als je goed je best doet is alles inklapbaar *grijns*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef Keshet het volgende:
Ik.wil.dat.bambikleed.![]()
Maar ik heb al 2 boxen. Wat voor box is 't? Een inklapbare heel toevallig?
Als ik zo blijf kotsen wordt het nog wel 34-36 ook!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is meer KD's maatje. Daar doen wij niet aan hoor *kras*
Die.bovenste 2 jumpsuits..die wit/roze is.die.heel dik? En wanneer pastte sofie m?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Aangezien Casper een jongetje is, gaat er een boel meisjesspul de verkoop in.
Linkje
met bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Wit/roze mist een knoopje, maar heb ik nog wel ergens als het goed is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die zijn niet zo dik.. Leyla had ze ook, hele fijne dingen...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die.bovenste 2 jumpsuits..die wit/roze is.die.heel dik? En wanneer pastte sofie m?
Ivm seizoen enzo, hoewel met deze zomer..
Ik heb denk ik wel belangstelling bij positiekleding!!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef mefke79 het volgende:
Positiekleding in grotere maat (44/42/xl/xxl) en kleine jongensmaten: http://www.mijnalbum.nl/Album=KTOFI3MV (KJ, daar staat ook een jumpsuit van de hema in, van vorig jaar!)
Ik heb nog wel meer shirts en broeken in positiekleding, sowieso nog een nauwelijks gedragen witte broek (gekocht voor een bruiloft), laat maar weten of iemand die wil.
Haha.mooi zoquote:Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef kaatjejannie het volgende:
Sorry Son, Gerberaatje was je voor....
Hahaha sorry, was van de muppetquote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die.bovenste 2 jumpsuits..die wit/roze is.die.heel dik? En wanneer pastte sofie m?
Welke maat is die petrol?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh en ik heb een petrol jumpsuit.met korte.mouw van,gmk die wel weg mag.
Ook nog.een grijze met lange mouw, maar.daar twijfel ik nog even over![]()
Heb ik geloof ik, kijk straks ffquote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek stoffen broekjes in maat 74, liefst donkere kleuren!
Natuurlijk. Volgens mij heb ik die met die vogeltjes ook nog in een andere kleur, maar die zit in een andere doos. Daar moet ik nog even van beslissen of ik hem vind kunnen voor een jongetje,quote:Op maandag 18 juni 2012 18:03 schreef Troeta het volgende:
Mag ik die groene met vogeltjes en de grijs/rode daaronder dan?
Mef, als KJ dat jumpsuitje van de hema in 68 niet wil, mag ik dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef mefke79 het volgende:
Positiekleding in grotere maat (44/42/xl/xxl) en kleine jongensmaten: http://www.mijnalbum.nl/Album=KTOFI3MV (KJ, daar staat ook een jumpsuit van de hema in, van vorig jaar!)
Ik heb nog wel meer shirts en broeken in positiekleding, sowieso nog een nauwelijks gedragen witte broek (gekocht voor een bruiloft), laat maar weten of iemand die wil.
Ja donkerbruinquote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef Vlindur het volgende:
Zijn die bruin? (jelte wakker en eten, tot later)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |