 80+ cm?
want het lijkt erop dat starlex niet meer op zijn plek onder zijn laken kan liggentís de kunst om tegen je hoofdeinde aan te kruipen en daar in te storten..dus we moeten toch maar aan de slaapzakken nu, t liefst dunne.. want warmbloedig
Nee hoor, heb nog wel eventjes, ben pas 8,5 weken. Maar buikje komt al goed naar buitenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef bodpa09 het volgende:
Isis: ik heb waarschijnlijk wel broeken voor je. Ik beval eerdaags, weet niet ver je nu bent en of je ze direct nodig hebt?
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef danic het volgende:
Mrien, weet je toevallig al iets over het spijkerbroekje met roze omslag mt 74?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben op zoek naar dit sprookjesboek..
Laatst deze uit een kringloopwinkel gehaald en ik vind de platen zo mooi dat ik er misschien iets mee wil doen voor op de kamer van Oona... Alleen vind het zo jammer om deze uit elkaar te slopen dus mocht ik een 2de exemplaar vinden..........................
[ afbeelding ]
2 van de tekeningen:Lamb, hier wordt het aangebodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://boeken.marktplaats(...)click=1#photoGalleryWir müssen leben, bis wir sterben!
Hij is van Dyon geweest!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:54 schreef TimeJumper het volgende:
Hij is van H&M en ik heb hem van iemand van Fok overgenomen. Wie geen idee meer
met een zwart/wit gestreept shirtje en het zwart/wit gestreepte leggingkje..quote:
Ik Jelle ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
met een zwart/wit gestreept shirtje en het zwart/wit gestreepte leggingkje..Helaas, dat kan ik Casper niet aandoen.
Pyama's vallen volgens mij gewoon op maat..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef __Isis__ het volgende:
KJ pyjamaatjes wil ik wel!
(mits ze niet klein vallen)
En jeanslegging als die apart erbij mag!
Onder andere, ik vind het echt moeilijk sommige dingen weg te doen. Stom he? Gewoon omdat het niet meer door een kindje van mij gedragen gaat worden. Het zullen de hormonen wel zijn.quote:
Moet ik even in de was/kast kijken. 80 wordt nu echt te klein.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb je ook nog broekjes in mt 80 toevallig??
ja die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Moet ik even in de was/kast kijken. 80 wordt nu echt te klein.
Had jij trouwens ook dat oranje dpam jumpsuitje van mij toen overgenomen? Ik dacht dat ie hier nog was, maar in geen enkele doos te vinden.
Nou idd! Ik gá gewoon rammelen van jouw miniquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja die heb ik ook nog ergens liggenapart gelegd voor je
kan je zo samen met die van Duns krijgen... moet ik alleen ff op zoek als ik terug ben van vakantie.
dees toch?
[ afbeelding ]
en ik ga bijna rammelen van mijn eigen mini...
Ja, die!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja die heb ik ook nog ergens liggenapart gelegd voor je
kan je zo samen met die van Duns krijgen... moet ik alleen ff op zoek als ik terug ben van vakantie.
dees toch?
[ afbeelding ]
en ik ga bijna rammelen van mijn eigen mini...
nee ik wil sterrenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef Fee-nix het volgende:
KD, misschien wil je er geen een uit de winkel, of vind je het helemaal niets, maar deze is bij prenatal nu in de aanbieding. Superdun. En ik vind m zo lief!
Ueh daar zei ik helemaal niks over hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee ik wil sterren
en Timejumper..ik snap dat ie ook beweegt in bed, daarom ook een slaapzak zo blijft ie warm slimmerd
Ah jij was hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hij is van Dyon geweest!
[ afbeelding ]
Ik PM je straks even! Is het ook dat Hensvik ledikantje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:42 schreef gizzfonz het volgende:
Keshet, ik heb ledikantje dat weg kan. Helemaal netjes, is bij oma alleen gebruikt voor af en toe een middagslaapje. Weet niet of je kan ophalen in Delft en hoeveel je er eventueel voor kwijt zou willen?
Weet alleen niet of mn moeder nog het matrasje heeft
Ja ikquote:
Jerp is Hensvik ledikantquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik PM je straks even! Is het ook dat Hensvik ledikantje?
Vooral broeken, jurkjes heb ik zelf al vrij veel. Thx!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Ja ik. Ben je specifiek op zoek naar iets (broeken, jurkjes etc)?
Ik zal in ieder geval vandaag of morgen even een aantal dingen op de foto zetten voor je.
Zag ik inderdaad, maar jurkjes heb ik zelf al vrij veel die ik wel kan blijven dragen en jas wil ik nog even mee wachten...quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef loeszie het volgende:
Keshet ik heb nog een ongebruikt babymatrasje van 120x60...staat ergens eerder in dit topic. Volgens mij past die in dat ledikantje!
Isis er zat ook een winterjurkje en een winterjas bij de zwangerschapskleding..Maar broeken heb ik helaas niet..
o timejumper, jij was t idd niet..ik bedoelde Nirakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat doet hij dan vast ook met een slaapzak aan.. Hier wel tenminste![]()
Maar aangezien die van ons kleiner is dan de jouwese, kan ik u helaas biet helpen.. Sorry..
Komt vast door je ooglapje dat je de naam slecht leestquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o timejumper, jij was t idd niet..ik bedoelde Nirak
de slimmerd
hier ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
is er interesse in Elinspul
voornamelijk 98
Ah mooi! Oona-groeispurt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:51 schreef Lamb29 het volgende:
Ja hoor hier misschien ook interesse... Oona heeft een groeispurt uit de kast getrokken..
En Mefke.. Ik heb misschien wel interesse in de Quinny fietsdrager...
Heb daar net een 2dehansje van gevonden (maar die moet nog worden opgestuurd).. Kun je hem eerder kwijt gewoon doen hoor.. dan roep ik nog wel een keer...
Als ze heel hard groeit wel, maar meestal zijn ze wel minimaal 2,5 voordat 98 pastquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef __Isis__ het volgende:
Oh dat jasje![]()
en dat Zara vestje
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer heeft mijn spruit maat 98?? Bij 2 jaar ofzo?
Oh echt... dat duurt nog wel erg lang... Helaas dan maar, ik kan het toch niet 1,5 jaar in de kast laten hangen als er nog wel meer geïnteresseerd zijn. Dan wacht ik wel tot die het weer gaan verkopen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als ze heel hard groeit wel, maar meestal zijn ze wel minimaal 2,5 voordat 98 past
beetje trekken en dan komt t wel goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef Meimeltje het volgende:
Wie zal er het eerste zijn?
Heb je geen L kleding in 98/104?
als in leuk of eventueel wel willen ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef Morretje het volgende:
Ohhh KD.. Al je shirtjes vind ik leuk!En het Claessens- jurkje
![]()
En je twee jumpsuitjes![]()
Willen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als in leuk of eventueel wel willen ?
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is een lintworm en draagt geen luier. die baggy sluit nauw bovenin en die esprit is heellll smal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |