abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112932917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ah, dus je wilt niks zeggen. ;)
Precies, ik hou mijn mond :X
Rustig aan.
pi_112932962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat zeg je niet. Wat je nu zegt is net zo'n gebazel.

[..]

Je hebt denk ik mijn punt gemist dat mensen niet zo erg veranderen als dat jij beweert.

Waar deze discussie om gaat is jouw eerdere reactie waar jij wil zeggen dat we allemaal op een bepaalde manier in elkaar moeten zitten, en dat is de manier waarop jij in elkaar zit. Dat is puur geneuzel.
Mensen kunnen veranderen in positieve of negatieve zin. Hoe erg dat is maakt niet uit. Voor de één kost het 2 jaar, voor de ander 20 jaar. Het is je eigen reis. Je veranderd hoe dan ook, of je er bewust van bent of niet. Aan jou de keus om het te versnellen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:12:39 #147
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef daeh het volgende:
Jongens, interessant topic! Ik heb alleen de op gelezen, en herken er wel een boel van. Het komt erop neer dat het niet eens zo heel moeilijk is om een vrouw te versieren, als je je zelf erin traint en niet zo bang bent?

Wie heeft meer info, want ik ga niet al die discussies over welles nietes door lezen. ^O^
Het is niet zo moeilijk om beter te worden in dingen, heeft alleen wat tijd nodig.

Stappenplan: Reken af met onzekerheid, en ga daarna je angsten afbreken door buiten je comfortzone te komen.

Dat is iets wat in elk gebied van je leven werkt, en dat is de duidelijke versie.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112933029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen kunnen veranderen in positieve of negatieve zin. Hoe erg dat is maakt niet uit. Voor de één kost het 2 jaar, voor de ander 20 jaar. Het is je eigen reis. Je veranderd hoe dan ook, of je er bewust van bent of niet. Aan jou de keus om het te versnellen.
Als we spiritueel gaan worden... Dan is beter worden in dingen een extra'tje een geen verreiste.
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:13:29 #149
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat mensen veranderen kan ik beamen. Waar ik het absoluut niet mee eens ben is dat mensen moeten worden waarvan jij zegt dat ze zijn. (maar eigenlijk niet zijn)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:13:32 #150
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112933048
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Murvgeslagen het volgende:

Stappenplan: Reken af met onzekerheid, en ga daarna je angsten afbreken door buiten je comfortzone te komen.
Ik mis de stap dat je je onzekerheden in kaart brengt. Je kunt pas iets veranderen als je weet wat het is en waar het vandaan komt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112933070
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als we spiritueel gaan worden... Dan is beter worden in dingen een extra'tje een geen verreiste.
Heel de wereld is nutteloos in principe, je kunt doen wat je wilt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:14:05 #152
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933071
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik mis de stap dat je je onzekerheden in kaart brengt. Je kunt pas iets veranderen als je weet wat het is en waar het vandaan komt.
Daar kunnen we ook een stappenplan voor uitschrijven ;)
pi_112933089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat mensen veranderen kan ik beamen. Waar ik het absoluut niet mee eens ben is dat mensen moeten worden waarvan jij zegt dat ze zijn. (maar eigenlijk niet zijn)
Hoeft niet. Aan jou de keus uiteraard.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:14:42 #154
376954 daeh
europop
pi_112933106
Linkjes?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:14:56 #155
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933123
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoeft niet. Aan jou de keus uiteraard.
Nee, en dat doen ze niet, want dat kunnen ze niet, want dat zijn ze niet.
pi_112933144
pi_112933219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee, en dat doen ze niet, want dat kunnen ze niet, want dat zijn ze niet.
Dat zijn excuusjes van de hersenen om energie te besparen. Het kost namelijk energie om te veranderen als persoon.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:17:24 #159
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933244
quote:
Niet zo goede keus denk ik, alleen maar welles en nietes met mensen die altijd hun gelijk willen hebben incl. ondergetekende.
pi_112933286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Niet zo goede keus denk ik, alleen maar welles en nietes met mensen die altijd hun gelijk willen hebben incl. ondergetekende.
Achja, maar ik heb ook gelijk, vraag maar aan ondergetekende.
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:18:28 #161
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zijn excuusjes van de hersenen om energie te besparen. Het kost namelijk energie om te veranderen als persoon.
Nietes.
pi_112933315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Achja, maar ik heb ook gelijk, vraag maar aan ondergetekende.
:+
pi_112933394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nietes.
Mensen willen niet veranderen. Daarom wordt dit ook nooit mainstream geaccepteerd.
pi_112933428
Hoe kweek je een slappe babbel?
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:21:48 #165
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933453
Heb je wel eens een disc test gemaakt Firefly? Je gaat als persoon echt niet van DI naar SC.

Je persoonlijk verander wel, maar in kleinere mate. Ik kan echt wel aangeven wie ik ben en waar ik voor sta. Dat jij anderszins beweerd siert je niet, want je denkt andere mensen beter te kennen dan zij zichzelf kennen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:22:23 #166
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen willen niet veranderen. Daarom wordt dit ook nooit mainstream geaccepteerd.
Ik zou ook inderdaad niet willen veranderen naar jouw beeld, ik zou mijzelf te kort doen.
pi_112933489
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat eigenlijk heel maf is, want we zijn continu aan verandering onderhevig. ;)

Mensen zijn maf. O+
pi_112933523
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
Er was een oefening hiervoor: Een zin zeggen en dan 1 woordje ervan pakken en daar weer een ander zin maken hiervan. Zelf nog niet geprobeerd echt maar je kunt dan oneindig lang praten in principe.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:23:11 #169
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
Veel op mensen afstappen. Eerste paar keer gaat geheid mis, vallen er awkward stiltes, maar het heeft wat tijd en doorzettingsvermogen nodig.
pi_112933554
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Mensen zijn maf. O+
Behalve gray, die is cool _O_
Rustig aan.
pi_112933588
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Veel op mensen afstappen. Eerste paar keer gaat geheid mis, vallen er awkward stiltes, maar het heeft wat tijd en doorzettingsvermogen nodig.
Doe ik vaak genoeg hoor, dat is het niet.
Rustig aan.
pi_112933609
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
Heb je wel eens een disc test gemaakt Firefly? Je gaat als persoon echt niet van DI naar SC.

Je persoonlijk verander wel, maar in kleinere mate. Ik kan echt wel aangeven wie ik ben en waar ik voor sta. Dat jij anderszins beweerd siert je niet, want je denkt andere mensen beter te kennen dan zij zichzelf kennen.
Nee niet gedaan.

Je normen en waarden kan je behouden met een andere persoonlijkheid ben ik van mening. Je veranderd inderdaad niet zomaar, dit gaat zeeeeeeeer traag.
pi_112933643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik zou ook inderdaad niet willen veranderen naar jouw beeld, ik zou mijzelf te kort doen.
Je moet zelf je route bepalen, niet die van mij volgen. En dat doe je door ervaring op te doen.
pi_112933655
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Mensen zijn maf. O+
Ja inderdaad, het gebeurd onbewust al.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:27:33 #175
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933748
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet zelf je route bepalen, niet die van mij volgen. En dat doe je door ervaring op te doen.
Dat doe je heel regelmatig niet zo overkomen,veel vrouwen te ontmoeten om van alles mee te doen is niet mijn route.
pi_112933779
0.5% verandering in je persoonlijkheid kan al bepalen of je wel of niet haar telefoonnummer krijgt.
pi_112933787
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef firefly3 het volgende:
0.5% verandering in je persoonlijkheid kan al bepalen of je wel of niet haar telefoonnummer krijgt.
Ja leuk, gooien met percentages...
Rustig aan.
pi_112933810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat doe je heel regelmatig niet zo overkomen,veel vrouwen te ontmoeten om van alles mee te doen is niet mijn route.
Dit is het "versieren" forum. Ik kan ook wel een verhaal gaan neer plempen over mijn andere doelen, maar dat hoort hier niet thuis.
pi_112933816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja leuk, gooien met percentages...
Bij wijze van :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:29:47 #180
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933842
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Op de schaal van nonsense?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')